Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mondeo MK5 sau BMW Seria 5
#19
Posted 06 October 2017 - 18:31
kolfleading, on 06 octombrie 2017 - 18:26, said:
Nu-s convins ca Seria 3 este clasa medie. Segmentul D sau Clasa Medie (Clasa Mare dupa clasificarea UE) Lungime aproximativa: 4700 mm; Cota de piata in Europa: aprox. 11%; Exemple de modele actuale: Ford Mondeo, Volkswagen Passat, Toyota Avensis, Mazda 6, Renault Laguna, Peugeot 508, Opel Insignia, BMW Seria 3, Lexus IS, Audi A4, Mercedes C-Klasse (ultimele patru sunt premium); Segmentul E sau Clasa Mare (Clasa Executive dupa clasificarea UE; numita si Clasa Medie Premium) Lungime aproximativa: 4900 mm; Cota de piata in Europa: nu am gasit date; Exemple de modele actuale: Mercedes E-Klasse, BMW Seria 5, Volvo S80, Audi A6, Jaguar XF, Mercedes CLS, Audi A7, Volkswagen Passat CC, Lancia Thema, Renault Latitude; http://www.orasulaut...-anumita-clasa/ Edited by Kroghy, 06 October 2017 - 18:32. |
#20
Posted 06 October 2017 - 18:36
Kroghy, on 06 octombrie 2017 - 18:31, said:
E bine ca-ti dai cu parerea dar nu ai nici o idee despre clase si pui egal intre clasa in care e Mondeo si clasa in care e Seria 5. Kroghy, on 06 octombrie 2017 - 18:31, said:
Segmentul D sau Clasa Medie (Clasa Mare dupa clasificarea UE) Lungime aproximativa: 4700 mm; ... Segmentul E sau Clasa Mare (Clasa Executive dupa clasificarea UE; numita si Clasa Medie Premium) Lungime aproximativa: 4900 mm; Cred ca lista de modele exemplificative este cam veche. Mondeo Mk3, de exemplu, avea 4730 mm si se incadra rezonabil la clasa D. Edited by kolfleading, 06 October 2017 - 18:39. |
#21
Posted 06 October 2017 - 18:42
Cumperi o masina nu o clasa,seria 3e inghesuita,probabil de aceea si initiatorul a facut comparatia cu 5.
Mi-au trecit prin mana atat Mondeo break 2009 bine dotat +200.000 km cat si 520 berlina +200.000 km 2011 automat. Diferenta este clara in favoarea BMW si se simte din momentul in care inchizi prima oara usa. Totusi decat un 5 chel si cu 4k mai scump parca mai bine Mondeo spre full. Cand am schimbat ultima oara masina le-am luat pe ambele in calcul dar pana la urma am ales A6. |
#22
Posted 06 October 2017 - 18:46
bolo, on 06 octombrie 2017 - 18:42, said:
Mondeo si 520 Diferenta este clara in favoarea BMW si se simte din momentul in care inchizi prima oara usa. Si se simte la tot, de cand inchizi usa, trecand prin directie, confort, stabilitate, siguranta, absolut tot. Nu exista comparatie intre masinile de duzina si cele premium nici la nivelul aceleasi clase oricat s-ar stradui Ford sa faca Mondeo la nivelul unui Seria 3. bolo, on 06 octombrie 2017 - 18:42, said:
Cand am schimbat ultima oara masina le-am luat pe ambele in calcul dar pana la urma am ales A6. Edited by Kroghy, 06 October 2017 - 18:51. |
#23
Posted 06 October 2017 - 18:50
#24
Posted 06 October 2017 - 19:13
kolfleading, on 06 octombrie 2017 - 18:04, said:
BMW 3-series: Lungime = 4624 mm Ford Mondeo Mk5: Lungime = 4870 mm Insa ai postat 2 poze comparative incorecte, pt ca ai ales varianta cu portbagaj gen octavia, cu deschidere cu tot cu haion, si evident apare in poza mult mai mare. Alege o poza cu mondeo cu acelasi tip de portbagaj. de fapt nici nu stiu daca la mk5 au ambele tipuri, dar la modelele anterioare erau |
#25
Posted 06 October 2017 - 19:20
unbrutus, on 06 octombrie 2017 - 19:13, said:
20 de cm doar? Interesant. unbrutus, on 06 octombrie 2017 - 19:13, said:
Insa ai postat 2 poze comparative incorecte, pt ca ai ales varianta cu portbagaj gen octavia, cu deschidere cu tot cu haion, si evident apare in poza mult mai mare. Mondeo Mk5 are doar hatch (ca Octavia) sau break. Ce anume este incorect? Mondeo Mk5 are sedan doar pe modelul cu motor hybrid. Kroghy, on 06 octombrie 2017 - 18:46, said:
Orice BMW/Mercedes/Audi e net superioar fata de un Ford/VW. Si se simte la tot, de cand inchizi usa, trecand prin directie, confort, stabilitate, siguranta, absolut tot. Nu exista comparatie intre masinile de duzina si cele premium nici la nivelul aceleasi clase oricat s-ar stradui Ford sa faca Mondeo la nivelul unui Seria 3. Platforma tehnica este complet diferita. Dimensiunile, spatiul si confortul ce rezulta din asta sunt complet diferite. Una este inghesuita in comparatie cu cealalta. Materialele si finisajele sunt complet diferite. Motorizarile si transmisiile disponibile sunt complet diferite. "Stabilitatea" este diferita: una este FWD familist, cealalta este RWD driver's car. Ce anume au in comun aceste doua masini? Edited by kolfleading, 06 October 2017 - 19:27. |
#26
Posted 06 October 2017 - 19:24
kolfleading, on 06 octombrie 2017 - 19:20, said:
Ce anume este incorect? Mondeo Mk5 are sedan doar pe modelul cu motor hybrid. Oricum, la seria 3 portbagajul se duce enorm de mult sub scaune, e f lung. E surprinzator de spatios si confortabil. Am 186 si loc mult la cap |
#27
Posted 06 October 2017 - 19:28
Masinile premium nu sunt proiectate pt. portbagaj cat mai mare ci pt. confort si siguranta.
Seria 3 are ampatament apropiat de Mondeo iar Seria 5 are ampatament mult mai mare fata de ambele. Ampatament mare se traduce in stabilitate si siguranta si asta defineste clasa, nu cati saci de cartofi incap in portbagaj. Apoi vine tehnologia de la suspensii, de la amplasarea motorului, lucruri de finete care conteaza foarte mult pt. cei care cer si simt calitatea. Mondeo = Passat < Seria 3 = A4 = C < Seria5 = A6 = E Edited by Kroghy, 06 October 2017 - 19:31. |
#28
Posted 06 October 2017 - 19:34
unbrutus, on 06 octombrie 2017 - 19:24, said:
Ma refeream ca pozele sint subiective, pot da impresia de spatiu mai mare din cauza deschiderii diferite. BMW Seria 3: 460 litri BMW Seria 5: 520-litri Mondeo Mk5 hatchback: 550 liters Deci reiau intrebarea: ce au in comun Mondeo Mk5 si BMW seria 3, de sunt in aceeasi clasa? |
|
#29
Posted 06 October 2017 - 19:35
kolfleading, on 06 octombrie 2017 - 19:34, said:
Deci reiau intrebarea: ce au in comun Mondeo Mk5 si BMW seria 3, de sunt in aceeasi clasa? Tu intrebi ca sa afli raspunsul sau doar repeti aceeasi intrebare si refuzi orice raspuns? Uite un link cu explicatii si clasificare internationala, oficiala: http://www.orasulaut...-anumita-clasa/ Gasesti multe explicatii si pe wikipedia. Typical D-segment cars include compact executive cars such as Acura ILX, Alfa Romeo Giulia, Audi A4, BMW 3 Series, Cadillac ATS, Infiniti Q50, Jaguar XE, Lexus IS, Mercedes-Benz C-class and Volvo S60 as well as mid-size cars such as Citroen C5, Ford Mondeo, Honda Accord, Hyundai Sonata, Mazda 6, Nissan Altima, Proton Perdana, Opel Insignia, Peugeot 508, Renault Talisman, Subaru Legacy, Toyota Camry and VW Passat. https://en.wikipedia.../wiki/D-segment Edited by Kroghy, 06 October 2017 - 19:38. |
#30
Posted 06 October 2017 - 19:47
Kroghy, on 06 octombrie 2017 - 19:35, said:
Citeste mai sus ca ti-am scris in 3 mesaje diferite. Pe de o parte, ai afirmat ca masinile premium sunt net superioare la stabilitate si siguranta. Apoi ai afirmat ca Mondeo si Seria 3 au acelasi ampatament, ampatamentul da stabilitatea si siguranta, deci sunt din aceeasi clasa. Pe de o parte, ai afirmat ca Mondeo Mk5 este in aceeasi clasa cu Seria 3. Apoi ai argumentat ca masinile premium sunt din alta clasa pe langa cele non-premium. Kroghy, on 06 octombrie 2017 - 19:35, said:
Uite un link cu explicatii si clasificare internationala, oficiala: http://www.orasulaut...-anumita-clasa/ |
#31
Posted 06 October 2017 - 19:51
alex_popescu, on 06 octombrie 2017 - 16:51, said:
Masina va fi folosita 90% in oras plus 5-6 drumuri mai lungi pe an.... Pe unde vrei sa folosesti tu masina ar fi mai ok un hibrid, benzinar+electric, decat un diesel, daca tot vrei sa faci economie de carburant. Si un Audi cu motor pe benzina, un 2.0l TSI ar fi ok. Edited by dennis_2005, 06 October 2017 - 19:54. |
#32
Posted 08 October 2017 - 12:14
Si totusi mondeo de ce il vinde cunostinta ta dupa un an si 18.000. De bun ce e?
Pe de alta parte la seria 5 iei in considerara alte costuri de intretinere. |
#33
Posted 08 October 2017 - 13:58
Strict intre astea doua, as recomanda Mondeo. De ce? Simplu, e mai nou, km mai putini, cunosti proprietarul, pretul si intretinerea mai ieftine. La toti ne-ar place un seria 5 dar daca e vorba de banii personali, nu esti milionar si te gandesti la intretinere, parca nu suna rau Mondeo. Eu asa as pune problema si as face ceva pe premium vs non-premium. Anul viitor intentionez si eu sa schimb masina si m-am tot gandit ce sa cumpar. Imi place seria 3(care ar fi sh cu km multi) dar probabil in acelasi buget voi alege un Focus aproape nou cu motor potent si dotari suficiente. Eu ma gandesc si la intretinere daca cumpar o masina pentru 5-10 ani.
|
|
#34
Posted 08 October 2017 - 15:12
Neuronul_ganditor, on 08 octombrie 2017 - 13:58, said:
Strict intre astea doua, as recomanda Mondeo. De ce? Simplu, e mai nou, km mai putini, cunosti proprietarul, pretul si intretinerea mai ieftine. La toti ne-ar place un seria 5 dar daca e vorba de banii personali, nu esti milionar si te gandesti la intretinere, parca nu suna rau Mondeo. Eu asa as pune problema si as face ceva pe premium vs non-premium. Anul viitor intentionez si eu sa schimb masina si m-am tot gandit ce sa cumpar. Imi place seria 3(care ar fi sh cu km multi) dar probabil in acelasi buget voi alege un Focus aproape nou cu motor potent si dotari suficiente. Eu ma gandesc si la intretinere daca cumpar o masina pentru 5-10 ani. @initiator:facand 90% oras e mai ok benzina plus ca in oras nu cred ca ai unde sa te bucuri atat de mult de "experienta d condus superioara" a unui seria 5. pentru un drum doua in afara si in rest oras cred ca e mai ok mondeo. oricum fiind masina de oras,de ce vrei una atat de mare? |
#35
Posted 08 October 2017 - 22:15
depinde cat de mare este deranjul financiar (este o diferenta de cateva mii bune totusi), apoi deranjul de a umbla prin Germania dupa masina (este si asta un deranj).
Un avantaj la BMW va fi calitatea superioara, avantajul la revanzare (Mondeo se devalorizeaza dramatic) - la treaba cu devalorizarea conteaza si cat intentionezi sa tii masina. Seria3 este in clasa cu Mondeo dar nu si la spatiu ). Seria3 este undeva intre clase ca spatiu interior, cam asa a fost intotdeauna. Mai mare decat o compacta dar nu are nicio treaba la spatiu cu un Passat, mondeo etc. La calitatea constructiei sunt comparabile cu amendamentul ca Bmw-ul ramane premium si in principiu are o lista de optionale mai mare si mai diversificata decat poti pune pe un Mondeo. |
#36
Posted 09 October 2017 - 05:28
Acuma eu nu m-aș uita la Seria 5 când la 18 coco iei Titanium cu automată și puțini kilometri la bord. Eu de aș avea nevoie de o mașină așa mare ca și Mondeo aș cumpăra-o pe loc la cât de nouă e.
Seria 5 e mișto dar din cauza vechimii și a întreținerii scumpe zic pas. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users