Uite net, nu e net
#1
Posted 03 October 2017 - 13:41
Salut,
O mica problema as vrea sa expun si eu cu RDS...Acum 3 saptamani am instalat net la o alta proprietate de a mea ( in provincie) si eu nu am fost acasa cand s-a facut instalarea. Mai mult eu folosesc Linux iar doreii de la instalare evident ca nu au stiu sa faca conexiunea si au zis doar ca merge, a fraierit un pensionar care a semnat. Bun, pana aici sa zicem ok dar dupa am facut sesizare la ei si au confirmat ca e defectiune de l aun echipament de telefonie ( nu am inteles ce legatura are dar in fine) si de 3 saptamani nu am net acolo si ei zic ca incerca sa rezolve, ca nu au echipamentul respectiv dar ca o sa-l priimeasca etc etc. Acum eu as vrea sa reziliez contractul cu ei ca eu vreau sa am internet acolo, insa ei zic ca trebuie sa stau 2 ani cat e contractul. Nu platesc nimic atata timp cat nu imi furnizeaza serviciul, ceea ce e ok insa nici nu pot sa merg la alt furnizor ca poate da drumu la net peste 8 luni si trebuie sa platesc 2 abonamente dupa. E legal sa nu pot sa reziliez daca nu am beneficiat de serviciul respectiv de mai bine de 3 luni (sesizare inregistrata la ei si confirmat ca e din cauza lor) ? Trebuie sa stau agatat asa de ei 2 ani ? |
#2
Posted 03 October 2017 - 13:53
#3
Posted 03 October 2017 - 13:58
andreic, on 03 octombrie 2017 - 13:53, said:
Daca merge pe windows e in regula No acu serios, poti sa le spui orice, daca s-a semnat pe 2 ani beneficiind de o oferta, se poate rezilia numai cu penalitati. Vad ca pe site zice: "termenul maxim de solutionare a reclamatiei fi ind de 30 de zile de la inregistrarea sesizarii. Rezultatul demersurilor efectuate va fi comunicat clientului prin intermediul datelor de contact comunicate (e-mail, telefon) intr-un termen de maxim 7 zile de la solutionarea reclamatiei." deco teoretic mai am o saptaman de asteptat? Edited by sadicu, 03 October 2017 - 14:01. |
#4
Posted 03 October 2017 - 13:58
Nu mai stiu exact cat e termenul de la incheierea contractului in care se poate rezilia fara probleme, dar parca era 15 zile, tu ai stat 3 saptamani...
Mai ai si altceva in contract in afara de internet ? Ai beneficiat de ceva de la ei ? Ca daca nu eu cred ca se poate, dat fiind faptul ca nu ai beneficiat de acel contract de la semnarea lui pana in prezent. Daca da, atunci sunt probleme. Se poate, dar cu posibile penalizari. |
#5
Posted 03 October 2017 - 13:59
Fa cerere la ei sa nu platesti pe perioada in care nu functioneaza serviciul.
|
#6
Posted 03 October 2017 - 14:01
ANPC direct, reclamatie pe site cu copia contractului atasata.
eiffel, on 03 octombrie 2017 - 13:58, said:
Nu mai stiu exact cat e termenul de la incheierea contractului in care se poate rezilia fara probleme, dar parca era 15 zile, Edited by dygey, 03 October 2017 - 14:06. |
#7
Posted 03 October 2017 - 14:29
sadicu, on 03 octombrie 2017 - 13:41, said:
Salut, O mica problema as vrea sa expun si eu cu RDS...Acum 3 saptamani am instalat net la o alta proprietate de a mea ( in provincie) si eu nu am fost acasa cand s-a facut instalarea. Mai mult eu folosesc Linux iar doreii de la instalare evident ca nu au stiu sa faca conexiunea si au zis doar ca merge, a fraierit un pensionar care a semnat. Bun, pana aici sa zicem ok dar dupa am facut sesizare la ei si au confirmat ca e defectiune de l aun echipament de telefonie ( nu am inteles ce legatura are dar in fine) si de 3 saptamani nu am net acolo si ei zic ca incerca sa rezolve, ca nu au echipamentul respectiv dar ca o sa-l priimeasca etc etc. Acum eu as vrea sa reziliez contractul cu ei ca eu vreau sa am internet acolo, insa ei zic ca trebuie sa stau 2 ani cat e contractul. Nu platesc nimic atata timp cat nu imi furnizeaza serviciul, ceea ce e ok insa nici nu pot sa merg la alt furnizor ca poate da drumu la net peste 8 luni si trebuie sa platesc 2 abonamente dupa. E legal sa nu pot sa reziliez daca nu am beneficiat de serviciul respectiv de mai bine de 3 luni (sesizare inregistrata la ei si confirmat ca e din cauza lor) ? Trebuie sa stau agatat asa de ei 2 ani ? Salut. Ofera-mi in privat numele titularului si adresa completa pentru verificarea situatiei expuse. |
#8
Posted 03 October 2017 - 14:35
eiffel, on 03 octombrie 2017 - 13:58, said:
Mai ai si altceva in contract in afara de internet ? Ai beneficiat de ceva de la ei ? Contractul este doar pentru internet fiberlink 100 si NU nu am beneficiat nici macar o secunda. Am si contract de CATV dar ala e separat. LensFlare, on 03 octombrie 2017 - 13:59, said:
Fa cerere la ei sa nu platesti pe perioada in care nu functioneaza serviciul. Asta am facut, in acelasi timp cu sesizarea. DIGI_Helper, on 03 octombrie 2017 - 14:29, said: Salut. Ofera-mi in privat numele titularului si adresa completa pentru verificarea situatiei expuse. Multumesc DIGI_Helper insa nu stiu cum ai putea tu sa ajuti... dygey, on 03 octombrie 2017 - 14:01, said:
ANPC direct, reclamatie pe site cu copia contractului atasata. |
#9
Posted 03 October 2017 - 14:45
@Sadicu
Eu îți recomand să-i dai datele lui Digi_Helper, a ajutat pe foartă multă lume. |
#10
Posted 03 October 2017 - 15:00
Sunny220, on 03 octombrie 2017 - 14:45, said:
@Sadicu Eu Ăźți recomand să-i dai datele lui Digi_Helper, a ajutat pe foartă multă lume. Cu tot respectul pentru Digi_Helper eu nu vad cum m-ar putea ajuta. Doar dacă are pe acasă echipamentul ăla sau e vreun șef pe la Digi. Oricum cred că mai bine fac sesizare la ANPC poate se pun și cei de la Digi la punct și scutesc pe alții de problemele de genul asta |
|
#11
Posted 03 October 2017 - 15:11
Suna la tehnic si roaga-i sa te ajute cu conectarea la internet. Sunt niste pasi pe care trebuie sa-i urmezi.
PS: in comunitatea linux nu ai gasit ajutor? Am vazut foarte multe tutoriale pentru conectarea la internet sub linux (eu folosesc Ubuntu de 7 ani si am configurat acum cativa ani si nu mi s-a parut mai greu decat pe Windows) |
#12
Posted 03 October 2017 - 15:12
sadicu, on 03 octombrie 2017 - 15:00, said:
Cu tot respectul pentru Digi_Helper eu nu vad cum m-ar putea ajuta. Doar dacă are pe acasă echipamentul ăla sau e vreun șef pe la Digi. Oricum cred că mai bine fac sesizare la ANPC poate se pun și cei de la Digi la punct și scutesc pe alții de problemele de genul asta |
#13
Posted 03 October 2017 - 15:19
@pololica, nu asta e problema că eu știu să mă conectez pe Linux. Am menționat treabă cu Linux pentru întrebările: da de ce nu a făcut proba. Recitește ce am scris, problema e la un echipament de al lor, de telefonie cică. Ciudat e că pe scara respectiva ceilalți vecini nu au probleme, doar pe mine m-au afectat.
@poseidon07, asta ai înțeles tu? Nu as vrea sa intru in polemica , că nu asta e rostul topicului. |
#14
Posted 03 October 2017 - 15:28
daca te duci spre reziliere, is foarte incapatanati. eu ma chinui cu ei de 3 saptamani ( si contractul meu expira in data de 5.10 ), dapai tu cu inca 2 ani de contract...
overall, NU recomand RDS din cauza customer service. mai bine zis din lipsa acestuia |
#15
Posted 03 October 2017 - 15:49
pe langa ca va da RDS net aproape gratis tot ei is de vina ca tu ai LINUX in loc de Windows ? Reziliaza-l, nu mai astepta. Poate o sa vina UPC cu experti in configurari Linux
|
|
#16
Posted 03 October 2017 - 16:05
calbog, on 03 octombrie 2017 - 15:49, said:
pe langa ca va da RDS net aproape gratis tot ei is de vina ca tu ai LINUX in loc de Windows ? Reziliaza-l, nu mai astepta. Poate o sa vina UPC cu experti in configurari Linux Ca sa se inteleaga, laptopul e pe linux, insa ei trebuiau doar sa bage userul si parola pe router care se acceseaza din browser care ce sa vezi era Firefox care e si pe windows...ma rog nu mai intru in detalii. Problema e ca ar merge daca nu ar avea echipamentul ala stricat care prin nu stiu ce minune nu mai e pe stoc. Si probabil il cumpara de pe aliexpress si dureaza 40 de zile livrarea. Am zis sa va cer parerea inainte sa fac reclamatie la ANPC. Poate nu am inteles eu tot ce scrie prin contract. Dar vad ca unii o iau pe aratura cu Linux. Plus ca eu vreau sa platesc pentru netul ala numai ca ei nu vor sa dea. csf ncsf Edited by sadicu, 03 October 2017 - 16:09. |
#17
Posted 03 October 2017 - 16:07
Pai si care e problema mai exact? Adica nu functioneaza nu e o problema... Mai exact e link? Nu e link? E UTP? E FO? Adica FTTx? Banuiesc EOC daca e vorba de echipament de telefonie, un sclavete EOC ce nu e pe stoc. Daca ai da si mai multe detalii poate te ajuta cineva. Asta daca ai.
|
#18
Posted 03 October 2017 - 16:13
TangoDeltaRomeo, on 03 octombrie 2017 - 16:07, said:
Pai si care e problema mai exact? Adica nu functioneaza nu e o problema... Mai exact e link? Nu e link? E UTP? E FO? Adica FTTx? Banuiesc EOC daca e vorba de echipament de telefonie, un sclavete EOC ce nu e pe stoc. Daca ai da si mai multe detalii poate te ajuta cineva. Asta daca ai. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users