Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

AUDI Q7 3l TDI QUATTRO TIPTRONIC 2017

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1202 replies to this topic

#1189
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postcepy, on 29 februarie 2024 - 21:56, said:

pentru internet in masina ,eu am o cartela de 2euro pe luna de la digi si are toata lumea wi-fi in masina si merge si-n afara tarii
Digi????? hai ca si eu am luat un abonament de la ei din ala cu nelimitat etc si cand ies din tara se blocheaza la fiecare iesire /intrare in alta tara ...trebuie cautata reteaua compatibila manual....si ei tot ridica din umeri....basca faptul ca dupa aia merge nasol...mai ales in Italia si Ungaria.....cum functioneaza.
  Eu la masina am un sim vodafone cu trafic inclus cu care a mers binisor...dar la Digi e dezastru. Am gresit eu ceva setari ? sau e de la ei ?

#1190
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
nu stiu,eu l-am folosit in bulgaria si grecia si nu am avut nici o problema.si pe telefon am doar digi,niciodata nu a trebuit sa caut reteaua manual.si nu am remarcat sa ma deranjeze viteza cu care merge.probabil e ceva din setarile telefonului tau.

#1191
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Dacă ai dual sim digi e teroare pe roaming. În roaming, dacă mai este prezenta o cartela în telefon aceasta trebuie dezactivata.


În rest, digi este extraordinar

#1192
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,173
  • Înscris: 17.06.2010
Depinde..eu folosesc sim normal in roaming de la digi si e-sim de la operatorul meu, nu am nicio problema cu conectarea la retea cand trec dintr-o tara in alta.
Se conecteaza autromat ambele retele in roaming fara sa umblu prin setari.

#1193
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Și la.mine se conectează, dar nu merg datele .  Mai ales în tari  externe ue/see. Ca sa meargă dezactivez sim 2. Am pățit și în Moldova și în turcia

#1194
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,173
  • Înscris: 17.06.2010
Pai ma refer cu date cu tot...atata timp cat ai roaming activat nu e nicio problema, daca aveam nevoie de net schimbam datele pe sim-ul care avea 4/5G

#1195
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Ahoo. Am primit masina de la service.
  In primul rand aveam o bataie pe stanga fata la viteze foarte mici si pe denivelari ascutite si mici pe care o tot reclam de 3 ani si nimeni nu a acceptat ca se aude...ei acum e clar pentru toti ca se aude dar nu au identificat nici o bucsa care sa aiba joc sau alte piese din zona. Aici chiar ma gandesc sa schimb totul ca sa elimin orice cauza.E foarte enervanta senzatia aia ca bate ceva dar nu stii ce si cand ...
A doua bomba e ca ticalosii de la Audi au facut o mare magarie, acei senzori de reglare de pe fiecare roata erau doar murdari, au fost demontati , spalati si gresati si totul merge perfect...fara a mai schimba nimic. Bravooooo reprezentanta ...doar niste nepriceputi si niste hoti.
In concluzie am facut doar o revizie dupa 10000 km care oricum trebuia facuta.

#1196
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Acum cativa ani la un A6 mi-au gasit la controlul tehnic anual pe standul de verificat suspensia o bucsa crapata la bratul superior desi anterior fusesem la un itp in Ro ce avea un stand de verificat suspensii cat si la un mecanic cu elevator si levier :) .
Aici la la mine au un elevator cu o placa mobila controlata cu un fel de joystik si intinde suspensia in toate directiile fiind mult mai usor de detectat bucsele defecte,in Ro aveau doar o placa vibranta daca imi amintesc bine.Cat despte reprezentante... am fost o singura data si mi-au schimbat egr-ul moca  dupa ca m-au cam spamat pe mail cu invitatii de recall.

Edited by bolo, 23 March 2024 - 01:12.


#1197
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
aia in reprezentanta cand schimba uleiul la cutia de viteze la 60000km ,nu schimba si filtrul dinauntru care trebuie si ala schimbat. sa nu mai zic ca ei nici au auzit ca se schimba uleiul si la grupul spate la fiecare 120000km. si dupa aia ne miram ca pica cutiile.

#1198
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Mda..la bucse se pare ca nu bate nimic si asta din doua evaluari independente ...desi s-a auzit bataia. Banuiala mea este ca nu se afla in articulatii ci undeva la telescop/perna de aer...dar mai studiez. Ideea e ca la drum nu se simte nimic, doar la viteze ff mici pe drumuri de beton cariat sau la dumpere cand basculeaza roata mai sus ... sa pice ceva apoi se vor lamuri toti inginerii de la Audi...
   Legat de ulei. La schimbul de ulei cutie mi-au schimbat si filtrul si baia ,  era ceva chestie de unica folosinta ca se schimba de fiecare data. Cred ca e din plastic sau ceva de genul asta. In schimb nu au pomenit nimic de grupul spate asa ca o sa intreb.  Asta mi-a scapat .  Multumesc mult cepy.

#1199
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
daca a schimbat baia cu totul inseamna ca ai cutie zf si se schimba la 1200000km uleiul, atf si mtf.

#1200
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,673
  • Înscris: 10.10.2011
m6d - da reprezentanta au vrut sa te arda putin. si eu am tot Audi cu perne dar au picat pe rand senzorii. original e 750 lei bucata. am pus 3 originali si al patrulea l-am pus after market, intr-adevar se gasesc la 280 lei. ideea e ca din ce ai scris cred ca te-ai aflat putin in eroare. pe net ii gasesti ca denumire senzori nivel faruri, DESI, ei de fapt sunt senzorii de nivel al pernelor de aer.  nu au nicio legatura cu nivelul farurilor. da, raman blocati cateodata si ajuta un WD40, ingineruii lui peste i-au pus intr-un loc unde se umple de noroi si apa vesnic. cand ii vei schimba, trebuie mers la un service serios, este nevoie de recalibrare a intregului sistem de la pernele de aer odata ce e pus senzorul nou.

#1201
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postcepy, on 27 martie 2024 - 08:49, said:

daca a schimbat baia cu totul inseamna ca ai cutie zf si se schimba la 1200000km uleiul, atf si mtf.
  Salut, Da asa e , la 120000 ziceau ca e treaba . Parca e cutia cu convertizor de cuplu....mai lenesa dar mai fiabila..cred/sper

View Postzile_san, on 30 martie 2024 - 16:10, said:

m6d - da reprezentanta au vrut sa te arda putin. si eu am tot Audi cu perne dar au picat pe rand senzorii. original e 750 lei bucata. am pus 3 originali si al patrulea l-am pus after market, intr-adevar se gasesc la 280 lei. ideea e ca din ce ai scris cred ca te-ai aflat putin in eroare. pe net ii gasesti ca denumire senzori nivel faruri, DESI, ei de fapt sunt senzorii de nivel al pernelor de aer.  nu au nicio legatura cu nivelul farurilor. da, raman blocati cateodata si ajuta un WD40, ingineruii lui peste i-au pus intr-un loc unde se umple de noroi si apa vesnic. cand ii vei schimba, trebuie mers la un service serios, este nevoie de recalibrare a intregului sistem de la pernele de aer odata ce e pus senzorul nou.
  Da ...am gasit pe net senzori nivel faruri ...probabil ca la baza masoara tot nivelul suspensiei , doar ca s-or fi coordonand cu nivelul farurilor ca se cere un reglaj de faruri dupa schimbarea senzorilor. In mod cert au incercat o furaciune josnica .
  Dar tu ai avut ceva probleme cu senzorul aftermarket ??? ca nu cred sa fie diferenta ...doar de bani.

#1202
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,967
  • Înscris: 03.12.2005
Alea-s doar un rahat de potentiometru ce palpeaza cat de destins e bratul suspensiei. E totuna daca il foloseste pe ala de faruri sau are unul distinct. Tot 30 lei costa la plecare.

#1203
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,673
  • Înscris: 10.10.2011
m6d- nu am avut nicio problema cu senzorul aftermarket. sunt unele lucruri unde efectiv e bataie de joc piesa originala ca pret si ca ce face efectiv. nu vorbim de segmenti sau pistoane, ci de un amarat de senzor

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users

lLIVIU

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate