Audi A4 Avant B8 2011
#1
Posted 18 October 2017 - 08:19
Cu ceva intarziere prezint si eu jucaria preferata.
Este vorba de un Audi A4 Avant B8 MY2011 2.0TDI 143cp multitronic 8+1 pe care il am de 2 ani jumatate in care am facut putin sub 30 mii km si sunt super incantat. Ca mai importanta dotare pt. mine e ca e A4 B8 in sensul ca-mi place foarte mult cum arata si cum merge. Cateva din dotari optionale in ordinea importantei lor pentru mine: -cutie de viteze automata multitronic extrem de confortabila si placuta -faruri cu xenon -volan de piele sport cu comenzi pe volan -senzori de parcare spate -navigatie -scaune sport -suspensie sport -roti cu jante de 17" La scurt timp dupa achizitie am facut urmatoarele reparatii -inlocuire kit distributie -inlocuire ulei si filtru cutie de viteze -inlocuire volanta -am cumparat o roata de rezerva ingusta -set de jante noi si cauciucuri noi de iarna pe 16" In timp am mai schimbat bucsele fata si un rulment la o roata spate. Am pus aceste informatii pt. a ajuta cu sfaturi pe alti colegi, de ex. debusy care a cumparat recent o masina asemanatoare si caruia i-am oferit cateva sfaturi. Attached FilesEdited by Kroghy, 18 October 2017 - 08:23. |
#3
Posted 18 October 2017 - 08:37
așteptam jurnalul ăsta mai ales pentru „prietenii tăi” ))
mașina asta înghite km, nu o menaja. mulți km fără probleme de ce ai înlocuit volantul? a4 avant este următorul ca frumusețe după seria 3 gt...doar că BMW vine cu o lungă listă de probleme. deci alegerea înțeleaptă. p.s.: retrofit la autohold? e ieftin și extrem de util Edited by bobalex18, 18 October 2017 - 08:39. |
#4
Posted 18 October 2017 - 08:47
Bursul, on 18 octombrie 2017 - 08:34, said:
Si halatul cat a facut? bobalex18, on 18 octombrie 2017 - 08:37, said:
mașina asta înghite km, nu o menaja. bobalex18, on 18 octombrie 2017 - 08:37, said:
de ce ai înlocuit volantul? bobalex18, on 18 octombrie 2017 - 08:37, said:
p.s.: retrofit la autohold? e ieftin și extrem de util Edited by Kroghy, 18 October 2017 - 08:50. |
#5
Posted 18 October 2017 - 08:49
da...dar te-ar scuti de a ține piciorul pe frână la semafor. autohold nu hill assist.
|
#6
Posted 18 October 2017 - 09:13
Poza 2-a am vazut-o de zeci de ori si pe alte forumuri
Schimba jantele, cel putin cele din poza 4 sunt uratele rau, pune-i folii pe geamuri, rama cromata la geamuri, la proiectoare schimba cu becuri LED ori albe ca arata bine, ori galbene pentru eficienta pe timp de ceata, cele stock sunt aiurea rau si ii strica aspectul cand le folosesti. Spor. |
#7
Posted 18 October 2017 - 09:16
TruculMagic, on 18 octombrie 2017 - 09:13, said:
Poza 2-a am vazut-o de zeci de ori si pe alte forumuri TruculMagic, on 18 octombrie 2017 - 09:13, said:
Schimba jantele, cel putin cele din poza 4 sunt uratele rau, TruculMagic, on 18 octombrie 2017 - 09:13, said:
pune-i folii pe geamuri, rama cromata la geamuri, la proiectoare schimba cu becuri LED Edited by Kroghy, 18 October 2017 - 09:33. |
#8
Posted 18 October 2017 - 09:41
Pai celelalte jante nu sunt de iarna sau cum ?
Numai puncte pozitive vad la folie, pe langa aspect, iti da si intimitate, vara temperatura e mai scazuta + geamul este mai rezistent in caz ca ai ceva curiosi, daca pui o folie de calitate. Edited by TruculMagic, 18 October 2017 - 09:41. |
#9
Posted 18 October 2017 - 09:45
Jantele originale sunt de 17" si le folosesc vara. In prima poza se vad mai bine, cauciucuri 225/50R17.
Pentru iarna am ales 205/60R16, mai inguste si cu balon mai mare fata de cele pe 17. Ambele sunt conform cartii de identitate, sunt singurele dimensiuni trecute la rubrica anvelope. Mai sunt si alte dimensiuni la observatii. Attached FilesEdited by Kroghy, 18 October 2017 - 09:55. |
#10
Posted 18 October 2017 - 10:01
Kroghy, on 18 octombrie 2017 - 08:19, said:
Cu ceva intarziere prezint si eu jucaria preferata. Este vorba de un Audi A4 Avant B8 MY2011 2.0TDI 143cp multitronic 8+1 pe care il am de 2 ani jumatate in care am facut putin sub 30 mii km si sunt super incantat. Ca mai importanta dotare pt. mine e ca e A4 B8 in sensul ca-mi place foarte mult cum arata si cum merge. Cateva din dotari optionale in ordinea importantei lor pentru mine: -cutie de viteze automata multitronic extrem de confortabila si placuta -faruri cu xenon -volan de piele sport cu comenzi pe volan -senzori de parcare spate -navigatie -scaune sport -suspensie sport -roti cu jante de 17" La scurt timp dupa achizitie am facut urmatoarele reparatii -inlocuire kit distributie -inlocuire ulei si filtru cutie de viteze -inlocuire volanta -am cumparat o roata de rezerva ingusta -set de jante noi si cauciucuri noi de iarna pe 16" In timp am mai schimbat bucsele fata si un rulment la o roata spate. Am pus aceste informatii pt. a ajuta cu sfaturi pe alti colegi, de ex. debusy care a cumparat recent o masina asemanatoare si caruia i-am oferit cateva sfaturi. |
|
#11
Posted 18 October 2017 - 10:05
La inceput eram putin stresat de filtrul de particule insa totul este in stare foarte buna.
La drum lung ajung la aproximativ 1500 km iar in oras la 500 km intre regenerari. Din cand in cand verific starea si am urmatoarele salvari: -- ultima valoari salvata la drum lung inainte de o regenerare 079 Particle filter; kilometers since last regeneration 1235101 m 081 Particle filter; oil ash volume 0.18 l 082 Particle filter; soot mass calculated 9.95 g 083 Particle filter; soot mass measured 1.52 g -- ultimele valori salvate la mers in oras 078 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 35.78 l 079 Particle filter; kilometers since last regeneration 467952 m 080 Particle filter; offset for differential press. 2 hPa 081 Particle filter; oil ash volume 0.18 l 082 Particle filter; soot mass calculated 11.84 g 083 Particle filter; soot mass measured 8.78 g |
#12
Posted 18 October 2017 - 10:21
@ceanu1980 & all
Suntem pe "Jurnal de bord", si aici NU accept troleala de 2 lei, versus-ul, flame-ul si alte maruntisuri de genul. Considerati asta un avertisment, la urmatoarele derapaje se lasa cu sanctiuni! Sa nu ziceti ca nu v-am spus! |
#13
Posted 18 October 2017 - 10:24
că tot e discuția cu filtru de particule pe o grămadă de forumuri. dacă nu greșesc unul aftermarket e 2000 de lei. pe cuvânt că nu e o avere. se strică îl schimbi și gata...până la urmă au știut inginerii ăia de ce l-au plus. sau unora le place să spună că Audi e o mașină proastă pentru că are filtru de particule.
Edited by bobalex18, 18 October 2017 - 10:25. |
#14
Posted 18 October 2017 - 10:59
Erau discutii ca filtru de particule e scump si se infunda repede la mers in oras mai ales la masina cu km multi. La inceput verificam o data pe saptamana. Acum dupa 2 ani stau relaxat, functioneaza perfect, nu scoate fum, nu se infunda de la mers in oras si rezista foarte bine la km multi.
|
#15
Posted 18 October 2017 - 12:45
Nu este neaparat o legatura directa intre numarul total de km parcusi de masina si viteza cu care se "umple" filtrul de particule.
Eu am dat Foresterul la 200k km si nu am avut niciodata probleme cu DPF-ul. Mult mai important este modul de exploatare. Daca folosesti o masina dotata cu DPF exclusiv in oras, pe distante scurte, timp de cateva luni, este foarte posibil si probabil sa ai probleme cu filtrul. Daca insa, periodic, mai faci si drumuri lungi in afara orasului, masina isi face fara probleme regenerarea filtrului si nu o sa apara necazuri. Si da, si eu stiam ca e scump al naibii un filtru de particule, dar au aparut in ultima vreme tot felul de firme si firmulite ( mai bune sau mai putin bune) care "rezolva" problema facand, fie o curatare a DPF-ului ( curatare chimica, cu ultrasunete, etc - dar asta e doar o rezolvare de moment), fie eliminarea cartusului filtrant ( dar, in acest caz, trebuie modificat si softul masinii), fie, solutia care pare a fi cea mai OK - inlocuirea elementului filtrant ( este mai ieftina decat inlocuirea intregului filtru si pare-se ca ar functiona). PS: Sa folosesti masinuta cu aceeasi placere si fara incindente, inca niste ani buni si niste multe mii de km ! Edited by marr, 18 October 2017 - 12:46. |
|
#16
Posted 18 October 2017 - 12:47
eu unul nu recomand anularea lui ci curățare înlocuire.
|
#17
Posted 18 October 2017 - 12:57
In ritmul in care functioneaza in ultimii 2 ani si ceva si raportat la cati km a facut pana acum si cati km face acum la mine, cred ca mai tine 10 ani DPF-ul.
|
#18
Posted 18 October 2017 - 13:01
bobalex18, on 18 octombrie 2017 - 10:24, said:
că tot e discuția cu filtru de particule pe o grămadă de forumuri. dacă nu greșesc unul aftermarket e 2000 de lei. pe cuvânt că nu e o avere. se strică îl schimbi și gata...până la urmă au știut inginerii ăia de ce l-au plus. sau unora le place să spună că Audi e o mașină proastă pentru că are filtru de particule. Inginerii aia l-au pus pentru poluare, sa poata vinde masina , fiind obligatorie norma euro 5 la vremea respectiva, nu de dragul functionarii motorului. Mai devreme sau mai tarziu tot trebuie schimbat, eu merg pe principiul : "anulat fizic si din soft". |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users