Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Smart Forfour sau Mercedes clasa A
Last Updated: Jun 07 2018 12:53, Started by
daniMMM
, Jun 01 2018 06:05
·
0
#37
Posted 01 June 2018 - 09:21
#38
Posted 01 June 2018 - 10:02
Nu stiu cum sunt setate suspensiile la FourFour, dar fiul meu are Colt si masinuta este extrem de fun la condus, cu agilitate de cart, are 95cp la 1000kg, dar si cu suspensii foarte rigide! Daca sotia si mama nu sunt adeptele condusului sportiv, risti sa devina, sau sa urasca masina!
|
#39
Posted 01 June 2018 - 10:07
Mai zi-ne si de modularitatea masinii.. adica despre bancheta spate. Acolo e un sistem unic in clasa mica si chestia aia o face f practica.
Varianta de 1.3, pe care o are fiul tau, are suspensiile mai rigide fata de 1.1. Chestia asta e valabila si la Colt, dar si la ForFour. underb, on 01 iunie 2018 - 09:16, said:
Da, stiu f bine despre colaborarile din domeniul auto. Mercedes a venit cu motoarele diesel, Mitsubishi cu masina peste care Merc a pus niste panouri din plastic Si Pejo 4007 a fost facut in colaborare cu Mitsu. Pejo a venit cu 2.2ul iar Mitsu cu masina. Dpdv tehnic, un 44 este 100% Mitsu. Daca tu crezi ca conduci jumatate de Merc cand esti la volanul Coltului e treaba ta. Coltul tau pe benzina nu are nimic de la Mercedes in el. Nici macar 1 ora de proiectare. In primul rand nu cred ca masina mea e un Mercedes si nu am sustinut asta niciodata. As fi cam penibil, nu crezi? Este o simpla masina de clasa mica, facuta in colaborare de doi constructori. E bine totusi ca ti-ai editat postul anterior si ai pus un "." Iar apoi spui ca stii f bine despre cum e cu cloaborarile. E bine ca ai inteles diferenta dintre a colabora cu cineva si a fabrica pentru cineva. Nimeni nu face pomana gratis, cand in joc sunt sute de milioane de dolari. Acesta e principalul motiv pentru care constructorii colaboreaza: impartirea costurilor. Iar daca BMW nu lansa Mini in 2001, poate nu aveam nici Smart ForFour in 2004. Si daca ar fi sa fim mai catolici decat papa, corect e sa spui ca 44 si Colt au fost facute de Daimleri in colaborare cu Mitsubishi. Edited by LauCalin, 01 June 2018 - 10:25. |
#41
Posted 01 June 2018 - 11:18
Loganul e prea mare pentru ele,am scris la inceput,n-am ce greseala sa fac.
|
#45
Posted 01 June 2018 - 12:11
elbjorn, on 01 iunie 2018 - 11:24, said:
@daniMMM: Nu mai bine discuti cu viitoarele utilizatoare ? Edited by daniMMM, 01 June 2018 - 12:12. |
#46
Posted 01 June 2018 - 13:58
LauCalin, on 01 iunie 2018 - 10:07, said:
Mai zi-ne si de modularitatea masinii.. adica despre bancheta spate. Acolo e un sistem unic in clasa mica si chestia aia o face f practica. Varianta de 1.3, pe care o are fiul tau, are suspensiile mai rigide fata de 1.1. Chestia asta e valabila si la Colt, dar si la ForFour. In primul rand nu cred ca masina mea e un Mercedes si nu am sustinut asta niciodata. As fi cam penibil, nu crezi? Este o simpla masina de clasa mica, facuta in colaborare de doi constructori. E bine totusi ca ti-ai editat postul anterior si ai pus un "." Iar apoi spui ca stii f bine despre cum e cu cloaborarile. E bine ca ai inteles diferenta dintre a colabora cu cineva si a fabrica pentru cineva. Nimeni nu face pomana gratis, cand in joc sunt sute de milioane de dolari. Acesta e principalul motiv pentru care constructorii colaboreaza: impartirea costurilor. Iar daca BMW nu lansa Mini in 2001, poate nu aveam nici Smart ForFour in 2004. Si daca ar fi sa fim mai catolici decat papa, corect e sa spui ca 44 si Colt au fost facute de Daimleri in colaborare cu Mitsubishi. 44 cu siguranta ar fi aratat diferit daca nu exista colaborarea de care zici tu. In rest despre felul in care postez, nu comentez. Discutia a pornit de la faptul ca initiatorul nu doreste marci japoneze desi unele modele la care s-a gandit au aceasta origine. Adica Smart 44 si Opel Agila. Probabil ca l-am lamurit cum e si cu originea masinilor. Sfatul meu pt initiator e sa ia un Smart 42 daca vrea masina mica cu automata. Altfel se va chinui cam mult sa o revanda repede pt ca nu prea exista piata pt masini VECHI cu automata. Smart 42 are clientela lui si s-a facut doar cu cutie automata. Deci cine vrea 42 va accepta si automata. |
|
#48
Posted 01 June 2018 - 17:22
Masini mici de 15-16 ani,cam cat ai vrea sa coste?Octavia mea luata de noua in 2008,cu aproape 125.000 km,nu stiu daca as mai lua un 5500 E pe ea.
Edited by daniMMM, 01 June 2018 - 17:27. |
#49
Posted 02 June 2018 - 13:04
Stiti ceva deapre dealerul auto ONE DEAL din ARAD?
https://www.autovit....html#8c56762a07 Attached Files |
#50
Posted 02 June 2018 - 15:31
Te uiți la o mașina de 18 ani și 220000 de km. Are vreo importanta dealerul? Poate fi la fel de ușor un samsar cu o mașina întreaga , un dealer cu o mașina ruptă sau invers. Mergi sa vezi mașina și analizeaz-o. Asta centrează cel mai mult.
|
#51
Posted 03 June 2018 - 01:02
Da,are.Daca aflu ca se ocupa exclusiv cu cazaturi si cu masini teapa,n-are rost sa bat drumul.
|
|
#52
Posted 03 June 2018 - 09:15
E părerea ta. Până la urmă, așa cum am spus, te uiți la o mașina veche și cu rulaj ridicat. De aici ar trebui să pornești cu o gândire obiectivă.
|
#53
Posted 06 June 2018 - 15:52
daniMMM, on 02 iunie 2018 - 13:04, said:
Pai din ce vad eu acolo, dealer-ul e doar de forma...pentru ca spune sa contactezi direct proprietarul... Masina aleasa e buna, doar ca are un mic defect: interiorul deschis la culoare. Eu zic ca la km aia e ok. Ce mi-a placut mie la A2 este volumul portbagajului mare pe verticala plus ca este dublu compartimentat....o chestie super. Adica tot ce folosesti mai putin, bagi desesubt si restul folosesti pentru portbagaj in mod normal. Astfel nu te mai incurca nici stingatorul, nici triunghiul, nici trusa medicala, cricul, aruncate prin portbagaj. Vei avea un portbagaj liber. Cam asa arata Parbrizul este mare si ai o vedere buna, mult mai buna decat alte compacte. Si o chestie SUPER pentru femei este modul in care ai acces la cele necesare pentru ulei si apa de parbriz. Adica asa. Fara batai de cap cu ridicatul capotei. Ce nu imi place este acel gemulet mic de la stalpul din fata care iti ia ceva din vizibilitatea laterala. Edited by tehnics, 06 June 2018 - 16:00. |
#54
Posted 06 June 2018 - 18:41
Am cunoscut cu niste ani in urma pe cineva care avea un A2 si nu prea era multumit de costurile cu masina asta. Dupa diagnoza cind i-am zis ce trebuie sa schimbe si mai ales cit il va costa piesa (etalon era in Etka) l-au apucat transpiratiile desi nu era cald afara. Nu stiu cu ce compara dar voia sa scape de ea...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users