Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Facultate in GERMANIA

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
roxanadumitru

roxanadumitru

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 04.01.2018
Sunt studenta in anul 1 la Facultatea de Administratie si Afaceri in Bucuresti si imi caut o facultate in Germania cu predare in engleza, problema este ca nu gasesc decat specializari care necesita cunostiinte ridicate in matematica (eu am terminat un liceu cu profil uman). Nu doresc aceeasi specializare sunt destul de deschisa la mai multe optiuni. Ma poate ajuta cineva cu cateva nume de facultati din Germania care au cursurile in limba engleza? Multumesc anticipat! Posted Image
Daca am deschis topicul intr-o sectiune gresita rog un moderator sa il mute in sectiunea corecta.

Edited by Dany_Darke, 04 January 2018 - 19:48.
foloseste fonturi normale sa putem vedea si noi


#2
wluf

wluf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 22.08.2017
http://www.info-germ...-facultate.html

scuze.

Edited by Dany_Darke, 04 January 2018 - 19:49.
n-ai nevoie de poza colegei ca sa-i dai un link


#3
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017
@Dany_Darke, o fi si el singur Posted Image

Edited by YourFan, 04 January 2018 - 20:18.


#4
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,238
  • Înscris: 24.02.2007