Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Audi A4 Avant B8 2011
Last Updated: Aug 05 2020 06:31, Started by
Kroghy
, Oct 18 2017 08:19
·
0
#19
Posted 18 October 2017 - 13:13
TruculMagic, on 18 octombrie 2017 - 13:01, said: Inginerii aia l-au pus pentru poluare, sa poata vinde masina , fiind obligatorie norma euro 5 la vremea respectiva, nu de dragul functionarii motorului. Mai devreme sau mai tarziu tot trebuie schimbat, eu merg pe principiul : "anulat fizic si din soft". |
#20
Posted 18 October 2017 - 13:29
Cel mai bine e sa nu fie nevoie nici de inlocuit si nici de anulat.
|
#21
Posted 18 October 2017 - 16:11
Super masina! Sa te poarte cu placere! Am avut norocul "sa ma dau" si eu destul de mult cu asa ceva si doar atit pot zice: superba! Asteptam sa citesc jurnalul tau de mult timp. Ma bucur ca te-ai calcat pe suflet sa ne impartasesti pareri.
|
#22
Posted 18 October 2017 - 16:32
bobalex18, on 18 octombrie 2017 - 08:49, said:
da...dar te-ar scuti de a ține piciorul pe frână la semafor. autohold nu hill assist. Detaliza putin te rog. Care e treaba cu autohold la cutii automate, ca e prima oara cand aud? Cutia automata, la plecarea in rampa, cand iei piciorul de pe frana ca sa il muti pe acceleratie, nu se da niciun centimetru inapoi. Si idem daca o pui in reverse si vrei sa dai cu spatele in rampa. Deci am lamurit ca asta in acceptiunea ta e "hill asist", termen inventat pentru implementarea pe transmisii manuale, ca automata face din totdeauna hill asist, nu o poti convinge sa nu. Hai sa lamurim auto-hold-ul acum. |
#23
Posted 18 October 2017 - 16:35
Autoholdul perimite eliberarea franei la semafor fara ca masina sa avenseze,de obicei cele automate o iau din loc fara a fi necesar sa apesi acceleratia,doar sa ridici piciorul de pe frana.
Edited by bolo, 18 October 2017 - 16:36. |
#24
Posted 18 October 2017 - 16:36
Pai de ce ar vrea vreun posesor de automata sa ia piciorul de pe frana si masina sa nu se miste din loc?
Ma rog, sa zicem ca sunt unii care vor. Ce masini automate au implementata o astfel de optiune? |
#25
Posted 18 October 2017 - 16:38
Ca sa nu stea cu piciorul pe frana la semafor,de asta...
Cam toate au mai nou aceasta optiune utila la semafor si foarte enervanta cand ai de facut manevre. Edited by bolo, 18 October 2017 - 16:39. |
#26
Posted 18 October 2017 - 16:38
Si de ce e rau sa stai cu piciorul pe frana la semafor? Adica de ce trebuie platit bani ca sa nu? O poti pune in N pe gratis.
Edited by izometric, 18 October 2017 - 16:39. |
#27
Posted 18 October 2017 - 16:40
Parca acum ai fi condus prima oara...unii vor sa stea relaxati la semafor,nu cu picior pe frana si nici pe ambreiaj.
|
#28
Posted 18 October 2017 - 16:41
Relaxat stai pe canapea in sufragerie sau pe bancheta din spate. In masina la volan stai alert.
Pe ambreiaj nu stau cu piciorul niciodata. Pe frana mereu. Altfel vine un idiot beat ca avocatul ala de a omorat noaptea doi tineri la un semafor ca a intrat cu 100 si ceva in ei pentru ca soferul statea relxat in loc sa stea cu piciorul pe frana sa il vada idiotul beat de la 2 kilometri. Si uite asa a murit relaxat si el si nevasta. Edited by izometric, 18 October 2017 - 16:44. |
|
#31
Posted 18 October 2017 - 16:53
Tocmai asta face autoholdul,tine apasata frana in locul tau,in timp ce tu iti poti roti privirea ca un periscop cautand pericolele din jur...
|
#32
Posted 18 October 2017 - 16:58
Ok, repet intrebarea. Ce masini automate au astfel de functie?
|
#33
Posted 18 October 2017 - 16:59
Eu nu am auto-hold la a mea care e automata si imi place exact cum e. Nu confundam cu hill-assist, care e altceva. Daca e in panta drumul si dau drumul la frana, masina tine frana inca 2-3 secunde - asta e hill-assist. Daca nu e inclinat destul drumul, cand dau drumul la frana masina incepe sa mearga f. incet spre fata (sau spate) in functie de cum e maneta, in D sau R. Asta e foarte utila cand vrei sa parchezi masina in locuri stramte, sa o apropii cu mare finete la 5 cm de un perete (de ex. in garaje mai mici) samd. Prefer oricand asta + stat cu piciorul pe frana la semafoare vs sa tot apas acceleratie / frana / acceleratie / frana la manevre. Asa, fac manevrele mici si lente doar din frana. Chiar ma bucur ca nu am auto-hold, deci as intelege de ce nu toata lumea l-ar vrea chiar si gratis, daramite sa mai si desfaca juma de masina + dat bani pentru el.
Eu sunt de asemenea adeptul lasatului masinii cum e ea din fabrica. Asta e in general un motiv bun pentru a avea un jurnal de bord mai sarac in postari. Practic daca ai o masina buna, la care nu schimbi mai nimic nu prea ai ce scrie pe jurnal. Am facut si eu la a mea (e Ford, dar nu conteaza asta) pe forumul mono-marca unde s-au aduna vro 2 pagini, dupa care cam tot ce pot scrie e: "am mai facut 5000 / 10.000 km fara nimic special". Eu sper sa fie tot asa si jurnalul asta, fara evenimente demne de zeci de pagini. Asta doar daca nu se nasc alte polemici pe aici bazate pe ce scrie Kroghy in rest pe forum. Despre masina, ce sa zic, e destul de "clasica" daca pot spune asa, si pentru varsta si km ei arata bine. Nu-s un fan al culorii rosii prin habitaclu, dar asta e treaba de obisnuinta si gusturi. Culoarea aia nu stiu de ce imi trezeste sentimentul ca e o masina mult mai veche decat e de fapt. Aduce cumva cu BMW-urile vechi de 15 ani. Edited by adipelcz, 18 October 2017 - 17:00. |
|
#34
Posted 18 October 2017 - 17:06
Eu de multe ori ma plictisesc sa tin piciorul pe frana si o scot in N insa daca e putin inclinat drumul atunci trebuie sa trag frana de mana, apoi la plecare repet manevra in sens invers. Prea multa bataie de cap, autohold face toate astea singur, e ceva util insa scump de modificat ulterior.
Cutia automata nu are forta asa de mare incat sa tina masina pe loc daca e dealul foarte abrupt. Hill hold o tine pe loc. adipelcz, on 18 octombrie 2017 - 16:59, said:
Asta e in general un motiv bun pentru a avea un jurnal de bord mai sarac in postari. Practic daca ai o masina buna, la care nu schimbi mai nimic nu prea ai ce scrie pe jurnal. Am facut si eu la a mea (e Ford, dar nu conteaza asta) pe forumul mono-marca unde s-au aduna vro 2 pagini, dupa care cam tot ce pot scrie e: "am mai facut 5000 / 10.000 km fara nimic special". Eu sper sa fie tot asa si izometric, on 18 octombrie 2017 - 16:58, said:
Ok, repet intrebarea. Ce masini automate au astfel de functie? Edited by Kroghy, 18 October 2017 - 17:06. |
#35
Posted 18 October 2017 - 17:06
E drept ca eu nu conduc prin Bucuresti, ca poate atunci as aprecia mai mult ceva de genul auto-hold. Pe traseul meu zilnic sunt putine semafoare, si majoritatea stau pe verde exceptand situatia in care sunt pietoni care apasa pe buton sa treaca. In medie cred ca stau la 5-10 semafoare pe zi, asa ca e neglijabil aspectul.
|
#36
Posted 18 October 2017 - 17:11
Autoholdul pt cei care nu l-au avut este la fel ca si cutia automata pt cei care nu au condus, masina de spălat rufe sau vase pt cei care nu au. Pt cei care l-au folosit este un must have.
Pentru parcări, se dezactivează in 0.5 secunde, la fel ca start&stop. Mie îmi lipseste codul de acces la modulul pompei de abs (nici pe forumurile străine nu il au). Daca fac rost de acest cod o sa fac si retrofitul |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users