Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Card de la Wise Card (fost TransferWise)
Last Updated: Feb 25 2024 14:37, Started by
gumball3000
, Feb 01 2018 19:34
·
45
#829
Posted 09 November 2023 - 10:07
wertyck, pe 01 noiembrie 2023 - 15:36, a scris:
Ar ajuta sa poti avea "oficial" cont de lei Revolut pe CNP-ul tau, nu cont inchiriat de Revolut pe persoana juridica de la Libra Bank. Asta e si cauza pentru care institutiile romanesti refuza sa accepte contul de lei Revolut RO..BREL...... sa fie folosit la incasarea alocatiei, pensiei, APIA, sau ajutoarelor sociale pe acest cont, pentru ca TITULARUL CONTULUI NU SUNTEM NOI, CI REVOLUT PAYMENT UAB. Acest lucru se vede cand initiezi un transfer bancar din aplicatiile bancare romanesti catre contul local de lei Revolut, apare automat trunchiat numele titularului contului.REV* PAYM* UAB.... Si nici nu poti merge intr-o agentie Libra bank sa alimentezi contul RO..BREL cu numerar sau sa ceri un extras de cont, pentru ca banca iti va spune ca nu esti titularul contului RO..BREL.... Scuze pt. imprumutarea postului de pe topic-ul vecin, insa... situatia bold-uita de mine e valabila si in ceea ce priveste conturile Wise? Adica, titularul cotului in lei este Wise, la fel ca in cazul Revolut? Ms. |
#830
Posted 09 November 2023 - 10:12
Da, Atunci atunci când completezi contul local de lei RO..BREL ... în aplicația bancară din România nu apari titular tu, utilizatorul Wise, ci persoana juridică care a închiriat conturile pentru tine. Eu am verificat atunci când introduc contul în homeBank de la ING.
La fel e și în cazul conturilor locale de lei ale Monese, Paysera, Raiffeisen Digital Bank, și celelalte fintech-uri la care au închiriat Libra Bank conturile sale. Edited by wertyck, 09 November 2023 - 10:14. |
#831
Posted 09 November 2023 - 10:13
Daca contul e de la Libra (cum sunt toate astea), tu nu esti titularul contului. Tu esti titularul doar pentru acele IBAN-uri de Libra pe care le-ai negociat tu direct.
|
#832
Posted 18 November 2023 - 14:30
Poate sa puna cineva, va rog, noile taxe de la wise ? Multumesc!
|
#834
Posted 05 December 2023 - 20:13
primit azi... se pregatesc oare de noi taxe?
"Avem nevoie de mai multe informații pentru a-ți păstra contul activ. Din cauza reglementărilor locale din UE, suntem obligați prin lege să colectăm câteva informații suplimentare din partea ta. Iată ce trebuie să faci: Dă click pe butonul de mai jos pentru a accesa direct Wise. Te vom ghida pas cu pas și îți vom spune ce este necesar. Furnizează informațiile de care avem nevoie — ți-am putea cere o copie a documentului tău de identitate cu fotografie și alte detalii personale Dacă solicităm un act de identitate, cel mai bun ar fi pașaportul tău. Nu putem accepta permise de conducere Asta e tot — de îndată ce-ți verificăm informațiile, totul e în regulă Verifică-ți contul Dacă nu primim niciun răspuns din partea ta înainte de 12 decembrie 2023, contul tău va fi suspendat și nu vei putea trimite, cheltui sau primi bani cu Wise. Dacă ratezi termenul limită, îți poți reactiva contul furnizând informațiile solicitate prin linkul de mai sus. După ce verificăm informațiile trimise, contul și cardul tău vor începe să funcționeze din nou. Cum pot să mă asigur că acest email este din partea Wise? Pentru a te asigura că acesta nu este un email de tip phishing, vei găsi acest link și în mesajele primite în contul tău Wise. Poți folosi linkul din acest email sau pe cel din mesajul din cont. Cu ajutorul tău, îți vom menține contul Wise în stare normală de funcționare. Mulțumim, Echipa Wise" |
#835
Posted 05 December 2023 - 20:19
Trebuie sa iti faci [re]verificarea identitatii. Se poate face numai live prin telefon. CI/Pasaport/moaca/ceva detalii despre cont.
Edited by pasilla, 05 December 2023 - 20:21. |
#836
Posted 05 December 2023 - 22:15
savone, on 05 decembrie 2023 - 20:13, said:
primit azi... se pregatesc oare de noi taxe? "Avem nevoie de mai multe informații pentru a-ți păstra contul activ. Din cauza reglementărilor locale din UE, suntem obligați prin lege să colectăm câteva informații suplimentare din partea ta. Iată ce trebuie să faci: Dă click pe butonul de mai jos pentru a accesa direct Wise. Te vom ghida pas cu pas și îți vom spune ce este necesar. Furnizează informațiile de care avem nevoie — ți-am putea cere o copie a documentului tău de identitate cu fotografie și alte detalii personale Dacă solicităm un act de identitate, cel mai bun ar fi pașaportul tău. Nu putem accepta permise de conducere Asta e tot — de îndată ce-ți verificăm informațiile, totul e în regulă Verifică-ți contul Dacă nu primim niciun răspuns din partea ta înainte de 12 decembrie 2023, contul tău va fi suspendat și nu vei putea trimite, cheltui sau primi bani cu Wise. Dacă ratezi termenul limită, îți poți reactiva contul furnizând informațiile solicitate prin linkul de mai sus. După ce verificăm informațiile trimise, contul și cardul tău vor începe să funcționeze din nou. Cum pot să mă asigur că acest email este din partea Wise? Pentru a te asigura că acesta nu este un email de tip phishing, vei găsi acest link și în mesajele primite în contul tău Wise. Poți folosi linkul din acest email sau pe cel din mesajul din cont. Cu ajutorul tău, îți vom menține contul Wise în stare normală de funcționare. Mulțumim, Echipa Wise" |
#837
Posted 06 December 2023 - 12:49
savone, on 05 decembrie 2023 - 20:13, said:
primit azi... se pregatesc oare de noi taxe? "Avem nevoie de mai multe informații pentru a-ți păstra contul activ. Din cauza reglementărilor locale din UE, suntem obligați prin lege să colectăm câteva informații suplimentare din partea ta. Iată ce trebuie să faci: Dă click pe butonul de mai jos pentru a accesa direct Wise. Te vom ghida pas cu pas și îți vom spune ce este necesar. Furnizează informațiile de care avem nevoie — ți-am putea cere o copie a documentului tău de identitate cu fotografie și alte detalii personale Dacă solicităm un act de identitate, cel mai bun ar fi pașaportul tău. Nu putem accepta permise de conducere Asta e tot — de îndată ce-ți verificăm informațiile, totul e în regulă Verifică-ți contul Dacă nu primim niciun răspuns din partea ta înainte de 12 decembrie 2023, contul tău va fi suspendat și nu vei putea trimite, cheltui sau primi bani cu Wise. Dacă ratezi termenul limită, îți poți reactiva contul furnizând informațiile solicitate prin linkul de mai sus. După ce verificăm informațiile trimise, contul și cardul tău vor începe să funcționeze din nou. Cum pot să mă asigur că acest email este din partea Wise? Pentru a te asigura că acesta nu este un email de tip phishing, vei găsi acest link și în mesajele primite în contul tău Wise. Poți folosi linkul din acest email sau pe cel din mesajul din cont. Cu ajutorul tău, îți vom menține contul Wise în stare normală de funcționare. Mulțumim, Echipa Wise" Salut Am primit si eu exact acelasi email . Nu au cerut selfie si foto cu pasaportul ...doar informatii legate de motivul utilizarii contului , sume previzionate pentru transfer ... si alte info. ... |
#838
Posted 08 December 2023 - 18:57
au si ei ceva program de referal? ca as vrea sa imi fac cont
|
|
#839
Posted 08 December 2023 - 19:20
linkul il trimiti pe PM
Edited by RealThing, 08 December 2023 - 19:51. |
#841
Posted 11 December 2023 - 11:23
Da, au. Se ofera o reducere de 15 Lire la costurile de transfer celui invitat si celui care invita, daca noul client trimite > 200 Lire.
Deci nu poti sa zici ca primesti ceva bonus. Edited by Drizzt89, 11 December 2023 - 11:24. |
#842
Posted 25 February 2024 - 13:44
Stie cineva cum fac ca pe extrasul de cont Wise sa imi apara si stampila?
Citind in help scrie ca s-ar putea, dupa ce imi verifica adresa. Doar ca dupa ce dau click pe Extras de Cont, nu imi apare in pagina nicaieri sa bifez optiunea "Adauga o stampila oficiala" asa cum scriu ei la Help. |
#843
Posted 25 February 2024 - 13:54
Le-ai cerut și pe email acea lămurire, că bănuiesc că nu au pagina de ajutor pe live chat?
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users