Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Singularity (2017)

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
adythekiller

adythekiller

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 25.04.2010
Cine de aici ia in serios nota de pe IMDB ? Si eu, pana sa vad porcaria asta de film.
Eu sunt amator de filme Sci-Fi, am vazut multe filme, dar asta e asa de laudat si totusi extrem de prost. De la efecte speciale la scenariu, actori, totul e insuportabil.
Daca l-a mai vazut cineva, sunt curios de o parere.

IMDB
http://www.imdb.com/title/tt7312940/

Trailer
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hEoobyOBxO8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Pai are nota 6, e clar ca e slab.

#3
adythekiller

adythekiller

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 25.04.2010
Filmele de la 5 in sus sunt acceptabile de vazut, nu sunt capodopere cinematografice dar merita vazute. Filme peste 7 sunt cateva intr-un an, hai sa nu exageram acum. Dupa parerea mea, asta merita un 3-4

#4
rid

rid

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,785
  • Înscris: 23.02.2006
Am observat si eu notele astea foarte mari pt. filme foarte proaste din ultima vreme.
La inceput am pus pe seama generatiei tinere.