Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reziliere abonament cu despagubire?

Youtube app, minimare

4citylife residence

De ce sunt insistent promovati oa...
 Who Is America? (2018 - )

Cazare Eforie Nord cu tichete de ...

Deschidere magazin produse import...

Problema Xbox 360
 ignifugare lemn la exterior

Parcare pe interzis

AOM pe Windows 10?

A murit Marius Ancuta
 Decorativa cu sto

birocratia noastra cea de toate z...

Sistem gaming 3500 de lei

Limba settings modificata ?!
 

FaceTime - "a problem occurred, try again later"

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
mihaelaa12

mihaelaa12

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 03.02.2017
Un pic off topic, dar nu stiu exact in ce sectiune sa intreb. Nu reusesc sa ma conectez pe facetime de pe mac. Imi tot spune "a problem occurred, try again later". Contul meu de icloud este functional, totul in regula, insa nu reusesc sa ma conectez. Aveti ceva sugestii? Multumesc!

#2
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 20,914
  • Înscris: 21.03.2013
Sigur acesta este mesajul exact de eroare?
Ce versiune de OS X/ macOS folosesti?

Mesaj moderator:
Postul a fost mutat de la topicul "Probleme wireless":

https://forum.softpe.../#entry21916702

#3
mihaelaa12

mihaelaa12

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 03.02.2017
Folosesc macOS High Sierra/v 10.13

Mesajul complet ce imi apare il poti vedea in poza din attachments. Nu inteleg ce mai este de activat?

Attached Files


Edited by mihaelaa12, 03 November 2017 - 16:58.


#4
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 20,914
  • Înscris: 21.03.2013
Deci mesajul este "An error occurred during activation. Try again.".

Solutia oferita de Apple este urmatoarea:
https://support.appl.../en-us/HT201422
https://support.appl.../ro-ro/HT201422

Si mai poti incerca solutiile oferite aici: https://appletoolbox...-try-again-fix/

#5
mihaelaa12

mihaelaa12

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 03.02.2017
Multumesc! Am mai urmat pasii astia, insa fara succes. Voi incerca din nou; obverv ca nici imessage nu functioneaza.

#6
mihaelaa12

mihaelaa12

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 03.02.2017
Ok, am incercat toti pasii mentionati, inclusiv resetare NVRAM, resetare DNS, re-configurare router (in afara de sugestiile din tutorial). Insa, rezultatul este acelasi. Nu ma pot conecta. A mai intalnit cineva problema asta?

#7
mihaelaa12

mihaelaa12

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 03.02.2017
Still hoping..anyone? Incep sa cred ca singura alternativa ramasa este sa sun la Apple. Posted Image

#8
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 20,914
  • Înscris: 21.03.2013
Daca nu te-a ajutat nimic de aici, atunci nu prea ai de ales decat sa apelezi la suport direct de la Apple.
Dar inainte de aceasta poti incerca sa mai cauti solutii pe Internet in baza mesajului respectiv de eroare (desi par a fi recomandate cam aceleasi solutii peste tot).

#9
mihaelaa12

mihaelaa12

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 03.02.2017
Da, pai am urmat acesti pasi de mai multe ori, insa fara succes. Multumesc! In lipsa de alternative, cred ca ii voi contacta pe cei de la Apple. Din cate stiu eu, customer support nu e gratis :))

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate