Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Senzor ABS + (!) aprinse...stinse... FIAT
Last Updated: Jun 30 2020 11:57, Started by
justme2006
, May 01 2018 17:30
·
0
#1
Posted 01 May 2018 - 17:30
Salutare
Stiu ca majoritatea o sa-mi spuna ca deja este discutat subiectul.... Subiectul nu e discutata. Am un Fiat linea 1.4 benzina...2007 57kw....si de vreo 2 sapt se aprinde si se stinge becu ABS + (!) timp de cateva secunde 2..3...si afiseaza mesajul ABS unavailable....EBD failure...see handbook....ceva de genul asta.... Treaba asta se intampla si in mers si doar cu contactul pus stand pe loc cu motor oprit. Azi am desfacut senzorii pe fata din mufe....becurile raman aprinse.Cand reintroduc mufele si repun contactul becurile sunt stinse insa se reaprind dupa o perioada independenta de ce as face....variaza in minute.... Am reusit doat pe cel din dreapta fata sa-l desfac din fuzeta si sa-l curat...nu am mai curatat si inelul magnetic... Ce sa mai fac?Mai stie cineva? |
#3
Posted 01 May 2018 - 17:47
Inseamna ca (,) computerul masinii a detectat o problema la sistemul general de franare sau la sistemul ABS.
EBD (Electronic Brake Force Distribution) de asemenea nu functioneaza ci doar sistemul conventional (clasic) de franare. Fiind vorba de Fiat care - se stie - sunt mai mult decat praf pe partea electrica si mai ales electronica - recomand sa Sfat - inarmeaza-te cu rabdare deoarece Succes |
#4
Posted 01 May 2018 - 18:09
Din moment ce se aprinde becul si cu masina pe loc, cand rotile nu se invart, degeaba cureti tu senzorul, ca nu-i de acolo. Eventual, un cablu de la careva senzor intrerupt si face figuri, sau contact prost la o mufa, oxizi. Pot fi si carbunii (periile) de la alternator pe duca, cand alternatorul nu incarca suficient, sau bateria pe duca, abs-ul se decupleaza, ca e mare consumator de curent, are nevoie de tensiune ok sa functioneze. Ar mai fi posibil si un joc prea mare la unul din rulmentii rotii, putin probabil, dar usor de verificat.
|
#5
Posted 01 May 2018 - 18:13
Intra pe grupul Fiat Club Romania de pe fb si vei primi ceva raspunsuri pe acolo.
Pune un tester fiatecuscan si sigur afli sursa erorii. Mai departe usor de reparat( o banala mufa cu contact slab sau unul din inelele magnetice cu probleme),spre surpriza celor care spun ca Fiat este "praf" la electronica sau ca sunt masini "petarde". Dar parieristii de pe marginea drumului sunt o rasa aparte. Spor! Edited by Bebeluka, 01 May 2018 - 18:18. |
#6
Posted 01 May 2018 - 18:26
Pentru soferii de duminica deghizati in mecanici profesionisti
Primul Fiat care l-am avut pe "marginea drumului" era un Regata diesel - o masina absolut infecta Exemple reale de probleme pentru Punto, Grande Punto, Albea sau Linea - arcurile de la suspensie rupte la toate cele 4 roti, alternator spart, difuzoare audio arse, etriere de frana crapate, furtune de apa coapte in doar 3 ani, instalatie electrica fara regulator de tensiune, si lista poate continua. Intr-adevar, un tester "rezolva" toate aceste probleme No comment |
#7
Posted 01 May 2018 - 18:27
Vezi ca de cele mai multe ori la chestiile astea, problema e de o banalitate dezarmanta.
Eu am avut aceeasi problema cu un VW polo de 5 ani, mi-au cerut 2000 de euro (grup hidraulic si centrala nustiudecare). Cazuse pamantul pe mine, am crezut ca o arunc si-mi iau bicicleta. Dupa ce geniile de la vw o vazusera ei pe computer, am rezolvat-o singur (bâta in mecanica), livelul de lichid era doua degete sub minim - cost 5 euro (!). La alta polo de data asta de 11 ani cu 200.000 de km aceeasi problema, aflu ca ar fi trebuit sa-i schimb lichidul la 65.000. Nici nu m-am mai stresat, dupa inca 30.000 am schimbat-o. Nu mai demontati senzoare si centraline... mergeti intai la chestiile cele mai banale. Bafta. |
#8
Posted 01 May 2018 - 18:32
#Naijax....
Problemele pe care le enumerezi tu sus le au absolut toate masinile... Citez: "arcurile de la suspensie rupte la toate cele 4 roti, alternator spart, difuzoare audio arse, etriere de frana crapate, furtune de apa coapte in doar 3 ani, instalatie electrica fara regulator de tensiune, si lista poate continua." Unde vezi tu "electrica praf" in fraza asta? Pune mana si da sfaturi in alt domeniu. Cunosti 0.3% despre ce inseamna Fiat.Ai avut o masina cu probleme si acum toate sunt proaste.Unii vad si alte masini in afara de cele pe care toata breasla parieristilor le venereaza. P.S Nu-mi raspunde ca nu ma intereseaza. Edited by Bebeluka, 01 May 2018 - 18:35. |
#9
Posted 01 May 2018 - 18:39
@Bebeluka
Ce te face sa crezi ca ti-am adresat mesajul anterior ? Se pare ca pana la urma chiar esti un sofer de duminica deghizat in mecanic profesionist Oricum cel mai destept cedeaza asa ca ADIO si iti doresc o seara buna |
#10
Posted 01 May 2018 - 19:38
Multumesc foarte mult pentru TOATE raspunsurile.
Am uitat sa scriu.Lichidul il am aproape de MAX.Deci nu cred ca e totusi asa problema simpla. Ma gandesc la senzori.... Daca stie cineva cum masor un senzor cu un multimetru si comportamentul lui la invarirea rotii. Daca nu...eventual merg la service....problema e ca nu face tot timpul....am spus variaza ....ma gandesc ca eroarea nu se pastreaza cand se sting becurile. |
|
#11
Posted 01 May 2018 - 19:39
Paz, on 01 mai 2018 - 18:27, said:
Vezi ca de cele mai multe ori la chestiile astea, problema e de o banalitate dezarmanta. Eu am avut aceeasi problema cu un VW polo de 5 ani, mi-au cerut 2000 de euro (grup hidraulic si centrala nustiudecare). Cazuse pamantul pe mine, am crezut ca o arunc si-mi iau bicicleta. Dupa ce geniile de la vw o vazusera ei pe computer, am rezolvat-o singur (bâta in mecanica), livelul de lichid era doua degete sub minim - cost 5 euro (!). La alta polo de data asta de 11 ani cu 200.000 de km aceeasi problema, aflu ca ar fi trebuit sa-i schimb lichidul la 65.000. Nici nu m-am mai stresat, dupa inca 30.000 am schimbat-o. Nu mai demontati senzoare si centraline... mergeti intai la chestiile cele mai banale. Bafta. |
#13
Posted 01 May 2018 - 20:09
justme2006, on 01 mai 2018 - 19:38, said:
Daca stie cineva cum masor un senzor cu un multimetru si comportamentul lui la invarirea rotii. Din cate stiu eu semnalul senzorului se masoara cu osciloscopul. Trebuie sa ridici roata pe cric, sa pornesti motorul si sa bagi in viteza ca sa se invarta roata. Poate merge si cu volmetrul dar nu stiu cat trebuie sa dea. A10, on 01 mai 2018 - 19:39, said:
Pot sa confirm si eu "profesionalismul " celor de la reprezentanta VW. Le am si spus ca degradeaza prestigiul marcii cu serviciile lor de cea mai joasa speta. Te jefuiesc pur si simplu cand te prind cu masina la ei in reprezentanta pt defecte absolut banale si simple Nu foloseste la nimic sa le spui ceva, aia stiu foarte bine ce au de facut acolo. In 20 de ani de experienta cu vw am invatat ca lucrul cel mai bun e sa evit reprezentanta lor. Pana si cand ma duc sa cumpar o piesa de schimb trebuie sa controlez, ca gresesc de 4 ori din 5. Partea buna cu masina asta e ca e atat de populara ca gasesti pentru ea toate informatiile posibile pe internet. Scuzati pt offtopic. |
#14
Posted 02 May 2018 - 10:32
Naijax, on 01 mai 2018 - 17:47, said:
Fiind vorba de Fiat care - se stie - sunt mai mult decat praf pe partea electrica si mai ales electronica - recomand sa Cate FIAT-uri si ce model ai avut in proprietate pana acum,02.05.2018? |
#15
Posted 02 May 2018 - 10:49
|
#16
Posted 02 May 2018 - 11:01
Naijax, on 02 mai 2018 - 10:49, said: Vrei masina de c**at ia-ti un Polo sau Fiat Stii cand a aparut "proverbul" si de ce ? Nu este chiar asa, hai sa nu exageram ca pute, eu am avut un Fiat Brava, diesel 1,9, o masina EXCELENTA ! sa iti spun cat de rezistenta a fost masina asta? am luat-o de la un ploiestean, mai de cacat sunt oamenii decat masinile, l-am intrebat ce are masina? nimic, merge, porneste se misca, mi-a placut masina, am luat-o, nu am iesit din Ploiesti pana nu am schimbat cauciucurile si i-a facut un test, nu a iesit rau, debitmetru anulat, etc, am mers cu ea o perioada scurta, venise iarna, imi aduc aminte ca a fost o iarna geroasa, cu -20 grade si mai mult, dimineata pornea Fiatul meu la sfert, aia cu benzina invarteau la automat... Dupa vreo 6 luni am dus-o la mecanic, am descoperit vasul de expansiune lipit cu foc, am schimbat distributia, surpriza, pinionul de pe vibrochen avea dinti sparti din loc in loc, iar pana era impilata cu tabla subtire, masina functiona perfect totusi, a trebuit sa astept o luna sa vina pinionul de la Fiat, nu se face aftermarket, si a costat o poala de bani, am schimbat pompa de apa, tot ce era necesar, masina mergea snur, nu am schimbat nimic dupa asta pana a fost bombardata de un cretin in parcare, DAUNA TOTALA, adio Fiat, mi-a parut rau de ea, sincer, nu masinile sunt de vina, ci cei ce le conduc si le intretin |
#17
Posted 02 May 2018 - 13:04
#18
Posted 02 May 2018 - 23:20
abs de picior natural... ala e abs ul. te deranjeaza asa de tare? tii asa de mult la masina?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users