Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Inginerie petroliera sau Ingineria autovehiculelor
Last Updated: Jan 26 2018 15:14, Started by
filipco831
, Jan 24 2018 13:19
·
0
#1
Posted 24 January 2018 - 13:19
Salut! Sunt elev in clasa a XII si ar trebui sa ma decid unde dau la facultate. Am doua variante: Inginerie petroliera la UPG Ploiesti sau Ingineria autovehiculelor la facultatea de mecanica din Brasov. Despre Ploiesti nu stiu prea multe, iar despre studentii de acolo stiu ca sunt bunicei cei de la facultatea aceasta, insa ceilalti, cam slabuti. Brasovul in schimb este un oras minunat si plin de studenti de toate felurile.
Pentru mine conteaza foarte mult si viitorul meu (in special partea financiara), dar si perioada de studentie ( varietate de fete, multi prieteni cu care sunt pe aceeasi lungime de unda, etc. ). De aceea nu stiu ce sa aleg intre aceste doua facultati... In plus vreau sa am si o sansa buna de a emigra si de a lucra in domeniul in care ma specializez. Aveti ceva sfaturi, mai ales cei care sunt deja la una din aceste doua facultati? |
#2
Posted 24 January 2018 - 13:24
Inginerie pentroliera ...pas .
Pe partea auto vad viitor , Brasovul e plin de moldovence cu picioare lungi - alege Brasov. |
#3
Posted 24 January 2018 - 13:25
#5
Posted 24 January 2018 - 13:29
ambele sunt bune, aici conteaza foarte mult unde o sa te etabliezi. Pe partea petroliera ai destule concerne prin Europa, sa nu uitam de Petrom cu mama OMV in Austria, unde multi romani ajung. Pe partea mecanica la fel industria explodeaza, diesel-ul dispare, o sa se evolueze si pe plan mecanic, la fel conteaza unde o sa ajungi, gandeste-te ca exista o gramada de concerne auto in Germania (Daimler, BMW, VW, etc.)
Pune raul in fata si gandeste-te ca o sa ramai in Romania si nu vei avea sansa sa ajungi in strainatate sau nu vei primi job-ul. Unde se poate castiga mai mult? Pe partea mecanica castigi bine faci spaga la greu, pe partea petroliera la fel daca esti la Petrom intr-o pozitie ridicata faci bani fara griji. Conteaza foarte mult si ce poti tu, cu ce te diferentiezi de restul, de ce te-ar lua pe tine in schimbul lu' Popescu? Ca nu o sa fi singurul absolvent iar angajatorii sunt limitati in ambele domenii. Ca si orase clar Brasov-ul, in primul rand este mult mai frumos, mult mai de viata si mult mai multi studenti. Despre Ploiesti stii ce se spune? La Ploiesti p... o b.... deci cam asa este si viata de facultate. Edited by business11, 24 January 2018 - 13:31. |
#6
Posted 24 January 2018 - 13:36
In domeniul automotiv gasesti de lucru usor la firme de componente auto atat in vestul tarii, sudul Transilvaniei, Sebes, Sibiu, Brasov, cat si in zona Pitesti, iar salariile sunt bune. De asemenea poti sa pleci aproape oriunde in Europa. Poti sa te orientezi spre proiectare, unde e interesant si foarte bina platit. Industria petroliera are salarii bune dar conditii mai grele de lucru, munca de teren, si functioneaza doar in zonele unde se fac exploatari, esti limitat ca optiuni de relocare.
|
#7
Posted 24 January 2018 - 13:57
AUTO dar încearcă partea electrică adică mașini electrice.azi dacă esti mecanic auto oricât de bun NU poți să te apropii de înalta tensiune de la mașina electrică fiindcă te cam arzi și la propriu și la figurat.
|
#9
Posted 24 January 2018 - 17:42
#10
Posted 24 January 2018 - 22:19
Inginerie petroliera daca vrei sa parasesti incinta (RO)
Ingineria autovehiculelor daca ramai prin tara. |
|
#11
Posted 25 January 2018 - 07:36
#12
Posted 25 January 2018 - 09:24
EMPP, on 24 ianuarie 2018 - 13:57, said:
AUTO dar Ă®ncearcă partea electrică adică mașini electrice.azi dacă esti mecanic auto oricât de bun NU poți să te apropii de Ă®nalta tensiune de la mașina electrică fiindcă te cam arzi și la propriu și la figurat. Inca inca unu ce are impresia ca de la facultatea de mecanica iesi mecanic auto ). Ia zi-mi domnule, masina electrica nu are nevoie de sistem de franare, directie, caroserie, transmisie samd? |
#13
Posted 25 January 2018 - 14:42
ind petrolieră are trei secțiuni: extragere (foraje), utilaje (pt prelucrare), chimizare (ăia care-ți dau combustibilul stricat sau bidonul pt apă...)
la fel ind auto are câte secțiuni... cam deduc că vrei, de fapt, ceva pe parte de mecanică (adică mate și fizică la greu) atunci bagă mare la auto, că in RO nu se mai construiește nicio inst de distilare, niciun compresor de gaze, niciun cuptor tubular..., ba poate nici sonde nu mai facem (că nu mai avem țeavă groasă, laminoarele mutându-se in zone cu mai mulți negri decât la noi...) Edited by gushpi, 25 January 2018 - 14:42. |
#14
Posted 25 January 2018 - 16:00
#15
Posted 26 January 2018 - 09:47
qew, on 25 ianuarie 2018 - 09:24, said:
Inca inca unu ce are impresia ca de la facultatea de mecanica iesi mecanic auto ). Ia zi-mi domnule, masina electrica nu are nevoie de sistem de franare, directie, caroserie, transmisie samd? |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users