Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Uite net, nu e net
Last Updated: Oct 06 2017 08:28, Started by
sadicu
, Oct 03 2017 13:41
·
0
#19
Posted 03 October 2017 - 16:44
calbog, on 03 octombrie 2017 - 15:49, said:
pe langa ca va da RDS net aproape gratis tot ei is de vina ca tu ai LINUX in loc de Windows ? Reziliaza-l, nu mai astepta. Poate o sa vina UPC cu experti in configurari Linux Si ca fapt divers, suntem destui care folosim opensourse (linux). De ce ne-am complica aiurea cu Windows daca nu avem nevoie? PS> cand ma refer la configurarea, vorbesc de setarea initiala a modemului (nu stiu ce anume setari fac ei pe acolo pentru verificare). Edited by Pololica, 03 October 2017 - 16:47. |
#20
Posted 03 October 2017 - 16:46
#21
Posted 03 October 2017 - 17:33
Ce importanta are daca omul poseda vreun router in casa ,daca internetul lipseste cu desavarsire .
Ti-e lene sa citesti topicul de la capat ? Va apucati sa dati sfaturi aiurea , asa doar ca sa va bagati in seama . Pentru initiator , de acum nu mai este o problema tehnica , ci una birocratica . Omul vrea sa scape de ceva ce nu a avut niciodata . |
#22
Posted 03 October 2017 - 18:20
calbog, on 03 octombrie 2017 - 16:46, said:
ai router in casa / apartament in custodie de la ei ? Am router personal, nu e in custodie. ndor, on 03 octombrie 2017 - 17:33, said:
Ce importanta are daca omul poseda vreun router in casa ,daca internetul lipseste cu desavarsire . Ti-e lene sa citesti topicul de la capat ? Va apucati sa dati sfaturi aiurea , asa doar ca sa va bagati in seama . Pentru initiator , de acum nu mai este o problema tehnica , ci una birocratica . Omul vrea sa scape de ceva ce nu a avut niciodata . Cred ca e la baza una tehnica, aparatul ala e probabil ars dar intr-adevar si una birocratica ca nu ma lasa sa plec la alt operator. Ci vrea sa ma tina atarnat de ei. |
#23
Posted 04 October 2017 - 08:10
Eu am facut comanda de 2 smartcard-uri la ei pt tv. Au venit destul de greu ca sa zic ... Dupa o luna, dar nu mi-au facturat chiria pentru unu din ele (celalalt e in custodie) decat dupa instalare. Daca ti-a venit factura mergi totusi la un magazin/casierie de-a lor si vorbeste acolo cu un reprezentant. Nu va mai vaietati atat de customer-service. Asa e la toti, eu am renuntat la asteptat dupa sesizari telefonice. Prea ne-am imputurosit. Daca esti in localitate, la 30 de minute de mers pe jos de magazin du-te acolo. Nu imi place cand vad plangeri de genul uite si la aia ce departament au ... Cu cat intelegi mai repede ca aia fac exact cat li se spune sa faca si nimic mai mult - cu atat mai bine pt. tine.
|
#24
Posted 04 October 2017 - 09:45
Alucard, on 04 octombrie 2017 - 08:10, said:
Eu am facut comanda de 2 smartcard-uri la ei pt tv. Au venit destul de greu ca sa zic ... Dupa o luna, dar nu mi-au facturat chiria pentru unu din ele (celalalt e in custodie) decat dupa instalare. Daca ti-a venit factura mergi totusi la un magazin/casierie de-a lor si vorbeste acolo cu un reprezentant. Nu va mai vaietati atat de customer-service. Asa e la toti, eu am renuntat la asteptat dupa sesizari telefonice. Prea ne-am imputurosit. Daca esti in localitate, la 30 de minute de mers pe jos de magazin du-te acolo. Nu imi place cand vad plangeri de genul uite si la aia ce departament au ... Cu cat intelegi mai repede ca aia fac exact cat li se spune sa faca si nimic mai mult - cu atat mai bine pt. tine. Cred ca nu ai inteles...mai explic o data...am fost si la magazin ca in caz ca nu stiai daca vrei sa faci reziliere trebuie sa mergi la magazin nu merge prin telefon. Deci am fost la magazin, in persoana cu buletinul in mana. Nu am fost puturos. Doar ca de la magazin doamna a zis asa: daca vreti sa vi se repare sunati la departamentul tehnic el se ocupa cu deranjamentele, sa SUN si sa fac sesizare ca aia nu se face in magazin. Intelegi? Si dupa ce i-am spus ca am facut deja lucrurl asta si sunt acolo ca sa reziliez mi-a spus ce am relatat mai sus, nu mai reiau ca vad ca degeaba. Eu nu m-am plans de departament, ba chiar au fost ok ca au raspuns de fiecare data, eu m-am plans de faptul ca e abuziv sa ma tina cu japca la ei daca nu sunt in stare sa imi ofere serviciul respectiv. |
#26
Posted 04 October 2017 - 15:37
Si te-ai înregistrat sa ne spui pe toate topicurile cat de nasol este?
|
#27
Posted 06 October 2017 - 08:28
OK - acum cand se implinea sorocul, cele 30 de zile, ieri dimineata au trimis mesaj ca defectiunea s-a remediat. Am incercat sa ma conectez si evident nu a mers. Dupa lungi discutii la telefon iin care eram invatat sa setez o conexiune PPPoE au vazut si ei ca nu merge. Au zis ca fac ei o alta solicitare si revin in 2-3 ore. Pe la 19.00 intr-adevar au revenit , am facut conexiunea iar si cred ca au activat userul sau ceva la ei ca a mers. In concluzie dupa aproape 30 de zile am net. Nu stiu daca sa ma bucur sau sa ma ingrijorez pentru urmatorii 2 ani in care mai pot aparea probleme din astea.
Multumesc pentru sfaturi/idei. Topicul se poate inchide. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users