Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1.0 74kw
Last Updated: Aug 19 2023 11:33, Started by
Octavian___
, Apr 28 2018 09:01
·
1
#91
Posted 08 May 2018 - 21:59
Bai, nici eu nu cred că nu ai așa ceva. Sincer. Mi se par imposibil. Întreabă și pe forumul monomarca.
|
#92
Posted 08 May 2018 - 22:08
Daca te enervezi iti iei de astea si gata dilema http://accesoriiauto...-facelift-2014/
|
#93
Posted 08 May 2018 - 22:08
Nu știu de ce nu întreabă direct la reprezentantă...
Sigur are telefonul agentului care i-a vândut mașina |
#94
Posted 08 May 2018 - 23:03
Garcea nu are ce zice ca la noi nu sunt recunoscute. Dar e vorba de o directiva europeana, pentru orice masina vanduta in europa, noua bineinteles, ca trebuie sa aiba DRL. La noi legislatia rutiera e in urma, dar directiva aia nu are treaba cu garcea.
|
#95
Posted 08 May 2018 - 23:15
Pai si ce zice directiva aia negru pe alb, obligatoriu pt toate masinile noi sau toate modele noi ? Ca aici e o diferenta.
Personal prea putin ma doare de treaba asta la propriu, ma intereseaza d.p.d.v legal cum sta treaba. |
#96
Posted 09 May 2018 - 06:11
S-a modificat puțin OG nr. 14/2017:
(2) În circulația pe autostrăzi, pe drumurile expres și pe cele naționale europene (E) conducătorii de autovehicule și tractoare agricole sau forestiere sunt obligați să folosească și în timpul zilei luminile de întâlnire sau luminile pentru circulația diurnă." |
#97
Posted 09 May 2018 - 17:50
Deci e ok.
In alta dezordine de idei, mai jos Attached Files |
#98
Posted 09 May 2018 - 19:21
Aoleu! Da' stiu ca nu stai pe ganduri. Daca vrei sa vezi cum trebuie sa trage corect o Foarda, te astept pe la Honduras city sa vezi
Sa ma bag si eu, sa nu ma bag? racechip.png 28.65K 155 downloads |
#99
Posted 09 May 2018 - 20:01
Am si eu o dracie de-aia, dar modelul GTS, cel mai scump. L-am dat jos cel putin deocamdata, poate o sa il remontez cand mi se face pofta.
Oricum, 3 lucruri sunt certe: 1. NU recomand sa il montezi cu motorul atat de "tanar", mai lasa-l putin in voia lui, nu-l chinui. 2. Mie mi-a modificat total raspunsul la acceleratie pe un Ranger 3.2. A devenit mult mai putin precisa si mult mai violenta, parca nici nu aveam control calumea. Pai la 100+ la ora abia trebuia sa ating pedala, pe cand fara chip trebuie sa o tin apasata sa zic un 15% din cursa. Probabil e treaba de obsinuinta, dar mie personal nu-mi place in mod special. 3. A aparut un miros de ars / de gaze in habitaclu cand aveam chestia aia montata. Chiar nu imi explic de la ce si nu mi-am dat seama nici pana in ziua de azi. Dar ce e cert e ca a disparut acum. Sa fi fost doar o coincidenta, sa fi fost dracia aia de vina, nu stiu. Nu ma pronunt inca si nu zic ca chip-ul e de vina, trebuie sa mai incerc. Dar da, imbunatatirea e vizibila, nu e "placebo". Daca cauti multa performanta obtinuta (prea) ieftin n-o sa regreti, cel putin pe termen scurt. Ah, si nu recomand sa o tii pe treapta cea mai mare, vad ca si S-ul are 5 trepte, pune-l macar pe 3 pentru inceput, eventual creste la 4 mai incolo. Edited by AstroNut98, 09 May 2018 - 20:02. |
#100
Posted 09 May 2018 - 20:45
Iti dau dreptate in totalitate, e prea devreme sa il las, abia am facut 1500 km.
Dar eu jos nu-l mai dau (adica il pun pe pozitia 0 eventual, unde nu mai face nimic) imi place . A venit default pe tr 3, am facut proba, mergea frumusel, am dat pe 4 , a mers mai frumusel si cf instructiunilor am dat pe tr 5 sa vad daca sughita, dar aici merge cel mai ok. Nu am sesizat nici un miros sau alte cele , chiar am urmarit f atent, zgomot motor, ralanti, pornire, nimic suspect, testat vreo 150 km. In rest...e ceea ce am vrut sa primesc pt o suma mica spun eu. Se duce indubitabil mai bine, raspunde mai frumos la acc, fuge de-l ia dracii. In carte ii da parca 185/h , pe GPS am luat 200/h Si nu in conditii normale (vant lateral puternic, ceva deal ) cine stie AR-TM si retur autostrada, azi nu a fost o vreme buna. De pe la 4000 rpm am calcat-o (clip mai jos) , nu am avut drum drept, chiar un picut deal, si tot s-a dus in draci. Cu AC pornit sau fara tot asa s-a dus. Pana la 180 suna frumos, dupa 180 incepe sa urle polizoru, oricum super decent raportat la putere. Daca o fi sa crape, imi asum in totalitate vina. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k9LlQ0CG8kk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k9LlQ0CG8kk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Octavian___, 09 May 2018 - 20:45. |
|
#101
Posted 12 May 2018 - 16:44
Personal as merge pe flash ECU decat pe un echipament extern. Si doar de la firme serioase. Am facut la fostul Golf IV si a fost f. f bine chiar dupa 60k km. A sa nu uit nu as face pe un motor nou pe piata.
Cred ca abia dupa 4-5 dupa ce a iesit pe piata ar fii ok. Nu vreau sa fiu cobai...pt altii. |
#103
Posted 12 May 2018 - 21:05
L-am pus pe tr 3 , pe setarea 5 oleaca prea agresiv pt km facuti.
Pe 3 e o idee mai fasnet decat stock, diferenta notabila intre setari ( 3 si 5) care se simte atat pe tr inf cat si pe tr 5 pe autostrada. 2400+ km |
#104
Posted 12 May 2018 - 21:19
Octavian___, on 08 mai 2018 - 20:49, said:
Chiar nu ma doare capu ca va merge 200 sau 300000 km ca ceasu, nu ajung sa fac atatia km. Si aici imediat vine concluzia romanului obisnuit cu gioarse de 400000 km (pardon, 200000 km ca sunt dati inapoi) ca "ala care o va cumpara, va lua o cazatura". Eu am avut o2 cu celebrul 1.9 tdi, de noua, intretinuta ca bibeloul. Si la 100k mi-a iesit biela prin blocul motor, cand plecam din parcare. Si ce sa vezi, celebrul agregat, dumnezeul motoarelor, are o serie intreaga -bxe sau bke, nu mai tin minte sigur, e plin internetul- cu defect de material. De atunci nu ma mai intereseaza teoriile vietii si fan-cluburi, ma uit la cifre si dotari si aia e, o schimb cand iese din garantie. |
#105
Posted 12 May 2018 - 21:40
Octavian___, on 09 mai 2018 - 17:50, said:
Deci e ok. In alta dezordine de idei, mai jos Avand masina in garantie si eu am optat pentru un box (am ales ceva de la DTUK, am aproape 2 ani si vreo 20.000km de utilizare)). Atata timp cat este produs de o firma cu renume si certificari (RaceChip este in regula), utilizarea este safe iar rezultatul este oarecum echivalent cu o remapare si, repet, reprezinta singura optiune pentru o masina in garantie. Sa nu ajungi la reprezentanta cu ea montata! . Edited by paultt, 12 May 2018 - 21:42. |
|
#106
Posted 13 May 2018 - 08:05
Sper sa nu fiu atat de idiot )))
Cu reviziile momentan nu zic nimic, probabil ca o sa merg vreo 2 ani (2 revizii... ) si restul altundeva. Nu imi mananc de sub unghie, dar mi se par totusi cam maricele preturile, undeva la 750-800 lei prima revizie si chiar nu stiu ce schimba pe ea inafara de ulei si filtre. In plus (asta va fi cu siguranta) uleiul il voi schimba la ~10000km si nu la 20000 cum e intervalul dat de service. Asta e o tacaneala de-a mea cu uleiu la care nu renunt. Acum ca a mai trecut euforia, incep usurel sa ii gasesc de vina. Faptul ca nu are leduri/lumini de zi nu ma deranjeaza, dar combinatia becuri normale si leduri la nr de spate e "bestiala", albul curat/rece si foarte intens de la nr spate iese in evidenta, oare s-au gandit mult la combinatia asta ? Zici ca e home made, after market Aseara am remarcat cand am deschis-o intr-o parcare si vedeam catre masina din spate/lateral. La oglinzile laterale oare ce am ? Becuri...? Nu lumineaza alb rece. A doua treaba, ce ma doare cel mai tare - tot nu mi-am gasit o pozitie buna la volan, adica stau bine, doar ca piciorul drept nu mi-l pot odihni, la drum lung poate genera amorteli, dureri de tibie/glenza. Ori e acceleratia prea usoara (dar ma gandesc ca asa e la toate utilajele) ori eu sunt idiot, ori mai trebuie sa ma obisnuiesc, ori nu e facuta pt oamenii scunzi. E greu sa merg frumos, sa o tin constant la o viteza normala 120-130, ori iau gazu , ori ma bag in ea fara intentie. E ciudat, cu Focusu fratelui ( Focus 2 cu facelift) acu vreo 6 ani am mers pana la Munchen si retur in conditii super ok, fara nici o amorteala. Ca si post de conducere sunt similare, dar ceva nu pusca la a mea, sau am eu puscate ceva sigurante. Si mai una, in oras pe tr 2-3 are mici ezitari la turatii mici, parca nu stie ce sa faca, ii da boost apoi il taie un pic apoi ii da din nou. Ori o calci mai hotarat din prima, ori o iei f fin (aproape imposibil) , ori ii dai tr inferioara. Nu se simte tare, dar eu simt. Admit ca inca ma mai obisnuiesc cu polizoru. Consumul mediu la ~2500 km - 7,3%, putea fi si mai mic, dar cum nu am mers incet, sa zicem ca bun o fi. M-a uitat acum in specificatii, 5,9% urban. Oare in ce conditii se poate atinge valoarea asta ? Probabil seara, cu semafoarele pe intermitent si clima oprita si start-stop activat...probabil. Si cel mai simpatic e consumul extraurban - 4,2% E asta chiar sunt curios, nicidecum pe ultima tr nu se poate atinge, poate pe tr 3 sau 4 la un mers de 70h. In rest...ace brice si carice, mai tot timpul imi caut motiv sa plec de acasa, imi place atat in oras (pleaca frumos de la semafor, imediat esti la 60-70) cat si pe autostrada, sta bine pe drum, la 150 nu te sufla vantu pe autostrada, directia e precisa. Un consum de autostrada ~~~6,5-7 120-150/h. Daca nu treci de 120 ia sub 6 (cu clima pornita) Nu am mai spalat-o (arata jalnic) e perioada cand sunt toate zburatoarele active si din prunii vecinului iese clei/rasina (cine are pruni stie ) degeaba o spal acum, ca a doua zi e plina de rasina. |
#107
Posted 13 May 2018 - 08:22
La mine la Țiriac Auto Bacău prima revizie a fost vreo 580 lei.
Și pe mine nu mă încântă la mersul prin oraș, dar doar prima treaptă, când are tendința s-o zbughească prea repede și trebuie s-o domolesc prin neeliberarea completă a ambreiajului, ceea ce mă gândesc că va avea consecințe in timp. La tine insa mă gândesc că ar putea fi faptul că s-ar putea sa cazi prea mult în turație la schimbarea treptelor (să fie etajate lungi treptele 2 și 3). |
#108
Posted 13 May 2018 - 10:12
Nu vreau să fiu rău, dar nu mai bine te obișnuiai cu mașina așa cum e de la mama ei, înainte să încerci să-i modifici performanțele? Mai ales că acum te plângi de diverse cu accelerația. Poate fix de la ce modifică trăsnaia aia apar problemele, și tu critici mașina degeaba. Sau poate nu, n-avem de unde ști.
Altfel, s-o folosești sănătos! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users