Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Smart Forfour sau Mercedes clasa A

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#37
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

 daniMMM, on 01 iunie 2018 - 09:07, said:

Ma uit dupa A2 totusi.
Daca nu gasesti ceva care sa te multumeasca, cineva a spus ca...

 LauCalin, on 01 iunie 2018 - 09:07, said:

...Cert e că ForFour și Colt au fost și încă sunt unele dintre cele mai fiabile mașini de clasa mica.

Asa ca spor la cumparat Posted Image

#38
jozefin

jozefin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 741
  • Înscris: 24.10.2006
Nu stiu cum sunt setate suspensiile la FourFour, dar fiul meu are Colt si masinuta este extrem de fun la condus, cu agilitate de cart, are 95cp la 1000kg, dar si cu suspensii foarte rigide! Daca sotia si mama nu sunt adeptele condusului sportiv, risti sa devina, sau sa urasca masina! Posted Image

#39
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Mai zi-ne si de modularitatea masinii.. adica despre bancheta spate. Acolo e un sistem unic in clasa mica si chestia aia o face f practica.
Varianta de 1.3, pe care o are fiul tau, are suspensiile mai rigide fata de 1.1. Chestia asta e valabila si la Colt, dar si la ForFour.

 underb, on 01 iunie 2018 - 09:16, said:

Da, stiu f bine despre colaborarile din domeniul auto. Mercedes a venit cu motoarele diesel, Mitsubishi cu masina peste care Merc a pus niste panouri din plastic Posted Image
Si Pejo 4007 a fost facut in colaborare cu Mitsu. Pejo a venit cu 2.2ul iar Mitsu cu masina.

Dpdv tehnic, un 44 este 100% Mitsu.
Daca tu crezi ca conduci jumatate de Merc cand esti la volanul Coltului e treaba ta. Coltul tau pe benzina nu are nimic de la Mercedes in el. Nici macar 1 ora de proiectare.

In primul rand nu cred ca masina mea e un Mercedes si nu am sustinut asta niciodata. As fi cam penibil, nu crezi? Posted Image Este o simpla masina de clasa mica, facuta in colaborare de doi constructori.
E bine totusi ca ti-ai editat postul anterior si ai pus un "." Iar apoi spui ca stii f bine despre cum e cu cloaborarile. E bine ca ai inteles diferenta dintre a colabora cu cineva si a fabrica pentru cineva. Posted Image
Nimeni nu face pomana gratis, cand in joc sunt sute de milioane de dolari. Acesta e principalul motiv pentru care constructorii colaboreaza: impartirea costurilor. Iar daca BMW nu lansa Mini in 2001, poate nu aveam nici Smart ForFour in 2004. Si daca ar fi sa fim mai catolici decat papa, corect e sa spui ca 44 si Colt au fost facute de Daimleri in colaborare cu Mitsubishi.

Edited by LauCalin, 01 June 2018 - 10:25.


#40
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Niciuna din ele. Loganul ce are ? Cat crezi ca iei pe el ? E mai simplu la intretinere si mult mai fiabil + mai nou. Faci o greseala. Eventual cumpara un polo, Fabia, ibiza.

#41
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Loganul e prea mare pentru ele,am scris la inceput,n-am ce greseala sa fac.

#42
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Iei Sandero.

#43
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016
@daniMMM: Nu mai bine discuti cu viitoarele utilizatoare ?
Din dpdv al manevrabilitatii Fiat Panda sta extraordinar!

#44
diegodanny

diegodanny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,354
  • Înscris: 01.07.2015
Fiat panda este mult mai usor de intretinut .

#45
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 elbjorn, on 01 iunie 2018 - 11:24, said:

@daniMMM: Nu mai bine discuti cu viitoarele utilizatoare ?

Viitoarele utilizatoare iti spun  ce ar fi vrut-Smart Fortwo Cabrio automata, care sa functioneze cu uleiul ramas de la cartofii prajiti si 0 km la bord,las' ca le trece!Daca ma enerveaza si caraie prea mult le iau un Aro 244!

Edited by daniMMM, 01 June 2018 - 12:12.


#46
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 LauCalin, on 01 iunie 2018 - 10:07, said:

Mai zi-ne si de modularitatea masinii.. adica despre bancheta spate. Acolo e un sistem unic in clasa mica si chestia aia o face f practica.
Varianta de 1.3, pe care o are fiul tau, are suspensiile mai rigide fata de 1.1. Chestia asta e valabila si la Colt, dar si la ForFour.



In primul rand nu cred ca masina mea e un Mercedes si nu am sustinut asta niciodata. As fi cam penibil, nu crezi? Posted Image Este o simpla masina de clasa mica, facuta in colaborare de doi constructori.
E bine totusi ca ti-ai editat postul anterior si ai pus un "." Iar apoi spui ca stii f bine despre cum e cu cloaborarile. E bine ca ai inteles diferenta dintre a colabora cu cineva si a fabrica pentru cineva. Posted Image
Nimeni nu face pomana gratis, cand in joc sunt sute de milioane de dolari. Acesta e principalul motiv pentru care constructorii colaboreaza: impartirea costurilor. Iar daca BMW nu lansa Mini in 2001, poate nu aveam nici Smart ForFour in 2004. Si daca ar fi sa fim mai catolici decat papa, corect e sa spui ca 44 si Colt au fost facute de Daimleri in colaborare cu Mitsubishi.
Coltul ar fi existat oricum si ar fi aratat la fel, cu sau fara Merc. Poate ar fi fost mai putin profitabil pt Mitsu sa-l dezvolte daca nu sarea si Merc cu banul.
44 cu siguranta ar fi aratat diferit daca nu exista colaborarea de care zici tu.
In rest despre felul in care postez, nu comentez.

Discutia a pornit de la faptul ca initiatorul nu doreste marci japoneze desi unele modele la care s-a gandit au aceasta origine. Adica Smart 44 si Opel Agila. Probabil ca l-am lamurit cum e si cu originea masinilor.

Sfatul meu pt initiator e sa ia un Smart 42 daca vrea masina mica cu automata. Altfel se va chinui cam mult sa o revanda repede pt ca nu prea exista piata pt masini VECHI cu automata. Smart 42 are clientela lui si s-a facut doar cu cutie automata. Deci cine vrea 42 va accepta si automata.

#47
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017
Nu stiu ce smart gasesti in 2000 de ioro....

#48
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Masini mici de 15-16 ani,cam cat ai vrea sa coste?Octavia mea luata de noua in 2008,cu aproape 125.000 km,nu stiu daca as mai lua un 5500 E pe ea.

Edited by daniMMM, 01 June 2018 - 17:27.


#49
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Stiti ceva deapre dealerul auto ONE DEAL din ARAD?
https://www.autovit....html#8c56762a07

#50
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Te uiți la o mașina de 18 ani și 220000 de km. Are vreo importanta dealerul? Poate fi la fel de ușor un samsar cu o mașina întreaga , un dealer cu o mașina ruptă sau invers. Mergi sa vezi mașina și analizeaz-o. Asta centrează cel mai mult.

#51
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Da,are.Daca aflu ca se ocupa exclusiv cu cazaturi si cu masini teapa,n-are rost sa bat drumul.

#52
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
E părerea ta. Până la urmă, așa cum am spus, te uiți la o mașina veche și cu rulaj ridicat. De aici ar trebui să pornești cu o gândire obiectivă.

#53
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,841
  • Înscris: 01.11.2005

 daniMMM, on 02 iunie 2018 - 13:04, said:

Stiti ceva deapre dealerul auto ONE DEAL din ARAD?
https://www.autovit....html#8c56762a07
Pai din ce vad eu acolo, dealer-ul e doar de forma...pentru ca spune sa contactezi direct proprietarul...
Masina aleasa e buna, doar ca are un mic defect: interiorul deschis la culoare. Posted Image
Eu zic ca la km aia e ok. Ce mi-a placut mie la A2 este volumul portbagajului mare pe verticala plus ca este dublu compartimentat....o chestie super. Adica tot ce folosesti mai putin, bagi desesubt si restul folosesti pentru portbagaj in mod normal. Astfel nu te mai incurca nici stingatorul, nici triunghiul, nici trusa medicala, cricul, aruncate prin portbagaj. Vei avea un portbagaj liber. Cam asa arata
Parbrizul este mare si ai o vedere buna, mult mai buna decat alte compacte.
Si o chestie SUPER pentru femei este modul in care ai acces la cele necesare pentru ulei si apa de parbriz. Adica asa. Fara batai de cap cu ridicatul capotei.
Ce nu imi place este acel gemulet mic de la stalpul din fata care iti ia ceva din vizibilitatea laterala.

Edited by tehnics, 06 June 2018 - 16:00.


#54
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,922
  • Înscris: 09.12.2004
Am cunoscut cu niste ani in urma pe cineva care avea un A2 si nu prea era multumit de costurile cu masina asta. Dupa diagnoza cind i-am zis ce trebuie sa schimbe si mai ales cit il va costa piesa (etalon era in Etka) l-au apucat transpiratiile desi nu era cald afara. Nu stiu cu ce compara dar voia sa scape de ea...


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate