Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 

Jaguar F-Type V6 S

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
309 replies to this topic

#73
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postemil_sv, on 09 ianuarie 2018 - 22:07, said:

A si Ford a lansat niste kituri de putere cu suportul fabricii, primul iti da 460 de cai pe v8, al doilea daca am inteles bine implica un supercharger si o duce in 650 de cai. Daca pot sa o tunez la 650 de cai, mustangul va ramane mult timp in posesia mea. 650 de cai, manual. Ma tenteaza tare, doar ca astia de la ford de aici evident ca nu stiu nimic. Figo e posibil sa fie mai priceput dar #noreplacementfordisplacement. SI nici eu nu-s chiar novice cu masina.
650 cp chiar e ceva ! dar ma indoiesc ca astia ai nostri vor fi in stare sa-l ofere Posted Image
Sa nu avem vreun "misunderstanding", nici eu nu sunt novice cu masina, e vorba pe track unde ....

#74
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Nu bag C-ul pe circuit ca e prea mare stres și nu e chiar atat de fun. 1.8 tone chiar se simt. În schimb cu mx5, cand e gata cu totul (>300cp, semi slick, suspensii de circuit) , eu zic ca am șanse bunicele :D

Cand am fost la smart driving s-a dat cineva la sfârșit și cu X5M, nu a rupt gura târgului. Prea grea masina ca să facă ceva cu adevărat deosebit, iar cauciucurile de strada se "coc" repede cam pe orice masina

#75
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postfigo1988, on 09 ianuarie 2018 - 22:44, said:

Nu bag C-ul pe circuit ca e prea mare stres și nu e chiar atat de fun. 1.8 tone chiar se simt. În schimb cu mx5, cand e gata cu totul (>300cp, semi slick, suspensii de circuit) , eu zic ca am șanse bunicele Posted Image

Cand am fost la smart driving s-a dat cineva la sfârșit și cu X5M, nu a rupt gura târgului. Prea grea masina ca să facă ceva cu adevărat deosebit, iar cauciucurile de strada se "coc" repede cam pe orice masina
SUV sportiv e marketing, n-ai ce sa ii faci indiferent cat de buna e masina, greutate mare + centru de greutate ridicat, fizica e fizica, poti atenua din efecte, poti compensa cu diverse chestii dar pana la urma tot un tanc este. Astea sunt asa ca sa fie cat de cat competente pe un drum mai virajat, sa ii dai in goarna de la un semafor, sa te lauzi etc dar nu-s masini de mers pe circuit cu ele. E ridicol.

#76
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postfigo1988, on 09 ianuarie 2018 - 22:44, said:

Nu bag C-ul pe circuit ca e prea mare stres și nu e chiar atat de fun. 1.8 tone chiar se simt. În schimb cu mx5, cand e gata cu totul (>300cp, semi slick, suspensii de circuit) , eu zic ca am șanse bunicele Posted Image

Cand am fost la smart driving s-a dat cineva la sfârșit și cu X5M, nu a rupt gura târgului. Prea grea masina ca să facă ceva cu adevărat deosebit, iar cauciucurile de strada se "coc" repede cam pe orice masina
Ce conteaza 1,8t, cand a mea si Mustangul lui Emil au aproape 1,6t ?!
Iar cu stresul, crezi ca eu nu am, sau cum ca as vrea sa ard gume de 900 eur ? ... dar nu ne dam ca sa intram in cartea recordurilor, facem cateva ture mai soft sa ne distram intre 2 cafele, mai ales ca parca ai fi si tu curios cum merge C43ul ...

X5M, e altceva, are aerodinamicitate de dulap si probabil vreo 2,4t.

#77
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Umbland cu actele originale, Brieful (nu stiu daca asa se scrie) mic si mare, in ambele sunt trecute 2 date : 23/11/2016 si 20/04/2017. Habar n-am ce inseamna casutele unde sunt scrise datele, dar logic este ca prima sa fie data productiei, iar a doua data punerii in circulatie. Insa asa nu mi se leaga ceva. Toate masinile care sunt la vanzare pana in 03/2017 (data afisata pe oferta) sunt prefacelift. 04/2017 este prima luna cand apar cele cu facelift si in continuare numai asa sunt. Singura explicatie logica ar fi ca intre data fabricatiei si prima inmatriculare toate masinile au un timp de aprox. 5 luni, ceea ce oricum e ciudat. Aveti alta explicatie ?

#78
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Poate sa fie una pre productie, poate atunci or fi inregistrat seria de sasiu dar masina s-a produs ulterior, tot felul de scenarii.

#79
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
data fabricației și data primei înmatriculări sunt acele date.

cine știe, poate ca la mine apare modelul precedent în acte ca să nu monteze freon de ăla ecologic (scump).

#80
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Ai iesit cu ea ? Azi n-a prea tinut vremea cu tine, dar ieri a fost ok

#81
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postemil_sv, on 11 ianuarie 2018 - 15:06, said:

Ai iesit cu ea ? Azi n-a prea tinut vremea cu tine, dar ieri a fost ok
.... am iesit ca trebuia s-o duc la infoliere, aveam programare. Am scos-o din garaj tiplex si am ajuns acolo ... cu noroiul pana pe plafon Posted Image pt. astia care ne gospodaresc si NU spala strazile niciodata.

Trecand peste, cateva concluzii preliminare ar fi :
- mai tare ca Mustangul si se simte cam la fel, e si normal au aceeasi greutate si ambele sunt f. late.
- rezerva de putere semnificativ mai mare este cool si ma face sa ma simt tare bine
- cutia schimba impecabil, ca la Audi, daca nu esti atent bine nu simti (n-am incercat padelele insa, nu-s obisnuit).
- de evacuarece sa va spun ... muzica, de fapt mi s-a parut de prost gust deocamdata sa dau drumul la radio, la cum se auzea cum o piscai putin, iar daca o urcam mai mult in ture incepea sa sughite cu "valatuci".
- de la hidratarea masiva pe care am facut-o, deja pielea este cu totul alta, mai moale si mai fina, e OK. Ce nu este OK este cotiera usii de la sofer care este plina de microfisuri (dreapta deloc). Ma tot intrebam de la ce dracu s-a facut asa si am aflat raspunsul astazi de la cel cu tuningul : cine a condus-o a stat cu bratul transpirat pe ea = aciditate = arata ca un kkt !!!! O sa pun ceva poze cand o repatriez.

In concluzie am lasat-o pana miercuri la infoliat total (cu faruri, stopuri, luneta cu UV si parbriz total transparent), mai putin plafonul de sticla care nu merita si geamurile fata care le fac dupa RAR Posted Image .

#82
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postmufasa, on 11 ianuarie 2018 - 22:22, said:

.... am iesit ca trebuia s-o duc la infoliere, aveam programare. Am scos-o din garaj tiplex si am ajuns acolo ... cu noroiul pana pe plafon Posted Image pt. astia care ne gospodaresc si NU spala strazile niciodata.

Trecand peste, cateva concluzii preliminare ar fi :
- mai tare ca Mustangul si se simte cam la fel, e si normal au aceeasi greutate si ambele sunt f. late.
- rezerva de putere semnificativ mai mare este cool si ma face sa ma simt tare bine
- cutia schimba impecabil, ca la Audi, daca nu esti atent bine nu simti (n-am incercat padelele insa, nu-s obisnuit).
- de evacuarece sa va spun ... muzica, de fapt mi s-a parut de prost gust deocamdata sa dau drumul la radio, la cum se auzea cum o piscai putin, iar daca o urcam mai mult in ture incepea sa sughite cu "valatuci".
- de la hidratarea masiva pe care am facut-o, deja pielea este cu totul alta, mai moale si mai fina, e OK. Ce nu este OK este cotiera usii de la sofer care este plina de microfisuri (dreapta deloc). Ma tot intrebam de la ce dracu s-a facut asa si am aflat raspunsul astazi de la cel cu tuningul : cine a condus-o a stat cu bratul transpirat pe ea = aciditate = arata ca un kkt !!!! O sa pun ceva poze cand o repatriez.

In concluzie am lasat-o pana miercuri la infoliat total (cu faruri, stopuri, luneta cu UV si parbriz total transparent), mai putin plafonul de sticla care nu merita si geamurile fata care le fac dupa RAR Posted Image .

ACum nu le spala, le spala vara non stop de nu poti sa tii masina curata mai mult de cateva ore.

ACiditatea distruge pielea, si sarea pe care o avem toti in transpiratie, piele  etc.

Unde ai dus-o pana la urma la infoliere si ce folie au folosit?

#83
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postemil_sv, on 11 ianuarie 2018 - 22:30, said:

Unde ai dus-o pana la urma la infoliere si ce folie au folosit?
La DCM, cu Hexis Bodyfence.

#84
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postmufasa, on 11 ianuarie 2018 - 22:44, said:

La DCM, cu Hexis Bodyfence.
Sa pui niste poze cu lucrarea cand e gata, mai ales marginile elementelor infasurate.

Stii ce cred ca ar mai merge? Sa vopsesti jantele gri inchis sau negru. Mai degraba negru.

Edited by emil_sv, 12 January 2018 - 08:20.


#85
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postemil_sv, on 12 ianuarie 2018 - 08:02, said:

Stii ce cred ca ar mai merge? Sa vopsesti jantele gri inchis sau negru. Mai degraba negru.
Initial ma gandeam si eu dar am renuntat la idee ca duo-tone-ul asta gri inchis cu silver imi place cum da.
Negre total (cum de altfel le-as fi vopsit daca erau silver total), o da prea in sportiva, asa ii da si un pic de eleganta. Parerea mea !

Attached File  IMG_7648.JPG   270.96K   103 downloads
Attached File  IMG_7642.jpg   404.48K   110 downloads

Edited by mufasa, 12 January 2018 - 16:31.


#86
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Astazi am luat-o de la infoliat. Nu am facut poze atunci si cand am ajuns cu ea la servici deja era ca porcu' asa ca n-am mai facut. Urmeaza cand oi putea.
Lucrarea a iesit foarte bine, cu margini petrecute peste elementele care se deschid (usi, capota, etc.) si cu margini destul de adanci la imbinarile imobile, astfel incat nu se vede nimic. Chiar si colturile sunt foarte bine facute. Singurul loc unde s-au facut imbinari datorita lungimii foarte mari, este bara fata. Se vad 2 dungi abia perceptibile in dreptul farurilor. Capota insa au reusit s-o faca dintr-o bucata, ceea ce n-a fost usor, au intins folia profitand de elasticitatea acesteia ca sa acopere tot (de apreciat avand in vedere ca de la alta firma in domeniu, am primit raspunsul ca nu se poate face dintr-o bucata ca nu face nimeni folie atat de lata).
Intr-un cuvant, dintre cei multi care au admirat-o astazi, nimeni nu si-a dat seama ca ar avea folie pe ea.
Ma gandesc daca dupa ce-i fac RARul sa-i pun si pe geamuri, parbriz, luneta.

In alta ordine de idei am inceput sa ne imprietenim.
Am descoperit noi lucruri :
- stropinelele de parbriz sunt incorporate in stergatoare, nu sunt puse pe capota. Cool si practic, jetul stropeste exact unde trebuie.
- cand opresc masina, o pun in P si desfac centura, motorul se opreste automat. Cam ciudat asta, de ex. daca te dai jos sa deschizi o poarta, sau sa dai cuiva ceva din portbagaj, apar o orire si o pornire inutile.
- eleronul se deschide dupa 100 km/h si se inchide cand scade sub 90 km/h.
- oglinzile laterale cam mici pentru gustul meu, ce-i drept la o masina de genul asta nu prea mergeau mai mari.
- este foarte joasa, lucru realizabil pe deplin la urcare si coborare. Noroc ca volanul escamonteaza in sus pentru a face loc.
- pe un traseu unde calutul consuma 14-15%, felina are 2-3 litri mai putin, la ceeasi greutate, putere si motor mai mari. In opinia mea asta arata doar preocuparea americana vs, cea europeana in atingerea unui consum cat mai mic.

Mai vedem si maine ca-i tot zi de primavara ...

#87
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Astazi dimineata desi -1 C ma mancau talpile, hai ca se face cald.
Masina bocna, strat consistent de gheata pe geamuri. Ma urc, pornesc si dau sa apas butoanele de incalzirea parbrizului si a lunetei, dar erau deja pornite default ....!! Posted Image  Si asa cum au pornit singure, s-au si oprit singure dupa ce si-au facut treaba, intai parbrizul si apoi luneta.

#88
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Seamana mult cu mondeo meu...ambele au incalzire in parbriz si luneta:)).
Foarta faina si rar intalnita masina.
Sa te bucuri de ea fara probleme multi km!

#89
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Am spalat-o aseara ca vine iarna si-si reia locul in garaj. Dupa 2 zile era deja muci. Baiatul de la spalatorie in timp ce o stergea "da cu ce ceara ati dat-o", nu si-a dat seama ca-i infoliata.
Pun cateva poze cum a iesit, inclusiv detalii de muchii.

Attached File  GetFileAttachment.jpg   226.95K   106 downloads
Attached File  IMG_7770.JPG   171.6K   115 downloads
Attached File  IMG_7772.JPG   181.92K   113 downloads

#90
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,359
  • Înscris: 05.03.2005
cati ani ti-au dat garantie la folie ?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate