Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Presiune joasă anvelope. Toyota Yaris Hybrid
Last Updated: Apr 22 2019 21:35, Started by
Naoto
, Jan 15 2018 17:41
·
0
#1
Posted 15 January 2018 - 17:41
S-a aprins martorul ăsta la bord (și nu se stinge):
[ https://i.imgur.com/UUBbqE4.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Întrebarea mea este: ce l-a apucat? e din cauza frigului? Am pus cauciucuri de iarnă (noi) Pirelli la 2 noiembrie. M-am uitat ... anvelopa pare ok, nu e lăsată, nu e dezumflată. Dacă aveți ceva de spus (în afară de faptul că trebuie să mă duc la o stație ca să verifice presiunea) |
#2
Posted 15 January 2018 - 17:46
Daca nu sunt moi, probabil senzorul face figuri (o sa apara clasici si o sa iti spuna ca de asta nu e bine sa ai masina cu atatia senzori) )
|
#3
Posted 15 January 2018 - 17:47
da, e din cauza frigului. la temperatura scazuta gazele se contracta si presiunea scade. cel mai probabil aveai si inainte presiunea scazuta, dar peste limita senzorului.
ps: atunci cand anvelopa "e lăsată, e dezumflată" ai deja mult sub presiunea recomandata de producator. Edited by _Smiley_, 15 January 2018 - 17:48. |
#5
Posted 15 January 2018 - 17:54
Ba e bine (cu senzori)
Aici spune că din noiembrie 2014 TOATE automobilele noi vândute în SUA și UE sunt dotate cu TPMS (Tire Pressure Monitoring System) http://e-automobile....-roti-tpms.html Nu cred că vând gogoşi! _Smiley_, on 15 ianuarie 2018 - 17:47, said:
da, e din cauza frigului. la temperatura scazuta gazele se contracta si presiunea scade. cel mai probabil aveai si inainte presiunea scazuta, dar peste limita senzorului. ps: atunci cand anvelopa "e lăsată, e dezumflată" ai deja mult sub presiunea recomandata de producator. Şi eu m-am gândit că poate fi din cauza frigului. Pentru că până acum nu a semnalat nimic de felul ăsta. JurasikMan, on 15 ianuarie 2018 - 17:48, said:
Sa nu cumva sa verifici presiunea ! Eu nu aş fi avut cum să verific. Întrebam dacă e ok să mă duc la un atelier. |
#6
Posted 15 January 2018 - 17:56
Cumperi cu 6 lei un manometru din orice hypermarket si ...o sa poti . Nu sunt extrem de exacte dar poti sa iti faci o parere. Sau , cumperi un compresor auto cu manometru ( unul bun costa 100 de lei si se alimenteaza de la bricheta ) si vei putea sa masori singur .
https://clovis.ro/au...2v-profesional/ Uite niste idei . Edited by JurasikMan, 15 January 2018 - 18:01. |
#7
Posted 15 January 2018 - 17:59
#8
Posted 15 January 2018 - 18:02
#9
Posted 15 January 2018 - 18:09
Vară, iarnă, presiunea trebuie să fie aceeaşi? adică la valorile indicate în Cartea tehnică.
|
#10
Posted 15 January 2018 - 18:09
Se poate si singura .
Da , valorie sunt aceleasi , dar cantitatea de aer difera din cauza temperaturii. Daca la schimbarea anvelopelor era cald si s-au umflat anvelopele la minimul setat pe senzorii de presiune , la frig s-a pierdut destul cat sa se autosesizeze ca este lipsa presiune . Presiunea din anvelope trebuie sa fie constanta si in functie de incarcarea masinii . O presiune prea mare uzeaza centrul bandei de rulare a anvelopei iar o presiune prea mica uzeaza prematur lateralele . Este scris undeva pe portiera soferului sau pe interiorul clapetei de la rezervor care este presiunea corecta in functie de incarcarea masinii . Edited by JurasikMan, 15 January 2018 - 18:13. |
|
#11
Posted 15 January 2018 - 18:10
#12
Posted 15 January 2018 - 18:13
Oaw, minitehnicus in actiune!
De ce, voi nu puteti raspunde la o intrebare daca utilizatorul (sau utilizatoarea, in cazul nostru) nu a avut timp sa verifice presiunea, sa mearga la biserica pentru doua acatiste si o lumanare (la vii, de data asta) si sa treaca si pe la ADP, poate - poate o fi drumul cu probleme?! Si astea toate in drumul suficient de aglomerat din dimineata asta, cand FIX o vulcanizare era lucrul cel mai usor de gasit! Haideti sa va vad, cat de masculi sunteti! Dati din voi, ca nu e complicat! Si da, este foarte posibil ca alerta sa fie legata de scaderea drastica a temperaturii din ultimele zile (nu am fost prin Bucuresti, insa cred ca nici aici nu a fost prea dulce peste week-end). C'mon! Edited by Tyby, 15 January 2018 - 18:13. |
#13
Posted 15 January 2018 - 18:13
#14
Posted 15 January 2018 - 18:18
#15
Posted 15 January 2018 - 18:21
Presiunea este scrisa (in functie de masina) pe stalpul B, cel de pe partea soferului sau pe cantul usii din stanga sub incuietoare. Sau in manual!
Edited by DannyMC, 15 January 2018 - 18:23. |
|
#16
Posted 15 January 2018 - 18:30
Pune azot in pneuri si ai scapat. Cu "văzduh" (aer) in gume ca la moldoveni o sa ai mereu probleme vara/iarna.
La mine presiunea e inscrisa pe usa torpedoului pe un stiker. |
#17
Posted 15 January 2018 - 18:30
Exact la fel am patit tot la Yaris.. am umflat pneurile si s-a stins. Nici n-am stiut ca are senzor pana nu s-a aprins.. Yaris din 2015
|
#18
Posted 15 January 2018 - 18:37
În manual (Yaris 2017):
Pentru anvelope 175/65 R15 84H Presiune în anvelope standard (presiune recomandată în anvelopa rece) Roată faţă kPa (kgf/cm2 sau bar, psi): 230 (2,3; 33) Roată spate kPa (kgf/cm2 sau bar, psi): 220 (2,2; 32) Edited by Naoto, 15 January 2018 - 18:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users