Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
RDS nu are căsuța vocală?
Last Updated: Apr 26 2019 08:23, Started by
MihaiRusu
, Nov 07 2017 07:33
·
0
#55
Posted 24 August 2018 - 16:44
tot încerc sa activez notificările pt apeluri pierdute. opțiunea e activa, dar nu reușesc sa setez call forwarding din setări. pun numărul
+40 770 000 760 la call forwarding in setări și după ce dau activate rămâne tot dezactivat. stie cineva dacă poate fi din cauza ca sunt în roaming? acțiunea de întâmplă pe oxygen os. Edited by Michele-, 24 August 2018 - 16:45. |
#56
Posted 24 August 2018 - 19:22
Cred ca merge fara call forwarding. La mine nu apare activa nicio redirectionare si totusi primesc notificari.
|
#57
Posted 24 August 2018 - 20:08
S-ar putea sa fie din cauza ca esti in roaming... cand sunt plecat din tara mie nu-mi mai merge nici o redirectionare... nici ca-i ocupat... nici ca n-am semnal.... si nici nu pot face modificari pana nu ma intorc in tara...
|
#58
Posted 24 August 2018 - 21:38
iRunaway, on 24 august 2018 - 19:22, said:
Cred ca merge fara call forwarding. La mine nu apare activa nicio redirectionare si totusi primesc notificari. E imposibil tehnic așa ceva! Dacă nu mai apare mesajul cu redirecționări active pe ecran este din cauza că Digi l-a dezactivat. Am observat și eu. Dar dacă dai apel la *#62# ia zi ce apare? |
#59
Posted 25 August 2018 - 22:23
Intr-adevar, apare ca e fwd spre 760 when unreachable. Totusi, telefonul zice ca nu am nicio redirectionare activa.
|
#60
Posted 25 April 2019 - 09:03
Am și eu o întrebare legată de subiectul ăsta, care e cea mai scumpă companie la interconectare pentru Digi? Care e legatura? Ei bine, vreau să pot sa-mi informez *clientii*, cu vocea mea familiară lor și nu a unui robot rece, că revin cu un apel in cel mai scurt timp posibil și să nu-i intampin cu un ton grosolan de „ocupat”. Dar Gigi spune ca e tehnologie arhaică, GIGI_helper likes this, totul merge înainte, și eu sunt sunat de 5 ori de aceeași persoană pentru că sunt întâmpinați de același mesaj și când resping eu apelul și cand nu am semnal. Așa că o să-mi iau o cartelă pe care să o țin în alt telefon și redirecționez tot spre numărul acela. Și cum am nelimitat național, vreau să plătească GIGI cât mai mult posibil pentru fiecare redirecționare către numărul acela care *are* mesagerie vocală.
|
#62
Posted 25 April 2019 - 13:44
u4realzhuh, exista o logica in postarea ta? Nu este mai usor sa te portezi?
Daca eram “GIGI_Helper”, ma asiguram ca ai costuri aditionale cat mai mari pentru “smecheria” ta. Dar deh, e mai usor sa poluezi topicurile si sa astepti raspunsuri serioase. 😄 Spor la redirectionari! |
#63
Posted 25 April 2019 - 21:02
Costurile de interconectare sunt egale in Romania, sunt reglementate.
|
#64
Posted 25 April 2019 - 22:11
DieselCRDI, on 25 aprilie 2019 - 09:15, said:
Error 404: logic not found! Reject with SMS! pufafoca, on 25 aprilie 2019 - 13:44, said:
u4realzhuh, exista o logica in postarea ta? Nu este mai usor sa te portezi? Daca eram “GIGI_Helper”, ma asiguram ca ai costuri aditionale cat mai mari pentru “smecheria” ta. Dar deh, e mai usor sa poluezi topicurile si sa astepti raspunsuri serioase. Spor la redirectionari! Un raspuns serios ar fi o recomandare de telefon (android) care imi ofera posibilitatea de a interactiona cu baseband-ul sa pot reda in apel orice mesaj audio vreau eu. Telefon pe care pot sa-l tin pe Digi, intr-o locatie in care am tot timpul semnal, si pe care-l pot programa pe post de robot. "Smecheria" aia a venit din frustrare, stiu ca e absurda, la fel de absurda ca ideea de a nu avea serviciu de mesagerie vocala. Nici macar la abonament business. Just fighting fire with fire. Si din frustrarea ca trebuie sa fac eu atata research si app development (in cazul in care exista un device cu baseband atat de permisiv) dintr-un motiv absurd. Acela de a nu avea serviciu de mesagerie vocala. Nici macar la abonament business. Am incercat mai demult Asterisk + chan_dongle (ca nu dau eu sute de euro pe un GSM VoIP gateway), dar modulul acesta e in stadiu super alpha. Si, din nou, research pentru configurare si securizare si alte shpemii de implicatii. Cred ca ai inceput sa-ti dai seama ca n-am stat eu cu bajetii la un bidon de bere spargand seminte si mi-a chicat fisa cu "smecheria". Imi dau seama ca o portare ar fi cea mai ieftina solutie, chiar si pe termen lung (avand in vedere toate dificultatile mentionate mai sus). Dar chiar nu exista alta retea, din punctul meu de vedere. Dupa cate rahaturi au facut ceilalti nu pot sa-i iau in serios ca alternativa. (numarat la Digi plateste la fel cu toti, tariful de interconectare stabilit de ANCOM. Cateodata doar iti vine asa sa dai un bobarnac cu sete cuiva care te enerveaza asa cu absurditati. Cum ar fi aceea de a nu avea serviciu de mesagerie vocala. Nici macar la abonament business. Dar totodata pe care nu-i urasti. Ci sunt doar enervanti cu unele faze. Foarte enervanti. |
|
#65
Posted 26 April 2019 - 08:23
La 100 de SMS-uri este 1 Eur. Dacă ți se pare așa de mult de ce nu portezi?
În 99% din cazuri, când începe mesageria vocală, se închide. SMS-ul are o șansă foarte mare să fie citit chiar și dacă intră numai că să-l șteargă! În concluzie, nu! Nu are logică! Edited by DieselCRDI, 26 April 2019 - 08:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users