Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Inginerie petroliera sau Ingineria autovehiculelor

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
filipco831

filipco831

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 24.01.2018
Salut! Sunt elev in clasa a XII si ar trebui sa ma decid unde dau la facultate. Am doua variante: Inginerie petroliera la UPG Ploiesti sau Ingineria autovehiculelor la facultatea de mecanica din Brasov. Despre Ploiesti nu stiu prea multe, iar despre studentii de acolo stiu ca sunt bunicei cei de la facultatea aceasta, insa ceilalti, cam slabuti. Brasovul in schimb este un oras minunat si plin de studenti de toate felurile.
Pentru mine conteaza foarte mult si viitorul meu (in special partea financiara), dar si perioada de studentie ( varietate de fete, multi prieteni cu care sunt pe aceeasi lungime de unda, etc. ). De aceea nu stiu ce sa aleg intre aceste doua facultati... In plus vreau sa am si o sansa buna de a emigra si de a lucra in domeniul in care ma specializez.
Aveti ceva sfaturi, mai ales cei care sunt deja la una din aceste doua facultati?

#2
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
Inginerie pentroliera ...pas .
Pe partea auto vad viitor , Brasovul e plin de moldovence cu picioare lungi - alege Brasov.

#3
filipco831

filipco831

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 24.01.2018

View Postldpe, on 24 ianuarie 2018 - 13:24, said: