Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Ford Focus 1.0 74kw

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
1574 replies to this topic

#469
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Vorbind de dinamica, ultimii 700 de km i-am facut exclusiv pe modul sport, am zis sa mai curat motorisca de ce stransese in precedentii 700 de km de urban cu drumuri scurte de 4-5 km.
Cum spuneam, dinamica este alta, baga cuplu maxim de pe la 1600-1700 rpm si trage bine pana la 5000 rpm (peste nu am trecut).
A fost un deliciu pe dealuri, serpentine, chiar si autostrazi, partea proasta este ca desi am suferit atatia ani de lipsa celei de a 6 a viteze, acum ca o am nu o pot folosi, mi se pare crima sa merg cu motorisca la 1800-2000 rpm pe cruise.
Ca si consum, la pompa a fost 7% , cu temperaturi negative, ambuteiaje gramada.
Acum, daca nu o tineam in sport consumul nu era mai mic de 6.5%, testat pe vara , deci posibil ca diferenta sa fie mai mica.
Vorbesc de o greutate totala carata in spate de peste 1,6 tone. Ca idee la fostul aspirat consumul era acelasi, dar era mai mica greutatea cu vreo 350 de kg.
Interesante experimentele Octavian, personal nu as avea tupeu/bani sa risc  niste cipari la motor, cred ca au facut din fabrica o treaba buna cu modul sport !
Nu am retinut, ce ulei folosesti si cat de des il schimbi ?
Spor la teste !

Edited by M0sGerila, 29 December 2018 - 10:39.


#470
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostOctavian___, on 29 decembrie 2018 - 10:14, said:



Update la cauciuce: sunt varza si pe frig, concluzia e una singura care le inglobeaza pe toate> low grip

Poate ar trebui sa schimbi anvelopele mai degraba decat sa " cipezi " motorul Posted Image , macar banii ar merge pe ceva cu adevarat util pt tine .

#471
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Sezonul urmator venim cu ceva mai bun sper.
Prima data (in primavara) un set de jante aliaj sa pun cauciucele de vara, apoi pana in toamna am timp sa iau un set potent de iarna.

Gerila acum merg cu Eneos 0w20, si il schimb  des , pana la km actuali (23000+) am 3 schimburi facute.
Nu prea las uleiu mai mult de 7-8000, e o goanga.

#472
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View PostOctavian___, on 29 decembrie 2018 - 10:14, said:


In oras (Arad) preponderent tr 2  si  3 le folosesc, la 60-65/h am 2500 rpm pe 3, nu e nici turat, nici mort, pot oricand sa ii dau talpa daca a trecut efectul medicamentelor.



Tu cred ca ai treptele mai lungi decat le am eu la Civic. Adica eu in treapta 3 la 60 cred ca sunt mai sus decat tine in ture, probabil pe la un 2700. Intr-a 4-a am 58-59 la 2000 rpm iar intr-a 5-a 70km/k la aceeasi turatie. A 6-a sta pe la 90km/h la 2000rpm. La viteze de autostrada (130km/h+) motorul este spre 3000rpm sau peste si are viata in el chiar si in treapta 6.

Edited by closchkutza, 29 December 2018 - 11:02.


#473
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Aminte ca io am doar 5 tr :)) si relativ prost etajate, nu la fel de prost ca la Fiesta, dar oricum se putea mai bine chiar si la 5 trepte. Exemplu tr 1 nu prea are legatura cu tr 2 (la forja) , cum tr 3 nu prea are legatura cu tr 4, adica pica mult cand schimbi. Doar tr 4 pare-se ca are ceva legatura cu tr 5.
In orice caz, rapoartele mele sunt (mult) mai scurte fata de Fiesta 1.0 100 cp cu 5 tr.
Exemplu la Fiesta pe tr 5 la 140 pe ceas sunt 3000 rpm in cap, la mine la 3000 rpm am  ~120 (tr 5 e mai apropiata de tr 4 decat tr 4 de tr 3 ) .
Un avantaj este ca la 120 nu sunt nevoit sa dau tr 4 (ca la fiesta) pt ceva demaraj, chiar trage frumos cand bag picioru in acc. Dezavantaj, poate un pic turata pt regim de autostrada, dar nu prea ma doare capu, drumurile mele sunt f putine pe autostrada, si oricum pot merge linistit in regim constant 140-150/h (~3500-3600 rpm)

La Civicul tau nu mai vreau sa o ridic in slavi :))  , dar si la capitolul etajare rapoarte e una dintre cele mai reusite transmisii. Sa vezi la forja cum dai tr 2 si din 6000 pica in 5000, defapt din ce am vazut cam la toate schimbarile in forja o tine sus 6000-5000 rpm, asa cum trebuie sa fie o masina de strada cu veleitati sportive, n-are cum sa nu-ti placa !



#474
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

View PostM0sGerila, on 29 decembrie 2018 - 10:37, said:

.....
A fost un deliciu pe dealuri, serpentine, chiar si autostrazi, partea proasta este ca desi am suferit atatia ani de lipsa celei de a 6 a viteze, acum ca o am nu o pot folosi, mi se pare crima sa merg cu motorisca la 1800-2000 rpm pe cruise.
......

Poti merge fara probleme si cu turatii mai mici in tr. 6, evident nu in regim de accelerare rapida. Motorul dezvolta suficient in turatiile respective  pentru a mentine viteza (2000rpm este chiar ok si pentru accelerari progresive medii), chiar si in situatii de rampa usoara. Nu exista nici cea mai mica motivatie de ordin tehnic pentru a nu folosi treapta 6 in regimul respectiv de turatie.

#475
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,924
  • Înscris: 09.12.2004

View PostBaxon, on 29 decembrie 2018 - 10:47, said:

Poate ar trebui sa schimbi anvelopele mai degraba decat sa " cipezi " motorul Posted Image , macar banii ar merge pe ceva cu adevarat util pt tine .
Sau pe doo roti, peste o saptamina putem merge sa vedem capra si sa o negociem ....

View PostOctavian___, on 27 decembrie 2018 - 19:55, said:

Iridium sunt si cele stock, si tot d-astea vreau sa iau (originale marcate Fird, facute de nkg) .
La 42 lei bucata eunzic ca e super ok pretu
Pai nu mai e scump acuma? :D Eu nu pun la mobra de-astea cu iridium cind una normala e vreo 15 lei. Ma mai gindesc daca le schimb pe alea de sint acum pe ea in prima faza, ca tare sint curios sa le vad la fata dupa ce le-am ars oleaca. Jocul sa il fac si gata e treaba :)

View PostOctavian___, on 28 decembrie 2018 - 18:58, said:

La tsi 1.2 spre exemplu (pt ca am vazut cum raspunde) e clar ca nu prea mai ai ce seta in sus, din soft e dat la maxim, raspunde f rapid.
Ba ai ce seta ;)

#476
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007
Doar  ca exemplu pentru 1.2 TSI:


Box: https://www.diesel-p...m-10/#go  ;
Remap : https://www.onlyrevo...13-/233/stage-1

Edited by paultt, 29 December 2018 - 17:33.


#477
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostOctavian___, on 28 decembrie 2018 - 20:18, said:

Crede-ma ca nu e treaba de mult si repede, sunt ager la pedale, tocmai ca asta ma enerveaza cateodata, nu raspunde suficient de rapid/pe cat as vrea eu, chiar indicat sa o iei mai usor si progresiv. Sau sunt momente (nu tot timpul)  unde la forja cand schimb treapta si continui in gaz maxim, sta oleaca sa gandeasca, in forja pare o eternitate, adica timp pretios pierdut aiurea, ca nu stiu ce gandeste, poate scap si de treaba asta.
Posesorii care sunt mai impatimiti pot confirma cel putin la 1.0 ca nu are un raspuns nemaipomenit de rapid la acceleratie.
Adica e incomparabil mai slab raspunsul fata de 1.2 tsi care am avut placerea sa il conduc oleaca.
Poate ca n-o fi numai din parametrii de acc treaba asta la tsi, dar vom vedea...

Momentan sunt la stadiul unde neuronii se ciocnesc si zvarcolesc, unii zic sa tin de bani, altii sa-mi satisfac avioanele ca mai incolo cine stie ce o fi
Pai boxul ala cam asta face, apasa mai mult si mai repede pedala in locul tau in prima parte a cursei iar dupa aia o lasa mai moale pana ajunge la ce poti face si tu. Ai vazul graficul ala de la ei de pe site?
Realizezi ca problema e de fapt in alta parte, nu?  (vb de masina Posted Image )
Ar trebui sa ai in primul rand rapoarte asemanatoare cu 1.2tsi ca sa simti masina la fel. Injectie directa parca ai, nu? Daca, nu, multumeste-te cu ce se vede in retrovizoare, nu cu ce simti. MPI-urile nu pot face acel spike de cuplu care se simte cand o calci, specific gdi, dar care e egal cu zero ca si distanta parcursa in plus la un demaraj in forta. Eu m-am imvatat sa evaluez demarajul cu ce vad in retrovizoare, nu cu ce simt. E mai aproape de realitate.

Ai mai pus si gumele alea de familia Flinstone...
Cred ca stiai ca 1Kg in plus la roti = 20Kg in plus pe masina la franare si acceleratie. E vb de energia acumulata/cedata de un volant. Patru, in cazul tau.

Edited by underb, 30 December 2018 - 20:17.


#478
prof_silviu

prof_silviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 340
  • Înscris: 09.10.2009

View PostOctavian___, on 29 decembrie 2018 - 10:14, said:

Nu bag in seama modul "eco" de condus, indicatiile din bord sunt cel putin amuzante (la 60/h sa dau tr V ... 1300 rpm ) mi-am frecat mintea de vreo doua ori sa merg dupa cum zice in bord , nu am obtinut vreun consum imbunatatit, in plus ai parte cum spui de lag-uri, mers subturat si lipsa de putere.
Pe tr 2 merge si din 1400-1500 rpm sa accelerezi, dar ce e tr 3 in sus e jenant.
Am avut aceeasi problema. Daca ma iau dupa indicatiile din bord mie imi spuna sa bag a 6-a la 60/h. Mi se parea ca omor motorul si preferam sa merg cu a 5-a. Dar am incercat odata varianta data de bord si surpriza. In trafic, pe distante relativ lungi(10-20km), la mers constant in tr a 6-a, 60 /h, 1200 - 1400 rpm, mi-a inregistrat consum intre 2,5% si 3,5%. Bineinteles trebuie sa suporti zgomotul de motor subturat. Iar la o acceleratie mai brusca schimbat viteza a 4-a

#479
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007

View Postunderb, on 30 decembrie 2018 - 20:04, said:

Pai boxul ala cam asta face, apasa mai mult si mai repede pedala in locul tau in prima parte a cursei iar dupa aia o lasa mai moale pana ajunge la ce poti face si tu. Ai vazul graficul ala de la ei de pe site?
Realizezi ca problema e de fapt in alta parte, nu?  (vb de masina Posted Image )
Ar trebui sa ai in primul rand rapoarte asemanatoare cu 1.2tsi ca sa simti masina la fel. Injectie directa parca ai, nu? Daca, nu, multumeste-te cu ce se vede in retrovizoare, nu cu ce simti. MPI-urile nu pot face acel spike de cuplu care se simte cand o calci, specific gdi, dar care e egal cu zero ca si distanta parcursa in plus la un demaraj in forta. Eu m-am imvatat sa evaluez demarajul cu ce vad in retrovizoare, nu cu ce simt. E mai aproape de realitate.

Ai mai pus si gumele alea de familia Flinstone...
Cred ca stiai ca 1Kg in plus la roti = 20Kg in plus pe masina la franare si acceleratie. E vb de energia acumulata/cedata de un volant. Patru, in cazul tau.
Normal ca e injectie directa ca la toate polizoarele benzina cu turbo.
Nu e treaba din rapoarte, chiar daca sunt asemenatoare (la fel de lungi, chiar un pic mai lungi ca la mine ! ) nu de acolo vine raspunsul mai bun la acceleratie la tsi.
Treaba asta cu acc nu a venit odata cu schimbarea cauciucelor. Si te rog sa nu te iei de cauciucele mele varza :)))
Boxu ala iti otpimineaza raspunsul la acc, cf acelui grafic in viata reala iti spun ca asta se intampla la tsi pe turatii normale de lucru 2-3000, la dozari normale de acceleratie are un raspuns mai puternic decat la mine, am spus ca pune clar mai mult cuplu jos pe turatii mici. Ca dovada dupa 3000 rpm nu se mai intampla nimic spectaculos, adica te astepti sa rupa in continuare, dar nu se intampla.
La mine dupa 3000rpm isi mai da drumu ca sa zic asa, trage la fel sau probabil o idee mai mai tare pana pe la vreo 5000 rpm.
Acolo vreau eu mai bine sa fie, pe 2-3000 rpm.

Tu spui ca defapt nu face decat sa minta senzoru si sa dea gaz mai tare la aceeasi dozare de acc, asa este si asta imi doresc, la un ~~30% dozaj sa am o acc mai buna, prin marirea dozajului de catre box eu zic ca va fi si un raspuns mai bun.
Ca si la alte masini cu creier, si ecoboost-ul isi modifica des raspunsul la acceleratie, dar cred ca mai accentuat ca la altele (? ) , spun ca sunt momente cand acceleratia e "arc de pix" adica apas un pic si raspunde cum vreau, da boost frumos, si sunt momente cand tot la o apasare usoara trage ca si cum ar fi rotile moi.

Daca il comand promit ca vin cu feedback realist si subiectiv asa cum am facut de fiecare data :))

#480
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View PostOctavian___, on 31 decembrie 2018 - 09:33, said:

Acolo vreau eu mai bine sa fie, pe 2-3000 rpm.
Cu alte cuvinte tu dorești un diesel și nu știi cum să spui. :w00t:

#481
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007

View Postprof_silviu, on 31 decembrie 2018 - 08:03, said:

Am avut aceeasi problema. Daca ma iau dupa indicatiile din bord mie imi spuna sa bag a 6-a la 60/h. Mi se parea ca omor motorul si preferam sa merg cu a 5-a. Dar am incercat odata varianta data de bord si surpriza. In trafic, pe distante relativ lungi(10-20km), la mers constant in tr a 6-a, 60 /h, 1200 - 1400 rpm, mi-a inregistrat consum intre 2,5% si 3,5%. Bineinteles trebuie sa suporti zgomotul de motor subturat. Iar la o acceleratie mai brusca schimbat viteza a 4-a
Din pacate nu suport de nici o culoare acel zgomot de subturat, la orice miiiica apasare de acceleratie sa il auzi cum grohaie a subturat, ma omoara psihic. Nici macar cu tractoru (1.9 tdi ) nu mergeam asa cu 1500 rpm...plus ca nu sunt genul "eco" , daca accelerez dau gaz bine, nu doar pisc acceleratia.
Intr-adevar pe tr superioare la mers eco (subturat) la o usoara apasare de acc nu sare tare consumul, am urmarit si eu treaba asta, la mine sta undeva la ~~3,8-5,5% la mers eco/subturat.
La mers de om normal tinuta in 2000-3000rpm ~~4-6%  si overall diferenta e infima la consum (sigur ca am incercat si eu Posted Image)  ).
Pe tr 2 sihur ca merge in 1400-1500 rpm, dar deja pe tr 3 incepe sa devina trist la 1400-1500 rpm (nu mai zic de tr 4 ) .

Am scos in Arad (aglomeratie) si 6,5% media (50km facuti, fataiala ) , spun "am scos" pt ca trebuie sa vreau cu adevarat, sa-mi ascut toate simturile, sa anticipez inuman de bine, sa am grija inuman la acceleratie, da, si iese. In urban neaglomerat n-am sarit de 5,5-5,8% dar e inuman.
Media normala la mine in acest oras minunat e 8,5% real.
Partea de consum imi aduce aminte (asta e ) de Golf, la general urban iarna maax 6% si vara 5,5% . Seara la plimbare prin oras veneam acasa cu 5% ...in fine, ideea e ca aprx la aceleasi puteri si clase, ramane acea diferenta de 2...2,5 litri la 100 km , oricat au avansat cu benzinarele.
Doar la extraurban e mai ok, 6-6,5% mers normal un pic peste media de trafic (la tractor 4,2-5% )

View PostMarius3k, on 31 decembrie 2018 - 09:44, said:

Cu alte cuvinte tu dorești un diesel și nu știi cum să spui. Posted Image
Ai scris inaintea mea , vezi mai sus ce am scris fara sa-ti vad postul Posted Image))
Imi doresc (sunt ipocrit ) consumul de la tractor.
Ca dinamica sunt benzinar pana la moarte, limitare in 8000+ rpm daca se poate si aspirat.

Un lucru e bun ca tractoru nu e vandut, merge bine si in momentul de fata, am tras o tura cu el acum 1 sapt, tot ce inseamna tren de rulare fata trebuie pus la punct (asa s-a intamplat la tata-meu la orice masina ... ) si schimbat actuatoru de la turbo (sta in portbagaj nou de cateva luni ) .

Edited by Octavian___, 31 December 2018 - 09:58.


#482
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Inceputul anului va incepe cu astea (sunt comandate, daca stai acasa esti odihnit ) .

Sa va aduca noul an la toti multa sanatate si prosperitate si prospetimi , astea cat de mult, si stres cat mai putin !!

Attached Files



#483
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Pt ca sunt in continuare odihnit, am mai comandat si neste leduri de pozitie , cu smd-uri 3030.
Am dat faru jos sa vad daca trebe si adaptoare pt ledurile H7 si trebe, le-am pus in cos si p-alea.
Acum toate sunt canbus, vom vedea ce erori am sau n-am . Asa din poze si masuratori, ledurile H7 vor intra la limita a.i sa pot pune si protectia aia de cauciuc inapoi la far.

Jantele vor veni la servici, le voi declara acasa asa mai in primavara...

Attached Files



#484
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Vezi sa nu lasi pagina deschisa pe PC ..... 😂

#485
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012
Oricum stie, doar te lasa sa crezi ca o pacalesti Posted Image .. frumoase jantele, pe cat sunt?

#486
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
:))))  greu m-am prins .
Oricum va comenta si de led-urile H7, dintr-o prostie am pus adresa livrare de acasa , desi pana sapt viitoare cand merg la lucru sunt sigur ca nu se face livrarea.
N-au fost scumpe (200 lei cu tot cu transport ) dar comentarii vor fi.

Cu jantele trebe sa ma gandesc bine ce fac pt ca la lucru nu am spatiu de depozitare... dar nu am mai putut astepta, de mult timp ma uit la modelu asta, daca nu le luam acum, mai tarziu din experienta stiu ca vor fi alte prioritati (huse de masaj, aspiratoare si alte balacarii care mie nu-mi sunt utile )

View Postrobertcb, on 02 ianuarie 2019 - 11:55, said:

Oricum stie, doar te lasa sa crezi ca o pacalesti Posted Image .. frumoase jantele, pe cat sunt?
Stie in parte si sigur ca are simturi cand ma mananca de o comanda, dar daca ar sti tot cat am dat pana acum pe prostiile mele, m-ar concedia :)))  Multe produse sunt luate la "super promotii" , moca de multe ori si facturile sunt pierdute pt ca sunt foarte imprastiat....

Jantele sunt pe 16, nu vreau mai mari raportat la polizor, in plus am Michelinurile de vara care sunt de vis pe sosea.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate