Achizitie anvelope nexen
#19
Posted 23 March 2018 - 12:17
Deci: ce ati alege voi?
Nexen nblue 4 season - 215 55 r 16 -- 330 lei (anvelopemag.ro) n blue hd plus vara - 215 55 r 16 --269 lei (cauciucuri.com) intre timp le-am gasit mai ieftine pe cele de vara ambele au caracteristici similare: C(consum ) B (franare pe suprafata umeda) 69db Edited by offset, 23 March 2018 - 12:18. |
#20
Posted 23 March 2018 - 12:24
missionnad, on 23 martie 2018 - 07:26, said:
Chestia cu anvelopele silentioase am observat ca este "cam" vrajeala.Intr-adevar sunt silentioase in primii 2 ani,dupa aceea se intaresc si devin zgomotoase. Am observant asta la Dunlop Blueresponse made in Germany,. petit_christian, on 23 martie 2018 - 07:45, said:
am facut pe multi. |
#21
Posted 23 March 2018 - 12:26
aici avem detalii pentru nexen n blue hd vara, pe site-ul colegului, caruia ii si multumesc!
http://www.tyrerevie...lue-HD-Plus.htm 13th: Nexen N Blue HD Plus Total: 39.4 / Dry: 7.6 / Wet: 6.6 / Comfort: 6 / Rolling Resistance: 7.2 / Wear: 6 / Overall: 6 Positive: Very quiet Negative: Highest fuel use, high wear pe celelalte nu le-am gasit. Test Summary Best tyre for dry roads Hankook Ventus Prime 3 K125 Best tyre for wet roads Bridgestone Turanza T001 Evo The best tyre overall Michelin Primacy 3 The lowest fuel use Vredestein Sportrac 5 Continental Premium Contact 5 The most comfortable Nexen N Blue HD Plus The lowest wear Michelin Primacy 3 |
#22
Posted 23 March 2018 - 12:34
http://www.tyrerevie...n-Tyre-Test.htm
http://www.autoexpre...son-tyre-review We say: Good all-round performance makes this easily our top budget choice. Blackcircles.com says: Perhaps a slight surprise to see Nexen in the middle of the table. But the tests have shown this tyre has deserved its place. Astea s-au clasat la categoria allseason imediat dupa Michelin, Goodyear si Nokian (care sunt branduri premium). E o performanta. Easily our top budget choice. Edited by Elenistic, 23 March 2018 - 12:54. |
#23
Posted 23 March 2018 - 12:40
N Blue HD Plus am si eu pe Fusion, deja cu 2 veri la activ. Mi-s foarte multumit de ele, in conditiile in care masina a venit din fabrica cu Bridgestone Turanza (dar, nah, nu-mi aduc aminte ce am avut intre Brigestone si nexenurile astea, tre sa ma mai uit in istoricul masinii, oricum nu am umblat cu Debica/Sava/Kormoran sau altele asemenea).
De iarna am Semperit SpeedGrip 2, acum sunt tot la al doilea sezon, sincer mi se par mult peste Dunlop SP Winter Sport M3 anterioare. Anvelopele le aleg in functie de ratingul si testele gasite pe Internet, la un nivel mediu de pret. |
#24
Posted 23 March 2018 - 12:51
cel mai probabil o sa iau N Blue HD Plus. Aveti recomandari pentru o anumita firma?
|
#25
Posted 23 March 2018 - 12:54
De unde este mai ieftin și au transport gratuit. Nu strica sa dai un telefon sa îți spună DOT-ul sa elimini surpriza de a fi prea vechi.
|
#26
Posted 23 March 2018 - 12:59
da, asta cu DOT-UL o faceam oricum, am auzit de unele surprize
|
#27
Posted 23 March 2018 - 13:09
offset, on 23 martie 2018 - 10:33, said:
Nu fac multi km cu masina, 15.000 pe an, cam asa, iarna merg putin. Ma gandeam la all season ca sa nu imi mai ocup garajul cu cauciucuri pentru ca si sotia mea are masina ei si ea are deja caucicuri iarna/vara. Ma uitam la firmele care comercializeaza, citeam politicile garantiei. Nu ar fi problema sa le montez la un service autorizat, dar garantia o ai pana la 1.6 mm uzati din profilul anvelopei. Daca apar galme sau alte probleme ulterior, dupa montaj, cica le trimit eu la garantie si astept pana la 6 saptamani expertiza. Nu vi se pare o metoda descurajatoare in a obtine drepturile garantiei? Mentionez ca pana acum mi-am cumparat anvelope sh de fiecare data un cauciuc nou, chiar si all season, e mult mai bun ca unul vechi, special pt sezonul respectiv. si un all season de calitate e mai bun ca unul de proasta calitate dedicat sezonului Taxon, on 23 martie 2018 - 12:40, said:
ricum nu am umblat cu Debica/Sava/Kormoran sau altele asemenea). De iarna am Semperit SpeedGrip 2, acum sunt tot la al doilea sezon, sincer mi se par mult peste Dunlop SP Winter Sport M3 anterioare. missionnad, on 23 martie 2018 - 07:26, said:
Chestia cu anvelopele silentioase am observat ca este "cam" vrajeala.Intr-adevar sunt silentioase in primii 2 ani,dupa aceea se intaresc si devin zgomotoase. Am observant asta la Dunlop Blueresponse made in Germany,anvelope premium nu panarame.....in primii 2 ani intr-adevar nu le auzeai deloc...dupa aceea...... De aceea se scrie DOTul pe cauciucuri, e cel mai important parametru, mai important decat daca e all season sau de vara/iarna |
#28
Posted 23 March 2018 - 13:28
Ceva interesant, aici cauciucurile de iarna apar ca mult mai silentioase ca cele de vara sau allseason: http://www.tyrerevie...n-Tyre-Test.htm
de obicei ni se spune ca cele de iarna "fac zgomot"? |
|
#29
Posted 23 March 2018 - 13:40
offset, on 23 martie 2018 - 12:59, said:
da, asta cu DOT-UL o faceam oricum, am auzit de unele surprize Am avut surpriza să îmi spună la telefon că de fapt sunt vechi de doi ani și mi-au făcut reducere, într-o situație ca asta tu hotărăști dacă merită sau nu. Eu am zis pas, reducerea nu era substanțială încât să merite compromisul. |
#30
Posted 23 March 2018 - 13:42
Nexen echipeaza si Porsche Cayenne . Eu am avut niste "Winguard SUV" de iarna pe un Ford Ranger si au fost de departe cele mai bune anvelope de iarna pe cere le-am avut vreodata pe toate masinile cu care am umblat iarna . .
Acesta este modelul . Nu recomand 4 seasons ...nici un producator . Edited by JurasikMan, 23 March 2018 - 13:43. |
#31
Posted 23 March 2018 - 13:50
JurasikMan, on 23 martie 2018 - 13:42, said:
Nu recomand 4 seasons ...nici un producator . http://www.tyrerevie...n-Tyre-Test.htm iar in acest test se vede ca all season franeaza mai bine ca cele de vara, dupa ce se depaseste faza de cauciuc nou: http://www.tyrerevie...Performance.htm una peste alta, dupa ce am citit toate aceste teste, sint convins sa imi montez numai allseason, de preferat michelin crossclimate+ |
#32
Posted 23 March 2018 - 14:02
N-Blue 4 season 313 lei (e-roti.ro)
unbrutus, on 23 martie 2018 - 13:50, said: una peste alta, dupa ce am citit toate aceste teste, sint convins sa imi montez numai allseason, de preferat michelin crossclimate+ Pe timp de iarna Goodyear Vector Gen-2, matura pe jos cu crossclimate. Sunt net superioare. Si vorbesc in deplina cunostinta de cauza deoarece am detinut ambele marci. De fapt, Vector sunt singurele allseason-uri care iarna s-au apropiat de cauciucurile premium de iarna ca si performante. In schimb CC-urile...dezamagitoare iarna... |
#33
Posted 23 March 2018 - 14:06
unbrutus ..intra pe youtube si vei gasi 100 de teste in care se arata ca orice anvelope 4seasons este de rahat fata de o anvelopa dedicata . Nu este relevant nici un test. Este relevant bunul simt si stiinta modului in care se fabrica o anvelopa 4 seasons. Nu exista cauciuc moale iarna si tare vara ( decat pentru contabili care vor sa nu dea bani pe doua randuri de anvelope ) . Exista incercari de compromis. cu compozitii medii , care nu stralucesc nici vara si nici iarna ...sau metode de constructie cu laterale de vara si mijloc de iarna . Ambele variante sunt proaste . Nu am nevoie sa vad un test ca sa imi spuna un producator ce fapte marete face anvelopa lui. Uite aici ...pune-mi tu poza cu orice profil de anvelopa si eu isi spun ce poate . Iti spun din profil pentru ce este facuta , cat de buna este in orice conditii si iti mai spun si din ce tip de profil se trage. Am studiat ani de zile problema anvelopelor. Sunt mama si tata alegerilor inspirate cand vine vorba despre o anvelopa. Nu crezi , pune-ma la incercare .
Uite aici o analiza gratuita pe alegerea colegului offset : Nexen nblue 4 season - uita-te la anvelopa postata de mine , Nexen Winguard SUW . nblue este o anvelopa derivata din Winguard SUV , cu acelasi numar de randuri de blocuri ( 6 , plus un rand central ) . Lateralele sunt cu o singura nervura pentru rezistenta laterala la caldura ca sa nu riste dejantare . Interiorul profilului , adica cele 4 randuri de blocuri sunt de iarna . Au trei randuri de crestaturi in zig-zag per bloc , ca sa adune cat mai multa zapada , pentru ca anvelopele nu adera la zapada ...zapada adunata in rizuri adera la alta zapada ( pentru cine nu stia ). Morala este urmatooarea ...ca anvelopa de iarna , are lateralul prea tare ( nu prinde nimic ) ...are un singur riz pe randurile 1 si 7 deci aduna cu peste 25 % mai putina zapada iarna ...deci este mai proasta iarna decat Winguard SUV ....si nu are canalele longitudinale drepte care sa asigure degajarea apei inainte inapoi pe timp de vara , asa ca sunt nesigure pe ploaie . Deci , ca anvelopa de vara este mult inferioara ..celailalte alegeri a colegului . Notati naibii vorbele mele de duh ... Edited by JurasikMan, 23 March 2018 - 14:15. |
|
#34
Posted 23 March 2018 - 14:20
Eu nu cred ca isi imagineaza cineva ca un cauciuc All-season poate fi la fel de bun ca cel de vara, eu cred ca majoritatea celor care aleg un all-season il alega mai mult ca sa nu ramana iarna blocat pe drum sau sa nu poata urca o panta iarna.
Edited by Elenistic, 23 March 2018 - 14:29. |
#35
Posted 23 March 2018 - 14:56
Ma mai gandeam la debica presto. Au acelasi pret...ceva pareri?
|
#36
Posted 23 March 2018 - 14:58
Elenistic, on 23 martie 2018 - 14:02, said:
Pe timp de iarna Goodyear Vector Gen-2, matura pe jos cu crossclimate. Sunt net superioare. Si vorbesc in deplina cunostinta de cauza deoarece am detinut ambele marci. De fapt, Vector sunt singurele allseason-uri care iarna s-au apropiat de cauciucurile premium de iarna ca si performante. In schimb CC-urile...dezamagitoare iarna... Si nu ai precizat daca e vorba de CC+ sau CC simplu. Iti respect opinia, insa nu sint de acord cu ea JurasikMan, on 23 martie 2018 - 14:06, said:
unbrutus ..intra pe youtube si vei gasi 100 de teste in care se arata ca orice anvelope 4seasons este de rahat fata de o anvelopa dedicata . Nu este relevant nici un test. Este relevant bunul simt si stiinta modului in care se fabrica o anvelopa 4 seasons. Nu exista cauciuc moale iarna si tare vara ( decat pentru contabili care vor sa nu dea bani pe doua randuri de anvelope ) . Exista incercari de compromis. cu compozitii medii , care nu stralucesc nici vara si nici iarna ...sau metode de constructie cu laterale de vara si mijloc de iarna . Ambele variante sunt proaste . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users