Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Revolut - spaima bancilor
Last Updated: Jul 07 2019 21:03, Started by
gumball3000
, Sep 08 2017 08:29
·
0
#7561
Posted 23 February 2019 - 20:07
Nu la transferuri sunt blocate conturile ci la top up.
Daca tu depasesti limita de top up (limita variabila). Aceasta limita poate fi ridicata prin justificarea veniturilor. Cine-i paranoic si nu vrea sa justifice poate linistit parasi barca. |
#7562
Posted 23 February 2019 - 20:17
Lex, am fost blocat de doua ori consecutiv in doua saptamani in conditiile in care oricum aveam deja justificate veniturile cu dovezi de pe ANAF, trimise anterior. Apoi trimise iar, deblocat, blocat, trimise iar, deblocat, blocat, trimise iar etc....
Cum justifici asta? Nu e vorba ca cine nu vrea sa justifice sa paraseasca barca, ci de ce tot blocheaza mereu in conditiile in care sunt justificate veniturile. E vorba ca nu sunt transparenti, asta e problema. Vreau sa vad si eu acel articol in TC Edited by costinuti, 23 February 2019 - 20:18. |
#7563
Posted 23 February 2019 - 20:18
Dacă faci top up doar pentru schimb valutar și apoi transfer înapoi in banca poate fi văzut ca specula - ceea ce contravine t&c’s.
|
#7565
Posted 23 February 2019 - 20:24
#7566
Posted 23 February 2019 - 20:44
costinuti, on 23 februarie 2019 - 20:17, said:
Lex, am fost blocat de doua ori consecutiv in doua saptamani in conditiile in care oricum aveam deja justificate veniturile cu dovezi de pe ANAF, trimise anterior. Apoi trimise iar, deblocat, blocat, trimise iar, deblocat, blocat, trimise iar etc.... Cum justifici asta? Nu e vorba ca cine nu vrea sa justifice sa paraseasca barca, ci de ce tot blocheaza mereu in conditiile in care sunt justificate veniturile. E vorba ca nu sunt transparenti, asta e problema. Vreau sa vad si eu acel articol in TC Nu vreau sa arati documentele pe care le-ai trimis ca sa iti deblocheze contul, dar spune cu cit ai facut top-up, ce operatiuni ai facut dupa aceea. Poate asa devine mai clara situatia |
#7567
Posted 23 February 2019 - 20:54
Poftim, citește singurel: https://www.revolut.com/legal/terms
Nu e problema mea ca semnezi fără sa citești și nici nu trebuie sa-ți zic eu articolul și litera. Lectura placuta |
#7568
Posted 23 February 2019 - 20:59
edydotmail, on 23 februarie 2019 - 20:18, said:
Dacă faci top up doar pentru schimb valutar și apoi transfer înapoi in banca poate fi văzut ca specula - ceea ce contravine t&c’s. Pai toti facem asa, e princialul motiv pentru care folosim Revolut, ca pentru plati avem si carduri locale, deci nu poate fi un motiv. Eu folosesc si cardul Revolut si internet bankingul lor si plati recurente. |
#7569
Posted 23 February 2019 - 21:04
In 2 ani de cont revolut a fost blocat o singura data, când am folosit cardul unui prieten sa fac top up - cu acordul lui. După o săptămâna de așteptat in chat am rezolvat pe twitter, super tembela treaba, dar am rezolvat. Și eu îl folosesc doar pentru schimb valutar, dar din contul meu intr-o țara, intr-o valuta, in conturile mele sau ale altora in alte tari și valute. Și la sume de bun simt, chiar dacă pot sa fac top up și de £5000 o data - am pus un zero in plus din greșeală și a mers.
Mi se pare ca e un serviciu ca oricare altul. Dacă nu abuzezi de el și îl folosești corect, își face treaba. Dacă nu, nu, și tot tu ajungi sa îți faci nervi degeaba. Doar părerea mea |
#7570
Posted 23 February 2019 - 21:05
Tu nu folosesti Revolut DOAR PENTRU SCHIMB si de aceea nu ai avut contul blocat.
La fel si eu, folosesc pentru schimb pentru ca este avantajos, dar suma este mica in fiecare luna, in rest pentru plati pe internet si chiar la POS. Folosesc la POS pentru ca gasesc aplicatia Revolut mult mai avansata fata de cea a bancii mele de la care am cardul de debit. |
|
#7571
Posted 23 February 2019 - 21:08
Quote
Nu la transferuri sunt blocate conturile ci la top up. Daca tu depasesti limita de top up (limita variabila). Nu mai faceti top up. Colaborati intre voi, intre prieteni, familie, faceti transferuri, schimbati cash pentru transfer, faceti topup putin si des, faceti topup din timp pentru o activitate din viitor etc. |
#7572
Posted 23 February 2019 - 21:10
costinuti, on 23 februarie 2019 - 20:17, said:
Cum justifici asta? Citeste de la "meet our financial crime prevention and detection system". E un sistem automat... Si nu, sistemele astea nu pot fi perfecte si nici nu vor fi facute dupa preferintele clientilor. Nimeni nu te obliga sa folosesti serviciile lor. |
#7573
Posted 23 February 2019 - 21:12
Salutare...azi am incercat sa fac Top up in Phyre de pe cardul Revolut si nu a mers (am facut peste 10 incercari). Precizez ca in trecut am facut si a mers de fiecare data.
Precizez ca merge sa fac Top Up in Phyre de pe alt card si ca merge sa fac plati cu cardul Revolut. Vreo idee ? |
#7574
Posted 23 February 2019 - 21:43
@edy deja citisem T&C, si cum ziceam nu scrie clar. Au scris doar la modul general ca sa fie iei acoperiti in orice situatie. Daca nu ma crezi poti verifica.
@amami am povestit deja asta pe paginile anterioare si numai reiau fiind ceva de scris (cred ca au trecut ceva pagini de atunci). Insa ca si idee acum am un top-up de aprox de 280.000 lei (lei+ echiv. euro) @tiger, da acel articol pe blog l-am gasit si eu anterior fiind cel mai relevant fiind scris imediat ce au inceput reclamatiile + imaginea negativa la pachet anul trecut cand au inceput blocarile in masa Anyway eu voi astepta sa treaca anul (mai am cateva luni) sa vad daca se vor reseta statisticile iar daca tot vor bloca contul dupa e clar ca cel mai probabil nu voi mai folosii Revolut si voi cauta sa ma reorientez. Edited by costinuti, 23 February 2019 - 21:54. |
#7575
Posted 23 February 2019 - 22:03
rosix, on 23 februarie 2019 - 20:59, said:
Pai toti facem asa, e princialul motiv pentru care folosim Revolut, ca pentru plati avem si carduri locale, deci nu poate fi un motiv. Eu folosesc si cardul Revolut si internet bankingul lor si plati recurente. scrie in T&C ca specula nu e permisa. Eu nu am avut contul blocat deloc intr-un an. Dar am folosit top up > schimb valuta exotica > plati. Nu top up si trimis inapoi. Quote
R provide yourself with a cash advance from your credit card (or help others to do so); Z use the Revolut Services to trade FX for speculative purposes or for FX arbitrage; https://www.revolut....RO/legal/terms/ Case closed. |
|
#7576
Posted 24 February 2019 - 08:26
Nu e nicio specula sa faci top-up in lei, sa schimbi in euro si sa-i trimiti in contul propriu de euro, multi facem asta lunar, e principalul motiv pentru care folosim Revolut.
Schimbul valutar e un serviciu de baza al Revolut |
#7577
Posted 24 February 2019 - 09:06
nepot, on 23 februarie 2019 - 13:05, said:
Foxbat, am avut si eu cardul blocat la un mom dat pt un topup mare, scrie foarte clar ca ai acces la bani si poti folosi cardul dar nu ai acces la alte functionalitati (transfer) pana nu le trimiti ceva dovezi legate de venituri. frate, ce a denvenit virtualul asta pe vremea mea, prostii se rusinau si taceau cand li se spunea ca sunt prosti acum se aduna pe net si prind curaj cand vad ca sunt si altii ca ei. Era o gluma - "De ce nu se imbolnavesc moldovenii de SIDA? Pentru ca are si boala mandria ei " In alta ordine de idei - ieri ati intimpinat probleme cu plata cu cardul (la Mega Image de ex)? mesajul - cardul nu este acceptat. (in aplicatie nu apare nimic, deci nici macar nu a ajuns cererea la Revolut). POS - ING |
#7578
Posted 24 February 2019 - 10:03
Eu am plătit ieri în 3 locuri, POS dar în Italia. La prima plată am primit notificarea instant pe telefon, eram la casă și cînd casierița scotea bonul s-a auzit și telefonul (am și ceva mișto), a făcut aia o față...
La a doua și a treia plată am primit notificarea cu intirziere, cam după 5 minute, dar fără probleme la POS. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users