Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sunt păgubit, deci sufăr - Despăgubire auto
Last Updated: Sep 22 2017 16:32, Started by
sergiu_gh
, Sep 22 2017 13:30
·
0
#1
Posted 22 September 2017 - 13:30
Vă salut, domnilor. Observ că nevinovăția se plătește mai scump uneori, mai ales în cazul meu.
Mi-a fost lovită mașina, un Accent 2007, de un A6 prima generație, în spate. A lui cred că merge bine mersi astăzi, în timp ce mașina mea a zăbovit 30 de zile în reprezentanță, pentru ca azi dimineață să primesc ofertă de despăgubire: una în caz că n-o repar, alta dacă vreau s-o repar. Pentru varianta reparării, primesc 10.000 lei și încă 300 ca să mă șterg la cur. Scuzați. Problema e că oricât de mult mi-am îngrijit mașina, oricât de dragă îmi e, oricâte laude a primit de la alții că arată bine pentru ceea ce este ea de fapt, adică un cazan vechi de 10 ani, realitatea e "că cam" pe-acolo sunt prețurile modelului în piață. Evident, aplicând negocierea și scăzând subiectivismul vânzătorului. Că eu consider să cer pe ea 3.000 EUR e una, că ea conform unor calcule valorează 2.250 EUR așa cum zice asiguratorul (deși nu am încredere în nimeni) e alta. În fine. Tastatul mult sărăcia omului. Vreau s-o repar. Am de schimbat, printre multe chestii, patru elemente mai delicate, care necesită sudură: aripă stânga spate, lonjeron stânga spate, oala de la rezervă și panoul spate. Mașina nu e terci, însă s-au îndoit pe-acolo chestii și trebuie înlocuite. Sunt foarte conștient că reprezentanța îmi va da un deviz soră cu atacul de cord, iar dacă suma este maaare, mă gândesc să fac un fel de ghidușie din care să ies și eu mai ieftin. Credeți, din experiențele voastre proprii, că dovedind asiguratorului așa cum cere el, cu deviz și factură, că îmi repar măcar piesele delicate în reprezentanță (asta dacă acceptă service-ul să-mi facă o semi-lucrare la mașină) și cu alte facturi că mi-am procurat personal celelalte piese, second hand sau nu, adică portbagaj, armătură, absorbant, bară spate, stopuri etc. care însumate să treacă de cei 10.000 de lei, vor constitui suficiente dovezi să primesc toți banii? Adică să împart reparația așa încât să ies bine. Ideea e că dacă-mi văd structura făcută cum trebuie, restul pieselor ce necesită montaj "cu șurubelnița și clipsul" le pot găsi prin alte surse și mă pot duce în altă parte pentru montaj și vopsire. Ideea e că voi încerca să am documente justificative la orice fac. Ajutați cu o opinie onestă un șofer pasionat, pentru a-și repara mașina până de ziua lui prin noiembrie! Mulțumiri! |
#2
Posted 22 September 2017 - 13:40
Nu cred ca vei primi mai mult decat valoarea masinii. pentru reparatii.
Oricum din ce descrii, nu merita reparata. Nu mai iese masina din ea. Edited by pasilla, 22 September 2017 - 13:41. |
#3
Posted 22 September 2017 - 13:43
Poti cere o oferta de la un alt service mai serios, dar mai ieftin decat reprezentanta. In principiu cauta alte service-uri axate pe tinichigerie, dar care sa accepte sa lucreze cu asiguratorul care face despagubirea. Pentru ca despagubirea sa fie facuta direct si sa nu te puna pe tine pe drumuri.
La reprezentanta spre exemplu mie mi-au cerut 1200 de lei revopsirea capotei, la o tinichigerie dintr-asta 500 de lei. Fransiza politei mele casco e 400 de lei, deci am preferat sa o fac la tinichigerie si nu la reprezentanta, fara a apela la CASCO, chiar daca service-ul de tinichigerie ar fi acceptat sa se faca decontarea prin asigurator, nu am vrut sa-mi "stric" polita din cauza unei zgarieturi. (Imi zgariase cineva cu un cui capota, tragand o dunga, pentru a se razbuna probabil) Eventual scrie in ce localitate ai dori sa ti se recomande o tinichigerie mai ok. Poti pune o poza sau mai multe cu zona afectata? (acopera-ti numarul sau ce nu doresti sa "divulgi") pentru o evaluare "online" Edited by Ciubex, 22 September 2017 - 13:56. |
#4
Posted 22 September 2017 - 13:44
Stai ca nu pricep, e dauna totala si iti da pe ea 10.000 lei + epava?
|
#5
Posted 22 September 2017 - 13:44
#6
Posted 22 September 2017 - 13:45
#7
Posted 22 September 2017 - 13:45
Ca 10.000 lei doar pentru reparare un Accent vechi de 10 ani deja e mult Mai ales ca spui ca te-a lovit usor A6-le si ala e ok, doar a ta are semne
Deci tind sa cred ca e 10.000 + epava la o dauna totala si ca A6-le nu e chiar ok nici el. Edited by samebo, 22 September 2017 - 13:48. |
#8
Posted 22 September 2017 - 13:49
pasilla, on 22 septembrie 2017 - 13:40, said: Nu cred ca vei primi mai mult decat valoarea masinii. pentru reparatii. Oricum din ce descrii, nu merita reparata. Nu mai iese masina din ea. |
#9
Posted 22 September 2017 - 13:51
Domnilor, mulțumesc. Pică faza cu aruncatul mașinii. O repar. Asta e, sunt încăpățânat.
Acum: pe adresa primită mi s-au comunicat două sume de bani. 75 la sută plus epava, fără să dovedesc nimic, sau valoarea mașinii pe piață în 100%, dacă vin cu documente justificative că vreau s-o repar: deviz, facturi, etc. Întrebarea mea era: asiguratorul vrea dovada unui singur deviz și a unei singure facturi la un singur service din care să reiasă faptul că o repar, pentru a primi cei 10.000 ron? Sau pot jongla cu unele piese achiziționate ieftin, mai o factură de montaj în altă parte, etc? Voi cântări varianta reprezentanței, în funcție de ce deviz mi se comunică luni. Atașez și poză. Cealaltă mașină a ieșit și ea nițel șifonată dar muuult mai ușor. Attached FilesEdited by sergiu_gh, 22 September 2017 - 13:52. |
#10
Posted 22 September 2017 - 13:53
Mai sus recomandam sa ceri sfatul unui service de tinichigerie care lucreaza cu asiguratorul cu care ai nevoie, nu sa o repari pe "naspa" si sa iei banii de la asigurator. (am sa modific textul sa se inteleaga asta)
|
|
#11
Posted 22 September 2017 - 13:54
Deci 7500 lei + epava sau maxim 10.000 lei daca vii cu factura de reparatie insumand maxim 10.000 lei?
Alege prima varianta, la a doua nu ai nici un avantaj |
#12
Posted 22 September 2017 - 13:59
@Ciubex, nu vorbesc de făcut pe nașpa. Totul pe facturi. Una din variante - pentru că mă voi interesa și de service-uri cu tinichigii recomandați, să zic așa - era să cer reprezentanței să îmi facă lucrarea de înlocuit a acelor componente "critice", în cazul în care întreaga reparație depășește cu mult o sumă decentă.
Fac o pauză și spun că sunt ok și cu o suplimentare de bani, dacă diferența e suportabilă, s-o rezolv. Pe mine mă depășește partea cu dovada către asigurator că vreau s-o fac. În cazul în care ați avut experiențe similare. La asta aș dori să ne rezumăm ca și discuție. |
#13
Posted 22 September 2017 - 14:05
sergiu_gh, on 22 septembrie 2017 - 13:51, said:
Acum: pe adresa primită mi s-au comunicat două sume de bani. 75 la sută plus epava, fără să dovedesc nimic, sau valoarea mașinii pe piață în 100%, dacă vin cu documente justificative că vreau s-o repar: deviz, facturi, etc. Nu stiu de ce te incapatanezi si nu accepti prima varianta ?? Prin ce reparatii sunt necesare, nu prea mai iese o masina ok din saraca de ea. Ia banii, mai pune un pic si iti iei alt Accent, de generatie mai noua. Si asa e toata lumea multumita si vei avea si masina pana la ziua ta. Altfel......cam greu. |
#14
Posted 22 September 2017 - 14:12
Nu stiu ce vrei tu sa inlocuiesti acolo ma refer la tabla, nu la spoiler.
Eu am fost lovit un pic mai rau dar similar. Am cautat tinichigiu care sa nu taie, caci se poate face si fara taiere. Am gasit. Masina mea nu are nici o deviere de tinuta, nimic, test la 180 km, merge ca inainte de incident. Edited by crisstonne, 22 September 2017 - 14:13. |
#15
Posted 22 September 2017 - 14:13
sergiu_gh, on 22 septembrie 2017 - 13:30, said:
Credeți, din experiențele voastre proprii, că dovedind asiguratorului așa cum cere el, cu deviz și factură, că îmi repar măcar piesele delicate în reprezentanță (asta dacă acceptă service-ul să-mi facă o semi-lucrare la mașină) și cu alte facturi că mi-am procurat personal celelalte piese, second hand sau nu, adică portbagaj, armătură, absorbant, bară spate, stopuri etc. care însumate să treacă de cei 10.000 de lei, vor constitui suficiente dovezi să primesc toți banii? Adică să împart reparația așa încât să ies bine. Nici vorba... Ai mai auzit tu pe cineva sa fi primit mai mut decat oferteaza firma de asigurari, doar ca s-a dus cu niste hartii in care scrie sume mai mari ??? |
|
#16
Posted 22 September 2017 - 14:15
Odata ce a fost atins lonjeronul, nu cred ca e asa usor sa fie reparata fara probleme ulterioare (instabilitate la viteze mari sau alte probleme). Asta mai ales cu "meseriasii" auto din Romania.
Mai bine faci cum spun colegii, si te orientezi spre alta masina. Edited by Hider141, 22 September 2017 - 14:16. |
#17
Posted 22 September 2017 - 14:17
Poti sa vii tu cu facturi de 10.000 euro, daca ei ti-au spus ca iti deconteaza pana la 10.000 lei, atata platesc ei, restul e treaba ta.
|
#18
Posted 22 September 2017 - 14:19
Eu iti sugerez sa accepti 75% + epava.
Motorul si cutia de viteze ar trebui sa fie in regula si ar trebui sa valoreze suficient de mult cat sa te duca pe profit, iar apoi iti mai raman tot felul de maruntisuri care pot fi usor valorificate. Daca te apuci sa sudezi lonjeroane cam greu s-o scoti cum trebuie, mai bine iti iei alta masina care stii ca din punct de vedere structural n-a fost compromisa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users