Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 

Sfat achizitie auto nou

- - - - -
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#37
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostDeenman, on 12 februarie 2018 - 18:41, said:

...
Dacia Logan vine cu dotari destul de multe, portbagaj imens, garda la sol buna pt iarna, airbaguri frontale si laterale, cutie automata,  senzor roti, se misca binisor, consuma putin. In plus dispui de garantie 100.000km sau 5 ani, ceea ce la alte firme nu este cazul.
...
Hihihi... Se pare ca a zburat puiul cu ata! Au vazut ca s-au tepuit si au revenit cu picioarele pe pamint. https://www.dacia.ro...-asigurari.html

#38
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Bai, frate, voi sunteti traumatizati de statul in bucuresti. Sa mor daca imi trece prin cap ca imi loveste cineva masina in parcare. O loveste, o loveste, naiba s-o ia, dar tot nu mi-as lua Logan sa car copiii cu ea. Nu de moft, ci de siguranta in ea. Daca ar proba siguranta EuroNCAP loganul, sa mor daca nu as lua-o. Cu toata senzatia de ieftin din ea.

#39
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Pai au testat Logan si parca are 3 stele, ca Duster. Eu nu as lua Logan nici gratis dar pe langa siguranta mai am si alte motive mult mai importante.

Edited by Kroghy, 12 February 2018 - 19:00.


#40
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Mie senzatia de nesiguranta mi se pare pregnanta in Logan. Am mai scris, am stat si intr-o Sandero stepway cu de toate pe ea, 13000 (era diesel, deh). Scaune horror, dotari modeste si cioplite parca in piatra. De banii aia mi se ofera golf 7 (benzina de 1.0, e adevarat) sau la 12500, Kia ceed cu de toate pe ea.
Intre sandero ala si cele 2 masini enumerate (si testate de mine) nu incape, nici macar ca impresie, comparatia...

#41
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
La mers mult extraurban este o petarda mare Dacia, insa pentru oras si niste iesiri la munte/mare/amici/ este masina ideala.

Nu as face delegatii cu asa ceva niciodata, la 80-120km/h in curbe strangi din buci.

#42
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Domnilor, aveți pretenția că va pricepeți la mașini. De la ce preț pornește un Logan și de la ce preț pornește un Golf 7? Aud?
Apoi, NICIODATA dar absolut NICIODATA o mașina care pornește de la prețul X nu va fi ca una care pornește de la prețul X + >30-40%. Este ca și cum ai spune că un Golf e mai nașpa decât un Passat sau chiar un A4. Felicitari! Ești destept. Ai descoperit apa calda!
Logan are locul lui pe piata, clienții lui , care apropo, peste 50% sunt (foarte) mulțumiți și așa contează CEL MAI MULT și nu în ultimul rând, Renault NU considera Dacia ca o alternativa la Golf. Ci la mașinile sh echivalente că prețul unei Dacii noi (!) Pentru ce spuneți voi (siguranță mai buna, confort mai bun etc.) asta exista Megane și Renault per total. Pe bune.
Și încă ceva: niciodată nu am înțeles de ce tocmai cei care nu au o Dacie sunt mai nemulțumiți de marca asta, fata de cei care o au. E cumva... un paradox românesc. Pe principiul "nu am, dar știu eu bine cum e".
Ne "știm" de mult. Dar uneori parca va place sa o dați de gard, de dragul artei. Că prosti nu sunteți. Altfel nu mă oboseam sa scriu acest mesaj. :D

Edited by LauCalin, 12 February 2018 - 23:35.


#43
dansysro

dansysro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 13.06.2005
https://www.autovit....x-ID7GoSQe.html

luati doar cate unul sa ajunga la toata lumea :)

#44
nniki

nniki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,980
  • Înscris: 15.05.2009

View PostLauCalin, on 12 februarie 2018 - 23:33, said:

Domnilor, aveți pretenția că va pricepeți la mașini. De la ce preț pornește un Logan și de la ce preț pornește un Golf 7? Aud?

Și încă ceva: niciodată nu am înțeles de ce tocmai cei care nu au o Dacie sunt mai nemulțumiți de marca asta, fata de cei care o au. E cumva... un paradox românesc. Pe principiul "nu am, dar știu eu bine cum e".
Ne "știm" de mult. Dar uneori parca va place sa o dați de gard, de dragul artei. Că prosti nu sunteți. Altfel nu mă oboseam sa scriu acest mesaj. Posted Image
Hai ca nu toti au dat-o de gard. 2-3 iesiri in decor sunt o medie rezonabila la 15-20 postari.
Probabil ca cel care amintea de Golf 7 se referea la second. Vorbesc asa in calitate de posesor de Golf 6. :)
Discutam de un buget unde intra Dacia versus 2/3 variante clasa mai mica si un second de 3 ani vechime cu probabil 120-150 k la bord.
Pana aici din afara lucrurile par simple. Ramane ca initiatorul sa-si prioritizeze necesitatile vizavi de masina.
Merge preponderent oras, ce spatiu are nevoie, ce nivel de mentenanta isi permite.
In plus as lua in calcul serios partea de siguranta, mai ales daca omul merge semnificativ in afara orasului.
Si atrag atentia ca in cazul Daciei(si nu numai) e suficient sa se intample doar 1 data. Stiu ca noi romanii sunt nemuritori, dar e bine sa ne maximizam sansele in caz de impact.
Caci depindem si de colegii mai zburdalnici/nepriceputi din trafic.
Revenind, daca vrea sa aiba siguranta si isi permite o mentenanta binisor peste cea a unui Logan, sa mearga pe un second bine verificat din clasa medie(Golf, Octavia, etc).
Cat priveste stransul din fese ca ne-o zgarie melteanul in parcare la mall, de aia s-a inventat Casco. Ca daca ai masina de nivelul asta, trebuie sa te scotocesti prin buzunare si de 6-700 euro/an pt asigurare.

#45
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostLauCalin, on 12 februarie 2018 - 23:33, said:

Domnilor, aveți pretenția că va pricepeți la mașini. De la ce preț pornește un Logan și de la ce preț pornește un Golf 7? Aud?
Apoi, NICIODATA dar absolut NICIODATA o mașina care pornește de la prețul X nu va fi ca una care pornește de la prețul X + >30-40%. Este ca și cum ai spune că un Golf e mai nașpa decât un Passat sau chiar un A4. Felicitari! Ești destept. Ai descoperit apa calda!
Logan are locul lui pe piata, clienții lui , care apropo, peste 50% sunt (foarte) mulțumiți și așa contează CEL MAI MULT și nu Ă®n ultimul rând, Renault NU considera Dacia ca o alternativa la Golf. Ci la mașinile sh echivalente că prețul unei Dacii noi (!) Pentru ce spuneți voi (siguranță mai buna, confort mai bun etc.) asta exista Megane și Renault per total. Pe bune.
Și Ă®ncă ceva: niciodată nu am Ă®nțeles de ce tocmai cei care nu au o Dacie sunt mai nemulțumiți de marca asta, fata de cei care o au. E cumva... un paradox românesc. Pe principiul "nu am, dar știu eu bine cum e".
Ne "știm" de mult. Dar uneori parca va place sa o dați de gard, de dragul artei. Că prosti nu sunteți. Altfel nu mă oboseam sa scriu acest mesaj. :D

Esti un domn. Dar totusi fa un efort si citeste ca am comparat un golf 7 chel benzinar cu un Sandero diesel hipedotat si, chiar si cu toate dotarile in favoarea sandero, in opinia mea nu incape comparatie.
Inca o chestie: multi dintre posesorii de logan vin de pe dacie, unde erai cu cheia franceza in buzunar. Nu-i normal sa fie multumiti? Doar ca ei sunt multumiti fata de de ceva ce insemna epoca primitiva a automobilului.
P.s. Vorbesc de masini noi. Golful era 13000 plus o rabla, Ceed era 12500, fara. Sandero tot fara.

Edited by denky, 13 February 2018 - 07:26.


#46
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nu de asta sunt multumiti, asta crezi tu. Ai auzit de vre un caz sa pice piese pe garantie la dacia?  Ca eu am vazut multe la VW, ambrriaj schimbat la 32.000km,  turbina la 20.000km,  distributie pe lant la 40.000km, amortizoare fata scurse la golf 7 la 85.000km,  si ultimele doua cazuri din cercul de prieteni, golf 7 alltrac dsg luat de nouda eroarepe dsg la comutarea de pe p pe d, masina are sub 30.000km, si un seat leon experience luat de nou cu probleme la trapa, scartaiesinu se inchode din buton, masina are18.000km.

Deci te rog lasa ma cu fiabilitatea falsa ca Dacia e la ani lumina la fiabilotate, atat la.mototizari, cat si per total.

#47
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View Postdenky, on 13 februarie 2018 - 07:14, said:



Esti un domn. Dar totusi fa un efort si citeste ca am comparat un golf 7 chel benzinar cu un Sandero diesel hipedotat si, chiar si cu toate dotarile in favoarea sandero, in opinia mea nu incape comparatie.
Inca o chestie: multi dintre posesorii de Logan vin de pe dacie, unde erai cu cheia franceza in buzunar. Nu-i normal sa fie multumiti? Doar ca ei sunt multumiti fata de de ceva ce insemna epoca primitiva a automobilului.
P.s. Vorbesc de masini noi. Golful era 13000 plus o rabla, Ceed era 12500, fara. Sandero tot fara.

Nu sunt un domn deloc. Mă rog, așa cum asta e părerea ta, a mea e alta. Compari cum îți place. E absurd sa spui că Sandero nu se ridică la nivelul lui Golf, așa cum e absurd sa spui că un Golf nou nu se ridică la nivelul lui Passat sau Audi A4 sh de 2-3 ani. Mereu la mașinile noi vor exista alternative și depinde de fiecare ce alege. Dar sa arunci cu roșii într-o mașină chiar pt factorul siguranță, din nou e absurd. Ar însemna ca toți să ne luăm doar Clasa S sau Volvo, că alea sunt cele mai sigure. Dacia oferă siguranță pentru prețul ei, Golf pentru prețul lui, Passat pentru prețul lui și tot așa.
Iar cei care sunt mulțumiți de Daciile lor, intereseaza-te și s-ar putea sa ai o surpriza: multi vin de pe sh-uri cool in care au băgat bani cu nemiluita. Alții au preferat o mașina noua, în garanție. Suntem o țară al cărei parc auto e unul dintre cele mai uzate din Europa și strâmbăm din nas când putem alege o mașina noua. Ah, e un low cost. Ok, lasă că marca asta "rupe" in Franța și Germania. Aia nu știu ce e siguranță unei mașini. Niste inconștienți, dom'ne! Lasă, că știu romanii. :D

#48
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Si in opinia mea grupul Vag e fruntas in mai multe chestii cum ar fi la vanzari,la fiabilitate n-are nici o treaba.Exemple am si eu cu duiumul,cel mai enervant a fost la un 1.6 TDI pe care l-am avut luat de nou si care,surpriza,dupa 20000 km s-a stricat calculatorul motorului asa,din senin.Am avut noroc ca masina era inca in garantie.

#49
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Cititi de buscile la bara stabilixatoate si flansele cate trosneac la trecerea peste denivelari, solutia adoptata de ei gresat cauciucul sa nu mai scartaie. unii au cedat si le au schimbat singuri. E acceptabil la masini de 15-25.000 euro?

#50
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Comparatia intre o Kia Cee'd benzinara la 12.500 euro si un Sandero Stepway Diesel la 13.000 euro nu este corecta.

Kia la 12.500 euro este probabil aspiratul de 1,4 in varianta de intrare. Din ce imi aduc aminte are aer manual, radio cd, proiectoare de ceata si un computer de bord minimalist. Nivelul echivalent de echipare de la Logan este Laureatul care are cam aceleasi dotari. Cee'd este mai fatoasa, Dacia este mai spatioasa si are garda la sol mai inalta. Kia are 7 ani garantie si 12 ani la perforare tabla. Dacia are 3 ani si 6 ani la perforare. Probabil costurile de intretinere la Kia sunt mai mari deoarece trebuie sa mergi la reprezentanta 4 ani in plus si esti dependent de preturile de acolo. Daca nu ai probleme cu masina in cei 4 ani suplimentari dai niste bani in plus fata de Dacia, dar cel putin ti-ai cumparat linistea. Asa am gandit si eu cand am ales oferta cu 5 ani fara griji (revizii si intretinere asa-zis gratuite). Kia are 5 stele EuroNCAP fata de 3 la Logan si 4 la Sandero. Kia are airbaguri cortina, Dacia nu are. Daca nu ma insel Kia are suspensie multilink iar frana spate este tot pe tamburi. Cam asta imi aduc aminte despre aceasta masina pentru ca am studiat-o si pe ea atunci cand am luat masina noua.

Hai sa vedem si preturile la un Laureate:
- 1.0 SCe 75 CP = 8.970 euro
- 0,9 TCe 90 = 10.000 euro
- 0,9 TCe cu Easy-R = 10.500 euro
- 1,5 dCi 75 = 11.000 euro
- 1,5 dCi 90 Easy-R = 12.100 euro
- 1,5 dCi 90 = 11.600 euro
Este posibil ca preturile sa fie mai mici cu 600 euro daca Dacia mai are reducere comerciala.

Sa-mi fie cu iertare dar de la 12.500 la 8.970 sunt ceva banisori. Chiar si de la un 0,9 TCe de 10.000 euro la un aspirat de 1,4 este o diferenta substantiala. Si toate astea la un nivel asemanator de echipare.

Un Sandero Stepway la 12.150  sau aproximativ 10.700 cu Rabla euro are in mare urmatoarea configuratie:
- motor 0,9 TCe cu S&S si Eco cu Easy- R
- vopsea metalizata
- oglinzi electrice cu degivrare si semnalizare incorporata
- aer conditionat automat
- Cruise Control si limitator
- volan multifunctional si comenzi audio pe coloana volanului.
- geamuri electrice fata-spate cu impuls la sofer
- semnalizare cu impuls la sofer
- faruri de zi led
- navigatie si camera de mers inapoi
- senzori parcare spate.
- 5 ani garantie si intretinere gratuita (alegere personala in detrimentul reducerii de 600 euro)

Cu alte cuvinte, bani mai putin decat la Cee'd si cu dotari de confort net superioare. Siguranta mai buna cu o stea are Cee'd 89-88-61-86.
Sandero are 80-79-57-55. Asta la nivelul lui 2013.

Si acum cateva concluzii, fireste subiective. Sandero Stepway arata macar la fel de bine la exterior ca si un Cee'd. Ergonomia este aproape identica la ambele masini, doar reglajul pe verticala al scaunului este mai rudimentar la mine. Nu am airbaguri cortina, Cee'd are. Materialele la interior sunt aproape identice calitativ. In Stepway pozitia la volan este mai buna si scaunele sunt cel putin la acelasi nivel de confort. Insonorizarea este cu mult peste vechea Dacie si este la nivelul oricarei masini direct concurente (se aud zgomote de la vant la peste 80 km/h si de la trenul de rulare cand circul de exemplu pe criblura). Poate ca la Kia este o suspensie mai confortabila dar pentru  soselele noastre suspensia este mult mai bine adaptata la Stepway. Garda la sol este mare si poti iesi si pe drumuri neamenajate fara probleme dar doar daca nu sunt noroaiele prea mari.

#51
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Pai daca Ceed se compara cu Sandero, atunci Megane cu cine se compara din "ograda" celor de la Kia?

#52
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostDeenman, on 13 februarie 2018 - 07:54, said:

Nu de asta sunt multumiti, asta crezi tu. Ai auzit de vre un caz sa pice piese pe garantie la dacia?  Ca eu am vazut multe la VW, ambrriaj schimbat la 32.000km,  turbina la 20.000km,  distributie pe lant la 40.000km, amortizoare fata scurse la golf 7 la 85.000km,  si ultimele doua cazuri din cercul de prieteni, golf 7 alltrac dsg luat de nouda eroarepe dsg la comutarea de pe p pe d, masina are sub 30.000km, si un seat leon experience luat de nou cu probleme la trapa, scartaiesinu se inchode din buton, masina are18.000km.

Deci te rog lasa ma cu fiabilitatea falsa ca Dacia e la ani lumina la fiabilotate, atat la.mototizari, cat si per total.

Daca mie imi raspundeai, eu vorbeam de siguranta, finisaje, confort. Nu de fiabilitate. Desi, ma pot gandi si la aia daca vrei.

View Postgabrieln2016, on 13 februarie 2018 - 12:44, said:

Comparatia intre o Kia Cee'd benzinara la 12.500 euro si un Sandero Stepway Diesel la 13.000 euro nu este corecta.

Kia la 12.500 euro este probabil aspiratul de 1,4 in varianta de intrare. Din ce imi aduc aminte are aer manual, radio cd, proiectoare de ceata si un computer de bord minimalist. Nivelul echivalent de echipare de la Logan este Laureatul care are cam aceleasi dotari. Cee'd este mai fatoasa, Dacia este mai spatioasa si are garda la sol mai inalta. Kia are 7 ani garantie si 12 ani la perforare tabla. Dacia are 3 ani si 6 ani la perforare. Probabil costurile de intretinere la Kia sunt mai mari deoarece trebuie sa mergi la reprezentanta 4 ani in plus si esti dependent de preturile de acolo. Daca nu ai probleme cu masina in cei 4 ani suplimentari dai niste bani in plus fata de Dacia, dar cel putin ti-ai cumparat linistea. Asa am gandit si eu cand am ales oferta cu 5 ani fara griji (revizii si intretinere asa-zis gratuite). Kia are 5 stele EuroNCAP fata de 3 la Logan si 4 la Sandero. Kia are airbaguri cortina, Dacia nu are. Daca nu ma insel Kia are suspensie multilink iar frana spate este tot pe tamburi. Cam asta imi aduc aminte despre aceasta masina pentru ca am studiat-o si pe ea atunci cand am luat masina noua.

Hai sa vedem si preturile la un Laureate:
- 1.0 SCe 75 CP = 8.970 euro
- 0,9 TCe 90 = 10.000 euro
- 0,9 TCe cu Easy-R = 10.500 euro
- 1,5 dCi 75 = 11.000 euro
- 1,5 dCi 90 Easy-R = 12.100 euro
- 1,5 dCi 90 = 11.600 euro
Este posibil ca preturile sa fie mai mici cu 600 euro daca Dacia mai are reducere comerciala.

Sa-mi fie cu iertare dar de la 12.500 la 8.970 sunt ceva banisori. Chiar si de la un 0,9 TCe de 10.000 euro la un aspirat de 1,4 este o diferenta substantiala. Si toate astea la un nivel asemanator de echipare.

Un Sandero Stepway la 12.150  sau aproximativ 10.700 cu Rabla euro are in mare urmatoarea configuratie:
- motor 0,9 TCe cu S&S si Eco cu Easy- R
- vopsea metalizata
- oglinzi electrice cu degivrare si semnalizare incorporata
- aer conditionat automat
- Cruise Control si limitator
- volan multifunctional si comenzi audio pe coloana volanului.
- geamuri electrice fata-spate cu impuls la sofer
- semnalizare cu impuls la sofer
- faruri de zi led
- navigatie si camera de mers inapoi
- senzori parcare spate.
- 5 ani garantie si intretinere gratuita (alegere personala in detrimentul reducerii de 600 euro)

Cu alte cuvinte, bani mai putin decat la Cee'd si cu dotari de confort net superioare. Siguranta mai buna cu o stea are Cee'd 89-88-61-86.
Sandero are 80-79-57-55. Asta la nivelul lui 2013.

Si acum cateva concluzii, fireste subiective. Sandero Stepway arata macar la fel de bine la exterior ca si un Cee'd. Ergonomia este aproape identica la ambele masini, doar reglajul pe verticala al scaunului este mai rudimentar la mine. Nu am airbaguri cortina, Cee'd are. Materialele la interior sunt aproape identice calitativ. In Stepway pozitia la volan este mai buna si scaunele sunt cel putin la acelasi nivel de confort. Insonorizarea este cu mult peste vechea Dacie si este la nivelul oricarei masini direct concurente (se aud zgomote de la vant la peste 80 km/h si de la trenul de rulare cand circul de exemplu pe criblura). Poate ca la Kia este o suspensie mai confortabila dar pentru  soselele noastre suspensia este mult mai bine adaptata la Stepway. Garda la sol este mare si poti iesi si pe drumuri neamenajate fara probleme dar doar daca nu sunt noroaiele prea mari.

Am spus "cu de toate": climatronic, scaune incalzite, pilot etc. masina la final de serie, vine modelul nou. Deci, presupunerea ca e dotarea de jos este ... falsa.
In plus, cu tot respectul, dupa aproape 1 milion de km facuti cu peste 10 masini, cred ca imi dau seama in care ma simt mai confortabil sau in care am o senzatie ok.
Fara mofturi ca "dacia pute ca e romaneasca" si alte tampenii, asta e o capcana in care nu vreau sa cad.

Edited by denky, 14 February 2018 - 07:46.


#53
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Fiecare cioara isi lauda puiul dar cand e vorba de Dacia se ajunge la extreme . Dacia( Sandero/Logan ) e ultima de pe toate listele cand e vorba de o achizitie de masina noua .

#54
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,162
  • Înscris: 13.11.2017

View Postdenky, on 14 februarie 2018 - 07:43, said:

Daca mie imi raspundeai, eu vorbeam de siguranta, finisaje, confort. Nu de fiabilitate. Desi, ma pot gandi si la aia daca vrei.



Am spus "cu de toate": climatronic, scaune incalzite, pilot etc. masina la final de serie, vine modelul nou. Deci, presupunerea ca e dotarea de jos este ... falsa.
In plus, cu tot respectul, dupa aproape 1 milion de km facuti cu peste 10 masini, cred ca imi dau seama in care ma simt mai confortabil sau in care am o senzatie ok.
Fara mofturi ca "dacia pute ca e romaneasca" si alte tampenii, asta e o capcana in care nu vreau sa cad.

View PostBaxon, on 14 februarie 2018 - 09:12, said:

Fiecare cioara isi lauda puiul dar cand e vorba de Dacia se ajunge la extreme . Dacia( Sandero/Logan ) e ultima de pe toate listele cand e vorba de o achizitie de masina noua .

http://www.automarke...o-si-82743.html

In Franta vanzarile sunt si mai mari. Si cu asta am spus totul.
Ca nu va place voua, asta e treaba voastra.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate