Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Poarta culisanta cu poarta pietonala incastrata 4,4 ml
Last Updated: Aug 18 2020 07:58, Started by
claudiu2012
, Mar 03 2018 14:08
·
0
#1
Posted 03 March 2018 - 14:08
Buna ziua,
A venit momentul sa schimb poarta care este din tabla si nu mai functioneaza la parametri normali. Doresc sa fac o poarta culisanta din teava (autoportanta nu imi permit) cu sina aplicata pe beton. Sub sina aplicata(forma V, U etc) pe beton vreau sa montez o instalatie de degivrare. O a doua instalatie de degivrare instalata pe rama de la baza portii pe care sunt montate rotilele. Ce materiale sunt necesare daca deschiderea (golul) este de 4,4 ml (contine poarta auto si poarta pietonala incastrata. Atasat portile actuale. Va trebui sa torn beton in stanga 10 cm grosime pe o lungime de 5 ml. Ma gandeam ca o poarta de 4,4 ml ar trebui sa aiba sina de 9 ml. Ar trebui sa consolidez stalpul din dreapta care este din teava rotunda ( pentru design sa-l imbrac in teava patrata de 10x10 prins cu 4 conexpanduri in placa de beton), pe acest stalp vor fi montate opritoarele sus jos. Gardul este din beton prefabricat, pe primul stalp voi monta rolele de ghidaj. De asemenea care ar trebui sa fie greutatea optima a portii pentru a nu avea probleme cu vantul (ma gandesc ca o poarta din teava mai lata are o greutate mai mare si e mai stabila pe sina. La sina m-am gandit la cea in forma V sina zincata. Aici as merge pe o sina care sa suporte 2 x greutatea portii pe care o voi monta sa fiu sigur ca in timp nu se deformeaza...practic daca fac poarta de 200 kg sina sa suporte 400 kg...(asta pt fiabilitate) La role as merge pe Rola zincata aplicata cu rulment, pe sina “V” si as pune 4 role cu dimensiuni mai mari in loc de 2 cate se pun normal si spun asta pentru a putea fi impinsa mai usor si sa aiba stabilitate mai mare la ghidaj)practic sa ajute mult ghidajul. Attached Files |
#2
Posted 03 March 2018 - 14:30
Greutatea are mai putina legatura cu vantul, Fiind o constructie metalica, va fi suficient de grea(la dimensiunile alea) ca sa nu o zboare vantul.
Problema va fi daca o imbraci cu tabla ca si poarta veche. Atunci e posibil sa ai probleme. Designul sa fie placut si functional. Golurile facute cu gust sunt si practice. Ai ceva de ascuns in curte ca sa o inchizi ermetic? |
#4
Posted 03 March 2018 - 14:38
La poarta de 4.4 m iti trebuie sina cam de 7m. Rolele le pui la 1.1m fata de capetele portii in ambele parti. Asta ajuta sa stea poarta echilibrata pe role si sa nu faca burta la mijloc.
Am mai explicat asta cu pozitia rolelor pe poarta cu role. Am facut si de 5.5m cu 2 role si merge fara probleme de cativa ani. Daca rolele sunt cu rulmenti si e pusa sina perfect pe orizontala atunci merge foarte usor. Nu e nevoie de dejivrare. La greutatea aia si suprafata de contact o sa se sparga gheata. Sina, iei sina dedicata care se prinde cu ancore in beton Are 2 cm inaltime, rezista fara probleme. Cateva din secretele meseriei pe aici. In topicul ala beneficiezi de sfaturi si idei https://forum.softpe...e-idei-solutii/ Pentru completari mai intrebi. Edited by PoeOvidiu, 03 March 2018 - 14:45. |
#5
Posted 03 March 2018 - 14:51
Poarta pietonala incastrata in poarta auto(fie ca aceasta e pe balamale sau culisanta) are avantajul ca vei avea o deschidere mai mare a portii.de acces pt utilaje cu latime mare, iar dezavantajul e ca de cate ori va veti impiedica de bara de jos veti injura pe cel care a proiectat-o.
Si eu am avut astfel de ganduri cand am proiectat poarta de acces in curte, pentru ca aveam nevoie sa intru cu disc agricol de 3,2 m sau semanatoare cu 6 randuri. Dupa mai multe calcule am ajuns la concluzia sa desfiintez unul dintre panourile de gard(prefabricat din beton) de langa poarta, astfel am marit poarta acces auto la cat am avut nevoie si am lasat si poarta pietonala normala. Cand intri cu bicicleta trebuie sa o ridici pe brate, daca ai un copil mic in carucior, la fel, copii mici trebuie sa-i treci in brate, batranii risca sa se impiedice, etc. E incomoda. |
#6
Posted 03 March 2018 - 14:59
O sa-ti fac niste poze cu poarta mea sa vezi cum am gandit-o . Nu ai nevoie de degivrare . Exact asa am gandit si eu ca ce bine ar fi o poarta pietonala incastrata si crede-ma ca e o prostie mare ; sa-ti explic de ce : pt ca incastrata inseamna sa ai un prag destul de ridicat ( baza portii + rolele de culisare si e foarte incomod de folosit . In sistemul automat de culisare ( cu motor si telec ) ai optiunea de a deschide poarta doar pt acces pietonal adica 1/3 din totalul deschiderii . Eu desi am poarta pietonala incastrata nu am folosit-o niciodata .
Edited by Baxon, 03 March 2018 - 15:00. |
#7
Posted 03 March 2018 - 15:03
A ta nu e aia cu sina sus? Daca retin bine. Poate gresesc. Ai mai pus parca poza pe undeva.
|
#8
Posted 03 March 2018 - 15:07
Aia e a doua poarta culisanta ( la care nu am mai avut bani de automatizare ) dar mai am una care e culisanta cu automatizare pe sina jos , sina e din bara rotunda sudata pe platbanda de 5mm , rolele au profil special pt culisare pe bara rotunda .
Edited by Baxon, 03 March 2018 - 15:08. |
#9
Posted 03 March 2018 - 15:48
Care ar fi cea mai avantajoasa sina aplicata cea sub forma
1. de V ? 2. de U ? Baxon, on 03 martie 2018 - 15:07, said:
Aia e a doua poarta culisanta ( la care nu am mai avut bani de automatizare ) dar mai am una care e culisanta cu automatizare pe sina jos , sina e din bara rotunda sudata pe platbanda de 5mm , rolele au profil special pt culisare pe bara rotunda . sina rotunda??? e mai buna ca V sau U ti-a inghetat iarna?? eu pe vecin l-am vazut ca nu mai putea rula cu asa ceva... datorita spatiului din curte ma confrunt cu problema parcarii a 2 masini paralel de aceea vroiam incastrata pietonala ca sa pot avea acces auto cu ambele masini usor. |
#10
Posted 03 March 2018 - 15:49
1. de V intors, pentru ca cea sub forma de U prinde diverse impuritati pe canal si se infunda(frunze, pietricele, praf, pamant, etc.
Ar mai fi bun pe bara rotunda cu rolele aferente sau pe profil T intors. |
|
#11
Posted 03 March 2018 - 15:52
Poarta de penitenciar
Sunt singurul care i se pare așa? |
#12
Posted 03 March 2018 - 15:55
Eu folosesc profil V întors de obicei. Am folosit și cornier dar nu mă prea încântă. Ce scad la materiale bag la manoperă.
|
#13
Posted 03 March 2018 - 17:16
Acum cativa ani mi-a facut cineva o astfel de poarta culisanta.Proasta idee pe care o regret.Iarna e un chin sa o deschizi, ingheata apa pe sina aia, sau se strange zapada si culiseaza greu, pietricele vara etc. Si intradevar are dezavantajul portii pietonale descris mai sus. Cred ca cel care mi-a facut -o nu a conceput-o prea bine, sina de jos pe care culiseaza rolele este o teava rotunda incastrata in beton.
|
#14
Posted 03 March 2018 - 17:28
Dar de ce zici că o autoportantă e scumpă? Un kit e 200-300 de euro, din care scazi cât ar costa accesoriile pentru poarta pe role. Eu mi-am făcut o autoportantă de vreo 5 m.
|
#15
Posted 03 March 2018 - 17:33
Sina încastrată mai face figuri. Cu cele aplicate nu am avut surprize niciodată.
|
|
#16
Posted 03 March 2018 - 17:49
claudiu2012, on 03 martie 2018 - 15:48, said:
Care ar fi cea mai avantajoasa sina aplicata cea sub forma 1. de V ? 2. de U ? sina rotunda??? e mai buna ca V sau U ti-a inghetat iarna?? eu pe vecin l-am vazut ca nu mai putea rula cu asa ceva... datorita spatiului din curte ma confrunt cu problema parcarii a 2 masini paralel de aceea vroiam incastrata pietonala ca sa pot avea acces auto cu ambele masini usor. Daca nu esti limitat de inaltime poti s-o faci culisanta suspendata si atunci chiar nu ai treaba si poti si incastra o poarta de acces fara probleme de " prag " inalt . neamanole, on 03 martie 2018 - 17:16, said:
nu a conceput-o prea bine, sina de jos pe care culiseaza rolele este o teava rotunda incastrata in beton. |
#17
Posted 03 March 2018 - 20:19
culisanta suspendata nu am vazut
culiseaza cumva pe sina de sus?? si sina de sus probabil ca este tinuta de stalpi stanga dreapta? super ideea, cu amendamentul ca nu mai intra camioane in curte:))))) mai era o idee poarta rabatabila cilindri hidraulici stanga dreapta si se ridica inspre interior sina de sus este un un cilindru... pun inca 2 stalpi la interior si culiseaza in sus (gen evantai) si devine ca o copertina...nu am vazut la nimeni asta....doar la garaje ....oare de ce sa nu mearga si in exterior cred ca nu ar ingheta nimic... Attached FilesEdited by claudiu2012, 03 March 2018 - 20:29. |
#18
Posted 03 March 2018 - 20:21
Mai tai din cabina
Nu vad exact pozitia fata de drum si curte. Dar cred ca merge sa muti poarta mica in cealalta parte si poarta mare sa o faci langa ea de 4m. Vatianta cu poarta in poarta e o solutie cand nu gasesti alta varianta. Daca ai nevoie de 1 m de sina sa completezi da PM si iti trimit eu gratis. Mie imi pica bucati de 1-2m si oricum ajung la fier vechi. De gasit gasesti doar de 6m. De fapt de 5.8. Si nu are sens sa mai iei cu 150 de lei una de 6 m din care arunci 5. Edited by PoeOvidiu, 03 March 2018 - 20:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users