Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Achizitie anvelope nexen
Last Updated: May 03 2022 16:36, Started by
offset
, Mar 23 2018 00:54
·
0
#55
Posted 28 June 2018 - 11:38
Salutare.
@offset multumim ca ai revenit cu opiniile. Si eu am luat 2 x Nexen N'Blue 4 Season 195/60/R15 88H si mi se par ok. Avand in vedere ca la pretul lor nu prea ai ce variante sa alegi decat no name sau cu indice de franare pe umed de la C in sus, chiar mi se par echilibrate din pc de vedere raport calitate-pret. Am inclinat intre Kleber Quadrexer 2 All Season si acestea. Kleber sunt mai scumpe cu aprox 50 lei / buc. si stau mai prost pe franarea pe ud. Pe masina am avut Kleber de iarna, pe toate 4 rotile (asa a venit masina anul trecut cand am cumparat-o), am schimbat 2, cele de pe fata, si urmeaza sa le schimb si pe spate. Motivul schimbarii a fost ca au DOT 2010 si se vad urme de crapaturi, in rest, mai aveau carne destula pe ele. Am fost multumit de Kleber, chiar daca erau de iarna. Una peste alta, pot spune ca acum sunt multumit de Nexen, sper sa si tina macar 3-4 ani / 40.000 Km. Edited by Magicwisewolf, 28 June 2018 - 11:43. |
#58
Posted 25 November 2019 - 21:09
Cele de pe fata, la 35000 km au cam 6mm.
Daca prezinta interes, comunic si cita carne au cele tinute pe spate, ca pe astea nu le-am masurat. Cind voiam sa le mut de pe fata pe spate, s-a petrecut beleaua. Cred ca cineva le-a dat o gaura in lateral si altcineva a mers vreo 800m pe pana, iar rezultatul se vede. Cind ma pregateam sa comand o pereche, a aparut in onlline la pret de gunoi un set de 2 anvelope din 2018. Fostul proprietar a tocat 2 din cauza geometriei si si-a luat alt set, nou. Attached Files |
#59
Posted 07 September 2020 - 16:18
Si eu vreau sa iau NEXEN allseason in primul rand pentru ca ma costa 120RON toamna sa pun
anvelope de iarna si 120 primavara sa le pun pe cele de vara, plus timpul pierdut pe la vulcanizare. Fara sa mai iau jante extra, am ales NEXEN NBLUE 4 SEASON 215/60 R17 Din ce citesc sunt "garantate" minim 40.000km sau 4 ani, iar eu cum nu reusesc sa fac mai mult de 10.000km intr-un an, le voi folosi pe toata perioada lor de viata. Au clasa E de consum carburant, dar am gasit pe net un calculator de economie pe diferite clase si mi-a calculat ca fac economie de 70 de euro daca pun 4 anvelope clasa B fata de 4 clasa E cat detine Nexen. Drept urmare nu merita efortul financiar de a lua GOODYEAR VECTOR-4S sau MICHELIN CROSSCLIMATE + , cu toate ca la astea ma gandeam initial, mai ales ca va imbatrani cauciucul mult inainte sa le tocesc temeinic. La data postului 4X Nexen ma costa 1525 RON, 4X Goodyear 2400 RON iar Michelin 2620 RON. Clasa de aderenta pe carosabil umed e B la toate 3. |
#60
Posted 13 October 2020 - 10:31
Eu am Nexen 4season 215/55 r16 XL, de 1 an si 8000km, pe un Passat.
Le-am luat cu gandul ca daca vara nu sunt ce trebuie, le pastrez doar de iarna. Nu regret alegerea facuta. In afara de zgomotul usor mai mare fata de o anvelopa de vara (XL au laterala intarita), intre 40 si 70km/h, sunt ireprosabile. Asta daca nu mergi agresiv ai sa te pui singur in situatii limita. Eu ma consider un sofer rapid dar nu fac raliuri si nici nu traiesc ca sa mai depasesc o masina intre 2 stopuri, cu orice pret. Nu sunt la nivelul celor premium pe umed dar nici nu pun probleme. Franarea e buna dar mai pierd aderenta la plecarea mai rapida de pe loc. Pe zapada nu am mers mult dar am plecat de pe loc pe zapada inghetata, in rampa maricica, cam 15%, fara mari emotii. A pierdut aderenta putin fiindca eram intr-o curba fara vizibilitate, la iesirea de pe un drum secundar si am incercat sa ies repede. Pe zloata au fost absolut Ok. Pe uscat nu am simtit nicio diferenta fata de cele de vara uzate si am avut cateva cazuri cand le-am fortat bine. Se simte ca au o rezistenta la inaintare mai slaba dar chiar si asa, economic vorbind, tot ies mult mai bine pe 40k km decat cu o anvelopa premium din diferenta costului de achizitie. Consumul a crescut cam cu 0,1 litri. Raman cu ele pe masina. Sunt multumit de investitie. Sper sa va ajute, review-ul meu. 😃 |
#61
Posted 03 May 2022 - 16:36
Nexen N'Fera Sport SUV 225/60 R17 99V - luate anul trecut, DOT 2021, folosite pe Kia Sportage putin peste 20k km - practic un sezon. De cum le-am vazut cand le-a adus curierul am fost sceptic ca nu vor rezista. Anul asta cel de la vulcanizare a spus ca pe spate mai rezista 20k km, dar pe fata nici nu se punea problema. S-au tocit vazand cu ochii. Mers mare parte pe autostrazi si drumuri nationale in limite legale, si foarte putin in oras. Pt oras folosesc o masina mai mica.
Actual sunt interesat, pt sezonul de iarna 2022-2023 cand nu fac la fel de multi km si cel mai probabil nici nu voi merge cu aceeasi viteza, de modelul Nexen WinGuard Sport 2 SUV XL. Cele mai recente anvelope pt iarna testate de noi au fost: Semperit speed grip 2 - foarte slabe, GT Radial WinterPro 2 - peste Semperit, Pirelli sottozero 2 - foarte bune - se simte directia rotii pe asfalt, Cooper weathermaster wsc - neasteptat de bune pt pretul platit, foarte multa carne pe ele, dar totusi nu se compara cu pirelli. Am testat si allseason, dar strict in oras, deci nu poate fi un punct de vedere complet. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users