Telekom Bank
Last Updated: Jul 20 2023 09:18, Started by
Materium
, Nov 30 2017 16:17
·
9
#92
Posted 22 February 2018 - 20:51
#93
Posted 22 February 2018 - 21:05
Dar ce e cardul instant? Mie mi-au trimis un card prin poștă.
|
#94
Posted 22 February 2018 - 21:23
E ala unde nu mai platesc 3 lei pe luna administrarea cardului
|
#95
Posted 22 February 2018 - 21:34
Este mai simplu să sunați la call center, vă dați toate datele necesare pentru realizarea deschiderii de relație cu banca și mai apoi alegeți să ridicați cardul instant la oricare Germanos/Telekom. La un moment dat vă zice că așteaptă documentele scanate pe e-mail, dar desigur, e doar scriptul vechi de conversație, întrucât vi se va face o copie după actul de identitate în magazin.
Discuția la telefon durează în jur de 20 de minute. Acum, în sucursale s-ar putea să nu fie obișnuiți cu aplicația respectivă, să vă dea motiv că nu merge. Nici o problemă! Sunați la call center, spuneți-le unde sunteți și cereți asistență. Ei vor suna în magazin și vor îndruma angajații. |
#97
Posted 23 February 2018 - 09:26
Merge la fiecare Germanos/Telekom acum?
Eu, acum o luna, am reusit d-abia dupa 4-5 Telekom-uri si un Germanos sa ajung la Telekom-ul de pe Calea Dorobanti, unde si aici a trebuit sa fac 2 drumuri pt ca "bancherii" erau in traing-uri. Ieri am primit si mail de la Alior banca mama (in poloneza, traiasca google translate), in care ziceau ca in primul trimestru vor baga si 3D Secure. Edited by danieltudor90, 23 February 2018 - 09:47. |
#98
Posted 23 February 2018 - 11:23
Merge de rupe... citeste ce am povestit in pagina anterioara.
In Iasi cel putin, la cea mai mare sucursala telekom erau pregatite nevoie mare angajatele alea... Dar hey, nu e ca si cum ar fi vorba de ceva serios, gen bani... |
#99
Posted 23 February 2018 - 12:14
A, de pregatirea angajatilor nu stiu inca.
Eu ma refer ca nu le mergea aplicatia deloc. Nu aveau sistemul setat. Mie mi-a facut contul un angajat de la TV/Internet/Mobile, care mai facuse cont si unei alte persoane si avea un pic habar. Asta pt ca m-am plans la ei ca m-au pus pe drumuri aiurea, dupa ce cu o zi inainte m-au asigurat ca "bancherii" n-au training-uri in ziua respectiva, asa ca va fi cineva la birou. Doar ca nah, tot nu era nimeni. A stat 2 ore la telefon cu un operator de la Alior, tot plica aplicatia, reintroducea datele etc, dar intr-un final a reusit sa-mi dea cardul. D-aia nici nu o sa renunt prea curand la ING. Telekomul m-a atras doar pt partea de schimb valutar. |
#100
Posted 23 February 2018 - 12:28
Pai nu le-a mers aplicatia si a ramas ca “ma suna ei”.
Halal reclama: vreti sa iti deschizi cont la ei, eventual sa pui cateva zeci de mii de euro in cont si ei tot dau restart la calculatoare in fata ta si dau informatii diferite decat pe site. Cum sa nu ai incredere sa iti lasi banii la ei... danieltudor90, on 23 februarie 2018 - 12:14, said:
D-aia nici nu o sa renunt prea curand la ING. Telekomul m-a atras doar pt partea de schimb valutar. |
|
#101
Posted 23 February 2018 - 13:45
M-am exprimat oarecum incomplet.
Partea de schimb valutar impreuna cu comisioanele pt contul si cardul in Euro. Avantajul e ca pot schimba oricand Lei in Euro, de exemplu, la un curs un pic mai bun decat la celelalte banci si totul se petrece online, deci rapid. La ING e oribil cursul. Nu am neaparat multe cheltuieli in Euro, dar destul cat sa-mi justifice cheltuiala de 3 lei/luna pt card. |
#102
Posted 23 February 2018 - 14:06
Incearca revolut. Dai o singua data 27 de lei transportul.
Eu in folosesc zilnic ca si card principal. Ai curs valutar si mai bun... L-am folosit in strainatate fara probleme. Edited by catalin11catalin, 23 February 2018 - 14:11. |
#103
Posted 26 February 2018 - 10:33
stie cineva care e codul swift de la Telekom banking?
|
#105
Posted 26 February 2018 - 11:03
Mersi, linkul nu merge de pe desktop dar am scos m-ul
Codul SWIFT/ BIC al Alior Bank SA Varsovia, Sucursala Bucuresti este ALBPROBUXXX pt cei care il cauta. |
|
#107
Posted 26 February 2018 - 19:16
De fiecare dată când merg la Germanos trebuie ori să sun eu, ori să sune ei la suport. Acum am vrut să depun niste bani și ca norocul că era un băiat acolo care mi-a deschis contul initial cu ajutorul celor de la suport, căci tipa care m-a preluat mi-a spus "nu se încarcă aplicația momentan" și că ea nu a mai făcut depuneri.
Evident că am scos telefonul din buzunar și eram pregătit să sun la callcenter, dar băiatul a intervenit. Nu există așa ceva decât dacă nu au internet, în rest nu au scuze: "NU MERGE LA MINE, DAR MERGE ÎN LOCAȚIA X"! Edited by lk1, 26 February 2018 - 19:19. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users