Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Radarele doar pe masini inscriptionate!

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
184 replies to this topic

#145
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
Alea sunt radare fixe, care iti dau viteza cu care treci pe sub ele.
Vorbim de lucruri diferite.

Edited by arg, 09 March 2018 - 17:26.


#146
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001

View PostMembruAnonim, on 09 martie 2018 - 17:19, said:

Dacă tu nu știi, nu înseamnă că nu există:
A zis ca pe viteza medie nu s-au dat amenzi.

View Postarg, on 09 martie 2018 - 16:53, said:

monitorizarea aia e activa de mult timp, si din cate stiu eu in Romania nu s-au dat pana acum amenzi pe viteza medie....
Si nici nu se poate da o astfel de amenda.
Pe baza calculului doar. In punctul A timpul T1 si in punctul B la 10 km la timpul T2.
Si sa faca doar calculul si sa rezulte 150 km/h.
Ce ora sa scrie in PV?

#147
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
Din cate stiu eu sunt tari in care se dau astfel de amenzi.

#148
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
In Ro e vb de planul de amenzi.Caz clar pe DN1.Pe tronson intre Otopeni si Baneasa era o restrictie de la 70 la 40 km/h.Pbl e ca a fost instalata pasarela de trecere pt pietoni(in zona aia e si un liceu particular), restrictia a ramas inca vreo 2-3 ani.Ce s-a intamplat?Timp de 1-2 ani s-a bagat radar acolo, fix pe restrictia aia. Dupa ceva scandal si probabil si contestatii, restricitia aia, care nu mai avea ce cauta acolo, a fost ridicata. De atunci nu am mai vazut nici radar(nici cu pistol  cocotati pe pasarela, nici pe masina).Nu am vazut accident pe zona aia desi acum se circula cu 70.Concluzia?E vb de planul de amenzi?

Edited by ionutz_joe2009, 09 March 2018 - 17:47.


#149
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,397
  • Înscris: 06.02.2008
La Bacãu e un Logan albastru cu radar. Ieri eram pe trotuar și incãlțase pe unul cu duba. Deci atenție!

#150
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
In fiecare judet e cel putin un radar neinscriptionat. La mine sunt 4.

#151
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005

View Postdorin_2k, on 09 martie 2018 - 18:01, said:

In fiecare judet e cel putin un radar neinscriptionat. La mine sunt 4.
Ori esti tu mai special ori ii schimba aia numerele...

#152
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
Nu. Sunt 4 diferite. Se plimba tot judetul.

Am si filmari/foto cu ele.

#153
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
+chistolu / chistoalele

#154
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
Da. Sunt si 2 pistoale ce le tot folisesc pe diferite masini. Si mai vor sa cumpere primariile inca 4 pistoale.

#155
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostHunor_66, on 09 martie 2018 - 14:36, said:

120... Posted Image
#metoo

View PostDany_Darke, on 09 martie 2018 - 15:27, said:

sa vezi ce inseamna un impact la 90 cu un animal sau pasare, apoi sa-mi spui la 150 cum va fi.
Spun eu: impact cu un câine mort la 30 km/h în centrul unei comune de pe drumul Rm. Vâlcea-Tg. Jiu (Bălcescu, Bălceşti... cam aşa ceva). Noapte, beznă de să-ţi bagi degetele în ochi, mi-era frică să nu găsesc pe drum vreun beţiv căzut, chiar şi 50 km/h mi se părea prea mult pentru acele condiţii de drum... ploua uşor, dar nu se udase, încă, şoseaua...
Câinele mort fusese înainte lovit de altă maşină şi se afla exact în dreptul locului unde poliţia rutieră pândea cu radarul!
Stăteau la pândă, dar n-au dat câinele de pe şosea! Ce dracu' aşteptau să se întâmple?
Încerc să ocolesc câinele prin stânga, fiindcă pe dreapta era organul vigilent... dar n-am loc, fiindcă vine altă maşină. Aleg un compromis: jumătate îl obstrucţionez pe colegul ce venea regulamentar, jumătate trec peste câine, iar cu degetul mijlociu salut organul.
Colegul de pe contrasens apropie maşina la maxim posibil de şanţul din dreapta lui... şi trecem milimetric unul pe lângă altul. Ulterior l-am văzut în oglindă cum opreşte şi dă înapoi, m-am gândit că vrea să depună câinele în maşina poliţiei. Zău dacă nu meritau.
Consecinţe: nevasta speriată, eu o idee mai puţin decât ea, palpitaţii la amândoi, scutul motor rupt (mai atârna într-o clemă, a doua zi am oprit în parcarea de TIR-uri de pe Valea Oltului şi l-am rupt de acolo, zgâria asfaltul) şi abstinenţă în acea noapte.

De aceea, aveţi grijă că, uneori, chiar şi limita legală de viteză poate fi periculoasă, în România.
Dacă era pe timp de zi, altfel gestionam situaţia. Dar am văzut câinele doar cât să frânez de la 50 la 30 km/h, atât a fost timpul disponibil.

Referitor la pistoale:
În 2007 am fost în Grecia pentru prima dată, ca pasager de autocar. Pe drumul spre Trikala (spre Meteore) am văzut un echipaj de poliţie. Un poliţist ca-n filmele americane se proţăpise cu pistolul radar şi lua tot. Echipamentul de pe el avea însemnele poliţiei (astinomia se numeşte poliţia în lb. greacă). Celălalt membru al echipajului era intelectualul, el întocmea actele având alături grila cu sancţiunile. Aveau maşină de poliţie inscripţionată corespunzător, cu girofarul PORNIT. Stăteau la vedere, pe marginea drumului, cred că alveola fusese special amenajată. Era o porţiune de drum drept, lungă de vreo 10 km, cu o bandă/sens, dar cu un asfalt ce producea mâncărimi în talpă.
Nu opreau decât pe cei care treceau de 90 km/h - nu ştiu dacă şi la ei era/este toleranţa de +10 km/h peste limită (toleranţă de bun simţ pe care o poţi aplica într-o depăşire).
Deci, se poate şi legal, şi elegant, şi civilizat. Dar la alţii. La noi, nu.
Şi nu se dădeau flash-uri!

Edited by PSC, 09 March 2018 - 21:09.


#156
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
@ Dany_Darke
Sunt curios, cam cati km ai condus si pe ce tipuri de drum.

#157
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,131
  • Înscris: 14.09.2007
Iti dai seama ca e putin probabil ca pe aria asta sa fie cineva cu mai putini km decat tine, nu ? Posted Image

#158
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

View PostHunor_66, on 08 martie 2018 - 13:25, said:

De acord, dar aici nu evorba de cele fixe.


Probabil ca in Germania, nu (aia au si autostrazi fara limita), dar in Belgia, da !

Si nu-i vorba numai de viteza, ci si de depasire pe linia continua, ne-acordarea de prioritate, trecere pe rosu, circulatia pe sens interzis, sicanarea in trafic etc.
Toate astea s-ar diminua, daca s-ar sti ca exista posibilitatea ca intr-una din masinile din trafic sa fie politia cu camera.

[.....]

Preventia este constiinta faptului ca poate fi politia in orice masina din jurul tau si ca te poate inregistra.

N-ar fi mai simplu sa se propuna autostrazi fara limita de viteza ?

Ce as face daca as fi in locul Politiei Rutiere:

1. m-as uita la cela mai vandute DVR-uri auto si as select cateva care inregistreaza bine in cat mai multe conditii
2. as omologa camerele respective si le-as vinde soferilor cu setari standard care nu pot fi modificate
3. as creea apoi un portal unde oamenii pot incarca filmuletele obtinute cu acele camere omologate
4. exista soft-uri automate de analiza video cu care as analiza filmuletele
5. as creea un sistem automat prin care pleaca zilnic amenzile catre oamenii detectati cu incalcari ale codului rutier in trafic si cu un link catre fisierul video
6. daca omul contesta amenda, flmulete este acolo si este obtinut cu o camera omologata si poate fi analizat
7. daca intr-adevar a fost o greseala, se verifica sistemul de analiza video si ne asiguram ca nu se va mai intampla, iar politia plateste toata cheltuielile de judecata
8. daca intr-adevar fapta a exista, omul plateste tot: amenda si cheltuieli de judecata; daca omul este recidivist, se pot verifica filmele anterioare si i se poata da maximul de contraventie pana la anularea dreptului de conducere

Avantaje:
- mai multe amenzi incasate de politie (mai multi bani la buget)
- sanse mari sa se prinda pe camera abuzurile politiei rutiere sau a celor de la locala
- vor putea fi sanctionati (si lasati pietoni dupa caz) soferi ale caror abateri nu erau sanctionate si care scapau nepedepsiti; de exemplu cei care:

- blocheaza intersectii

- sicaneaza in trafic

- fac depasiri riscante

- fac depasiri in zone cu depasirea interzisa

- au blocat statii de autobuz

- isi lasa dupa / masina mare fix in buza trecerii de pietoni de nu poti sa vezi daca este un pieton sinucigas pe trecere sau nu

- merg pe linia de tramvai

- merg inainte pe banda de obligatoriu stanga

- intorc in zone nepermise unde si incurca traficul

- trec pe rosu la semafor

- dribleaza pietonii pe trecerea de pieteno

- alt avantaj este ca vom scapa de boschetari; e vorba de aia de la rutiera care ies si stau la panda sa prinda fazani.  De exemplu, trecere de pietoni facuta in camp la vreo 500-600 de metri de panoul de intrare in sat, fara sa fie semnalizata corespunzator, dar politia sta dupa tufis sa vada cine depaseste pe trecerea de pietoni; daca nu esti localnic, pici de popa prostu daca nu ai camera video pe masina si esti din alt judet.

In mare, e vorba de prinderea tuturor situatilor pe care aia de la rutiere nu le sanctioneaza nici daca se intampla de fata cu ei. E vorba de toate maruntisurile care fac mersul zi de zi prin orasele Romaniei extrem de frustrant.

Toti oameni se vor civiliza in maxim 6 luni sau vor ramane pietoni pe multe luni / ani pentru ca din 20 oameni in intersectia aia unde vrei tu sa o iei pe scurtatura, sigur sunt 2-3 care au camera si care te filmeaza.

Preventia se face si cu forta daca nu merge cu vorba buna.

#159
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Quoriah, dacă ai veleități de justițiar, de ce nu te-ai făcut polițist? Rușii au camere video pe mașini într-o poporție foarte mare. Crezi că au un trafic pe care să-l consideri ”model”?

#160
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

View PostMembruAnonim, on 11 martie 2018 - 07:26, said:

Quoriah, dacă ai veleități de justițiar, de ce nu te-ai făcut polițist? Rușii au camere video pe mașini într-o poporție foarte mare. Crezi că au un trafic pe care să-l consideri ”model”?

Nu imi dau seama ce ti-a dat ideea ca am veleitati de justitiar. De asemenea, nu vad relevanta intrebarii tale in contextul thread-ului si, mai exact, in contextul raspunsului meu.

Probabil ca ai citit doar primele 2 paragrafe din ce am scris mai sus, asa ca o sa incerc sa te lamuresc. Am povestit ce ar insemna un serviciu automat prin care cetateanul sa poate trimite in mod anonim evenimente din trafic, iar apoi in mod automat amenda este trimisa la adresa unde este inmatriculata masina care "a comis" abaterea.

Legat de Rusia si camerele lor video, parca tin minte ca era ceva legat de asigurarile lor. Daca ai camera, asigurarea este mai ieftina. Ca si la noi, problema este ca degeaba ai camera pe masina daca politia este corupta si/sau ineficienta.

Era doar o idee de bun simt pentru un sistem automat prin care se elimina foarte eficient lenea politistilor de a da amenzi pentru cazurile simple in care se incalca codul rutier. Stii, sisteme de genul asta exista... zic de monitorizare video care trimite amenda acasa... Parca destui de pe forumul asta au descris situatii in care a venit amenda prin posta din tari cu apa calda (tarile nordice, Anglia....).

In plus fata de mai sus, eu vorbeam de posibilitatea ca un cetatean sa urce un film cu evenimentul din trafic filmat cu o camera omologata de catre autoritati. Sistemul proceseaza filmul si decide daca este cazul sa tirimita amenda sau nu. Nu conteaza ca amenda se da peste 1-2-3 saptamani / luni (in functie de timpul de procesare), important este ca lumea sa fie constienta ca nu scapa de amenda daca au facut ceva care contravine codului rutier.

Una din marile probleme in Romania vis-a-vis de condus este lipsa sanctionarii abaterilor marunte. Din cauza asta, am vazut de nu de multe ori, soferi care trecea pe rosu de fata cu "organu" care, intrebat de ce nu il opreste, da din umeri si spune ca el vegheaza la buna desfasurare a traficului din intersectie si nu e treaba lui.

Disciplina in trafic nu se obtine cu amenzi de viteza sau vanarea contraventiilor unde il lasi pe sofer pieton sau cu amenzi pentru care trebuie sa faci credit la banca sa le platesti. Disciplina se obtine sanctionand in primul rand abaterile marunte. Disciplina se obtine cand soferul este constient ca oricat de marunta ar fi abaterea risca sa fie sanctionat corespunzator fara sa aiba loc de negociere cu "organu".

Dar da, in mare, politia romana nu stie decat sa stea la panda si sa prinda pe fraieri cu radarul.

In 15 ani, nu am luat decat o singura amenda, unde nefiind din partea locului am picat drept prosth satului. Asta e; nu am comentat, nu am zis nimic altceva in loc de "buna ziua", "la revedere". Nu am pica pe politia rutiera din aceasta cauza.

In schimb, am ceva cu incompetenta si ineficienta multor politisti pentru ca din cauza lor traficul devine incet-incet haiducie unde tu iti faci pe loc legea dupa care mergi cu masina. Marea problema este ca fix inspre Rusia ne indreptam din cauza ineficientei celor de la rutiera.

#161
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
O prostie.Inainte de a da amenzi trebuie sa creezi infrastructura.E mai simplu sa dai amenzi decat sa faci drumuri.

Quarih, ce stui tu este imposibil.Nu poti omologa asa ceva, sistemele pt monitorizare sau sistemele care trec de niste teste cerute de lege sunt ff scumpe de regula(nu mai vb de intretinere).Trebuie sa le faci update de soft in anumite conditii, trebuie sa fie fff bine securizate, trebuie certificate la un anumit interval de timp.In sistemul asta in care nici macar un sistem de operare pt pc-uri nu este 100% sigur, o camera video cuplata la un pc personal in veci nu va putea fi folosita in acest scop.Si asta e una dintre cerintele minime.Ce ceri tu acolo e ceva gen sistem in care masinile ar putea sa ajunga la destinatie fiind controlte de catre un server central.NU va exista asa ceva nicodata asa cum nici camere video omologate nu vor exista vreodata pe masini(totul pt ca nu este sigur si poate fi atacat de catre hackeri).Am explicat de ce, in mom de fata nici ROTLD nu e sigur, ba chiar a fost atacat de n si n ori si chiar spart.Deci...de un asemenea sistem trebuie sa se ocupe o autoritate,control strict si doar din interior, nici autoritatile nu pot controla 100% sistemele astea pt ca chiar si in acele conditii se fac erori ale cel putin celor care le intretin.Si nici macar nu ies in exterior....Si tot mai dau virusii prin ele din cauza unori erori grave de intretinere.

Edited by ionutz_joe2009, 11 March 2018 - 13:47.


#162
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

View Postionutz_joe2009, on 11 martie 2018 - 13:35, said:

O prostie.Inainte de a da amenzi trebuie sa creezi infrastructura.E mai simplu sa dai amenzi decat sa faci drumuri.

Quarih, ce stui tu este imposibil.Nu poti omologa asa ceva, sistemele pt monitorizare sau sistemele care trec de niste teste cerute de lege sunt ff scumpe de regula.Trebuie sa le faci update de soft in anumite conditii, trebuie sa fie fff bine securizate, trebuie certificate la un anumit interval de timp.In sistemul asta in care nici macar un sistem de operare pt pc-uri nu este 100% sigur, o camera video cuplata la un pc personal in veci nu va putea fi folosita in acest scop.Si asta e una dintre cerintele minime.Ce ceri tu acolo e ceva gen sistem in care masinile ar putea sa ajunga la destinatie fiind controlte de catre un server central.NU va exista asa ceva nicodata asa cum nici camere video omologate nu vor exista vreodata pe masini.Am explicat de ce, in mom de fata nici ROTLD nu e sigur, ba chiar a fost atacat de n si n ori si chiar spart.

Nu inteleg ce incerci sa explici aici. Vad ca nu esti de acord cu mai multe lucruri dar cred nu explici suficient de clar.

ROTLD joaca la nivelul amator din punct de vedere al expunerii lor si a modului in care au inteles sa faca business. Am cateva domenii .ro cumparate prin ei - de exemplu, dpdv al interfetei, parca te-ai intors in secolul 20.

Cat despre siguranta in mediul online... Nu exista asa ceva cat timp ai cablu de net infipt in calculator.

Asta nu inseamna ca nu incercam sa imbunatatim lucrurile. Altfel ne intoarcem la "Prostia omeneasca" si la drobul de sare ale lui Creanga.

Cat despre infrastructura... Sunt multe lucruri care tin de bun simt, de condus preventiv, de respectat regulile de circulatie si care nu au nimic de-a face cu infrastructura. Astfel de comportamente trebuie sanctionate si nu trebuie aratat clementa pentru abateri repatate.

Altfel ajungem sa lasam criminalii in libertate ca nu avem "conditii umane" in puscarii - cica nu avem infrastructura.

Hai sa fim seriosi! Buna crestere si respectarea unor reguli nu are nici un clin, nici in maneca cu infrastructura.

PS: pe mobil asa ca imi cer scuze pentru eventuale greseli de tipar.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate