Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motorina 1,6 vs benzina 1,4
Last Updated: Apr 11 2018 06:51, Started by
Ungoliath
, Apr 10 2018 07:18
·
0
#1
Posted 10 April 2018 - 07:18
Vreau sa iau o masina SH, mai noua de 2013, buget 10000 euro cu care voi face cam 10000 km/an, 80% in oras. Intrebarea mea este: 1,6 motorina sau 1,4 benzina? Dincolo de consumul mai mare in oras pe care l-as avea cu benzina, ma intreb ce viitor mai au masinile pe motorina, mai merita sa cumperi o masina a carei valoare de piata peste 7 ani va fi aproape sigur 0, ca sa nu mai vorbim de taxele ce vor veni? Ma uitam la un Opel Astra din 2013 benzina, care acum costa 9000-10000 euro, comparativ cu unul din 2006 cu un plus de 70-100000 km rulaj, care costa acum 3500-4000 euro.
|
#3
Posted 10 April 2018 - 07:24
La 10.000 de km pe an, si aia in oras nu prea cred ca merita motorina. Mai ales din 2013, cu filtru de particule si alte bucurii. Cele care cat de cat mai merita sunt cele vechi, pana prin 2005 dar alea din pacate sunt putine care mai sunt in stare buna la vanzare. Majoritatea sunt cazaturi.
Asa ca benzina. Daca e prea mare consumul montezi GPL. PS: In 10.000 de euro si eu m-as orienta catre ceva nou. Edited by PoeOvidiu, 10 April 2018 - 07:26. |
#4
Posted 10 April 2018 - 07:27
JurasikMan, on 10 aprilie 2018 - 07:22, said:
De ce nu-ti cumperi una noua cu 10000 euro ? P.S. M-am si documentat intre timp, masina din clasa compacta vreau. Edited by Ungoliath, 10 April 2018 - 07:30. |
#6
Posted 10 April 2018 - 07:32
La distanta parcursa (10.000km), si aia in oras, motorina te ajuta doar daca vrei sa cari ceva, in rest ai vazut bine. Motoarele Diesel incep sa fie taxate pe motiv de poluare. Sa stii ca vei avea un consum mare si pe motorina, nu doar pe benzina (daca te referi la traficul de oras).
Cu 10.000 E I-ati masina noua. SH merita doar daca vrei full-option, dar nu stii cum a fost exploatata. La banii astia, personal, m-as gandi ceva inainte sa-i scot pentru o masina la mana a doua, in special ca nu stii exact ce anume vrei. |
#7
Posted 10 April 2018 - 07:34
Ungoliath, on 10 aprilie 2018 - 07:27, said:
P.S. M-am si documentat intre timp, masina din clasa compacta vreau. Tocmai ca la majoritatea prima intrebare e "ce vreau?" in loc de "ce am nevoie" vezi orasele sufocate de masini mari si greu de manevrat prin oras. Edited by PoeOvidiu, 10 April 2018 - 07:37. |
#8
Posted 10 April 2018 - 07:55
Motivul pentru care vrem o masina compacta este ca am trecut printr-un accident destul de urat si acum ne este frica, o masina compacta ne inspira mai multa incredere fata de una din clasa mica. Din acelasi motiv ne gamdim sa luam o masina SH si nu noua, vrem o masina full option in principal pe optiunile ce tin de siguranta pasagerilor. Asa ca la intrebarea "ce am nevoie" raspunsul este: senzatia de siguranta.
Edited by Ungoliath, 10 April 2018 - 07:56. |
#9
Posted 10 April 2018 - 07:58
Chiar si asa se gasesc compacte undeva aproape de bugetul initiatorului. Poate cu un adaus de 10-15 % dar nu se compara o masina cu "0" km cu una cu 160.000 km . Masinile moderne nu mai au fiabilitatea celor vechi. Motoarele tot mai stoarse de resurse si optimizate cedeaza din toate partile si o masina care a trecut de 150.000 km este de cele mai multe ori o gaura neagra d.p.d.v. al mentenantei periodice sau schimbarii ansamblelor trecute de perioada de utilizare. Chiar ma intreb cum pot unii sa puna egal intre o masina noua cu garantie de producator si o masina rulata 100 sau 200 de mii de km ? Asta denota o lipsa de intelegere a modului in care functioneaza o masina . Masina nu este aparat electrocasnic. Mie imi plac masinile mari , dar decat sa-mi iau un Passat cu 200.000 km din 2015 mai bine imi cumpar Polo nou cu 8500 euro la oferta . Este incomparabila satisfacia . Probabil ca cei care cumpara masini aduse din UE cred ca in UE masinile nu se uzeaza . Legat de Diesel vs. benzina , in acest moment nu as cumpara masina ( nici noua ) cu filtru de particule . As prefera de departe benzina ( cat inca nu apuca producatorii sa puna DPF la toate benzinarele ) .
Edited by JurasikMan, 10 April 2018 - 08:09. |
#10
Posted 10 April 2018 - 08:10
JurasikMan, on 10 aprilie 2018 - 07:58, said:
cat inca nu apuca producatorii sa puna DPF la toate benzinarele. 1. Dacă Passat-ul de 2015 face poc cu Polo nou, care pasageri crezi că devin îngerași ? 2. DPF înseamnă Diesel Particulate Filter La benzină se pare că e în cercetare GPF... Vin vremuri grele se pare. |
|
#11
Posted 10 April 2018 - 08:16
Daca tot ai mentionat ca ai avut un accident si va este teama atunci alegi masina noua careia ii functioneaza airbag-urile !! Una secand nu stii daca ii functioneaza sau le mai are , iar volumul nu te ajuta cu nimic !
La 10 k km pe an ( 80% oras ) trebuie sa fii masochist sa alegi diesel . Edited by Baxon, 10 April 2018 - 08:17. |
#12
Posted 10 April 2018 - 08:21
La oras benzina fara indoiala, motorina doar daca faci si drumuri mai lungi in afara orasului. Cat despre ce sa iti iei, chiar daca si eu as lua ceva nou, daca tu preferi sh aia sa o cumperi.
|
#13
Posted 10 April 2018 - 08:44
Eu mi-am luat masina second cu 5000 si am fost super multumit de ea. Se gasesc clar masini bune SH la 10.0000.
Pentru oras trebuie benzina. Un argument ar fi ca iarna se incalzeste mai repede motorul si pornesti caldura. La diesel ii ia si 15 minute sa se incalzeasca si sa bage caldura, timp in care tu conduci in frig si chiar ajungi la destinatie. Mai sunt si alte avantaje a masinii pe benzina in oras. Edited by Bursul, 10 April 2018 - 08:44. |
#14
Posted 10 April 2018 - 09:16
Partea proasta este ca 99,9 % din masinile SH de la noi sunt epave , dauna totala in Europa de Vest, aduse de samsari care le vand ca masini perfecte. Am cativa prieteni care exact cu asta se ocupa si deci stiu ce spun. Au adus sute de masini, le-au ,,reparat" si cosmetizat in ateliere obscure apoi sunt scoase la vanzare in stare impecabila. Eu nu mi-as cumpara masina second nici picat cu ceara ! Da , prima masina a mea a fost second, dar l-am cunoscut pe proprietar si istoricul masinii. Altfel ....99,9 % din masinile second sunt tepe !
|
#15
Posted 10 April 2018 - 09:21
Mai redu si tu un pic procentul ala, ca nu ai facut statistica, e imaginatia ta doar.
Adica nu isi mai vinde nimeni masina proprie, cumparata de noua, din tara, vrei sa zici. Edited by arab, 10 April 2018 - 09:32. |
|
#16
Posted 10 April 2018 - 09:23
#17
Posted 10 April 2018 - 09:26
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users