Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Uite net, nu e net

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
sadicu

sadicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 23.06.2006
Salut,

O mica problema as vrea sa expun si eu cu RDS...Acum 3 saptamani am instalat net la o alta proprietate de a mea ( in provincie) si eu nu am fost acasa cand s-a facut instalarea.  Mai mult eu folosesc Linux iar doreii de la instalare evident ca nu au stiu sa faca conexiunea si au zis doar ca merge, a fraierit un pensionar care a semnat.

Bun, pana aici sa zicem ok dar dupa am facut sesizare la ei si au confirmat ca e defectiune de l aun echipament de telefonie ( nu am inteles ce legatura are dar in fine) si de 3 saptamani nu am net acolo si ei zic ca incerca sa rezolve, ca nu au echipamentul respectiv dar ca o sa-l priimeasca etc etc.

Acum eu as vrea sa reziliez contractul cu ei ca eu vreau sa am internet acolo, insa ei zic ca trebuie sa stau 2 ani cat e contractul. Nu platesc nimic atata timp cat nu imi furnizeaza serviciul, ceea ce e ok insa nici nu pot sa merg la alt furnizor ca poate da drumu la net peste 8 luni si trebuie sa platesc 2 abonamente dupa.

E legal sa nu pot sa reziliez daca nu am beneficiat de serviciul respectiv de mai bine de 3 luni (sesizare inregistrata la ei si confirmat ca e din cauza lor) ?

Trebuie sa stau agatat asa de ei 2 ani ?

#2
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,617
  • Înscris: 07.02.2003

 sadicu, on 03 octombrie 2017 - 13:41, said:

Nu platesc nimic atata timp cat nu imi furnizeaza serviciul,
Daca merge pe windows e in regula :P No acu serios, poti sa le spui orice, daca s-a semnat pe 2 ani beneficiind de o oferta, se poate rezilia numai cu penalitati.

#3
sadicu

sadicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 23.06.2006

 andreic, on 03 octombrie 2017 - 13:53, said:

Daca merge pe windows e in regula Posted Image No acu serios, poti sa le spui orice, daca s-a semnat pe 2 ani beneficiind de o oferta, se poate rezilia numai cu penalitati.
Sunt de acord cu tine insa nu am beneficiat nici o secunda de serviciul lor. Deci nu am primit nicio factura si niciun discount aferent. Mi se pare absurd sa ma tine asa in joc de glezne cat vor ei. Sa repare netul in luna a 16 din 24, spre exemplu.

Vad ca pe site zice: "termenul maxim de solutionare a reclamatiei fi ind de 30 de zile de la inregistrarea sesizarii. Rezultatul demersurilor efectuate va fi comunicat
clientului prin intermediul datelor de contact comunicate (e-mail, telefon) intr-un termen de maxim 7 zile de la solutionarea reclamatiei." deco teoretic mai am o saptaman de asteptat?

Edited by sadicu, 03 October 2017 - 14:01.


#4
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,570
  • Înscris: 15.06.2004
Nu mai stiu exact cat e termenul de la incheierea contractului in care se poate rezilia fara probleme, dar parca era 15 zile, tu ai stat 3 saptamani...
Mai ai si altceva in contract in afara de internet ? Ai beneficiat de ceva de la ei ?

Ca daca nu eu cred ca se poate, dat fiind faptul ca nu ai beneficiat de acel contract de la semnarea lui pana in prezent.
Daca da, atunci sunt probleme. Se poate, dar cu posibile penalizari.

#5
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,762
  • Înscris: 09.05.2005
Fa cerere la ei sa nu platesti pe perioada in care nu functioneaza serviciul.

#6
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
ANPC direct, reclamatie pe site cu copia contractului atasata.

 eiffel, on 03 octombrie 2017 - 13:58, said:

Nu mai stiu exact cat e termenul de la incheierea contractului in care se poate rezilia fara probleme, dar parca era 15 zile,
nu exista asa ceva, decat daca este incheiat la distanta acel contract. 14 zile.

Edited by dygey, 03 October 2017 - 14:06.


#7
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,356
  • Înscris: 16.04.2014

 sadicu, on 03 octombrie 2017 - 13:41, said:

Salut,

O mica problema as vrea sa expun si eu cu RDS...Acum 3 saptamani am instalat net la o alta proprietate de a mea ( in provincie) si eu nu am fost acasa cand s-a facut instalarea.  Mai mult eu folosesc Linux iar doreii de la instalare evident ca nu au stiu sa faca conexiunea si au zis doar ca merge, a fraierit un pensionar care a semnat.

Bun, pana aici sa zicem ok dar dupa am facut sesizare la ei si au confirmat ca e defectiune de l aun echipament de telefonie ( nu am inteles ce legatura are dar in fine) si de 3 saptamani nu am net acolo si ei zic ca incerca sa rezolve, ca nu au echipamentul respectiv dar ca o sa-l priimeasca etc etc.

Acum eu as vrea sa reziliez contractul cu ei ca eu vreau sa am internet acolo, insa ei zic ca trebuie sa stau 2 ani cat e contractul. Nu platesc nimic atata timp cat nu imi furnizeaza serviciul, ceea ce e ok insa nici nu pot sa merg la alt furnizor ca poate da drumu la net peste 8 luni si trebuie sa platesc 2 abonamente dupa.

E legal sa nu pot sa reziliez daca nu am beneficiat de serviciul respectiv de mai bine de 3 luni (sesizare inregistrata la ei si confirmat ca e din cauza lor) ?

Trebuie sa stau agatat asa de ei 2 ani ?

Salut. Ofera-mi in privat numele titularului si adresa completa pentru verificarea situatiei expuse.

#8
sadicu

sadicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 23.06.2006

 eiffel, on 03 octombrie 2017 - 13:58, said:

Mai ai si altceva in contract in afara de internet ? Ai beneficiat de ceva de la ei ?

Contractul este doar pentru internet fiberlink 100 si NU nu am beneficiat nici macar o secunda. Am si contract de CATV dar ala e separat.

 LensFlare, on 03 octombrie 2017 - 13:59, said:

Fa cerere la ei sa nu platesti pe perioada in care nu functioneaza serviciul.

Asta am facut, in acelasi timp cu sesizarea.

 DIGI_Helper, on 03 octombrie 2017 - 14:29, said:


Salut. Ofera-mi in privat numele titularului si adresa completa pentru verificarea situatiei expuse.

Multumesc DIGI_Helper insa nu stiu cum ai putea tu sa ajuti...

 dygey, on 03 octombrie 2017 - 14:01, said:

ANPC direct, reclamatie pe site cu copia contractului atasata.

Asta voiam sa facu acum si am zis mai intai sa intreb aici...cred ca maine o sa fac reclamatia

#9
Sunny220

Sunny220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 30.08.2014
@Sadicu

Eu îți recomand să-i dai datele lui Digi_Helper, a ajutat pe foartă multă lume.

#10
sadicu

sadicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 23.06.2006

 Sunny220, on 03 octombrie 2017 - 14:45, said:

@Sadicu

Eu Ăźți recomand să-i dai datele lui Digi_Helper, a ajutat pe foartă multă lume.

Cu tot respectul pentru Digi_Helper eu nu vad cum m-ar putea ajuta. Doar dacă are pe acasă echipamentul ăla sau e vreun șef pe la Digi. Oricum cred că mai bine fac sesizare la ANPC poate se pun și cei de la Digi la punct și scutesc pe alții de problemele de genul asta

#11
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Suna la tehnic si roaga-i sa te ajute cu conectarea la internet. Sunt niste pasi pe care trebuie sa-i urmezi.

PS: in comunitatea linux nu ai gasit ajutor? Am vazut foarte multe tutoriale pentru conectarea la internet sub linux (eu folosesc Ubuntu de 7 ani si am configurat acum cativa ani si nu mi s-a parut mai greu decat pe Windows)

#12
poseidon07

poseidon07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 11.07.2017

 sadicu, on 03 octombrie 2017 - 15:00, said:

Cu tot respectul pentru Digi_Helper eu nu vad cum m-ar putea ajuta. Doar dacă are pe acasă echipamentul ăla sau e vreun șef pe la Digi. Oricum cred că mai bine fac sesizare la ANPC poate se pun și cei de la Digi la punct și scutesc pe alții de problemele de genul asta
Deci tu nu vrei sa-ti rezolvi problema ?

#13
sadicu

sadicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 23.06.2006
@pololica, nu asta e problema că eu știu să mă conectez pe Linux. Am menționat treabă cu Linux pentru întrebările: da de ce nu a făcut proba. Recitește ce am scris, problema e la un echipament de al lor, de telefonie cică. Ciudat e că pe scara respectiva ceilalți vecini nu au probleme, doar pe mine m-au afectat.
@poseidon07, asta ai înțeles tu? Nu as vrea sa intru in polemica , că nu asta e rostul topicului.

#14
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014
daca te duci spre reziliere, is foarte incapatanati. eu ma chinui cu ei de 3 saptamani ( si contractul meu expira in data de 5.10 ), dapai tu cu inca 2 ani de contract...


overall, NU recomand RDS din cauza customer service. mai bine zis din lipsa acestuia

#15
calbog

calbog

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,175
  • Înscris: 22.01.2013
pe langa ca va da RDS net aproape gratis tot ei is de vina ca tu ai LINUX in loc de Windows ? Reziliaza-l, nu mai astepta. Poate o sa vina UPC cu experti in configurari Linux :D

#16
sadicu

sadicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 23.06.2006

 calbog, on 03 octombrie 2017 - 15:49, said:

pe langa ca va da RDS net aproape gratis tot ei is de vina ca tu ai LINUX in loc de Windows ? Reziliaza-l, nu mai astepta. Poate o sa vina UPC cu experti in configurari Linux Posted Image
Esti total pe langa. Nu intelegi ca nu Linuxul e problema? Atat ti-a ramas in minte din tot postul? Eu am spus ca au folosit ca o scuza ca aveam linux si ca nu pot face demonstatia ca merge netul atunci cand l-au instalat. Si am inteles. Ca nu am pretentie de la muncitorii aia cu 2 clase sa stie sa configureze o conexiune PPoE pe Linux, ca daca stiau sigur nu mai instalau net la RDS.

Ca sa se inteleaga, laptopul e pe linux, insa ei trebuiau doar sa bage userul si parola pe router care se acceseaza din browser care ce sa vezi era Firefox care e si pe windows...ma rog nu mai intru in detalii. Problema e ca ar merge daca nu ar avea echipamentul ala stricat care prin nu stiu ce minune nu mai e pe stoc. Si probabil il cumpara de pe aliexpress si dureaza 40 de zile livrarea.

Am zis sa va cer parerea inainte sa fac reclamatie la ANPC. Poate nu am inteles eu tot ce scrie prin contract. Dar vad ca unii o iau pe aratura cu Linux.

Plus ca eu vreau sa platesc pentru netul ala numai ca ei nu vor sa dea. csf ncsf

Edited by sadicu, 03 October 2017 - 16:09.


#17
TangoDeltaRomeo

TangoDeltaRomeo

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 17
  • Înscris: 24.09.2017
Pai si care e problema mai exact? Adica nu functioneaza nu e o problema... Mai exact e link? Nu e link? E UTP? E FO? Adica FTTx? Banuiesc EOC daca e vorba de echipament de telefonie, un sclavete EOC ce nu e pe stoc. Daca ai da si mai multe detalii poate te ajuta cineva. Asta daca ai.

#18
sadicu

sadicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 23.06.2006

 TangoDeltaRomeo, on 03 octombrie 2017 - 16:07, said:

Pai si care e problema mai exact? Adica nu functioneaza nu e o problema... Mai exact e link? Nu e link? E UTP? E FO? Adica FTTx? Banuiesc EOC daca e vorba de echipament de telefonie, un sclavete EOC ce nu e pe stoc. Daca ai da si mai multe detalii poate te ajuta cineva. Asta daca ai.
NU stiu sa iti spun, imi baga placa aia cu "cunoaste situatia dvs. siincercam s-o remediem in cel mai scurt timp". Tot ce mi-au zis e ca e un echipament de telefonie defect pe "zona respectiva" si ca incearca sa remedieze. Dupa lungu insistente au zis ca nu e pe stoc si ca incearca sa-l aduca cat mai curand. Asta era acum 2 saptamani. Ce ma deranjeaza e ca nu vine niciun echipaj acolo sa vada si sa spuna clar. Vorbesc cu unu de la call-center care pune aceeasi placa la toata lumea.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate