Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 

Toyota C-HR Hybrid

* * * - - 11 votes
  • Please log in to reply
1661 replies to this topic

#361
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu doar la semafor, ci si in pante si rampe. Uite ce zice un producator auto pe site-ul lor: Auto Hold is an extension of our electronic parking brake system. It stops your car from accidentally rolling backwards when you're stationary, or setting off on a hill. Adica este un sistem suplimentar de protectie pt situatii din cele descrise de colegul de mai sus. Sa dau un exemplu: la a mea cand am activ Autohold-ul si plec dintr-o rampa, masina nu o ia putin in spate, sta fixa. La automatele conduse fara Autohold are tendinta aia de a o lua putin in spate pana accelerezi. Sistemul nu este gandit doar pt semafoare.

#362
icekry

icekry

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 07.05.2007
Aia cu ținutul în rampa a frânei când pleci o face și loganul cu cutie manuala...
Ma rog nu asta era ideea... Am rãmas puțin dezamãgit de faza cu înghețarea frânelor iarna... Înțeleg ca exista multã electronica.... Dar tocmai pentru ca exista atâta tehnologie ma așteptãm sã nu fie astfel de mici nimicuri :D

#363
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postedi10000, on 20 noiembrie 2018 - 11:44, said:

De ce nu ar sta o masina in P in panta? Frana electronica exista pe masini de cel putin 20 de ani si nimeni nu se plange. Solutia aia cu bordura se practica doar la Daciile vechi. Cat despre Autohold pune mana si citeste ca nu ai habar.
Nimeni nu se plange in afara de f multi utilizatori care au asa ceva. Cat e noua e ok. Dupa cativa ani incep sa apara problemele.
Masina sta f bine in panta in P. Frana de mana sau alte metode de asigurare sunt doar pt a asigura redundanta. Nici P-ul nu e infailibil. Cazurile in care se rupe boltul din cutie cate imobilizeaza masina nu au fost chiar singulare. Pana la urma e optiune personala daca in anumite situatii cu un potential mai mare de risc alegi sau nu sa ai un backup.

Sper ca realizezi ca in P ai blocata o singura roata, fix cea cu aderenta cea mai mica pt ca... diferential, la fel ca si in cazul lasatului in viteza la cutiile manuale. Daca una dintre roti e pe o suprafata alunecoasa si una pe asfalt uscat, masina se va duce la vale. Roata de pe asfalt uscat se va invarti libera fara sa opuna rezistenta daca cea de pe suprafata alunecoasa nu are suficienta aderenta sa imobilizeze masina. Asa functioneaza un diferential. Cand ridici prima data masina pe elevator incearca sa incarti o roata cu masina bagata in P sau la manuala bagata in viteza.

Edited by underb, 20 November 2018 - 13:06.


#364
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu mai confundati Hill Holder cu Autohold. Nu sunt acelasi lucru! Asta vis-a-vis de Dacia Logan. Discutiile astea sunt de ani de zile pe SPF Auto si vad ca tot apare cate cineva care reinventeaza roata.

Edited by edi10000, 20 November 2018 - 13:29.


#365
mirceaghe84

mirceaghe84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 24.11.2006
Buna dimineata,
Ca viitor posesor de Chr am o nedumerire si dori daca poate sa ma lamureasca cineva. Pot sa schimb becurile cu halogen cu unele pe LED (sunt legale, afecteaza in vreun fel sistemul electric)? Si daca se poate, ce model de led-uri mi-ar trebui? Poate a facut cineva operatiunea asta pe un Chr sau alt model si ne poate impartasi din experienta.
Multumesc.

Edited by mirceaghe84, 18 January 2019 - 09:28.


#366
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Teoretic, daca nu sunt omologate nu le poti schimba.
Practic, poti sa faci ce vrei ... doar traiesti in Romania.

#367
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

View Postro_explorer, on 18 ianuarie 2019 - 10:42, said:

Teoretic, daca nu sunt omologate nu le poti schimba.
Practic, poti sa faci ce vrei ... doar traiesti in Romania.
se referă la becuri nu la faruri. nu face retrofit ci vrea să schimbe becul. nu este legal și se lasă cu reținerea certificatului.

dacă vrei să faci retrofit, este altă discuție dar îți trebuie farurile și sigur ceva calculator și senzori de nivel

#368
mirceaghe84

mirceaghe84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 24.11.2006
Ok. Multumesc pt lamuriri.

#369
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
A

View Postbobalex18, on 18 ianuarie 2019 - 12:09, said:

se referă la becuri nu la faruri.
In cazul asta ... "go planet" .. numai ca trebuie atentie la modelul de bec ... ca fie can-bus compatible daca masina vrea asa ceva.

#370
mirceaghe84

mirceaghe84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 24.11.2006
Sa inteleg ca sunt totusi legale becurile pe led? Da, doar becurile le vreau schimbate pt o vizibiltate mai buna.
Stie cineva ce tip/marca de becuri pe halogen pune Toyota din fabrica, pe Chr?

Edited by mirceaghe84, 19 January 2019 - 07:48.


#371
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 24.03.2007
Ti-a zis bine bobalex18 mai sus. Este ilegal si se lasa cu retinerea certificatului, pe langa amenda.

#372
mirceaghe84

mirceaghe84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 24.11.2006
Va salut!
Am intampinat o situatie destul de enervanta si sunt curios daca a mai patit cineva la fel: la o temperatura sub 0 grade, cu muzica si sistemul de ventilatie oprite, se aude un zbarnait, o trepidatie ca a unui bass, in plansa de bord (undeva la baza parbrizului), cand accelerez sau cand motorul decelereaza. Uneori se aude mai tare, alteori e aproape insesizabila. Eu am facut legatura cu temperatura scazuta de afara, pentru ca intr-adevar dupa ce am tinut-o intr-o pacare subterana si am mers vreo 5 km nu a mai facut, apoi (la -2 grade) a aparut din nou, mai ales la urcarea unui deal, cand evident accelerez. A mai intampinat cineva situatia asta?.. O fi de la plasticurile din bord, care se rigidizeza la frig (mi s-ar parea cam jenant pt o marca precum Toyota, sincer). Sau trebuie sa merg la reprezentanta sa mai stranga vreun surub?
Multumesc. Seara buna!


#373
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Este de la sistemul hibrid, nu are nici o legatura cu plasticele. Intra in functiune o  "chestie" pe acolo la temperaturi reduse (de la 4 grade Celsius) care ajuta motorul la demaraje si incarca la franare. Peste 4 grade nu se mai simte.

#374
mirceaghe84

mirceaghe84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 24.11.2006

View Postedi10000, on 29 ianuarie 2019 - 10:30, said:

Este de la sistemul hibrid, nu are nici o legatura cu plasticele. Intra in functiune o  "chestie" pe acolo la temperaturi reduse (de la 4 grade Celsius) care ajuta motorul la demaraje si incarca la franare. Peste 4 grade nu se mai simte.

Am inteles. Eu deocamdata am lasat-o in reprezentanta si ziceau ca poate ii pun ceva in bord sa anuleze zgomotul. Oricum am vazut ca apare dupe vreo 10-15 km in mers si intr-adevar nu am prins temperaturi peste 4 grade.
Multumesc oricum pt raspuns si revin cu detalii dupa ce iau masina din service.
Zi faina!

#375
catbog1

catbog1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.10.2012
Salut!

Ma intereseaza ce pret au reviziile facute la o reprezentanta Toyota din Bucuresti.

Daca aveti mai multe variante de revizii ( 10.000-15.000, ...), interventii in service-ul Toyota, ar fi interesant sa ne comunice cei care au experimentat, deja.

Multumesc,

#376
katanel

katanel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 822
  • Înscris: 24.11.2006
salutare,

Exista vreun posesor de CHR hybrid 2018/2019? Daca da as avea doua intrebari de baza:

- consumul pe autostrada la cat ajunge daca conduci cu 130-150 km/h timp de 2-3 ore sa zicem?
- zgomotul/antifonarea la rularea cu motorul pe benzina cum este? proasta, buna, super?

Sunt interesat de masina dar din ce citesc pe forumuri - motorul de 1.8 e cam zgomotos cand dai talpa in oras sau mai ales pe autostrada.

Multumesc.

#377
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
Daca așa mergi pe autostradă, ia mașină serioasa. Nu zic mai multe

#378
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Care e problema ta ? Limita legala e 130 hm/h.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate