RDS nu are căsuța vocală?
Last Updated: Apr 26 2019 08:23, Started by
MihaiRusu
, Nov 07 2017 07:33
·
0
#19
Posted 16 January 2018 - 15:04
Exista, verifica daca ai redirectari configurare fie din meniu, fie cu *#62# .
|
#20
Posted 16 January 2018 - 23:31
E asa greu sa configurati o mesagerie vocala in sistem? Pe bune? Ce operator nu are mesagerie vocala? Aa, Digi...
|
#22
Posted 17 January 2018 - 22:35
Unii oameni chiar folosesc... Visual voicemail. In America se folosește F mult și în Franța de asemenea dar în România din sărăcie lumea închidea când întra căsuța sa salveze minute.
Apoi cei care primeau mesaje nu le ascultau tot pe motiv de consum minute. Edited by PORTOCAL, 17 January 2018 - 22:38. |
#23
Posted 17 January 2018 - 22:41
Prea puțini o folosesc, este arhaică!
Ai notificări! PS: De mulți ani n-am mai "întâlnit" o mesagerie vocală. Suntem în secolul 21, avem WhatsApp, Messenger, redirecționări, etc |
#25
Posted 17 January 2018 - 23:43
DieselCRDI, on 17 ianuarie 2018 - 22:41, said:
Prea puțini o folosesc, este arhaică! Ai notificări! |
#26
Posted 17 January 2018 - 23:56
@PORTOCAL
Evident, de România vorbim! Aici s-a împământenit obiceiul de a NU se folosi mesageria vocală (pornit din motivele enumerate de tine, mai sus) iar acum, cu apariția altor căi de comunicare moderne, aceasta a picat în desuetudine! Deja filozofăm prea mult pe un subiect devenit irelevant! Pentru cei dornici de tehnologii vechi, încă mai există posibilitatea de a trimite mesaje cu ajutorul porumbeilor călători! 🤪😂😂😂 @biogood http://www.rcs-rds.r...peluri-pierdute Edited by DieselCRDI, 18 January 2018 - 00:11. |
#27
Posted 18 January 2018 - 08:31
DieselCRDI, on 17 ianuarie 2018 - 22:41, said:
Prea puțini o folosesc, este arhaică! Ai notificări! PS: De mulți ani n-am mai "întâlnit" o mesagerie vocală. Suntem în secolul 21, avem WhatsApp, Messenger, redirecționări, etc Ce legatura are whatsapp-ul sau mesengerul cu mesageria vocala ?Pe ce directionezi daca mergi in zone unde nu e semnal pe niciun operator ? Daca te suna de la o firma sau banca si nu ai semnal crezi ca apoi iti scrie pe WhatsApp sau Mesenger ? ''Specialistii'' de la digi dupa cativa ani de rateuri cu Notificare apeluri pierdute au inchis definitiv mesageria vocala ! Peste ceva timp taie digi si sms-urile si se mai trezeste unul care sa spuna ca erau invechite Edited by ovi_jer, 18 January 2018 - 08:34. |
#28
Posted 18 January 2018 - 10:00
Total de acord. Este un serviciu foarte folositor și deloc arhaic. Ca nu este foarte folosit în România este altceva însă mie îmi lasă tot timpul oamenii mesaje vocale. Probabil ca aveau licențe se plata, spațiu de stocare necesar și au renunțat.
|
|
#29
Posted 18 January 2018 - 10:09
PORTOCAL, on 18 ianuarie 2018 - 10:00, said:
Total de acord. Este un serviciu foarte folositor și deloc arhaic. |
#30
Posted 18 January 2018 - 10:14
Mă amuzați! Aveți notificări și da, SMS-urile sunt și ele pe ducă de când au apărut serviciile de tip messenger!
Cu ce e mai bun un mesaj vocal decât o notificare că ai fost sunat de numărul X? |
#31
Posted 18 January 2018 - 10:20
Pai fix pentru asta mai exista casuta vocala la Digi, cu redirectionare la +40770000760 pentru cazul 'not reachable' primesti notificare de apel pierdut. Casuta vocala in sine nu mai exista.
Edited by MembruAnonim, 18 January 2018 - 10:20. |
#32
Posted 18 January 2018 - 10:41
DieselCRDI, on 18 ianuarie 2018 - 10:14, said: Cu ce e mai bun un mesaj vocal decât o notificare că ai fost sunat de numărul X? Iti spun eu cu ce e mai bun , cu faptul ca iti poate lasa mesaj daca esti sunat de o firma sau de la o banca.Nu te ajuta cu nimic ca esti notificat cu apel pierdut daca numarul care te-a apelat este fix , de centrala telefonica si neapelabil. Dar sa revenimi on topic : Digimobil nu are mesagerie vocala. Restul care discutati de serviciul de notificari apeluri pierdute sunteti off-topic. |
#33
Posted 18 January 2018 - 11:53
Dacă și cu parcă se plimbau în barcă! Dacă Marte este în ascendent, ce se întâmplă cu un mesaj vocal?!? Be serious!
Poţi folosi redirectarea apelurilor sau să sune de pe un număr apelabil! Dacă nu și nu și e un mesaj important, o să revină! Oricum, nimeni nu are garanția că acele mesaje vor fi ascultate! MembruAnonim, on 18 ianuarie 2018 - 10:20, said:
Pai fix pentru asta mai exista casuta vocala la Digi, cu redirectionare la +40770000760 pentru cazul 'not reachable' primesti notificare de apel pierdut. Casuta vocala in sine nu mai exista. Și dă-i și luptă, neicusorule! Edited by DieselCRDI, 18 January 2018 - 12:10. |
|
#34
Posted 18 January 2018 - 13:34
Esti off-topic total , aici vorbim de mesageria vocala care este nefunctionala .
Mai nou vad ca DIGI_Helper da like la ''avocatii din oficiu'' care apara cu indarjire cu tot felul de argumente jalnice problemele pe care le are acest furnizor de servicii. Un lucru e sigur : DIGI nu mai are Mesagerie Vocala ! Pe pagina anterioara a confirmat si DIGI_Helper. Restul este latrat de caini la Luna ! (Sau Marte) Edited by ovi_jer, 18 January 2018 - 13:36. |
#35
Posted 18 January 2018 - 15:36
Pai nici nu a zis nimeni ca are, cu cine te incontrezi? Io nu am lasat niciodata mesaj vocal, nici nu am facut efort sa le ascult vreodata.
|
#36
Posted 18 January 2018 - 17:27
@ovi_jer
Argumente jalnice? Avocați? LOL Să ai o zi frumoasă! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users