Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motorina 1,6 vs benzina 1,4
#19
Posted 10 April 2018 - 10:10
Ungoliath, on 10 aprilie 2018 - 07:55, said:
Asa ca la intrebarea "ce am nevoie" raspunsul este: senzatia de siguranta. Mergi pe https://forum.club4x4.ro/ doar acolo gasesti ce doresti. Fata de alea restul sint conserve! |
#21
Posted 10 April 2018 - 12:53
Siguranța în general ți-o oferi singur. Dupã primele 3-4 accidente mai consistente, subconștientul va ști sã te apere indiferent ce conduci. Pe șosea profesioniștii știu sã se pãzeascã de inconștienți. În asta constã arta condusului!
Pentru oraș o praștie gen polo1.4 diesel este idealã...cu 8ooo faci un concediu de vis....cum sã dai atîția bani pe conserve???? Edited by sarac.lipit, 10 April 2018 - 12:56. |
#22
Posted 10 April 2018 - 13:04
Mașinile sigure sunt de obicei premium. Bugetul discutat este nepotrivit pentru asa ceva. Asta cu siguranta este vis erotic. Deasemenea multe dintre dotările actuale sunt fite .
|
#23
Posted 10 April 2018 - 13:12
La Km pe care ii faci si avand in vedere viitorul motorinei, eu as merge pe ceva de mai jos :
https://www.autovit....html#92f25ec9ec sau https://www.autovit....html#92f25ec9ec sau https://www.autovit....html#92f25ec9ec sau https://www.autovit....html#3e13c49779 sau https://www.autovit....html#3e13c49779 sau https://www.autovit....html#825a7aa7eb sau https://www.autovit....html#825a7aa7eb sau https://www.autovit....html#062f7c6326 sau https://www.autovit....html#062f7c6326 sau https://www.autovit....html#062f7c6326 Toate din Romania, cu istoric verificabil, vandute de reprezentante mari auto, nu de samsari sau persoane fizice obscure. Ce sa vrei mai mult ? Edited by Magicwisewolf, 10 April 2018 - 13:23. |
#24
Posted 10 April 2018 - 13:16
sarac.lipit, on 10 aprilie 2018 - 12:53, said:
Siguranța în general ți-o oferi singur. Dupã primele 3-4 accidente mai consistente, subconștientul va ști sã te apere indiferent ce conduci. Pe șosea profesioniștii știu sã se pãzeascã de inconștienți. În asta constã arta condusului! Pentru oraș o praștie gen polo1.4 diesel este idealã...cu 8ooo faci un concediu de vis....cum sã dai atîția bani pe conserve???? deci io zic o benzinară SH!!! Edited by gushpi, 10 April 2018 - 13:17. |
#25
Posted 10 April 2018 - 13:18
Nu există maşină sigură 100%, dar există conducere preventivă.
De fapt... nu prea mai există, decât la unii şoferi care au luat carnet de conducere, nu direct permisul. Adică, mă înţelegeţi: acel carnet cu 4 pagini, sau câte avea, nu actuala bucăţică de plastic. Cunoscătorii mă înţeleg. Nici cu un SUV nu poţi fi sigur, dacă pe vreme ploioasă sau pe ceaţă conduci ca pe vreme bună. Totuşi, ca un răspuns, eu aş sugera o maşină de clasă medie, chiar dacă e vorba numai de drumuri prin oraş. Ai alt confort (contează, atunci când aştepţi cu zecile de minute să treci de semafor - în cazul Bucureştiului), altă senzaţie la condus decât cu o maşină compactă şi, la o adică, poţi ieşi la drum întins fără greţuri. Însă, înainte de a recomanda orice tip de maşină, aş pune o întrebare: transportul în comun nu cumva ar fi o soluţie mai bună? Concluzie: maşină cu motor pe benzină, între 1.4 şi 1.6 l, clasă medie, nouă. Ştiu, depăşeşte bugetul cu mult, dar e singura soluţie de bun simţ pe care o pot recomanda. |
#26
Posted 10 April 2018 - 13:20
Dacă n-au avut timp colegii cu Loganu, zic ei pentru dânșii...
Quote Ia domne un Logan nou că e bejuterie pă roți lasă secănhendu. Totu' nou, funcționabil. Garanție, etc, motor cât un ceas cu cuc... @PSC stimabile coleg aici intervine ghinionul. Ai putea să le explici despre conducerea preventivă celor uciși de Șerban Huidu ? Că mergeau oamenii pe drum cuminți și a intrat groșteiul ăla peste ei ? Edited by exceswater, 10 April 2018 - 13:22. |
#27
Posted 10 April 2018 - 13:38
Ghinionul intervine oriunde.
Pe Şerban Huidu îl urăsc după întâmplarea aia. Sper să-l urască şi acei ghinionişti. Ce facem acum, nu mai ieşim din casă? Eu rămân un şofer care conduce preventiv, care se fereşte cât poate de mult de proşti, chiar dacă asta înseamnă să-i depăşesc cu prima ocazie favorabilă. Îi las pe ei să-şi rupă gâtul. Cred că am evitat peste 10 accidente, în intervalul 1993-2017, care ar fi însemnat moarte sigură. Groştei, cum spui tu. Dintre care, două fiind TIR-uri. Fiecare avem un destin de la care nu ne putem abate. Dacă cuiva îi e scris să moară lovit de un berbec în trafic, aşa va muri. Nu putem şti, din păcate. Sau poţi să fii ghinionist şi să-ţi pice pe cap o bucată de clădire în centrul vechi, în Bucureşti. Edited by PSC, 10 April 2018 - 13:48. |
#28
Posted 10 April 2018 - 15:16
|
#29
Posted 10 April 2018 - 15:45
Magicwisewolf, on 10 aprilie 2018 - 13:12, said:
La Km pe care ii faci si avand in vedere viitorul motorinei, eu as merge pe ceva de mai jos : [...] Toate din Romania, cu istoric verificabil, vandute de reprezentante mari auto, nu de samsari sau persoane fizice obscure. Ce sa vrei mai mult ? La ford-uri vad ca in anunt au scris gresit puterea mortorului.... Pai un Focus cu motor de 1.6 benzina stiu ca are minim 100CP, si merge pana la 150 CP...., iar in link apar cu 86 CP....poate 86 PS |
#30
Posted 10 April 2018 - 15:50
feribalint, on 10 aprilie 2018 - 15:45, said:
La ford-uri vad ca in anunt au scris gresit puterea mortorului.... Pai un Focus cu motor de 1.6 benzina stiu ca are minim 100CP, si merge pana la 150 CP...., iar in link apar cu 86 CP....poate 86 PS E posibil sa fi fost chiar masini de firme, cu revizii si schimburi la timp. Din ce stiu, firmele sunt mai stricte si mai atente la schimburi si reparatii, mai ales ca intra pe cheltuiala firmei, care se deduce. Edited by Magicwisewolf, 10 April 2018 - 15:54. |
#31
Posted 10 April 2018 - 15:53
Sunt puse anunturile de oameni ce nu le prea au cu masinile, au vazut in carte 86 si au zis ca sunt CP, cand colo ei sunt kW.
|
#32
Posted 10 April 2018 - 15:58
Chiar şi un Lexus la peste 40.000 euro are plastic în ea. Nu cred că voi avea vreodată o astfel de maşină (mi-ar plăcea, de ce să nu recunosc), însă sper că plasticul acela este mai bun calitativ, că nu vor apărea greieraşi după primul an de utilizare.
Magicwisewolf, on 10 aprilie 2018 - 15:50, said: E posibil sa fi fost chiar masini de firme, cu revizii si schimburi la timp. Din ce stiu, firmele sunt mai stricte si mai atente la schimburi si reparatii, mai ales ca intra pe cheltuiala firmei, care se deduce. |
#33
Posted 10 April 2018 - 16:07
PSC, on 10 aprilie 2018 - 15:58, said:
Chiar şi un Lexus la peste 40.000 euro are plastic în ea. Nu cred că voi avea vreodată o astfel de maşină (mi-ar plăcea, de ce să nu recunosc), însă sper că plasticul acela este mai bun calitativ, că nu vor apărea greieraşi după primul an de utilizare. Exact de astea trebuie să fugi. Nu contest că sunt firme care au grijă de parcul auto, însă maşina e condusă de şofer, nu de mecanic. Care şofer nu prea se oboseşte să ocolească toate gropile, nu se întristează dacă o îndoaie de vreun ţăruş, fiindcă nu e maşina lui; munceşte cu ea, nu pentru ea. Cu alte cuvinte, sunt maşini hingherite. Eu zic ca, avand in vedere ce fel de reprezentante sunt, nu cred ca le vand fara sa le verifice. Cel mai probabil, sunt masini de buy back, care pot fi in perfecta stare sau reparate si schimbate piesele cu putini bani (manopera 0, facuta de angajatii lor in service-urile proprii, discount la piese, etc). Oricum, poti merge cu cineva care poate lua masina de la A la Z si iti poate spune daca e totul ok, daca merita pretul. |
|
#34
Posted 10 April 2018 - 16:24
PSC, on 10 aprilie 2018 - 15:58, said:
Chiar şi un Lexus la peste 40.000 euro are plastic în ea., că nu vor apărea greieraşi după primul an de utilizare. fiindcă nu e maşina lui; munceşte cu ea, nu pentru ea. Nici dupa 7 ani nu au aparut greierasi intr`un Lexus. Masinile de firme sint ca la loz in plic. Sint unele la care oamenii au grija de ele ca de ochii din cap ca daca o indoaie nu mai au cu ce munci. Valabil la cei din interventii, acolo masina e tot timpul pregatita. La alea de oras, vinzari...nu`i asa critica treaba, mai merge o roata, o fuzet...etc. |
#35
Posted 10 April 2018 - 19:22
Multumesc pentru sfaturi, m-as baga la asa ceva:
https://goo.gl/h89V5o Un pic peste buget dar mai strang vreo 2 luni. Pe euroncap.com n-am gasit masina cu un punctaj mai bun la clasa asta: http://www.euroncap....volvo/v40/10952 |
#36
Posted 11 April 2018 - 06:51
Daca aia iti place, aia sa fie. Peste datele oficiale mai pune 1.5-2 litri/100km in oras (dar asta e valabil la orice masina). Afara e posibil sa fie suficient jumatate de litru in plus.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users