Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Presiune joasă anvelope. Toyota Yaris Hybrid
#19
Posted 15 January 2018 - 18:37
dorin_2k, on 15 ianuarie 2018 - 18:30, said:
Pune azot in pneuri si ai scapat. Cu "văzduh" (aer) in gume ca la moldoveni o sa ai mereu probleme vara/iarna. Offf ... legendele urbane inca circula. Azotul este, intr-adevar, un gaz inert. Dar cam aici se reduce ideea de mai sus. Ca sa nu intru eu in amanunte insipide (gen aerul oricum contine 78% azot, iar rotile nu sunt vidate inainte de umplerea cu azot, etc) va las sa cititi explicatiile unui producator (mare) de anvelope: http://www.continent...t-right-my-tire Trebuie mai mult? http://www.popularme.../a3894/4302788/ Mai mult? Google! |
#20
Posted 15 January 2018 - 18:38
Naoto, on 15 ianuarie 2018 - 18:18, said:
Mă pregăteam acum de întrebarea: care este presiunea indicată? în Cartea tehnică nu diferenţiază iarnă / vară p*V/T=ct Volumul anvelopei e constant, deci... Scade T-:scade si p A patit un coleg cand a scazut temperatura intr-o zi de la +25 la +5 grade. A crezut ca i-a spart cineva toate rotile. Edited by dorin_2k, 15 January 2018 - 18:39. |
#21
Posted 15 January 2018 - 18:40
Mergi la orice luke sau mol
Tragi în parcarea unde vezi un dulãpior galben cu un furtun agãțat Pui mãnușile de lucru Setezi presiunea la 2.2 din plus și minus Desfaci spre stînga cãpãcelul ventilului Apeși pe clema furtunului, introduci mufa, iei dej'tu de pe clemã Aștepți beepul cutiei Scoți mufa, strîngi spre dreapta cãpãcelul Mai ai 3 pneuri Bei o cafea bunã cu 3lei Drum buuun!!! Cu timpul, sã ai la tine o batistã...pînzã sau hîrtie de nas...pe care o pui pe valvã înaintea introducerii mufei...are acolo un cauciucaș care în timp se uzeazã și mai scapã aer. Dacã pui batista, contactul se face perfect și nu va trebui sã mai ții tu apãsat...o lași acolo sã-și facã treaba. Ce povestesc eu, am verificat de 1 an, egalizeazã foarte bine presiunea în toate cauciucele. Edited by sarac.lipit, 15 January 2018 - 18:48. |
#22
Posted 15 January 2018 - 18:50
Tyby, on 15 ianuarie 2018 - 18:37, said:
Ca sa nu intru eu in amanunte insipide (gen aerul oricum contine 78% azot, iar rotile nu sunt vidate inainte de umplerea cu azot, etc) va las sa cititi explicatiile unui producator (mare) de anvelope: http://www.continent...t-right-my-tire Trebuie mai mult? Nu trebuie. Articolul de la Continental este arhisuficient. Cu singura observaţie că au greşit forma de plural: All gasses expand Mulţumesc de ajutor! TUTUROR ! Edited by Naoto, 15 January 2018 - 18:52. |
#23
Posted 15 January 2018 - 18:56
Naoto, on 15 ianuarie 2018 - 17:41, said:
S-a aprins martorul ăsta la bord (şi nu se stinge): [ https://i.imgur.com/UUBbqE4.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Întrebarea mea este: ce l-a apucat? e din cauza frigului? Edited by andreic, 15 January 2018 - 18:57. |
#24
Posted 15 January 2018 - 18:56
sarac.lipit, on 15 ianuarie 2018 - 18:40, said:
Mergi la orice luke sau mol Tragi în parcarea unde vezi un dulãpior galben cu un furtun agãțat Pui mãnușile de lucru Setezi presiunea la 2.2 din plus și minus Desfaci spre stînga cãpãcelul ventilului Apeși pe clema furtunului, introduci mufa, iei dej'tu de pe clemã Aștepți beepul cutiei Scoți mufa, strîngi spre dreapta cãpãcelul Mai ai 3 pneuri Bei o cafea bunã cu 3lei Drum buuun!!! Cu timpul, sã ai la tine o batistã...pînzã sau hîrtie de nas...pe care o pui pe valvã înaintea introducerii mufei...are acolo un cauciucaș care în timp se uzeazã și mai scapã aer. Dacã pui batista, contactul se face perfect și nu va trebui sã mai ții tu apãsat...o lași acolo sã-și facã treaba. Ce povestesc eu, am verificat de 1 an, egalizeazã foarte bine presiunea în toate cauciucele. cica presiunea e bine sa o faci cu pneurile reci, orice alta presiune luata dupa ce ai circulat cu masina si ai incalzit pneurile nu se ia in considerare. Edited by Fane, 15 January 2018 - 19:04. |
#25
Posted 15 January 2018 - 19:03
La cealaltă (Opel Corsa) n-am avut senzor de presiune şi nu mi-am pus asemenea probleme.
Dar e bine că am aflat |
#26
Posted 15 January 2018 - 19:04
De asta mi-am luat eu compresor de la Lidl de 24 litri.
Inainte sa il cumpar ma chinuiam cu unul mic in fiecare luna. Acum e lejer. |
#27
Posted 15 January 2018 - 19:29
Senzorii de temperatura sunt niste chestii foarte utile . Nu neaparat in situatie despre care discutam, in care diferenta este probabil mica ,dar exista situatii in care din cauza lipsei de presiune roata poate dejanta si atunci chiar devine tragic . Verificarea vizuala poate fi eficienta doar la anvelope cu talon mare , unde este clara diferenta dintre partea de sus a anvelopei si cea care sta pe carosabil . La anvelope cu talon mic raportul nu este asa vizibil . Am vrut sa-mi cumpar si eu un set dar sunt foarte scumpi in acest moment .
Edited by JurasikMan, 15 January 2018 - 19:29. |
#28
Posted 15 January 2018 - 19:37
Nu e topic de fun!
Am pus o întrebare fiindcă voiam să mă lămuresc. Am primit răspunsuri şi le mulţumesc încă o dată celor care au avut bunăvoinţa să-mi explice. Nimeni nu te sileşte să comentezi! Edited by Naoto, 15 January 2018 - 19:40. |
|
#30
Posted 15 January 2018 - 20:21
Ai schimbat doar anvelopele sau rotile cu tot cu jante? Pentru ca e posibil sa nu ai senzori de presiune la noile jante!
|
#31
Posted 15 January 2018 - 20:21
Am schimbat doar anvelopele.
În nota de service de astă toamnă scrie "demontat, dejantat - jantat, echilibrat şi montat" Edited by Naoto, 15 January 2018 - 20:23. |
#32
Posted 15 January 2018 - 20:23
Naoto, on 15 ianuarie 2018 - 18:50, said:
Nu trebuie. Articolul de la Continental este arhisuficient. Cu singura observaţie că au greşit forma de plural: All gasses expand Mulţumesc de ajutor! TUTUROR ! |
#33
Posted 15 January 2018 - 20:26
Nytro84, on 15 ianuarie 2018 - 20:23, said:
Trebuie sa le scuzi engleza de fapt ei sunt nemti si nu se prea pricep la traduceri dar se pricep la anvelope si curele Iar eu am glumit. Nu m-am putut abţine Nu ştiam că sunt nemţi (pluralul fiind Gase, în germană). Legi, on 15 ianuarie 2018 - 20:02, said:
Ati vazut voi o Toyota stricata????? =)) Cine-a zis că s-a stricat? Eu, nu Edited by Naoto, 15 January 2018 - 20:47. |
|
#34
Posted 15 January 2018 - 23:43
JurasikMan, on 15 ianuarie 2018 - 19:29, said:
Senzorii de temperatura sunt niste chestii foarte utile . Nu neaparat in situatie despre care discutam |
#35
Posted 16 January 2018 - 08:13
Scuze. La senzorii de presiune ma refeream. Gândesc mai repede decat scriu si se mai amesteca sertarele.
|
#36
Posted 16 January 2018 - 08:30
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users