Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e
 Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 

Achizitie anvelope nexen

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#19
offset

offset

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 28.10.2011
Deci: ce ati alege voi?

Nexen nblue 4 season - 215 55 r 16 -- 330 lei (anvelopemag.ro)

n blue hd plus  vara - 215 55 r 16  --269 lei (cauciucuri.com)

intre timp le-am gasit mai ieftine pe cele de vara

ambele au caracteristici similare: C(consum )  B (franare pe suprafata umeda)     69db

Edited by offset, 23 March 2018 - 12:18.


#20
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

 missionnad, on 23 martie 2018 - 07:26, said:

Chestia cu anvelopele silentioase am observat ca este "cam" vrajeala.Intr-adevar sunt silentioase in primii 2 ani,dupa aceea se intaresc si devin zgomotoase.
Am observant asta la Dunlop Blueresponse made in Germany,.
Daaa ... aceeasi iimpresie o am si eu ... da' ma gindeam ca doar mi se pare ... (acu' nu mai stiu daca ale mele Blueresponse sint sau nu "made in Germany" ...).

 petit_christian, on 23 martie 2018 - 07:45, said:

am facut pe multi.
ce zici ca esti de meserie ?

#21
offset

offset

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 28.10.2011
aici avem detalii pentru nexen n blue hd vara, pe site-ul colegului, caruia ii si multumesc!

http://www.tyrerevie...lue-HD-Plus.htm

13th: Nexen N Blue HD Plus
Total: 39.4 / Dry: 7.6 / Wet: 6.6 / Comfort: 6 / Rolling Resistance: 7.2 / Wear: 6 / Overall: 6
Positive: Very quiet
Negative: Highest fuel use, high wear



pe celelalte nu le-am gasit.

Test Summary
Best tyre for dry roads Hankook Ventus Prime 3 K125
Best tyre for wet roads Bridgestone Turanza T001 Evo
The best tyre overall Michelin Primacy 3
The lowest fuel use Vredestein Sportrac 5
Continental Premium Contact 5
The most comfortable Nexen N Blue HD Plus
The lowest wear Michelin Primacy 3

#22
Elenistic

Elenistic

    Distrug pesedisti pe banda rulanta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,803
  • Înscris: 19.06.2017
http://www.tyrerevie...n-Tyre-Test.htm

http://www.autoexpre...son-tyre-review

We say: Good all-round performance makes this easily our top budget choice. Blackcircles.com says: Perhaps a slight surprise to see Nexen in the middle of the table. But the tests have shown this tyre has deserved its place.

Astea s-au clasat la categoria allseason imediat dupa Michelin, Goodyear si Nokian (care sunt branduri premium). E o performanta. Easily our top budget choice.

Edited by Elenistic, 23 March 2018 - 12:54.


#23
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
N Blue HD Plus am si eu pe Fusion, deja cu 2 veri la activ. Mi-s foarte multumit de ele, in conditiile in care masina a venit din fabrica cu Bridgestone Turanza (dar, nah, nu-mi aduc aminte ce am avut intre Brigestone si nexenurile astea, tre sa ma mai uit in istoricul masinii, oricum nu am umblat cu Debica/Sava/Kormoran sau altele asemenea).

De iarna am Semperit SpeedGrip 2, acum sunt tot la al doilea sezon, sincer mi se par mult peste Dunlop SP Winter Sport M3 anterioare.

Anvelopele le aleg in functie de ratingul si testele gasite pe Internet, la un nivel mediu de pret.

#24
offset

offset

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 28.10.2011
cel mai probabil o sa iau N Blue HD Plus. Aveti recomandari pentru o anumita firma?

#25
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
De unde este mai ieftin și au transport gratuit. Nu strica sa dai un telefon sa îți spună DOT-ul sa elimini surpriza de a fi prea vechi.

#26
offset

offset

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 28.10.2011
da, asta cu DOT-UL o faceam oricum, am auzit de unele surprize

#27
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 offset, on 23 martie 2018 - 10:33, said:

Nu fac multi km cu masina, 15.000 pe an, cam asa, iarna merg putin. Ma gandeam la all season ca sa nu imi mai ocup garajul cu cauciucuri pentru ca si sotia mea are masina ei si ea are deja caucicuri iarna/vara. Ma uitam la firmele care comercializeaza, citeam politicile garantiei. Nu ar fi problema sa le montez la un service autorizat, dar garantia o ai pana la 1.6 mm uzati din profilul anvelopei. Daca apar galme sau alte probleme ulterior, dupa montaj, cica le trimit eu la garantie si astept pana la 6 saptamani expertiza. Nu vi se pare o metoda descurajatoare in a obtine drepturile garantiei?

Mentionez ca pana acum mi-am cumparat anvelope sh de fiecare data
sint f bune allseasonurile, stai linistit, mult mai bune decat cele SH pe care le folosesc multi, chiar daca sint de iarna, sau de vara.

un cauciuc nou, chiar si all season, e mult mai bun ca unul vechi, special pt sezonul respectiv.

si un all season de calitate e mai bun ca unul de proasta calitate dedicat sezonului

 Taxon, on 23 martie 2018 - 12:40, said:

ricum nu am umblat cu Debica/Sava/Kormoran sau altele asemenea).

De iarna am Semperit SpeedGrip 2, acum sunt tot la al doilea sezon, sincer mi se par mult peste Dunlop SP Winter Sport M3 anterioare.
deci Debica/Sava/Kormoran e rele, dar Semperit e bune?

 missionnad, on 23 martie 2018 - 07:26, said:

Chestia cu anvelopele silentioase am observat ca este "cam" vrajeala.Intr-adevar sunt silentioase in primii 2 ani,dupa aceea se intaresc si devin zgomotoase.
Am observant asta la Dunlop Blueresponse made in Germany,anvelope premium nu panarame.....in primii 2 ani intr-adevar nu le auzeai deloc...dupa aceea......
pai e cam normal, o masina in germania a parcurs deja in 2 ani 100.000 sau 200.000 de km, deci cauciucurile s-au schimbat deja de 2-3 ori in 2 ani
De aceea se scrie DOTul pe cauciucuri, e cel mai important parametru, mai important decat daca e all season sau de vara/iarna

#28
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
Ceva interesant, aici cauciucurile de iarna apar ca mult mai silentioase ca cele de vara sau allseason: http://www.tyrerevie...n-Tyre-Test.htm

de obicei ni se spune ca cele de iarna "fac zgomot"?

#29
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007

 offset, on 23 martie 2018 - 12:59, said:

da, asta cu DOT-UL o faceam oricum, am auzit de unele surprize
Eu le spun foarte clar că dacă DOT-ul nu corespunde cu ce mi-au declarat nu le ridic. Dacă îți spun că sunt neambalate și pot fi verificate atunci este ok, dai drumul la comandă. Sunt unii care pun DOT-ul pe site dar tot nu strică să îi suni.
Am avut surpriza să îmi spună la telefon că de fapt sunt vechi de doi ani și mi-au făcut reducere, într-o situație ca asta tu hotărăști dacă merită sau nu. Eu am zis pas, reducerea nu era substanțială încât să merite compromisul.

#30
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Nexen echipeaza si Porsche Cayenne . Eu am avut niste "Winguard SUV" de iarna pe un Ford Ranger si au fost de departe cele mai bune anvelope de iarna pe cere le-am avut vreodata pe toate masinile cu care am umblat iarna . .
Acesta este modelul .
Nu recomand 4 seasons ...nici un producator .

Edited by JurasikMan, 23 March 2018 - 13:43.


#31
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 JurasikMan, on 23 martie 2018 - 13:42, said:

Nu recomand 4 seasons ...nici un producator .
din aceste teste rezulta ca 4 seasons sint de fapt f f ok
http://www.tyrerevie...n-Tyre-Test.htm

iar in acest test se vede ca all season franeaza mai bine ca cele de vara, dupa ce se depaseste faza de cauciuc nou:
http://www.tyrerevie...Performance.htm

una peste alta, dupa ce am citit toate aceste teste, sint convins sa imi montez numai allseason, de preferat michelin crossclimate+

#32
Elenistic

Elenistic

    Distrug pesedisti pe banda rulanta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,803
  • Înscris: 19.06.2017
N-Blue 4 season 313 lei (e-roti.ro)

 unbrutus, on 23 martie 2018 - 13:50, said:


una peste alta, dupa ce am citit toate aceste teste, sint convins sa imi montez numai allseason, de preferat michelin crossclimate+


Pe timp de iarna Goodyear Vector Gen-2, matura pe jos cu crossclimate. Sunt net superioare. Si vorbesc in deplina cunostinta de cauza deoarece am detinut ambele marci. De fapt, Vector sunt singurele allseason-uri care iarna s-au apropiat de cauciucurile premium de iarna ca si performante. In schimb CC-urile...dezamagitoare iarna...

#33
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
unbrutus ..intra pe youtube si vei gasi 100 de teste in care se arata ca orice anvelope 4seasons este de rahat fata de o anvelopa dedicata . Nu este relevant nici un test. Este relevant bunul simt si stiinta modului in care se fabrica o anvelopa 4 seasons. Nu exista cauciuc moale iarna si tare vara ( decat pentru contabili care vor sa nu dea bani pe doua randuri de anvelope ) . Exista incercari de compromis. cu compozitii medii , care nu stralucesc nici vara si nici iarna ...sau metode de constructie cu laterale de vara si mijloc de iarna . Ambele variante sunt proaste . Nu am nevoie sa vad un test ca sa imi spuna un producator ce fapte marete face anvelopa lui. Uite aici ...pune-mi tu poza cu orice profil de anvelopa si eu isi spun ce poate . Iti spun din profil pentru ce este facuta , cat de buna este in orice conditii si iti mai spun si din ce tip de profil se trage. Am studiat ani de zile problema anvelopelor. Sunt mama si tata alegerilor inspirate cand vine vorba despre o anvelopa. Nu crezi , pune-ma la incercare .

Uite aici o analiza gratuita pe alegerea colegului offset :
Nexen nblue 4 season - uita-te la anvelopa postata de mine , Nexen Winguard SUW . nblue este o anvelopa derivata din Winguard SUV , cu acelasi numar de randuri de blocuri ( 6 , plus un rand central ) . Lateralele sunt cu o singura nervura pentru rezistenta laterala la caldura ca sa nu riste dejantare . Interiorul profilului , adica cele 4 randuri de blocuri sunt de iarna . Au trei randuri de crestaturi in zig-zag per bloc , ca sa adune cat mai multa zapada , pentru ca anvelopele nu adera la zapada ...zapada adunata in rizuri adera la alta zapada ( pentru cine nu stia ).  Morala este urmatooarea ...ca anvelopa de iarna , are lateralul prea tare ( nu prinde nimic ) ...are un singur riz pe randurile  1 si 7 deci aduna cu peste 25 % mai putina zapada iarna ...deci este mai proasta iarna decat Winguard SUV ....si nu are canalele longitudinale drepte care sa asigure degajarea apei inainte inapoi pe timp de vara , asa ca sunt nesigure pe ploaie .
Deci , ca anvelopa de vara este mult inferioara ..celailalte alegeri a colegului .
Notati naibii vorbele mele de duh ...

Edited by JurasikMan, 23 March 2018 - 14:15.


#34
Elenistic

Elenistic

    Distrug pesedisti pe banda rulanta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,803
  • Înscris: 19.06.2017
Eu nu cred ca isi imagineaza cineva ca un cauciuc All-season poate fi la fel de bun ca cel de vara, eu cred ca majoritatea celor care aleg un all-season il alega mai mult ca sa nu ramana iarna blocat pe drum sau sa nu poata urca o panta iarna.

Edited by Elenistic, 23 March 2018 - 14:29.


#35
offset

offset

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 28.10.2011
Ma mai gandeam la debica presto. Au acelasi pret...ceva pareri?

#36
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Elenistic, on 23 martie 2018 - 14:02, said:

Pe timp de iarna Goodyear Vector Gen-2, matura pe jos cu crossclimate. Sunt net superioare. Si vorbesc in deplina cunostinta de cauza deoarece am detinut ambele marci. De fapt, Vector sunt singurele allseason-uri care iarna s-au apropiat de cauciucurile premium de iarna ca si performante. In schimb CC-urile...dezamagitoare iarna...
nu-i adevarat.
Si nu ai precizat daca e vorba de CC+ sau CC simplu.
Iti respect opinia, insa nu sint de acord cu ea

 JurasikMan, on 23 martie 2018 - 14:06, said:

unbrutus ..intra pe youtube si vei gasi 100 de teste in care se arata ca orice anvelope 4seasons este de rahat fata de o anvelopa dedicata . Nu este relevant nici un test. Este relevant bunul simt si stiinta modului in care se fabrica o anvelopa 4 seasons. Nu exista cauciuc moale iarna si tare vara ( decat pentru contabili care vor sa nu dea bani pe doua randuri de anvelope ) . Exista incercari de compromis. cu compozitii medii , care nu stralucesc nici vara si nici iarna ...sau metode de constructie cu laterale de vara si mijloc de iarna . Ambele variante sunt proaste .
Exista si se vede f clar in linkurile de mai sus

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate