Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Mondeo MK5 sau BMW Seria 5

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#19
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 kolfleading, on 06 octombrie 2017 - 18:26, said:

Nu-s convins ca Seria 3 este clasa medie.
E bine ca-ti dai cu parerea dar nu ai nici o idee despre clase si pui egal intre clasa in care e Mondeo si clasa in care e Seria 5.

Segmentul D sau Clasa Medie (Clasa Mare dupa clasificarea UE)
Lungime aproximativa: 4700 mm;
Cota de piata in Europa: aprox. 11%;
Exemple de modele actuale: Ford Mondeo, Volkswagen Passat, Toyota Avensis, Mazda 6, Renault Laguna, Peugeot 508, Opel Insignia, BMW Seria 3, Lexus IS, Audi A4, Mercedes C-Klasse (ultimele patru sunt premium);

Segmentul E sau Clasa Mare (Clasa Executive dupa clasificarea UE; numita si Clasa Medie Premium)
Lungime aproximativa: 4900 mm;
Cota de piata in Europa: nu am gasit date;
Exemple de modele actuale: Mercedes E-Klasse, BMW Seria 5, Volvo S80, Audi A6, Jaguar XF, Mercedes CLS, Audi A7, Volkswagen Passat CC, Lancia Thema, Renault Latitude;

http://www.orasulaut...-anumita-clasa/

Edited by Kroghy, 06 October 2017 - 18:32.


#20
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 Kroghy, on 06 octombrie 2017 - 18:31, said:

E bine ca-ti dai cu parerea dar nu ai nici o idee despre clase si pui egal intre clasa in care e Mondeo si clasa in care e Seria 5.
E urat din partea ta ca-mi atribui afirmatii pe care eu nu le-am facut. Posted Image

 Kroghy, on 06 octombrie 2017 - 18:31, said:

Segmentul D sau Clasa Medie (Clasa Mare dupa clasificarea UE)
Lungime aproximativa: 4700 mm;
...
Segmentul E sau Clasa Mare (Clasa Executive dupa clasificarea UE; numita si Clasa Medie Premium)
Lungime aproximativa: 4900 mm;
Din acest punct de vedere, Mondeo Mk5 este mai aproape de Segmentu E decat de Segmentul D!

Cred ca lista de modele exemplificative este cam veche.
Mondeo Mk3, de exemplu, avea 4730 mm si se incadra rezonabil la clasa D.

Edited by kolfleading, 06 October 2017 - 18:39.


#21
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Cumperi o masina nu o clasa,seria 3e inghesuita,probabil de aceea si initiatorul a facut comparatia cu 5.
Mi-au trecit prin mana atat Mondeo break 2009 bine dotat +200.000 km cat si 520 berlina +200.000 km 2011 automat.
Diferenta este clara in favoarea BMW si se simte din momentul in care inchizi prima oara usa.
Totusi decat un 5 chel si cu 4k mai scump parca mai bine Mondeo spre full.
Cand am schimbat ultima oara masina le-am luat pe ambele in calcul dar pana la urma am ales A6.

#22
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 bolo, on 06 octombrie 2017 - 18:42, said:

Mondeo si 520
Diferenta este clara in favoarea BMW si se simte din momentul in care inchizi prima oara usa.
Clasa face diferenta. Orice BMW/Mercedes/Audi e net superioar fata de un Ford/VW.
Si se simte la tot, de cand inchizi usa, trecand prin directie, confort, stabilitate, siguranta, absolut tot. Nu exista comparatie intre masinile de duzina si cele premium nici la nivelul aceleasi clase oricat s-ar stradui Ford sa faca Mondeo la nivelul unui Seria 3.

 bolo, on 06 octombrie 2017 - 18:42, said:

Cand am schimbat ultima oara masina le-am luat pe ambele in calcul dar pana la urma am ales A6.
Cea mai buna alegere, si o recomand celui care a pornit discutia.

Edited by Kroghy, 06 October 2017 - 18:51.


#23
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 bolo, on 06 octombrie 2017 - 18:42, said:

seria 3e inghesuita

 Kroghy, on 06 octombrie 2017 - 18:46, said:

Din cauza clasei.
Si totusi, un Seria 3 se simte ca o compacta de oras pe langa un Mondeo. Sa fie oare in aceeasi clasa?

#24
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 kolfleading, on 06 octombrie 2017 - 18:04, said:

BMW 3-series: Lungime = 4624 mm
Ford Mondeo Mk5: Lungime = 4870 mm
20 de cm doar? Interesant.

Insa ai postat 2 poze comparative incorecte, pt ca ai ales varianta cu portbagaj gen octavia, cu deschidere cu tot cu haion, si evident apare in poza mult mai mare.

Alege o poza cu mondeo cu acelasi tip de portbagaj. de fapt nici nu stiu daca la mk5 au ambele tipuri, dar la modelele anterioare erau

#25
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 unbrutus, on 06 octombrie 2017 - 19:13, said:

20 de cm doar? Interesant.
Aproape 25 cm.

 unbrutus, on 06 octombrie 2017 - 19:13, said:

Insa ai postat 2 poze comparative incorecte, pt ca ai ales varianta cu portbagaj gen octavia, cu deschidere cu tot cu haion, si evident apare in poza mult mai mare.
BMW Seria 5 are doar sedan sau break.
Mondeo Mk5 are doar hatch (ca Octavia) sau break.
Ce anume este incorect?

Mondeo Mk5 are sedan doar pe modelul cu motor hybrid.

 Kroghy, on 06 octombrie 2017 - 18:46, said:

Orice BMW/Mercedes/Audi e net superioar fata de un Ford/VW.
Si se simte la tot, de cand inchizi usa, trecand prin directie, confort, stabilitate, siguranta, absolut tot. Nu exista comparatie intre masinile de duzina si cele premium nici la nivelul aceleasi clase oricat s-ar stradui Ford sa faca Mondeo la nivelul unui Seria 3.
Tu ai afirmat ca BMW seria 3 si Mondeo mk5 sunt in aceeasi clasa.
Platforma tehnica este complet diferita.
Dimensiunile, spatiul si confortul ce rezulta din asta sunt complet diferite. Una este inghesuita in comparatie cu cealalta.
Materialele si finisajele sunt complet diferite.
Motorizarile si transmisiile disponibile sunt complet diferite.
"Stabilitatea" este diferita: una este FWD familist, cealalta este RWD driver's car.

Ce anume au in comun aceste doua masini?

Edited by kolfleading, 06 October 2017 - 19:27.


#26
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 kolfleading, on 06 octombrie 2017 - 19:20, said:

Ce anume este incorect?

Mondeo Mk5 are sedan doar pe modelul cu motor hybrid.
Ma refeream ca pozele sint subiective, pot da impresia de spatiu mai mare din cauza deschiderii diferite.
Oricum, la seria 3 portbagajul se duce enorm de mult sub scaune, e f lung. E surprinzator de spatios si confortabil.
Am 186 si loc mult la cap

#27
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Masinile premium nu sunt proiectate pt. portbagaj cat mai mare ci pt. confort si siguranta.
Seria 3 are ampatament apropiat de Mondeo iar Seria 5 are ampatament mult mai mare fata de ambele. Ampatament mare se traduce in stabilitate si siguranta si asta defineste clasa, nu cati saci de cartofi incap in portbagaj.
Apoi vine tehnologia de la suspensii, de la amplasarea motorului, lucruri de finete care conteaza foarte mult pt. cei care cer si simt calitatea.
Mondeo = Passat < Seria 3 = A4 = C < Seria5 = A6 = E

Edited by Kroghy, 06 October 2017 - 19:31.


#28
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 unbrutus, on 06 octombrie 2017 - 19:24, said:

Ma refeream ca pozele sint subiective, pot da impresia de spatiu mai mare din cauza deschiderii diferite.
La aia cu hatch este semnificativ mai usor de folosit spatiul, din cauza deschiderii diferite.

BMW Seria 3: 460 litri
BMW Seria 5: 520-litri
Mondeo Mk5 hatchback: 550 liters

Deci reiau intrebarea: ce au in comun Mondeo Mk5 si BMW seria 3, de sunt in aceeasi clasa?

#29
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 kolfleading, on 06 octombrie 2017 - 19:34, said:

Deci reiau intrebarea: ce au in comun Mondeo Mk5 si BMW seria 3, de sunt in aceeasi clasa?
Citeste mai sus ca ti-am scris in 3 mesaje diferite.
Tu intrebi ca sa afli raspunsul sau doar repeti aceeasi intrebare si refuzi orice raspuns?

Uite un link cu explicatii si clasificare internationala, oficiala: http://www.orasulaut...-anumita-clasa/

Gasesti multe explicatii si pe wikipedia.
Typical D-segment cars include compact executive cars such as Acura ILX, Alfa Romeo Giulia, Audi A4, BMW 3 Series, Cadillac ATS, Infiniti Q50, Jaguar XE, Lexus IS, Mercedes-Benz C-class and Volvo S60 as well as mid-size cars such as Citroen C5, Ford Mondeo, Honda Accord, Hyundai Sonata, Mazda 6, Nissan Altima, Proton Perdana, Opel Insignia, Peugeot 508, Renault Talisman, Subaru Legacy, Toyota Camry and VW Passat.
https://en.wikipedia.../wiki/D-segment

Edited by Kroghy, 06 October 2017 - 19:38.


#30
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 Kroghy, on 06 octombrie 2017 - 19:35, said:

Citeste mai sus ca ti-am scris in 3 mesaje diferite.
Te contrazici singur.
Pe de o parte, ai afirmat ca masinile premium sunt net superioare la stabilitate si siguranta.
Apoi ai afirmat ca Mondeo si Seria 3 au acelasi ampatament, ampatamentul da stabilitatea si siguranta, deci sunt din aceeasi clasa.

Pe de o parte, ai afirmat ca Mondeo Mk5 este in aceeasi clasa cu Seria 3.
Apoi ai argumentat ca masinile premium sunt din alta clasa pe langa cele non-premium.

 Kroghy, on 06 octombrie 2017 - 19:35, said:

Uite un link cu explicatii si clasificare internationala, oficiala: http://www.orasulaut...-anumita-clasa/
E acelasi text ca in linkul anterior si consider ca lista de masini din exemplificari nu mai este de actualitate.

#31
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 alex_popescu, on 06 octombrie 2017 - 16:51, said:

Masina va fi folosita 90% in oras plus 5-6 drumuri mai lungi pe an....
Daca masina era folosita macar 60% in afara orasului, la drum lung, ar fi ok, dieselul, insa folosind-o 90%, doar in oras, o sa ai probleme tehnice cu filtrul de particule care nu apuca sa se regenereze.De ce nu o motorizare pe benzina?In locul tau as cumpara obligatoriu un autoturism care indeplineste norma de poluare euro 6.Ai luat in calcul, tractiunea pe spate, la BMW, mai ales pe timp de iarna , cand tractiunea pe fata este mult mai ok, iar cea integrala, ideala?
Pe unde vrei sa folosesti tu masina ar fi mai ok un hibrid, benzinar+electric,  decat un diesel, daca tot vrei sa faci economie de carburant.
Si un Audi cu motor pe benzina, un 2.0l TSI ar fi ok.

Edited by dennis_2005, 06 October 2017 - 19:54.


#32
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Si totusi mondeo de ce il vinde cunostinta ta dupa un an si 18.000. De bun ce e?
Pe de alta parte la seria 5 iei in considerara alte costuri de intretinere.

#33
Neuronul_ganditor

Neuronul_ganditor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 648
  • Înscris: 23.12.2009
Strict intre astea doua, as recomanda Mondeo. De ce? Simplu, e mai nou, km mai putini, cunosti proprietarul, pretul si intretinerea mai ieftine. La toti ne-ar place un seria 5 dar daca e vorba de banii personali, nu esti milionar si te gandesti la intretinere, parca nu suna rau Mondeo. Eu asa as pune problema si as face ceva pe premium vs non-premium. Anul viitor intentionez si eu sa schimb masina si m-am tot gandit ce sa cumpar. Imi place seria 3(care ar fi sh cu km multi) dar probabil in acelasi buget voi alege un Focus aproape nou cu motor potent si dotari suficiente. Eu ma gandesc si la intretinere daca cumpar o masina pentru 5-10 ani.

#34
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,098
  • Înscris: 22.01.2014

 Neuronul_ganditor, on 08 octombrie 2017 - 13:58, said:

Strict intre astea doua, as recomanda Mondeo. De ce? Simplu, e mai nou, km mai putini, cunosti proprietarul, pretul si intretinerea mai ieftine. La toti ne-ar place un seria 5 dar daca e vorba de banii personali, nu esti milionar si te gandesti la intretinere, parca nu suna rau Mondeo. Eu asa as pune problema si as face ceva pe premium vs non-premium. Anul viitor intentionez si eu sa schimb masina si m-am tot gandit ce sa cumpar. Imi place seria 3(care ar fi sh cu km multi) dar probabil in acelasi buget voi alege un Focus aproape nou cu motor potent si dotari suficiente. Eu ma gandesc si la intretinere daca cumpar o masina pentru 5-10 ani.
asa si trebuie pt ca masina faci cumva sa o cumperi dar intretinerea face diferenta:) seria 5 zic si eu ca e peste mondeo la calitate dar dupa o perioada cand trece entuziasmul nu te vei mai uita la toate astea,nu o sa stai sa pipai masina ci o vei conduce.
@initiator:facand 90% oras  e mai ok benzina plus ca in oras nu cred ca ai unde sa te bucuri atat de mult de "experienta d condus superioara" a unui seria 5. pentru un drum doua in afara si in rest oras cred ca e mai ok mondeo. oricum fiind masina de oras,de ce vrei una atat de mare?

#35
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
depinde cat de mare este deranjul financiar (este o diferenta de cateva mii bune totusi), apoi deranjul de a umbla prin Germania dupa masina (este si asta un deranj).

Un avantaj la BMW va fi calitatea superioara, avantajul la revanzare (Mondeo se devalorizeaza dramatic) - la treaba cu devalorizarea conteaza si cat intentionezi sa tii masina.

Seria3 este in clasa cu Mondeo dar nu si la spatiu :)). Seria3 este undeva intre clase ca spatiu interior, cam asa a fost intotdeauna. Mai mare decat o compacta dar nu are nicio treaba la spatiu cu un Passat, mondeo etc. La calitatea constructiei sunt  comparabile cu amendamentul ca Bmw-ul ramane premium si in principiu are o lista de optionale mai mare si mai diversificata decat poti pune pe un Mondeo.

#36
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014
Acuma eu nu m-aș uita la Seria 5 când la 18 coco iei Titanium cu automată și puțini kilometri la bord. Eu de aș avea nevoie de o mașină așa mare ca și Mondeo aș cumpăra-o pe loc la cât de nouă e.

Seria 5 e mișto dar din cauza vechimii și a întreținerii scumpe zic pas.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate