Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Motorina 1,6 vs benzina 1,4

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

 Ungoliath, on 10 aprilie 2018 - 07:55, said:

Asa ca la intrebarea "ce am nevoie" raspunsul este: senzatia de siguranta.

Mergi pe  https://forum.club4x4.ro/ doar acolo gasesti ce doresti.
Fata de alea restul sint conserve!

#20
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
Senzatia tot senzatie ramane, nu e certitudine.

#21
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
Siguranța în general ți-o oferi singur. Dupã primele 3-4 accidente mai consistente, subconștientul va ști sã te apere indiferent ce conduci. Pe șosea profesioniștii știu sã se pãzeascã de inconștienți. În asta constã arta condusului!
Pentru oraș o praștie gen polo1.4 diesel este idealã...cu 8ooo faci un concediu de vis....cum sã dai atîția bani pe conserve????

Edited by sarac.lipit, 10 April 2018 - 12:56.


#22
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Mașinile sigure sunt de obicei premium. Bugetul discutat este nepotrivit pentru asa ceva. Asta cu siguranta este vis erotic. Deasemenea multe dintre dotările actuale sunt fite .

#23
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,100
  • Înscris: 29.01.2016
La Km pe care ii faci si avand in vedere viitorul motorinei, eu as merge pe ceva de mai jos :

https://www.autovit....html#92f25ec9ec
sau
https://www.autovit....html#92f25ec9ec
sau
https://www.autovit....html#92f25ec9ec
sau
https://www.autovit....html#3e13c49779
sau
https://www.autovit....html#3e13c49779
sau
https://www.autovit....html#825a7aa7eb
sau
https://www.autovit....html#825a7aa7eb
sau
https://www.autovit....html#062f7c6326
sau
https://www.autovit....html#062f7c6326
sau
https://www.autovit....html#062f7c6326

Toate din Romania, cu istoric verificabil, vandute de reprezentante mari auto, nu de samsari sau persoane fizice obscure. Ce sa vrei mai mult ?

Edited by Magicwisewolf, 10 April 2018 - 13:23.


#24
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,109
  • Înscris: 17.01.2012

 sarac.lipit, on 10 aprilie 2018 - 12:53, said:

Siguranța în general ți-o oferi singur. Dupã primele 3-4 accidente mai consistente, subconștientul va ști sã te apere indiferent ce conduci. Pe șosea profesioniștii știu sã se pãzeascã de inconștienți. În asta constã arta condusului!
Pentru oraș o praștie gen polo1.4 diesel este idealã...cu 8ooo faci un concediu de vis....cum sã dai atîția bani pe conserve????
...și totuși într-un accident multiplu unu e tâmpit, iar restul ghinioniști...

deci io zic o benzinară SH!!!

Edited by gushpi, 10 April 2018 - 13:17.


#25
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu există maşină sigură 100%, dar există conducere preventivă.
De fapt... nu prea mai există, decât la unii şoferi care au luat carnet de conducere, nu direct permisul. Adică, mă înţelegeţi: acel carnet cu 4 pagini, sau câte avea, nu actuala bucăţică de plastic.
Cunoscătorii mă înţeleg.
Nici cu un SUV nu poţi fi sigur, dacă pe vreme ploioasă sau pe ceaţă conduci ca pe vreme bună.

Totuşi, ca un răspuns, eu aş sugera o maşină de clasă medie, chiar dacă e vorba numai de drumuri prin oraş. Ai alt confort (contează, atunci când aştepţi cu zecile de minute să treci de semafor - în cazul Bucureştiului), altă senzaţie la condus decât cu o maşină compactă şi, la o adică, poţi ieşi la drum întins fără greţuri.

Însă, înainte de a recomanda orice tip de maşină, aş pune o întrebare: transportul în comun nu cumva ar fi o soluţie mai bună?

Concluzie: maşină cu motor pe benzină, între 1.4 şi 1.6 l, clasă medie, nouă. Ştiu, depăşeşte bugetul cu mult, dar e singura soluţie de bun simţ pe care o pot recomanda.

#26
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Dacă n-au avut timp colegii cu Loganu, zic ei pentru dânșii...

Quote

Ia domne un Logan nou că e bejuterie pă roți lasă secănhendu. Totu' nou, funcționabil. Garanție, etc, motor cât un ceas cu cuc...

@PSC stimabile coleg aici intervine ghinionul.

Ai putea să le explici despre conducerea preventivă celor uciși de Șerban Huidu ? Că mergeau oamenii pe drum cuminți și a intrat groșteiul ăla peste ei ?

Edited by exceswater, 10 April 2018 - 13:22.


#27
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ghinionul intervine oriunde.
Pe Şerban Huidu îl urăsc după întâmplarea aia. Sper să-l urască şi acei ghinionişti.
Ce facem acum, nu mai ieşim din casă?
Eu rămân un şofer care conduce preventiv, care se fereşte cât poate de mult de proşti, chiar dacă asta înseamnă să-i depăşesc cu prima ocazie favorabilă. Îi las pe ei să-şi rupă gâtul.
Cred că am evitat peste 10 accidente, în intervalul 1993-2017, care ar fi însemnat moarte sigură. Groştei, cum spui tu. Dintre care, două fiind TIR-uri.
Fiecare avem un destin de la care nu ne putem abate. Dacă cuiva îi e scris să moară lovit de un berbec în trafic, aşa va muri. Nu putem şti, din păcate.
Sau poţi să fii ghinionist şi să-ţi pice pe cap o bucată de clădire în centrul vechi, în Bucureşti.

Edited by PSC, 10 April 2018 - 13:48.


#28
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 AndyM, on 10 aprilie 2018 - 09:26, said:

Pentru ca la 10k euro una noua e petarda rau. Daca nu e vorba de oras, sub 15-18k euro orice masina noua ai lua sunt niste carute cu mult plastic.
Jura-te ca masina ta nu are plastic ! Sau arata-mi o masina fara plastic in ea , te rog mult de tot Posted Image !!

#29
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,457
  • Înscris: 24.05.2010

 Magicwisewolf, on 10 aprilie 2018 - 13:12, said:

La Km pe care ii faci si avand in vedere viitorul motorinei, eu as merge pe ceva de mai jos :

[...]

Toate din Romania, cu istoric verificabil, vandute de reprezentante mari auto, nu de samsari sau persoane fizice obscure. Ce sa vrei mai mult ?

La ford-uri vad ca in anunt au scris gresit puterea mortorului....
Pai un Focus cu motor de 1.6 benzina stiu ca are minim 100CP, si merge pana la 150 CP...., iar in link apar cu 86 CP....poate 86 PS

#30
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,100
  • Înscris: 29.01.2016

 feribalint, on 10 aprilie 2018 - 15:45, said:

La ford-uri vad ca in anunt au scris gresit puterea mortorului....
Pai un Focus cu motor de 1.6 benzina stiu ca are minim 100CP, si merge pana la 150 CP...., iar in link apar cu 86 CP....poate 86 PS
Posibil, nu am verificat in amanunt specificatiile. Am vrut doar sa evidentiez ca poti gasi masini foarte ok de 2-3 ani si cu km ok (sub 90-100000), la 8500-9000 de eur, de la reprezentante, nu de la samsari.
E posibil sa fi fost chiar masini de firme, cu revizii si schimburi la timp. Din ce stiu, firmele sunt mai stricte si mai atente la schimburi si reparatii, mai ales ca intra pe cheltuiala firmei, care se deduce.

Edited by Magicwisewolf, 10 April 2018 - 15:54.


#31
Muf

Muf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 23.11.2017
Sunt puse anunturile de oameni ce nu le prea au cu masinile, au vazut in carte 86 si au zis ca sunt CP, cand colo ei sunt kW.

#32
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Chiar şi un Lexus la peste 40.000 euro are plastic în ea. Nu cred că voi avea vreodată o astfel de maşină (mi-ar plăcea, de ce să nu recunosc), însă sper că plasticul acela este mai bun calitativ, că nu vor apărea greieraşi după primul an de utilizare.

 Magicwisewolf, on 10 aprilie 2018 - 15:50, said:

E posibil sa fi fost chiar masini de firme, cu revizii si schimburi la timp. Din ce stiu, firmele sunt mai stricte si mai atente la schimburi si reparatii, mai ales ca intra pe cheltuiala firmei, care se deduce.
Exact de astea trebuie să fugi. Nu contest că sunt firme care au grijă de parcul auto, însă maşina e condusă de şofer, nu de mecanic. Care şofer nu prea se oboseşte să ocolească toate gropile, nu se întristează dacă o îndoaie de vreun ţăruş, fiindcă nu e maşina lui; munceşte cu ea, nu pentru ea. Cu alte cuvinte, sunt maşini hingherite.

#33
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,100
  • Înscris: 29.01.2016

 PSC, on 10 aprilie 2018 - 15:58, said:

Chiar şi un Lexus la peste 40.000 euro are plastic în ea. Nu cred că voi avea vreodată o astfel de maşină (mi-ar plăcea, de ce să nu recunosc), însă sper că plasticul acela este mai bun calitativ, că nu vor apărea greieraşi după primul an de utilizare.

Exact de astea trebuie să fugi. Nu contest că sunt firme care au grijă de parcul auto, însă maşina e condusă de şofer, nu de mecanic. Care şofer nu prea se oboseşte să ocolească toate gropile, nu se întristează dacă o îndoaie de vreun ţăruş, fiindcă nu e maşina lui; munceşte cu ea, nu pentru ea. Cu alte cuvinte, sunt maşini hingherite.
Nu neaparat. Si eu sunt sofer, nu mecanic. Asta nu inseamna ca nu aud cand bate, nu imi dau seama cand trage intr-o parte, cand trebuie sa schimb un ulei sau alte consumabile. Chiar si la firme, sunt soferi ok, care sunt constienti ca masina e ca a lor, daca o au la dispozitie 24 din 24. Eu unul, daca as avea masina de firma as avea grija de masina ca de a mea. Acum, nu zic ca nu sunt si bivoli in masini de firma, care le rup in doua pana nu mai pot. Dar cred ca ponderea e mai mica.
Eu zic ca, avand in vedere ce fel de reprezentante sunt, nu cred ca le vand fara sa le verifice. Cel mai probabil, sunt masini de buy back, care pot fi in perfecta stare sau reparate si schimbate piesele cu putini bani (manopera 0, facuta de angajatii lor in service-urile proprii, discount la piese, etc).
Oricum, poti merge cu cineva care poate lua masina de la A la Z si iti poate spune daca e totul ok, daca merita pretul.

#34
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

 PSC, on 10 aprilie 2018 - 15:58, said:

Chiar şi un Lexus la peste 40.000 euro are plastic în ea., că nu vor apărea greieraşi după primul an de utilizare.

fiindcă nu e maşina lui; munceşte cu ea, nu pentru ea.

Nici dupa 7 ani nu au aparut greierasi intr`un Lexus.
Masinile de firme sint ca la loz in plic.
Sint unele la care oamenii au grija de ele ca de ochii din cap ca daca o indoaie nu mai au  cu ce munci.
Valabil la cei din interventii, acolo masina e tot timpul pregatita.
La alea de oras, vinzari...nu`i asa critica treaba, mai merge o roata, o fuzet...etc.

#35
Ungoliath

Ungoliath

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 02.02.2007
Multumesc pentru sfaturi, m-as baga la asa ceva:
https://goo.gl/h89V5o
Un pic peste buget dar mai strang vreo 2 luni. Pe euroncap.com n-am gasit masina cu un punctaj mai bun la clasa asta:
http://www.euroncap....volvo/v40/10952

#36
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Daca aia iti place, aia sa fie.  Peste datele oficiale  mai pune 1.5-2 litri/100km in oras (dar asta e valabil la orice masina).  Afara e posibil sa fie suficient jumatate de litru in plus.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate