Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Rcs iar da cu bita in balta 2.
Last Updated: Dec 09 2017 20:49, Started by
bila1000
, Aug 28 2017 20:31
·
0
#19
Posted 28 August 2017 - 23:03
#20
Posted 28 August 2017 - 23:46
TestMy.net logo smallTMN Lite Upload Speed Test Results
Open Result Details Help Share up arrow Up :: 1.4 Mbps Speed in Mbps Index 9.1 Mbps RO Avg 11.9 Mbps My Host Avg 0.9 Mbps My Avg 1 Mbps My Speed 1.4 Mbps Totusi pare ca si-a mai revenit uploadul, la data postarii, sper sa o tina cel putin asa. |
#21
Posted 29 August 2017 - 05:13
Digi (RCS&RDS) corespunde in acest moment doar la un singur serviciu - internetul fix. La restul serviciilor lasa de dorit, de aceea nu recomand.
Edited by rosix, 29 August 2017 - 05:13. |
#22
Posted 29 August 2017 - 07:48
"serviciile" lasa de dorit dar ce provider (nu din Romania, din lume) iti da net nelimitat (cu throttling la 5GB/luna 3G, 50GB/luna 4G), 200 minute nationale si internationale la 1.98 euro (tva inclus?) ?
|
#23
Posted 29 August 2017 - 08:33
bila1000, on 28 august 2017 - 20:31, said:
Primul topic a fost sters poate am noroc cu prezentu. Probleme si iar probleme cu reteaua de date mobila Digimobil. Acus va prezint alta daravela, m-am edificat putin. Apare o congestie de trafic pe 4g si ma trimite pe 3g dar cu intirziere, rusinica bre sa umblati cu tertipuri d-astea. |
#24
Posted 29 August 2017 - 12:25
bila1000 said: ... Am, n-am treabă: bag un test de viteză! Și alții la fel, că doar au 50GB la 2 lei; apoi sar toți de fund în sus că s-a congestionat conexiunea, iar la 'granji' mere netu' ca lumea! Normal, că la 'granji' e tarif serios și clientul nu-și permite să consume trafic cu teste de viteză. |
#25
Posted 29 August 2017 - 12:32
#26
Posted 29 August 2017 - 12:32
jobist, on 29 august 2017 - 12:25, said:
Tu aveai de făcut on-line un aşa mare mare 'deal'? ori doar băgai speedtest de probă în mod repetat? Am, n-am treabă: bag un test de viteză! Şi alţii la fel, că doar au 50GB la 2 lei; apoi sar toţi de fund în sus că s-a congestionat conexiunea, iar la 'granji' mere netu' ca lumea! Normal, că la 'granji' e tarif serios şi clientul nu-şi permite să consume trafic cu teste de viteză. eu de exemplu platesc 37 de lei pe luna (adica 1,3 lei pe zi, practic o eugenie ), am viteze 4g adevarate, minute si mesaje nelimitate in orice retea, apel in asteptare, conferinta gratuita, etc evident totul la alt provider... Edited by maiorukaki, 29 August 2017 - 12:33. |
#27
Posted 29 August 2017 - 12:38
Şi eu am făcut o probă în rural cu un sim prepay(30GB la 6€ - cost dublu faţă de digi) dar nu am avut noroc cu nivelul semnalului în zonă.
|
#28
Posted 29 August 2017 - 13:18
|
#29
Posted 29 August 2017 - 14:02
Nu ma bagam aiurea, ca sii idee in locatia cu probleme, initial am avut pina acum 4G si tot tacimu' acum nu mai am, am probleme.
|
#30
Posted 29 August 2017 - 15:39
Daca ar face toți care au probleme cate un topic ca tine ar fi forumul plin, nu numai la Digi. Sesizare ai zis ca ai facut, si nu s-a rezolvat, reziliaza si porteaza la alt operator, dacă zona în care stai e cu probleme, nu înseamnă că toată tara are probleme, eventual toată planeta.
|
#31
Posted 29 August 2017 - 21:43
danutz1, on 28 august 2017 - 21:27, said:
Nu poti sa ajuti pe cineva pana nu intelegi ce fel de ajutor are nevoie. Daca nu stie sa scrie si sa se exprime, nu il vei intelege si deci nu il vei putea ajuta. N-am nimic impotriva celor care cer ajutor dar sa o faca in asa fel incat sa poata fi ajutati. Nu sa scrie ceva neinteligibil, fara dovezi si sa astepte sa fie ajutati. Exista aplicatii screen recorder, exista screenshot, exista multe. Nu vad nimic care sa ma ajute in primul rand pe mine ca sa inteleg unde e problema. Poftim, ajuta-l tu in situatia asta: ai inteles ce doreste si care e problema? Daca da, atunci hai cu solutia. Sunt sigur ca ai suflet bun si nu te va lasa inima sa nu-l ajuti. Poti sa ceri detalii suplimentare sau sa treci mai departe. Daca nu te poti abtine este doar problema ta. Eu am facut o constatare. Am vizitat topicul in calitate de abonat RCS RDS. Daca ma pricepeam sa-i dau sfaturi competente il ajutam, chiar daca se exprima gresit in limba romana. Pentru mine conteaza rezolvarea problemei, ce poate fi de folos mai multor useri. Criticarea modului de exprimare in limba romana o las in seama altora. |
#32
Posted 29 August 2017 - 21:55
Cum sa ceri detalii suplimentare cuiva care nu este in stare sa ti le dea?
Cum sa rezolvi o problema daca nu ii cunosti cauzele? |
#33
Posted 30 August 2017 - 23:20
danutz1, on 29 august 2017 - 21:55, said:
Cum sa ceri detalii suplimentare cuiva care nu este in stare sa ti le dea? Cum sa rezolvi o problema daca nu ii cunosti cauzele? Edited by bila1000, 30 August 2017 - 23:20. |
|
#34
Posted 30 August 2017 - 23:26
#35
Posted 31 August 2017 - 00:13
#36
Posted 31 August 2017 - 00:27
E vorba de 4G aici, din cate am reusit eu sa inteleg din mesajele tale. Nu scade nivelul de semnal pe LTE chiar daca e congestionata celula.
Edited by MembruAnonim, 31 August 2017 - 00:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users