Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Senzor ABS + (!) aprinse...stinse... FIAT

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
justme2006

justme2006

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 13.08.2006
Salutare.....si acum ceva legat de problema mea.
Am fost azi la tester si a primt eroarea C1108 ...
Mesterul imi spune ca asa ceva este nu cu senzorii...ci cu comunicatia cu unitatea centrala...pentru ca la un moment dat ii dadea pe toti 4...
Idei...?

#20
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
Bateria cum se prezinta ? De cele mai multe ori erorile de comunicare sunt de la baterie slaba.

#21
justme2006

justme2006

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 13.08.2006
la ultima masurare....surprinzator si pentru mine...12,38v....fara motor pornit....si la relanti...14,...14.7v....deci...nu prea cred

#22
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Pentru inceput incearca cu alta baterie.

#23
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
O baterie 100% capacitate are minim 12,75V, la 12,38V este sub 75% si in acest caz pot aparea diverse erori, cea mai frecventa fiind cea de ABS.

#24
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
De ce aberzi? Tensiunea cu motorul pornit e de peste 14V, deci buba nu e de la baterie, dar ramane si varianta unui contact prost, carbunii de la alternator pe terminate, si sa apara caderi de tensiune, moment cand becul se aprinde.
Codul de eroare e unul generic, probleme la senzorul stanga fata, pe acolo ar fi de sapat, posibil cablul intrerupt, contacte oxidate la mufe, posibil chiar acel senzor are bobina intrerupta. In principiu se poate verifica cu un ohmetru, la mufa, daca invarti de roata valoarea indicata variaza, dar cum nu face probleme totdeauna, mai greu de depistat. Eu as verifica daca senzorii de pe fata sunt identici, apoi i-as schimba, sa vad daca se muta eroarea la cealalta roata.

#25
justme2006

justme2006

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 13.08.2006
ok...de incercat cu bateria...apoi senzor sh pe stanga....

#26
justme2006

justme2006

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 13.08.2006
Problema a revenit...chiar si cu motorul oprit.

Edited by justme2006, 30 June 2020 - 11:57.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate