Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...
 M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 

Coltul incepatorului - evenimente rutiere - cine greseste?

- - - - -
  • Please log in to reply
200 replies to this topic

#73
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,170
  • Înscris: 19.09.2005

View Postdorin_2k, on 16 decembrie 2017 - 22:45, said:

Pe 1 ce era? Mult praf?
da, masini care intra, ies, autobuze care opresc, pietoni care traverseaza pe unde vor, etc.
in situatia aia la viteza cu care mergeam raportat la cei de pe 1 si 3 cel mai ok pentru mine era pe 2.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tvENVyBw00c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Postdorin_2k, on 16 decembrie 2017 - 22:45, said:

Trebuia sa iesi pe banda 1 din giratoriul sau ce e acolo. Nu sa o schimbi in acel moment.
dao-n pisici de treaba is 200m de la giratoriu pana unde se separa benzile pentru breta si pentru intrare pe dn1, ce rost are sa ma bag pe 1 la giratoriu si pe urma sa cersesc o intrare pe 2?
https://www.google.r...12!8i6656?hl=en
o iau putin mai tare ca e drept si asta e.

Edited by arg, 17 December 2017 - 00:21.


#74
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,137
  • Înscris: 14.09.2007
Legenda spune ca atunci cand vezi ca esti depasit de cei de pe 3 si 1 ,cel mai bine ar fi sa mergi pe 1 ca e acelasi lucru si e si legal ca vorba aia : benzile se ocupa de la dreapta la stanga .
Cat despre orbitul in oglinzi ... ce te faci cand o sa mergi pe vreun DN noaptea si o sa fii orbit din toate pozitiile ? Nu e o probabilitate,e o certitudine . Cel mai bine e sa-ti iei reper linia continua sau punctata de pe margini/ax ,asta e daca e marcat ca daca nu ,nu ! :D

#75
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,170
  • Înscris: 19.09.2005

View PostNicu90, on 17 decembrie 2017 - 01:58, said:

Legenda spune ca atunci cand vezi ca esti depasit de cei de pe 3 si 1 ,cel mai bine ar fi sa mergi pe 1 ca e acelasi lucru si e si legal ca vorba aia : benzile se ocupa de la dreapta la stanga .
Cat despre orbitul in oglinzi ... ce te faci cand o sa mergi pe vreun DN noaptea si o sa fii orbit din toate pozitiile ? Nu e o probabilitate,e o certitudine . Cel mai bine e sa-ti iei reper linia continua sau punctata de pe margini/ax ,asta e daca e marcat ca daca nu ,nu ! Posted Image
pai cam asta am si facut, l-am depasit prin stanga si l-am lasat cu socotelile lui.
am depasit pe 3, am revenit pe 2, in fata erau masini pe 1 care mergeau mai incet decat mine asa ca am, ramas pe 2.

probabil ca ala m-a speriat, exsita si alte contramasuri o avarie, o incetinire..
an dat pe dn de din astia care luminieaza cerul, am ridicat oglinda centrala si asta a fost, la drum lung merge si fara laterale.

Edited by arg, 17 December 2017 - 02:19.


#76
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,137
  • Înscris: 14.09.2007
Eu ma refeream la filmuletul de mai sus , si la momentul cand iti vor veni din fata masini si o sa fii orbit.
Ca te  mai orbeste cate unul din spate e =0 , eu reglez oglinda interioara si poa' sa faca bors dupa .

#77
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,170
  • Înscris: 19.09.2005
am mers, cuminte, pe banda 1
inainte de plecare am spalat bine parbrizul, pe ambele parti ca noaptea ajuta mult un parbriz curat.

Edited by arg, 17 December 2017 - 02:58.


#78
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,869
  • Înscris: 26.02.2010
Cu timpul astea o sa ți se para fleacuri.


#79
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,454
  • Înscris: 01.12.2001
E clar. Tu scrii o carte.
Sa scrii un capitol si cu reglajul oglinzilor exterioare.
Ce te faci cand ai soarele in spatele tau fix la orizont si din toate 3 oglinzi iti bate in ochi?
Raspunsul tau: astepti sa apuna? ;)

#80
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,137
  • Înscris: 14.09.2007
Da' ce e neaparat sa pleci la drum cand e soare afara ?
Mai nasol e sa mergi cu soarele in fata vreo cateva ore ca ajungi sa ai ochii de chinez :))

#81
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,170
  • Înscris: 19.09.2005
Ai ales cu un parbriz zgariat bine.

Edited by arg, 17 December 2017 - 12:51.


#82
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 23.06.2004
Eu am mai spus, daca am unul de la antiaeriana in spate, schimb pozitia la oglinda centrala iar cele laterale le dau spre exterior a.i. sa vada si el ce becuri misto are. De obicei efectul e ca creste distanta dintre noi.

Edited by aladdin2k, 18 December 2017 - 11:56.


#83
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,170
  • Înscris: 19.09.2005
aaa, mda nu ma gandisem sa-l oglindesc...
merge ok la drum lung.

ieri avem in spate pe unu cu faruri de locomotiva, m-am dat "avariat" pana m-a depasit, dupa care foarte fain am mers in spatele lui ca de la farurile lui (de neam prost) vedeam tot.

Edited by arg, 18 December 2017 - 13:35.


#84
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009

View Postarg, on 18 decembrie 2017 - 13:34, said:

aaa, mda nu ma gandisem sa-l oglindesc...
merge ok la drum lung.

ieri avem in spate pe unu cu faruri de locomotiva, m-am dat "avariat" pana m-a depasit, dupa care foarte fain am mers in spatele lui ca de la farurile lui (de neam prost) vedeam tot.


vezi ai invatat ceva nou, noaptea pe drumuri mai dubioase e bine sa ai un iepure, sa lumineze in fata ta, asta daca poti si esti dispus sa tii pasul cu el :)

apropo de mers pe benzi, in oras, sa zicem ca sunt 2 benzi, tu mergi pe a doua cu viteza legala, cel din spate iti da flashuri ca el se crede pe autostrada si si-a luat banda si in oras, ce faci? esti obligat legal sa te dai la o parte? presupunand ca nu ai loc pe banda 1, sau ca nu ai interes pentru banda 1 :)

si legat de alta chestie, astia care te sicaneaza si iti pun frana brusca in fata, ce-o fi in capul lor? adica pe mine ma doare la banana daca nu pot sa franez si intru in el. am RCA, am CASCO, imi fac si RCA la euroins, sa ii dea aluia cu flit, pot sa stau si 3 luni pe bara fara carnet, fac si eu o pauza. Daca tot sicanezi si te-a suparat cineva, poti sa te pui in fata lui si sa mergi incet, gen 30 kmh, mi se pare mai finut

#85
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 23.06.2004
@spe_ripper, legea te obliga sa circuli pe B1 daca e libera, nu sa te dai la o parte. Nu e treaba ta cu cat circula ceilalti (ca ai precizat ca circuli pe a B2 cu viteza legala); faptul ca circuli pe B2 cand B1 e libera e contraventie. Bine, in general nepedepsita. Daca nu ai loc (masini parcate, coloana pentru viraj la dreapta, etc), asta e, tii B2.
Legat de cealalta chestie, poate pe tine te doare la banana, dar altii nu pot sta fara permis 1-3 luni sau fara masina cateva saptamani si atunci evita contactul. Iar asiguarea RCA nu o faci doar pentru bulangii, o faci si pentru omul care isi duce copilul la scoala zi de zi iar tu, intr-o clipa de neatentie (se poate intampla oricui), il lasi fara masina o perioada de timp si probabil si cu o gaura in buget daca trebuie sa se lupte cu cei de la euroins&co. Mai bine investeste intr-o camera auto pentru sicanari, daca ai parte des de ele.

#86
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,170
  • Înscris: 19.09.2005
daca banda 1 e ocupata de cratere?
si daca stiu ca peste 100m sunt masini parcate pe b1?

Edited by arg, 19 December 2017 - 09:48.


#87
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 23.06.2004
@arg, situatia din teren, ca sa ma exprim asa, difera. Nu poti sa prevezi in lege toate exceptiile posibile. Dar inca nu am auzit sa-si fi luat cineva amenda pentru circulatul pe B2 cu B1 e libera. Insa omul spusese ca "nu are interes" pentru B1 iar din faptul ca el merge cu viteza legala pe B2 se intelege ca e normal ca toata lumea sa mearga in spatele lui cu aceeasi viteza. Iar eu am spus ca nu e treaba lui cu cat merg ceilalti (ci a politiei).
Si ca sa-ti raspund la intrebari cred ca si eu as ramane pe B2 in cazurile prezentate de tine (cu o exceptie la a doua, daca in spate am doar grabitul, imi ajung 100m sa-i fac loc si sa revin pe B2).

#88
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,170
  • Înscris: 19.09.2005
depinde de viteza.

#89
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,137
  • Înscris: 14.09.2007
Gresit ! Nu e problema ta cu cat merg altii .

#90
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,170
  • Înscris: 19.09.2005

View PostNicu90, on 23 decembrie 2017 - 19:45, said:

Gresit ! Nu e problema ta cu cat merg altii .
Dar cand te tot depasesc masini pe dreapta parca ceva nu e in regula ...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate