Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Uite net, nu e net

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View Postcalbog, on 03 octombrie 2017 - 15:49, said:

pe langa ca va da RDS net aproape gratis tot ei is de vina ca tu ai LINUX in loc de Windows ? Reziliaza-l, nu mai astepta. Poate o sa vina UPC cu experti in configurari Linux Posted Image
Ai sa razi, dar UPC nu are nevoie de configurare si configurarea modemului l-au facut cu ajutorul linux (atat configurarea din borwser, cat si din terminal). Au mers la sigur (Ubuntu 12.04 cu Unity) eu le aveam in bara scurtaturile cu programele. Nu zic ca nu au si ei lacune, dar cand le-am zis ca am linux nu s-au speriat.

Si ca fapt divers, suntem destui care folosim opensourse (linux). De ce ne-am complica aiurea cu Windows daca nu avem nevoie?

PS> cand ma refer la configurarea, vorbesc de setarea initiala a modemului (nu stiu ce anume setari fac ei pe acolo pentru verificare).

Edited by Pololica, 03 October 2017 - 16:47.


#20
calbog

calbog

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,175
  • Înscris: 22.01.2013

View Postsadicu, on 03 octombrie 2017 - 16:05, said:

insa ei trebuiau doar sa bage userul si parola pe router care se acceseaza din browser
ai router in casa / apartament in custodie de la ei ?

#21
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,354
  • Înscris: 21.04.2005
Ce importanta are daca omul poseda vreun router in casa ,daca internetul lipseste cu desavarsire .
Ti-e lene sa citesti topicul de la capat ?
Va apucati sa dati sfaturi aiurea , asa doar ca sa va bagati in seama .
Pentru initiator , de acum nu mai este o problema tehnica , ci una birocratica . Omul vrea sa scape de ceva ce nu a avut niciodata .

#22
sadicu

sadicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 23.06.2006

View Postcalbog, on 03 octombrie 2017 - 16:46, said:

ai router in casa / apartament in custodie de la ei ?

Am router personal, nu e in custodie.

View Postndor, on 03 octombrie 2017 - 17:33, said:

Ce importanta are daca omul poseda vreun router in casa ,daca internetul lipseste cu desavarsire .
Ti-e lene sa citesti topicul de la capat ?
Va apucati sa dati sfaturi aiurea , asa doar ca sa va bagati in seama .
Pentru initiator , de acum nu mai este o problema tehnica , ci una birocratica . Omul vrea sa scape de ceva ce nu a avut niciodata .

Cred ca e la baza una tehnica, aparatul ala e probabil ars dar intr-adevar si una birocratica ca nu ma lasa sa plec la alt operator. Ci vrea sa ma tina atarnat de ei.

#23
Alucard

Alucard

    Steven Hyde

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,186
  • Înscris: 20.04.2004
Eu am facut comanda de 2 smartcard-uri la ei pt tv. Au venit destul de greu ca sa zic ... Dupa o luna, dar nu mi-au facturat chiria pentru unu din ele (celalalt e in custodie) decat dupa instalare. Daca ti-a venit factura mergi totusi la un magazin/casierie de-a lor si vorbeste acolo cu un reprezentant. Nu va mai vaietati atat de customer-service. Asa e la toti, eu am renuntat la asteptat dupa sesizari telefonice. Prea ne-am imputurosit. Daca esti in localitate, la 30 de minute de mers pe jos de magazin du-te acolo. Nu imi place cand vad plangeri de genul uite si la aia ce departament au ... Cu cat intelegi mai repede ca aia fac exact cat li se spune sa faca si nimic mai mult - cu atat mai bine pt. tine.

#24
sadicu

sadicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 23.06.2006

View PostAlucard, on 04 octombrie 2017 - 08:10, said:

Eu am facut comanda de 2 smartcard-uri la ei pt tv. Au venit destul de greu ca sa zic ... Dupa o luna, dar nu mi-au facturat chiria pentru unu din ele (celalalt e in custodie) decat dupa instalare. Daca ti-a venit factura mergi totusi la un magazin/casierie de-a lor si vorbeste acolo cu un reprezentant. Nu va mai vaietati atat de customer-service. Asa e la toti, eu am renuntat la asteptat dupa sesizari telefonice. Prea ne-am imputurosit. Daca esti in localitate, la 30 de minute de mers pe jos de magazin du-te acolo. Nu imi place cand vad plangeri de genul uite si la aia ce departament au ... Cu cat intelegi mai repede ca aia fac exact cat li se spune sa faca si nimic mai mult - cu atat mai bine pt. tine.

Cred ca nu ai inteles...mai explic o data...am fost si la magazin ca in caz ca nu stiai daca vrei sa faci reziliere trebuie sa mergi la magazin nu merge prin telefon. Deci am fost la magazin, in persoana cu buletinul in mana. Nu am fost puturos. Doar ca de la magazin doamna a zis asa: daca vreti sa vi se repare sunati la departamentul tehnic el se ocupa cu deranjamentele, sa SUN si sa fac sesizare ca aia nu se face in magazin. Intelegi? Si dupa ce i-am spus ca am facut deja lucrurl asta si sunt acolo ca sa reziliez mi-a spus ce am relatat mai sus, nu mai reiau ca vad ca degeaba. Eu nu m-am plans de departament, ba chiar au fost ok ca au raspuns de fiecare data, eu m-am plans de faptul ca e abuziv sa ma tina cu japca la ei daca nu sunt in stare sa imi ofere serviciul respectiv.

#25
KreutzerKonig

KreutzerKonig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 395
  • Înscris: 04.10.2017
E Digi. Ce pretenții să ai de la ei?

#26
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Si te-ai înregistrat sa ne spui pe toate topicurile cat de nasol este?

#27
sadicu

sadicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 23.06.2006
OK - acum cand se implinea sorocul, cele 30 de zile, ieri dimineata au trimis mesaj ca defectiunea s-a remediat. Am incercat sa ma conectez si evident nu a mers. Dupa lungi discutii la telefon iin care eram invatat sa setez o conexiune PPPoE au vazut si ei ca nu merge. Au zis ca fac ei o alta solicitare si revin in 2-3 ore. Pe la 19.00 intr-adevar au revenit , am facut conexiunea iar si cred ca au activat userul sau ceva la ei ca a mers. In concluzie dupa aproape 30 de zile am net. Nu stiu daca sa ma bucur sau sa ma ingrijorez pentru urmatorii 2 ani in care mai pot aparea probleme din astea.

Multumesc pentru sfaturi/idei. Topicul se poate inchide.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate