Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Zvon eliminare autoturisme non euro , euro 1,2,3 prin impozite mari ?

- - - - -
  • Please log in to reply
221 replies to this topic

#37
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004

View PostQwerty69, on 02 octombrie 2017 - 07:29, said:

Eu sunt de acord doar cu conditia cu acesti bani sa se investeasca in mediu si numai in mediu.(plantare copaci, parcuri eoliene, ferme solare, etc) Sa scoata programul rabla, cu programul rabla nu ajuti deloc mediul.
Daca tot vor sa bage o taxa de poluare eu as face in urmatorul fel:
Impozitul actual se inmulteste cu un coeficientu dupa cum urmeaza:
Apoi sa mai adauge in pretul benzinei o mica acciza gen (0.1 Ron/litru) care bani sa nu ii colecteze statul ci companiile petroliere sa investeasca in mediu. Gen Petrom ai vandut 1000 milioane litrii de combustibil in 2017, trebuie sa faci investitii de 100 milioane ron in mediu (plantezi cateva paduri, etc)

     Hahaha!
     Benzina contine deja accize si poti fi sigur ca banii aia nu se cheltuie pe ce trebuie. Poate se duc mai degraba pe pensiile parlamentarilor...

      In ce priveste panourile solare si eoliene te-ai gandit bine. Curentul obtinut prin metoda asta este mult mai scump si te arde tot pe tine la buzunar.

#38
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View PostJurasikMan, on 02 octombrie 2017 - 07:23, said:

Din considerente politice , modificarile nu vor afecta neaparat masinile vechi. Ele apartin oamenilor cu posibilitati finncire reduse , adica votantii PSD.

Asta de unde ai mai scos-o? Cu siguranta ca, daca se va introduce o taxa pentru toata lumea, va fi afectata absolut toata lumea...   Daca iti amintesti si Ponta, declarativ, la inceput a fost cu pensionarii, dupa care ne-a umplut de taxe: taxa pe stalp, supraacciza, s-au marit taxele locale... taxe peste taxe.  De accea cred ca pana si fraerii PSD vor iesi in strada cand isi vor da seama ca pierd mai mult decat au castgiat cu alde Dragnea.

View PostQwerty69, on 02 octombrie 2017 - 07:29, said:

Eu sunt de acord doar cu conditia cu acesti bani sa se investeasca in mediu si numai in mediu.(plantare copaci, parcuri eoliene, ferme solare, etc) Sa scoata programul rabla, cu programul rabla nu ajuti deloc mediul.

Banii se duc direct la pensionari, asa cum s-a intamplat si cu supra-acciza inventata de Ponta, chipurile, pentru drumuri si autostrazi. Bubuie Roamnia de autostrazi, la 3 ani de la introducerea acestei taxe abuzive in pretul combustibililor.

Pentru necunoscatori - PSD-ul a iesit victorios in alegeri cu ajutorul pomenilor facute la pensionari din astfel de taxe abuzive, sa fim bine intelesi.

Orice guvern care pune taxe abuzive tuturor, iar apoi redistribuie la pensionari, isi asigura guvernarea pe veci in aceasta tara. De asta Romania nu va ajunge absolut nicaieri cu acesti tzepari !!!

Edited by rosix, 02 October 2017 - 08:02.


#39
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010

View Postposeidon07, on 02 octombrie 2017 - 06:36, said:

Este singura solutie ... mergi mult, consumi mult, poluezi mult..platesti mai mult

Voi va ganditi mult când scrieti. Un impozit final in carburanti se va reflecta la toti consumatorii, inclusiv in lantul de distributie al marfurilor. Pare ca voi vreti sa contribuiti toti la plata poluarii in Romania, desi nu aveti masina. Impozit pe clasa de cilindree, norma de poluare si anul fabricatiei, ca la timbrul de mediu, cu cat era mai veche masina obtineai o reducere mai mare.

#40
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007

View PostJurasikMan, on 02 octombrie 2017 - 07:23, said:

Din considerente politice , modificarile nu vor afecta neaparat masinile vechi. Ele apartin oamenilor cu posibilitati finncire reduse , adica votantii PSD. In plus , diferentele efective dintre normele de poluare pe aceeasi cilindree sunt foarte mici. Cine imi spune ca o sa ii moara plodul poluat pentru ca eu circul pe strada cu   masina E3 care scoate 140 mg Co2 / km ...fata de masina lui E4  care scoate 135 mgCo2/ hkm ( la aceeasi cilndree ) este un cretin si un ipocrit .
Ca fapt divers, io am euro 4 cu 174 co2.

Oricum, mi se pare amuzant ca unii chiar cred ca taxele astea au treaba cu poluarea, ba chiar isi bat capul sa propuna ei taxe, metode de taxare...

#41
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010
http://stirileprotv....t-mai-mult.html

#42
iulian160380

iulian160380

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 426
  • Înscris: 20.09.2017
Au lucrat "pervers"  cei de la PSD... au scos o taxa care se aplica o singura data la inmatriculare si vor sa bage o alta taxa care se aplica la toate masinile pe toata durata ei de functionare in functie de numarul de kilometriii parcursi anual. Nu era mai simplu sa spuna, decat sa bage iar taxa aceea (care se pare ca o sa se plateasca anual), ca "incepand cu 2018 la inmatriculare nu vor mai fi acceptate decat masini de la Euro 4 in sus "? Taxa in sine este o idee buna, reduce rablele de pe drumurile publice, mare parte din ele luate de pe la cimitirele de masini de afara si aduse in tara cu mari probleme pe partea mecanica si electrica....atat... Chestia cu ce se vor face cu acei bani luati din taxa este "miza"... se vor duce in mare parte pe salariile bromfilor care "chipurile" se vor ocupa cu "ecologizarea" acestui domeniu... in realitatea o sa faca "pe dracu sa-i ia de prosti incompetenti" .... ca de altfel toate taxele si accizele platite aiurea de romani... banii se duc in buzunarele mafiotilor iar romanul de rand isi plange de mila cand intra cu masina in gropile din trafic. Personal nu sunt de acord sa mai avem in trafic masini sub Euro4, consider ca din moment ce-ti doresti o masina merita (pentru siguranta ta, a familiei tale si a celorlalti participanti in trafic) sa nu te grabesti si sa mai strangi 1500-3000 euro in plus ca sa cumperi o masina de la Euro4 in sus decat sa vii cu un jaf vechi de peste 10 ani si sa creezi pericol in trafic prin insasi vechimea acelei masini. S-a ajuns in situatia in care in 7 luni sa avem in parcul auto din Romania vechituri cat a reusit sa anuleze timp de 7-8 ani programul "rabla". Trebuie sa ne gandim serios cand luam o masina "ce vrem de la ea?"... siguranta sau sa ne omoram in trafic care pe care si-a luat masina mai veche

Edited by iulian160380, 02 October 2017 - 08:30.


#43
AlexaLesby

AlexaLesby

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 18.09.2016

View Postaris86, on 02 octombrie 2017 - 08:02, said:


Voi va ganditi mult când scrieti. Un impozit final in carburanti se va reflecta la toti consumatorii, inclusiv in lantul de distributie al marfurilor. Pare ca voi vreti sa contribuiti toti la plata poluarii in Romania, desi nu aveti masina. Impozit pe clasa de cilindree, norma de poluare si anul fabricatiei, ca la timbrul de mediu, cu cat era mai veche masina obtineai o reducere mai mare.

Exact. Si asa si trebuie. Cand cumperi paine platesti partea TA de poluare, ca nu transportatorul o mananca.

#44
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,012
  • Înscris: 29.06.2011
Se creeaza o falsa impresie ca masinile mai vechi de 10 ani sunt rable, nesigure. Pai un Focus, Golf, Astra,etc., nu mai spun de masini din clase mai mari din 2005 da clasa unui Logan nou la siguranta.
Ce o sa se intample daca o fie un impozit prea mare ? Ce-i ce deja au o masina veche o sa aloce mai putini bani pentru intretinerea acestora pentru a putea avea bani de impozit, deci or sa fie masini in stare tehnica mai proasta pe sosele si probabil o sa scada importul de masini.
Poluarea o sa fie la fel.

#45
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

View Postrosix, on 02 octombrie 2017 - 06:35, said:

85% din parcul EXISTENT de masini din Romania sunt mai vechi de 5-7 ani si sunt EURO3 si EURO 4.  Cu aceste masini circula lumea la noi...
asa si? a zis cineva sa nu circuli cu ele? sau vrei sa te subventioneze guvernul ca nu-ti permiti tu decat o gioarsa; detinera unei masini nu-i un drept; poti plati bine nu poti mergi pe jos, nu ma obligi pe mine sa iti inhalez tie noxele;din pacte nivelul de educatie este diferit de asta unii intelg altii nu...si mai usor cu expresii de genul "esti sanatos la cap..." ca nu am facut armata impreuna si clar nu avem acelasi nivel de educatie. k?

#46
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008
Pentru protectia mediului ar trebui sa se ocupe de transportul in comun mai mult, sa faca lumea sa renunte la masini in favoarea transportului in comun, sa suplimenteze cursele existente si sa subventioneze astfel incat pretul biletelor sa scada macar la jumatate.
Asa ar scadea traficul drastic in orase unde nu mai ai loc pur si simplu si parcari nu mai gasesti deloc, si cred ca i-ar costa mai putin decat orice alt program.

#47
AlexaLesby

AlexaLesby

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 18.09.2016

View PostOctavian_SK, on 02 octombrie 2017 - 08:29, said:

asa si? a zis cineva sa nu circuli cu ele? sau vrei sa te subventioneze guvernul ca nu-ti permiti tu decat o gioarsa; detinera unei masini nu-i un drept; poti plati bine nu poti mergi pe jos, nu ma obligi pe mine sa iti inhalez tie noxele;din pacte nivelul de educatie este diferit de asta unii intelg altii nu...si mai usor cu expresii de genul "esti sanatos la cap..." ca nu am facut armata impreuna si clar nu avem acelasi nivel de educatie. k?
Interesant, adica ala cu masina veche nu te poate obliga pe tine sa-i inhalezi noxele, dar tu il poti obliga pe el sa le inhaleze pe ale tale.
Altul care are impresia ca daca are masina noua e deasupra tuturor...

Edited by AlexaLesby, 02 October 2017 - 08:35.


#48
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008

View PostAlexaLesby, on 02 octombrie 2017 - 08:33, said:

Interesant, adica ala cu masina veche nu te poate obliga pe tine sa-i inhalezi noxele, dar tu il obligi pe el sa le inhaleze pe ale tale.
Altul care are impresia ca daca are masina noua e deasupra tuturor...
nu e vorba de asta, nu ai inteles, una e sa ai noxe in niste limite, si alta e sa scoti fum ca la centrala pe carbune de la Rovinari.

#49
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
@AlexaLesby: de curiozitate tu esti posesoare de ce norma euro?

#50
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010
Ea sta in Marea Britanie, nu cred ca o intereseaza prea mult soarta conationalilor.

#51
horeanicolae

horeanicolae

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 15.02.2017
De ce ar trebui sa platesc eu mai mult, care circul 8.000 km/an cu masina mea euro 4, decat cineva care circula 30.000 km/an cu masina euro 6? E taxa de poluare/mediu, sau taxa de cine are masina mai veche?

#52
AlexaLesby

AlexaLesby

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 18.09.2016
E taxa de masina veche, mai bine i s-ar zice taxa de protejare a orgoliului celor cu masini noi :)

#53
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010

View Posthoreanicolae, on 02 octombrie 2017 - 08:41, said:

De ce ar trebui sa platesc eu mai mult, care circul 8.000 km/an cu masina mea euro 4, decat cineva care circula 30.000 km/an cu masina euro 6? E taxa de poluare/mediu, sau taxa de cine are masina mai veche?

In acest caz nu iti mai cumperi masina, ca nu mai este rentabil costul/km, mai bine meri cu taxiul sau inchiriezi masina.

#54
horeanicolae

horeanicolae

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 15.02.2017

View Postaris86, on 02 octombrie 2017 - 08:51, said:


In acest caz nu iti mai cumperi masina, ca nu mai este rentabil costul/km, mai bine meri cu taxiul sau inchiriezi masina.

Daca de exemplu (nu e cazul) locuiesc la sat, si cel mai apropiat spital e la 40+ km distanta? Daca, de ex, microbusul opreste in statia din sat doar dimineata la 6 si seara la 9? Daca pamantul pe care il lucrez e la 15 km de casa din sat? Exemplele pot continua... ideea e aceeasi. Unii oameni chiar au nevoie de masina, nu stau ca si noi (presupun ca si tu) in oras, si se plimba doar la mall, sau pe langa statii de tramvai si taxi.

Nu vreau sa intram acum in polemica cu viata la sat si cat de necesara e masina... vroiam doar sa ridic o intrebare care mie mi se pare valida. Daca nu reusesti sa vezi si punctul asta de vedere, atunci ok, mai bine inchiriez masina :).

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate