Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 

Zvon eliminare autoturisme non euro , euro 1,2,3 prin impozite mari ?

- - - - -
  • Please log in to reply
221 replies to this topic

#19
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Ok,si daca se plătește taxa de poluare ce se rezolva?Cu banii obtinuti ,statul cumpără aparate de filtrare a aerului sau ce face?
Banii se duc mama naibii unde,cazanele polueaza in continuare ,deci aer îmbâxit tot vom respira.

Edited by missionnad, 02 October 2017 - 01:33.


#20
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Ca si cu permisul doar cu zece clase..un zvon ce a dat de lucru masiv scolilor auto..zvonuri cu profit !!

#21
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,895
  • Înscris: 25.01.2007
Discutia asta a mai fost. Chestia e ca un impozit e venit la bugetul local, si guvernul vrea bani la bugetl central, acolo e jale mare acun.

#22
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Pe langa poluare sunt si alte efecte a cumpararii de rable din occident (starea tehnica, componente ale sistemelor de siguranta si protectie imbatranite, etc). Aceste masini sunt reparate precar cat sa treaca de RAR si ITP, pentru a fi inmatriculate sau vandute de catre samsari, Apoi, foarte multe familii si-au cumparat a doua sau a treia masina (cu 2000 - 3000 euro) pentru membrii familiei (nevasta, copii), parcarile sunt insuficiente si aglomerate, iar siguranta in trafic a acestor masini este scazuta. Saracia nu este o virtute ca sa justificam aducerea gunoaielor din Europa la noi in Romania. Pe langa saracie, avem si multe riscuri de sanatate care afecteaza traiul in aceasta tara a noastra.

#23
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

 Adm, on 01 octombrie 2017 - 23:20, said:

Mda, asta e gandire de "Daca n-au bani de paine, sa manance cozonac!"

- ca sa muncesti trebuie sa ajungi la serviciu.
- transportul in comun, acolo unde exista, e in general jalnic, iar in afara marilor orase lipseste cu desavarsire.

Vad prea des ideea asta a masinii "personale". Care, la noi, deja se vrea a fi un drept. Poate inainte de a vrea/cere o masina, cel dornic sa indeplineasca niste conditii de bun comportament social (fara amenzi urate sau neplati de amenzi/taxe/impozite) si sa aibe un loc de parcare propriu. In Bucuresti, de ex, in zonele cu blocuri de 10 etaje, zici ca a plouat cu masini. Pe absolut fiecare petic de trotuar sau prima banda: masini. Sute, mii, cat vezi cu ochii. E deprimant ca oamenii le cumpara si nu se gandesc ce sa faca cu ele cat nu le folosesc. Si pe sosea, blocate in trafic, peste jumatate din ele, au doar soferul. Pur si simplu nu ne adaptam si nu stim sa cerem ce trebuie: transport alternativ sau transport in comun decent.

Acum legat de cei care au nevoie de transport pana unde lucreaza, sunt de acord ca in lipsa unui transport in comun decent sa apeleze la masina, insa nu trebuie ca fiecare muncitor sa aibe masina proprie si sa vina singur masina sa de 500-2000 euro. Se pot "combina" minim 4 la masini decente de 4 locuri in sus si care nu sunt spaima soselelor cu fumul sau zgomotul (ma refer la masini). Dar, uneori, romanul mai are o "calitate" cand vine vorba de a imparti ceva cum ar fi o masina decenta (fie luata cu niste colegi de serviciu, fie primita ca masina de serviciu): o vrea doar pentru el, doar pentru poftele sale.

#24
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Problema rablelor nu vine din lipsa taxelor. Problema e la nivelul de trai. Majoritatea ar alege o masina noua daca ar avea banii. Sa te uiti doar la taxarea din vest dar sa nu te uiti si la nivelul de trai mi se pare cel putin ironic.
Sa te uiti doar la taxarea din vest dar sa uiti ca la noi se circula cu 60km/h ca nu avem drumuri iar la ei cu 130 ca au drumuri e o tampenie.
Sa te uiti doar la taxarea din vest din simplul motiv ca pe tine ca guvern te cam doare la dos de rable de fapt, tie in realitate iti trebuie bani pentru pomenile promise in campanie si ai gasit vaca de muls, saracul ala care incearca sa isi imbunataeasca putin viata chiar si cu o masina de 2000 de euro ca atat are.
Sa imi justifici mie ca ai dat tichet rabla de 6500 de lei si nu intelegi de ce lumea prefera SH cand de fapt amaratul ala abia a strans 2000-3000 de euro sa ia o masina E3 sa isi duca patrunjelul la piata ca nu are cu ce iar banca nu ii da credit ca nu are venit suficient e o aberatie. Asta daca nu cumva este vreo masina noua cu 4000 de euro si amaratul ala nu a aflat.

Nu mai vrei masini care sa fie un pericol pe drum?
Ai doua variante corecte ca si guvern:
1 Ori cresti real economia sustinand sectorul privat in mod real prin legislatie clara si coerenta si atunci rablele dispar in mod natural, dar nu esti capabil ca guvern sa faci asta, pe tine te intereseaza sa tii poporul prost si sarac sa iti poti cumpara votul cu o galeata si un litru de ulei
2 Verifici la sange statiile ITP si inchizi pe capete statiile care iau spaga si trec masini cu probleme. Tii RAR in trafic permanent si tragi pe dreapta tot ce misca si pare mai dubios, nu iese doar la sfarsit de luna sa isi faca targetul de amenzi.

Ca vorbim de rable vechi, cum se face ca eu trec fara probleme ITP cu o masina din 97 iar in fata mea au chinuit una din 2007 sa ii scoata gazele si tot nu au iesit fiind nevoiti sa o respinga? Sau vezi masini euro5 cu 100 de lei in talon la ITP ca au scos filtul de particule, deh, e scump sa il schimbi, dar tot tu, posesor de acel E5 imi zici mie ca am o rabla, cand eu trec pe bune la ITP si tu dai spaga. Pai cine are rabla, cine ar trebui sa isi repare cazanul ca sa nu dea spaga la ITP?

Si da, sunt de acord ca trebuie sa faci dovada ca ai unde parca masina aia inainte sa o cumperi.

Edited by PoeOvidiu, 02 October 2017 - 06:32.


#25
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Atita vreme cit au destui votanti care merg cu Dacia (aia de pina in 2004) nu se va schimba nimic general ca iese revolutie. Asa au facut-o mereu, ba impozite la motoare mari, ba taxe la import, ba accize si alte alea in benzina (care creste procentual cu cit mergi). Orice altceva decit o suma fixa anuala consistenta.

#26
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Adm, on 01 octombrie 2017 - 23:04, said:

Nu cred ca se vor pune impozite ucigatoare, dar daca acum platesti 80 lei la o cilindree mica, vei plata 200 lei.
Mai sus va fi jale, dar probabil 85% din flota e sub 2l => va maia duce nsite bani la bugetul local, care adesea nu mai are cum sa tina lumina aprinsa.

Da.. 85% din flota existenta, nu numai ca e de cilindree mica, sub 2l dar e si EURO 3 si EURO 4. Deci, unde se va ajunge ?

 Octavian_SK, on 01 octombrie 2017 - 23:14, said:

N-ai bani nu cumperi nimic, nu-i obligatoriu sa pui o rabla poluanta pe strazi. Cand au votat PSD au avut bani?

85% din parcul EXISTENT de masini din Romania sunt mai vechi de 5-7 ani si sunt EURO3 si EURO 4.  Cu aceste masini circula lumea la noi... Nu suntem in Germania, suntem in cea mai fomista tara din UE.

Edited by calinkgb, 02 October 2017 - 08:37.


#27
poseidon07

poseidon07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 11.07.2017

 AlexaLesby, on 02 octombrie 2017 - 00:03, said:

Aberatii... Singura varianta echitabila e includerea taxelor pt poluare in costul carburantilor. Adica platesti fix cat poluezi.
Ca nu va convine la unii care aveti masini noi, ca altii cu masini mai vechi se plimba la fel ca voi fara sa amaneteze viitorul copiilor pt o masina.. aia e alta problema si nu are legatura cu poluarea.. tine de frustrarile personale Posted Image
Este singura solutie ... mergi mult, consumi mult, poluezi mult..platesti mai mult

#28
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 AlexaLesby, on 02 octombrie 2017 - 00:03, said:

Aberatii... Singura varianta echitabila e includerea taxelor pt poluare in costul carburantilor. Adica platesti fix cat poluezi.

Iti dai seama la cat ar ajunge carburantii in acest caz? Si cu supraacciza escrocilor (introdusa de Ponta) si cu taxa de poluare in pretul litrului de combustibil ??? Masina e, pana la urma, o utilitate nu un moft.

 missionnad, on 02 octombrie 2017 - 01:30, said:

Ok,si daca se plătește taxa de poluare ce se rezolva?Cu banii obtinuti ,statul cumpără aparate de filtrare a aerului sau ce face?

Banii obtinuti se duc la pensionari, direct.

#29
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Diferenta de poluare intre motoarele Euro2 - Euro 6 e total nesemnificativa.
E doar marketing.

#30
C63AMG

C63AMG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 21.06.2012
Stiti vorba aia "Cainii latra,ursul trece"!Tot ce stiu ei vor face si tot ca ei va iesi.Degeaba ne panicam si discutam.Trebuie procedat ca un luna decembrie 2016,cum dau o lege pe dos hop toata lumea in strada,si asa isi vor da seama ca nu mai merge.

#31
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 PoeOvidiu, on 02 octombrie 2017 - 06:21, said:

Problema rablelor nu vine din lipsa taxelor. Problema e la nivelul de trai. Majoritatea ar alege o masina noua daca ar avea banii. Sa te uiti doar la taxarea din vest dar sa nu te uiti si la nivelul de trai mi se pare cel putin ironic.

Asa este. Impozitarea ar trebuie facuta la companiile auto. O taxa pe cifra de afaceri, pentru un mediu mai curat si lipsit de poluare + norme obligatorii de filtrare avansata a noxelor.  Va creste pretul masinilor noi cu 2000 euro si vor cumpara mult mai putini, dar e cea mai corecta solutie. Masina iese nepoluanta direct din fabrica.

 C63AMG, on 02 octombrie 2017 - 06:41, said:

Stiti vorba aia "Cainii latra,ursul trece"!Tot ce stiu ei vor face si tot ca ei va iesi.Degeaba ne panicam si discutam.Trebuie procedat ca un luna decembrie 2016,cum dau o lege pe dos hop toata lumea in strada,si asa isi vor da seama ca nu mai merge.

Asa zic si eu. Trebuie iesit masiv in strada, toti posesorii de auto.

 Quantum, on 02 octombrie 2017 - 06:40, said:

Diferenta de poluare intre motoarele Euro2 - Euro 6 e total nesemnificativa.
E doar marketing.

Asa este!  Poti sa ai o masina EURO 3 de cilindree mica (masina de oras) care sa polueze mult mai putin decat una EURO 5 relativ noua de putere dubla. Dar pe nimeni nu intereseaza asta. Intereseaza doar taxarea prostilor.

Edited by rosix, 02 October 2017 - 06:41.


#32
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014

 rosix, on 02 octombrie 2017 - 06:38, said:

Masina e, pana la urma, o utilitate nu un moft.

  Mai ales ca nu ai transport in comun.  Sau ai? Ia sa luam toate satele/comunele sa vedem cate au si cate nu au transport in comun spre cel putin 2-3 orase invecinate?
Stiu ca repede va gaditi la transportul urban in orasele mari cand auziti de transport in comun, dar totusi cu cei de pe sate ce facem? Ii lasam sa ia o masina buna cu 3000 de euro sau ii lasam sa ia una E5 tot cu 3000 de euro ca atat au? Adica una cat de cat in stare buna de prin 2003-2005 sau o cazatura care sta sa se rupa de prin 2009? Adica omul ala tot masina de 3000 isi ia daca atat are. Problema e ca daca il fortezi sa ia din 2009-2011 nu stiu in ce stare poate sa fie masina aia daca e vanduta sub 3000 dar se incadreaza si in buget si in taxele legale, deci din punt de vedere legal e buna. Ca nu are frane, ca ii merge directia in toate partile, ca ii joaca rotile, ca are 700.000km nu prea conteaza, important e sa fie E5 si sub 3000 sau 2000 de euro, cat are fiecare si statul si carcotasii sunt cei mai fericiti, este sigura pe drum, asa zic ei iar noi mai, mai ca ii si credem.

Conform sustinatorilor impozitarii masive a masinilor mai vechi, aceasta masina este extrem de buna si de sigura sa circule pe drumurile noastre:
https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81
Pentru ca astea o sa apara, putin cosmetizate Posted Image

Edited by PoeOvidiu, 02 October 2017 - 07:07.


#33
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Din considerente politice , modificarile nu vor afecta neaparat masinile vechi. Ele apartin oamenilor cu posibilitati finncire reduse , adica votantii PSD. In plus , diferentele efective dintre normele de poluare pe aceeasi cilindree sunt foarte mici. Cine imi spune ca o sa ii moara plodul poluat pentru ca eu circul pe strada cu   masina E3 care scoate 140 mg Co2 / km ...fata de masina lui E4  care scoate 135 mgCo2/ hkm ( la aceeasi cilndree ) este un cretin si un ipocrit .

Edited by JurasikMan, 02 October 2017 - 07:24.


#34
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 10.04.2009
nu mai au de unde sa dea salariile/pensiile umflate din pix, asta e problema :)

deja s-au imprumutat peste masura, trebuie sa "faca bani" din altceva

#35
Qwerty69

Qwerty69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 17.06.2011
Eu sunt de acord doar cu conditia cu acesti bani sa se investeasca in mediu si numai in mediu.(plantare copaci, parcuri eoliene, ferme solare, etc) Sa scoata programul rabla, cu programul rabla nu ajuti deloc mediul.
Daca tot vor sa bage o taxa de poluare eu as face in urmatorul fel:
Impozitul actual se inmulteste cu un coeficientu dupa cum urmeaza:
Euro 6 = 1
Euro 5 = 1.1
Euro 4 = 1.25
Euro 3 = 1.5
Euro 2 = 2
Euro 1 = 4
Non Euro = 8

Apoi sa mai adauge in pretul benzinei o mica acciza gen (0.1 Ron/litru) care bani sa nu ii colecteze statul ci companiile petroliere sa investeasca in mediu. Gen Petrom ai vandut 1000 milioane litrii de combustibil in 2017, trebuie sa faci investitii de 100 milioane ron in mediu (plantezi cateva paduri, etc)

Edited by Qwerty69, 02 October 2017 - 07:32.


#36
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008

 Quantum, on 02 octombrie 2017 - 06:40, said:

Diferenta de poluare intre motoarele Euro2 - Euro 6 e total nesemnificativa.
E doar marketing.
Asta daca euro 2 de care spui are tot atatia km cat euro 6, dar de regula euro 2 ala scoate fum de zici ca-i centrala pe carbune, ca omu' e sarac si nu-si permite sa faca motorul si daca-i consuma 1 litru de ulei la 1000 de km sau mai repede nu-l intereseaza ca baga ulei ars.
Ca sa-i faca motorul nu merita ca il costa cat a dat pe masina. Posted Image
Iti convine sa mergi dupa unu din asta cativa km?
Sa nu mai spun si de faptul ca de regula masinile astea-s epuizate, directia e praf, ca omu nu-si permite, piesele-s scumpe, schimbatu-i scump, sa-i sara la unu din asta in fata ta de pe contrasens pivotul cum crezi ca ar fi?
Sunt de acord ca omul nu are bani, dar totusi, sa-si permita sa o intretina macar strictul necesar.

Edited by bogdan_popescu, 02 October 2017 - 07:54.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate