Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 

Unde e garantia de la telefon?

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#19
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016

 althea, on 12 octombrie 2017 - 10:39, said:

Eu zic că e nevoie de certificat cel puțin ca să noteze intervențiile în el, dacă nu și ca să identifice produsul în caz că factura nu le cuprinde pe toate.
Mai nou se emit niste PV si raman in baza de date interventiile.
Daca e Samsung si contactezi Samsung o sa iti spuna toate interventiile din service, si e valabil la majoritatea produselor IT care vin pe canal oficial in tara.
Dar pana si serviceuri mici, proprii au o evidenta a interventiilor.

Eu am trimis in service destule produse si la majoritatea nu am predat nici o hartie pe care sa scrie garantie sau certificat de garantie si mi-a fost acordat dreptul la garantie fara probleme. Iar la cele la care am atasat si certificatul, mi-a venit intact la retur, interventiile fiind specificate pe PV.
La Orange, de exemplu ei emit o hartie o data cu factura denumita certificat de garantie, pe care trec datele clientului si datele produsului, dar daca te duci la serviceul oficial al produsului nu ai nevoie de hartia aia, doar in Orange iti mai cer hartia aia, dar nici acolo nu e obligatorie.

Intradevar, sunt unii angajati din magazine care vor sa faca abuz si cauta tot felul de motive sa nu iti accepte in service produsul, cum ar fi sa ceara hartie pe care sa scrie certificat de garantie altfel nu iti accepta produsul, dar rezolvi treaba daca vorbesti cu un manager sau faci o sesizare la "centru" si le face instructie ca nu e nevoie de hartia aia inutila si sa nu mai streseze omul degeaba. O poti face direct din magazin apeland relatii cu clienti.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate