Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
duster nou sau ford kuga
Last Updated: Jan 08 2018 17:07, Started by
danutzablondutza
, Nov 28 2017 15:16
·
0
#145
Posted 06 December 2017 - 16:03
MicroEdge, on 06 decembrie 2017 - 11:56, said:
De câte ori vezi spatele mașinii? Ma interesa cum arata spatele mașinii în NFS 3/4. Când o conduci te interesează motor, direcție, sașiu, ergonomie Raspunzi la misto sau cum? Din punctul tau de vedere producatorii ar trebui sa nu mai arunce bani pe designeri, corect? |
#146
Posted 06 December 2017 - 16:44
Contează și designul dar sa nu cumperi o masina ca nu îți place spatele... Ma depășește acest criteriu
|
#147
Posted 06 December 2017 - 17:04
Ma iertati! Daca nu-ti place, de ce sa o cumperi?! Eu sunt de acord ca nu cumperi o masina pentru cei de pe strada, dar de aici pana la a cumpara un model care nu-ti place ... Ma depaseste!
|
#148
Posted 06 December 2017 - 19:07
Dragi colegi, toti aveti dreptate despre :turatii, momente, puteri, diferente intre diesel si benzina. Eu chiar daca nu am deschis capota masinii de vreo 20 de ani, am condus insa multe masini si marci diferite, Deci aproape ignorand clasica teorie NMP aplicabila ciclurilor de oxidare ( ardere interna) tip Rudolf Christian Karl Diesel vs OTTO/ATKINSON, din proprie experienta, remarc urmatoarele:
- auto diesel la turatii mici, datorita momentelor mari, demareaza in primele momente mai bine decat clasicele sau un pic modernele benzinare; - la turatii mai mari sau acolo unde momentul benzinarelor se aproprie de maxim, uleioasele raman codase; - NMP zice ca daca N este mare atunci si consumul specific este mare; - 4x4 trebuie, sau este preferabil, sa fie diesel datorita cuplului mare la turatii mici, exact ceea ce-ti trebuie sa nu patineze rotile in teren alunecos, un raport mic la CV ar fi de mare ajutor, de aceea Duster are un motiv in plus sa fie OK la off road; - motoarele cu capacitati mici, chiar daca au declarate puteri mari datorita comprimarii prin diverse metode a amestecului proaspat, se dovedesc,in conditii reale de exploatare energofage, mai lacome decat motoarele de capacitati mari si turatii medii/mici- cheia analizei se afla in conditiile de exploatare urbane unde demarajele sunt dese si pe perioade scurte. Am divagat destul, scuzele mele. Intrebarea insa ramane: SX4 model 2011 avea vopsea si tabla de slaba calitate? Rog in continuare sugestii despre masini cu L< 4,50 m, musai 4x4, ceva gadget-uri anterior specificate, pe care eu le consider necesare, si corect documentate asupra fiabilitatii dar si asupra necesitatii dpdv legalitatii/impozitelor aplicate asupra diesel-urilor sau benzinarelor. Multumesc mult. |
#149
Posted 06 December 2017 - 19:18
https://www.monitoru...MSVnR/3#galerie
Macar sar airbagurile cum trebuie la Vitara. Din ce stiu eu (am avut pe cineva care a lucrat la un dealer Suzuki - director pe acolo), desi tabla este subtire nu au fost probleme de rugina pe ele. Acum, chestii punctuale pot sa apara si la case mai mari dar depinde si de cum iti este norocul. |
#150
Posted 06 December 2017 - 19:20
#151
Posted 06 December 2017 - 19:25
#152
Posted 06 December 2017 - 19:55
#153
Posted 06 December 2017 - 20:09
QAZ, on 06 decembrie 2017 - 19:20, said:
Nici vorba de galvanizare . Inainte de Vitara am avut SX4 2010 ( GS 4x4 ) si dupa 6 ani avea pete de rugina pe dedesupt , la greu . Nu se pune problema de gaura de rugina , nici vorba ( doar in cazul in care o lovesti si nu refaci hidroizolatia , atunci poate ca in 2-3 ani face gaura ) Tabla de pe masina era la fel de " groasa " ca si pe Vitara 2016 . La vopsea , n-am avut nici o problema , sper sa nu am nici la astalalta . Edited by Baxon, 06 December 2017 - 20:17. |
#154
Posted 06 December 2017 - 20:47
Shefe tabla si vacseaua mea erau impecabile, masina nici nu a fost lovita , nici nu a fost zgariata, altele au fost problemele la Sex in 4 :-)
Cumparatorul nu a avut decat cuvinte de lauda, cel putin asa sper |
|
#155
Posted 06 December 2017 - 20:53
petman, on 06 decembrie 2017 - 19:18, said:
https://www.monitoru...MSVnR/3#galerie Macar sar airbagurile cum trebuie la Vitara. Din ce stiu eu (am avut pe cineva care a lucrat la un dealer Suzuki - director pe acolo), desi tabla este subtire nu au fost probleme de rugina pe ele. Acum, chestii punctuale pot sa apara si la case mai mari dar depinde si de cum iti este norocul. Inca o chestie, nu stiu daca are legatura cu protectia anticoroziune, grosimea vopselei sau altceva dar e putin ciudat ca supozitorul de SX4 sa fie mai greu decat Vitara (desi e). |
#156
Posted 06 December 2017 - 20:55
underb, on 06 decembrie 2017 - 20:53, said:
Problema nu e nicidecum punctuala.... problema e cat se poate de reala. underb, on 06 decembrie 2017 - 20:53, said:
E mai lung putin deci teoretic ar trebui sa fie mai greu ( depinde si de motorizare )
Edited by Baxon, 06 December 2017 - 20:55. |
#157
Posted 06 December 2017 - 21:31
http://www.jeep.ro/m...ntare/versiuni/
Asta e ce mi-as lua eu pt cerintele tale. Jeep da discount-uri ok, iar daca vrei cea mai potenta versiune offroad iei trailhawk la care am vazut teste si intra serios la categoria off roader pt ce poate. Daca nu, tot pt sistemul 4x4 as lua Subaru xv cum are marr. Ambele mi se par ideale dpdv al 4x4, dimensiuni, preturi. In mod clar vs celelalte se vor comporta cel mai ok la peste. Daca nu mai ai discovery sport(aka freelender), dar ala e mai scump si nu e la fel de compact. Daca la nr de km te opresti la pana in 15.000 pe an as lua benzina 1.4 150, (2.0 la subaru si ai parca si reductor), daca nu exista diesel potent la ambele. Celelalte variante de suvuri ai 4x4 mai slab ca la Dacia in off road. Aici includ Sportage, Tiguan, kuga, ateca, Qashqai etc. Edited by t-balt, 06 December 2017 - 21:38. |
#158
Posted 19 December 2017 - 14:18
Salut,
Va rog sa ma luminati daca una din cel 2 auto, variantele diesel, au nevoie de Ad Blue (uree) ? Cu multumiri si cele bune ! Edited by NGCM51, 19 December 2017 - 14:18. |
#160
Posted 19 December 2017 - 14:51
Salutari,
Rogu-v-as sa-mi lamuriti temerile: "Prafosul" au "Vadul Kuga" au nevoie de "Ad blue= uree" ? Cele bune! |
#162
Posted 19 December 2017 - 15:20
Cred ca ati raspuns inainte de a edita postul.
Multumesc, Raspunsul final este:au sau nu si daca este cazul care dintre ele |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users