Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
chestie simpla pentru masinile electrice
Last Updated: Jun 04 2018 19:29, Started by
karax
, May 27 2018 13:48
·
0
#20
Posted 27 May 2018 - 14:10
buleandra, tu urci la vale? panta inseamna la vale si rampa inseamna la deal
conform lui vyctoras, toata lumea va cobori, insa acum punem urmatoarea problema, de unde tot coboara lumea asta si unde ajungem toti daca nu mai si urcam la loc? karax, on 27 mai 2018 - 14:07, said:
deviatie in stanga/dreapta pentru o portiune cu drum normal urmand ca portiunea inclinata sa aiba doar cativa kilometrii cat sa incarci bateria tu nu intelegi ca trebuie sa mai si urci dealul de pe care tocmai ai coborat? energia consumata la urcare este mai mult decat dubla fata de cea castigata la coborare. la vale te duci ca berbeleacu indiferent de cat de greu esti, dar la deal, trebuie sa mai tragi si o tona cu tine. ia zi, ai macar o egalitate aici? astept desenul ala, cat dureaza sa tragi 3 linii? Edited by Dany_Darke, 27 May 2018 - 14:12. |
#21
Posted 27 May 2018 - 14:10
La masinile electrice pe plafonul de deasupra se pot instala panouri fotovoltaice de randament mare
Cat timp stationeaza masina in parcare spre ex se incarca acumulatorii Edited by ionitam, 27 May 2018 - 14:12. |
#22
Posted 27 May 2018 - 14:10
Asta`i "Stiinta Aplicata", nici un Urzica nu citeai poante mai bune!
|
#23
Posted 27 May 2018 - 14:11
MembruAnonim, on 27 mai 2018 - 13:51, said:
Deja s-au gandit multi la multe solutii, dar cum ar face profit producatorii ? Da, e o conspiratie intre fizica si "producatorii" (nu se stie de ce...) care probabil au dat spaga sa obtina niste legi favorabile. Iti dai seama cite firme dadeau faliment daca nu existau principiile termodinamicii? |
#24
Posted 27 May 2018 - 14:11
#25
Posted 27 May 2018 - 14:13
#26
Posted 27 May 2018 - 14:14
#27
Posted 27 May 2018 - 14:15
Iata ce avem aici :
1 doua localitati 2 benzile a si b 3 benzile c si d benzile legate intre ele 2 cu 2, cand vrei sa parasesti banda cu panta invers Attached Files |
#28
Posted 27 May 2018 - 14:18
nu mai bine constrim o masina inclinata? - adica ii punem roti de tractor in spate si roti de trotineta in fata, astfel ea va merge tot timpul la vale si nu mai trebuie motorina.
si mai sintem si eficienti, nu mai construim autostrazi inclinate ca nu avem bani. le trebuie astora pentru pensii si salarii. |
|
#29
Posted 27 May 2018 - 14:18
karax, on 27 mai 2018 - 14:01, said:
Si cum le urci? Eu vorbesc de portiuni calculate de drum de asa natura incat sa iti incarci bateria. Evident cei din sens opus vor consuma. Pe de alta parte chestia asta ar fi buna pentru hibride pentru ca ai putea sa urci panta cu combustibil si in rest full electric. Calculul se poate face rational. Ai avea 4 benzi fiecare banda cu panta pusa invers...in asa fel incat sa coafeze pe toti participantii in trafic Edited by underb, 27 May 2018 - 14:19. |
#30
Posted 27 May 2018 - 14:20
PS: dany darke, panta va fi una usoara de 1-3% asa ca nu te teme ca vei ajunge sunb un oras sau ceva. SI asa depinde in primul rand de cat ii trebuie alternatorului ca sa incarce.
underb, on 27 mai 2018 - 14:18, said:
Pai si masina mea care nu e electrica ce are? Ca si stie si ea sa mearga la vale, pe liber. Deci sa se faca drumuri lq vale pt toate masinile, nu doar pt cele electrice. |
#31
Posted 27 May 2018 - 14:20
pe bune acum, in loc sa-i mutam topicul lui @karax la fun nu mai bine il mutam pe el acolo?
cu totul... Edited by gabimilo1, 27 May 2018 - 14:21. |
#32
Posted 27 May 2018 - 14:23
Altfel poti , dar nu e recomandat la panta abrupta sa mergi pe liber
Vad ca numai glume pe aici nimeni nu vorbeste serios..... ceea ce ma face sa cred ca chiar ar merge ideea...o sa o expun public... |
#34
Posted 27 May 2018 - 14:28
Vezi cat ti-ar oferi chinezii pe idee, astia construiesc orice, idei sa le dea cineva....
|
#35
Posted 27 May 2018 - 14:28
karax, on 27 mai 2018 - 14:23, said:
Altfel poti , dar nu e recomandat la panta abrupta sa mergi pe liber Vad ca numai glume pe aici nimeni nu vorbeste serios..... ceea ce ma face sa cred ca chiar ar merge ideea...o sa o expun public... Nu vorbeste nimeni serios pentru ca ceea ce propui tu nu o sa functioneze niciodata pentru ca:
Edited by Buleandra94, 27 May 2018 - 14:29. |
#36
Posted 27 May 2018 - 14:33
1 nu e nevoie sa urci
si 2 depinde strict de cat are nevoie alternatorul ca sa incarce macar 40% sa zicem o baterie. Caci eu incerc sa obtin o prelungire a autonomiei ...nu autonomie nelimitata sau ceva.... a si 3 cate costuri sunt pentru a te pazi de poluare , pentru a prelucra si transporta combustibilul fosil? Stiai ca pentru obtinerea benzinei sunt vreo 100 de pasi de urmat? Altfel atata timp cat nu s-a facut vreun calcul cu privire la alternator zic sa ne abtinem. Daca sunteti corecti postati calculele cu alternatorul.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users