Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

duster nou sau ford kuga

- - - - -
  • Please log in to reply
214 replies to this topic

#145
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005

View PostMicroEdge, on 06 decembrie 2017 - 11:56, said:

De câte ori vezi spatele mașinii?  Ma interesa cum arata spatele mașinii în NFS 3/4. Când o conduci te interesează motor, direcție, sașiu, ergonomie

Raspunzi la misto sau cum? Din punctul tau de vedere producatorii ar trebui sa nu mai arunce bani pe designeri, corect?

#146
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,281
  • Înscris: 16.08.2016
Contează și designul dar sa nu cumperi o masina ca nu îți place spatele... Ma depășește acest criteriu

#147
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Ma iertati! Daca nu-ti place, de ce sa o cumperi?! :w00t: Eu sunt de acord ca nu cumperi o masina pentru cei de pe strada, dar de aici pana la a cumpara un model care nu-ti place ... Ma depaseste! :peacefingers:

#148
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008
Dragi colegi, toti aveti dreptate despre :turatii, momente, puteri, diferente intre diesel si benzina. Eu chiar daca nu am deschis capota masinii de vreo 20 de ani, am condus insa multe masini si marci diferite, Deci aproape ignorand clasica teorie NMP aplicabila ciclurilor de oxidare ( ardere interna) tip Rudolf Christian Karl Diesel vs OTTO/ATKINSON, din proprie experienta, remarc urmatoarele:
- auto diesel la turatii mici, datorita momentelor mari, demareaza in primele momente mai bine decat clasicele sau un pic modernele benzinare;
- la turatii mai mari sau acolo unde momentul benzinarelor se aproprie de maxim, uleioasele raman codase;
- NMP zice ca daca N este mare atunci si consumul specific este mare;
- 4x4 trebuie, sau este preferabil, sa fie diesel datorita cuplului mare la turatii mici, exact ceea ce-ti trebuie sa nu patineze rotile in teren alunecos, un raport mic la CV ar fi de mare ajutor, de aceea Duster are un motiv in plus sa fie OK la off road;
- motoarele cu capacitati mici, chiar daca au declarate puteri mari datorita comprimarii prin diverse metode a amestecului proaspat, se dovedesc,in conditii reale de exploatare energofage, mai lacome decat motoarele de capacitati mari si turatii medii/mici- cheia analizei se afla in conditiile de exploatare urbane unde demarajele sunt dese si pe perioade scurte.

Am divagat destul, scuzele mele.
Intrebarea insa ramane: SX4 model 2011 avea vopsea si tabla de slaba calitate?
Rog in continuare sugestii despre masini cu L< 4,50 m, musai 4x4, ceva gadget-uri anterior specificate, pe care eu le consider necesare, si corect documentate asupra fiabilitatii dar si asupra necesitatii dpdv legalitatii/impozitelor aplicate asupra diesel-urilor sau benzinarelor.
Multumesc mult.

#149
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
https://www.monitoru...MSVnR/3#galerie
Macar sar airbagurile cum trebuie la Vitara.
Din ce stiu eu (am avut pe cineva care a lucrat la un dealer Suzuki - director pe acolo), desi tabla este subtire nu au fost probleme de rugina pe ele. Acum, chestii punctuale pot sa apara si la case mai mari dar depinde si de cum iti este norocul. :)

#150
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 18.09.2003
"SX4 model 2011" din ce stiu la alea aveam galvanizare, odata cu Vitara 2015 si SX4 s cross au renuntat la treaba asta din motive de costuri plus astea noi au si vopseaua mai slaba.

Edited by QAZ, 06 December 2017 - 19:21.


#151
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008

View PostQAZ, on 06 decembrie 2017 - 19:20, said:

"SX4 model 2011" din ce stiu la alea aveam galvanizare, odata cu Vitara 2015 si SX4 s cross au renuntat la treaba asta din motive de costuri plus astea noi au si vopseaua mai slaba.
Daca este asa este chiar naspa.

#152
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Strict ca feeling, tabla de pe SX4 mi s-a parut mai solida (modelul vechi, 2010-2011 cred).

Maine s-ar putea sa-mi pice iar o Vitara pe mana. Revin cu noutati daca da! :peacefingers:

#153
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostQAZ, on 06 decembrie 2017 - 19:20, said:

"SX4 model 2011" din ce stiu la alea aveam galvanizare, odata cu Vitara 2015 si SX4 s cross au renuntat la treaba asta din motive de costuri plus astea noi au si vopseaua mai slaba.
Nici vorba de galvanizare . Inainte de Vitara am avut SX4 2010 ( GS 4x4 ) si dupa 6 ani avea pete de rugina pe dedesupt , la greu . Nu se pune problema de gaura de rugina , nici vorba ( doar in cazul in care o lovesti si nu refaci hidroizolatia , atunci poate ca in 2-3 ani face gaura )
Tabla de pe masina era la fel de " groasa " ca si pe Vitara 2016 .
La vopsea , n-am avut nici o problema , sper sa nu am nici la astalalta .

Edited by Baxon, 06 December 2017 - 20:17.


#154
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008
Shefe tabla si vacseaua mea erau impecabile, masina nici nu a fost lovita , nici nu a fost zgariata, altele au fost problemele la Sex in 4 :-)
Cumparatorul nu a avut decat cuvinte de lauda, cel putin asa sperPosted Image

#155
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postpetman, on 06 decembrie 2017 - 19:18, said:

https://www.monitoru...MSVnR/3#galerie
Macar sar airbagurile cum trebuie la Vitara.
Din ce stiu eu (am avut pe cineva care a lucrat la un dealer Suzuki - director pe acolo), desi tabla este subtire nu au fost probleme de rugina pe ele. Acum, chestii punctuale pot sa apara si la case mai mari dar depinde si de cum iti este norocul. Posted Image
Problema nu e nicidecum punctuala. E topic cu multe zeci de pagini pe forumul marcii. Din pacate problema e cat se poate de reala.

Inca o chestie, nu stiu daca are legatura cu protectia anticoroziune, grosimea vopselei sau altceva dar e putin ciudat ca supozitorul de SX4 sa fie mai greu decat Vitara (desi e).

#156
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postunderb, on 06 decembrie 2017 - 20:53, said:

Problema nu e nicidecum punctuala.... problema e cat se poate de reala.


Ce problema shefu ?

View Postunderb, on 06 decembrie 2017 - 20:53, said:

Inca o chestie, nu stiu daca are legatura cu protectia anticoroziune, grosimea vopselei sau altceva dar e putin ciudat ca supozitorul de SX4 sa fie mai greu decat Vitara (desi e).
E mai lung putin deci teoretic ar trebui sa fie mai greu ( depinde si de motorizare )

Edited by Baxon, 06 December 2017 - 20:55.


#157
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
http://www.jeep.ro/m...ntare/versiuni/

Asta e ce mi-as lua eu pt cerintele tale. Jeep da discount-uri ok, iar daca vrei cea mai potenta versiune offroad iei trailhawk la care am vazut teste si intra serios la categoria off roader pt ce poate.

Daca nu, tot pt sistemul 4x4 as lua Subaru xv cum are marr. Ambele mi se par ideale dpdv al 4x4, dimensiuni, preturi. In mod clar vs celelalte se vor comporta cel mai ok la peste. Daca nu mai ai discovery sport(aka freelender), dar ala e mai scump si nu e la fel de compact. Daca la nr de km te opresti la pana in 15.000 pe an as lua benzina 1.4 150, (2.0 la subaru si ai parca si reductor), daca nu exista diesel potent la ambele.

Celelalte variante de suvuri ai 4x4 mai slab ca la Dacia in off road. Aici includ Sportage, Tiguan, kuga, ateca, Qashqai etc.

Edited by t-balt, 06 December 2017 - 21:38.


#158
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008
Salut,
Va rog sa ma luminati daca  una din cel 2 auto, variantele diesel, au nevoie de Ad Blue (uree) ?
Cu multumiri si cele bune !

Edited by NGCM51, 19 December 2017 - 14:18.


#159
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Duster / Kuga? Din cate stiu Duster nu, Kuga sigur nu.

#160
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008
Salutari,
Rogu-v-as sa-mi lamuriti temerile:
"Prafosul" au "Vadul Kuga" Posted Image  au nevoie de "Ad blue= uree" ?
Cele bune!

#161
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Pai nu am scris eu mai sus?

#162
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008
Cred ca ati raspuns inainte de a edita postul.
Multumesc,
Raspunsul final este:au sau nu si daca este cazul care dintre ele

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate