Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Atenție cum conduceți în afara țării.
Last Updated: Aug 18 2017 20:39, Started by
ddaannii
, Aug 17 2017 20:36
·
0
#55
Posted 18 August 2017 - 08:05
Kroghy, on 17 august 2017 - 20:41, said:
In orice tara, chiar si in cea mai bananiera tara ca Romania e interzis sa stai prea aproape de cel din fata. Problema e ca nu se dau amenzi si nu se suspenda permisul si din cauza asta cocalarii si mai ales cei din B se baga in fata ta daca lasi distanta regulamentara de siguranta. Lege exista dar trebuie intarita. De asta in USA politia se numeste agentie de intarire a legii. Cocalarii invata numai cu bata. Cateva zeci de masini fara inscriptionare daca ar patrula prin Bucuresti si ar imparti amenzi si suspendari ar civiliza putin distanta fata de cel din fata, schimbarea de benzi fara cei 50 de metri si fara semnalizare si multe alte nereguli. In B daca se verifica respectarea legi cred ca mai mult de jumatate raman fara permis. De la intarirea legii pana la abuzuri grosolane este un fleac, ca fleacul ala........cunoscatorii stiu despre ce fleac este vorba. la ce viseaza domnia ta, mai angajam vreo 10 mii de functionari ai statului, ca tot avem bani sa platim, oameni platiti cu salarii fabuloase,care sa stea cu camera topografica sa masoare daca ai dat semnal de schimbarea a benzii de la 50 de metri, ca ma indoiesc ca un functionar fara dotarea respectiva are un ochi robotic Edited by karapok, 18 August 2017 - 08:07. |
#56
Posted 18 August 2017 - 08:09
Nu e cazul. In Anglia e foarte simplu.Vine amenda direct acasa si nu e deloc mica. Sunt camere peste tot si foarte eficiente. Sunt curios unde ai cei 50m in Bucuresti de ex...
La mine in oras e mai simplu, in stanga se tine telefonul...semnalizare e doar pentru fraieri... Edited by bumpocbum, 18 August 2017 - 08:11. |
#57
Posted 18 August 2017 - 08:19
E bine de stiut ca in vestul Europei, cel putin Germania, Olanda, Belgia este interzis sa mergi cu viteza mai mare pe o banda inferioara decat cel de pe o banda superioara, cu exceptia coloanelor aglomerate.
Pe baza acestei interdictii, ganditi-va ca cel care se trage pe o banda inferioara nu are motive legale de asigurare in oglinda din dreapta, deci "depasirea" prin dreapta o faceti cu un risc major. |
#58
Posted 18 August 2017 - 09:04
danvlas, on 18 august 2017 - 08:19, said:
E bine de stiut ca in vestul Europei, cel putin Germania, Olanda, Belgia este interzis sa mergi cu viteza mai mare pe o banda inferioara decat cel de pe o banda superioara, cu exceptia coloanelor aglomerate. La noi este invers prima bandă goala, zici ca are spume pe ea, banda doi si trei, adormitii care merg sub viteza legala si fac dop, în fața lor liber cit vezi cu ochii. Este ceva ce nu înțeleg. Dar am prins șmecheria cu banda unu ca la noi la nimeni. |
#59
Posted 18 August 2017 - 09:14
Nu are spume, doar e plina de obstacole, ca in Romania prima banda e parcare si trotuar, si daca stai pe ea o sa ajungi sa opresti de zeci de ori si sa te rogi sa incetineasca cineva de pe banda 2 ca sa poti sa depasesti obstacolul... asa ca mai bine stai naibii pe banda 2 si cine are chef de depasiri e liber sa o faca atunci cand vede banda1 lipsita de obstacole. De ce sa faci tu manevre aiurea cand poti sa nu faci, cine are chef de manevre la viteze peste limita e liber sa le faca.
Cui ii place apasarea acceleratiei la maxim sa ii placa si manevrarea volanului la maxim... |
#60
Posted 18 August 2017 - 09:19
bumpocbum, on 18 august 2017 - 07:55, said:
Mai nou e cate una care desi nu ii functioneaza stopurile pe frana se baga in fata si franeaza brusc, doar asa ca sa ....oare ce doresc sa demonstreze ? Inalta clasa a inteligentei lor ? |
#61
Posted 18 August 2017 - 09:43
danvlas, on 18 august 2017 - 08:19, said:
E bine de stiut ca in vestul Europei, cel putin Germania, Olanda, Belgia este interzis sa mergi cu viteza mai mare pe o banda inferioara decat cel de pe o banda superioara, cu exceptia coloanelor aglomerate. Pe baza acestei interdictii, ganditi-va ca cel care se trage pe o banda inferioara nu are motive legale de asigurare in oglinda din dreapta, deci "depasirea" prin dreapta o faceti cu un risc major. Dar trebuie sa demonstreze ca accidentul e din vina ta si depaseai. Cum? crisstonne, on 18 august 2017 - 09:04, said:
La noi este invers prima bandă goala, zici ca are spume pe ea, banda doi si trei, adormitii care merg sub viteza legala si fac dop, în fața lor liber cit vezi cu ochii. Este ceva ce nu înțeleg. Dar am prins șmecheria cu banda unu ca la noi la nimeni. In orase nu se merge pe benzi ca pe autostrada. Poate ai de facut la stinga... |
#62
Posted 18 August 2017 - 10:48
Este absolut legal sa dai blitz-uri in Germania (codul rutier le numeste optische Warnzeichen - atentionare). Numai ca trebuiesc indeplinite urmatoarele conditii:
- numai in afara localitatii - cel din fata sa "doarma" pe banda stanga fara motiv, deci sa nu se mai afle in procesul unei depasiri. In Germania (ca de altfel si in Ro daca nu ma insel) exista asazisul Rechtsfahrgebot - obligatia de a folosii banda din dreapta. Asta este punctul cel mai problematic in instanta, depinde de distanta intre masinile care au fost depasita, adica daca ar fi avut destul timp si loc sa reintre pe banda dreapta, greu de dovedit fara martori si/sau filmare (atentie, in majoritatea cazurilor dashcam-urile nu sunt permise; mai ales nu este permis sa inregistreze tot timpul). - sa nu incalci distanta minima regulamentara - cel putin jumatate tachometru in metri distanta intre masini - este irelevant daca cel din fata merge cu viteza maxima permisa pe acel tronson Asta este teoria. Practica este alta, mai ales penultimul punct. Problema este ca daca dai blitzuri la 100-120-140 km/h, deci de la o distanta de cel putin 50-70m, face ala din fata de multe ori pipi pe blitzurile tale. Presupunand ca le baga in sesama. Este aproape imposibil sa nu incalci cat de cat distanta minima. Dar una este sa ai 20-25m in loc de minim 50, alta sa tii numai 5-10m!!! Si daca incalca cineva regulile de sus nu se numeste Belästigung, ci Nötigung (§ 240 cod penal). La fel se cheama si cazul in care franezi sau folosesti luminile de frana fara motiv. |
#63
Posted 18 August 2017 - 10:51
Vezi incepătorul, merge de la Arcul de Triumf la Pța. Victoriei, nu ai idee cum a incăput intre volan si scaun, ochii bulbucați si coatele in afara, cum altfel, dacă nu a fost invățat poziția corectă.
Ei, nu stiu ce mai zice legea acum, despre primele 12 luni ale unui incepător... Dar ce caută pe banda 3 sau 4 cu 30 km/ ora ???!!! 😵 Edited by crisstonne, 18 August 2017 - 10:53. |
#64
Posted 18 August 2017 - 10:55
Cauta sa ajunga unde vrea... cine naiba v-a mintit ca benzile peste 1 sunt de viteza... nu sunt, sunt pentru fluidizare trafic, ca doar nu vrei sa mearga pe banda 1 si cu 50 m inainte de intersectie sa taie 3 benzi ca vrea la stanga... voi ganditi putin dincolo de bara din fata la care va holbati in trafic?
Un om normal cauta sa se incadreze pe banda corecta de la intersectia anterioara, nu ca idiotul cand vede intersectia se apuca sa taie benzi si sa incurce circulatia si sa creeze situatii periculoase. |
|
#66
Posted 18 August 2017 - 11:17
De cand in Romania benzile unei sosele, autostrazi, etc au rand de viteza diferit, sincer sa fiu cu voi habar nu aveam ca pe banda 1 se merge cu 50 si pe 2 cu 70-80-130 etc, tot timpul am crezut ca au ranguri egale, este un semn ca trebuie sa mai citesc iar codul rutier
|
#67
Posted 18 August 2017 - 11:19
bumpocbum, on 18 august 2017 - 08:09, said:
Nu e cazul. In Anglia e foarte simplu.Vine amenda direct acasa si nu e deloc mica. Sunt camere peste tot si foarte eficiente. Sunt curios unde ai cei 50m in Bucuresti de ex... La mine in oras e mai simplu, in stanga se tine telefonul...semnalizare e doar pentru fraieri... Eram cu cineva în mașină, ii arat o pipitzonă intr-un BMW ultimul model, se benocla în telefon mai mult decit se benocla prin parbriz. Gici pe ce banda era ?! |
#69
Posted 18 August 2017 - 11:40
samebo, on 17 august 2017 - 21:06, said:
Pui piciorul putin pe frana si calci acceleratia. Becurile de frana uneori se activeaza si doar daca odihnesti piciorul pe frana Exact,dar e vorba despre piciorul drept. Ala stangu' ii obisnuit cu ambreiajul,iar in situatia descrisa mai sus cand cocalaru-i in spate,numai de fineturi cu piciorul stang pe pedala de frana nu-ti vine sa te apuci. Stiu ca sfaturile si teoria-s sfinte,da' parca-n practica-i ceva mai greu. Cel putin mie nu prea mi-a iesit faza asta, cu toate ca am incercat-o doar de divertisment. In schimb se poate rezolva usor cu o treapta de viteza inferioara + apasare rapida (fina) pe frana + accelerare.Sau aprinderea stopurilor de ceata. Noroc cu picioarele stangi tuturor |
|
#70
Posted 18 August 2017 - 12:20
Eu doar explicam cum se poate face, nu am spus ca o fac. Chiar nu o fac, franez doar cand simt nevoia, nu aiurea.
Cocalarul suprem e ala care dupa ce te flashuieste descopera ca exista acostament sau banda in dreapta sau depasirea prin stanga pe contrasens, se baga la risc printre masini si apoi iti intra in fata si franeaza pana opreste, de altfel era grabit, dar brusc devine dornic de stationare in mijloacul drumului... iar apoi fuge rapid de la fata locului facand slalom printre masini, probabil de frica sa nu te iei la intrecere cu el sa il prinzi la vreo intersectie Edited by samebo, 18 August 2017 - 12:20. |
#71
Posted 18 August 2017 - 13:08
Mai devreme eram pe cal. Dorobanți.
O pipitzonă cu un Merț nou, numere roșii, tinara, nu mai comentez proveniența banilor Dar avea atitudinea corectă, ,,plimba " mașineta ușor pe prima bandă, eu săracul cu treabă am trecut grăbit pe banda doi mai departe. Bravo, pipitzonă cu comportament corect |
#72
Posted 18 August 2017 - 16:25
karapok, on 18 august 2017 - 11:17, said:
De cand in Romania benzile unei sosele, autostrazi, etc au rand de viteza diferit, sincer sa fiu cu voi habar nu aveam ca pe banda 1 se merge cu 50 si pe 2 cu 70-80-130 etc, tot timpul am crezut ca au ranguri egale, este un semn ca trebuie sa mai citesc iar codul rutier samebo, on 18 august 2017 - 10:55, said:
Cauta sa ajunga unde vrea... cine naiba v-a mintit ca benzile peste 1 sunt de viteza... nu sunt, sunt pentru fluidizare trafic, ca doar nu vrei sa mearga pe banda 1 si cu 50 m inainte de intersectie sa taie 3 benzi ca vrea la stanga... voi ganditi putin dincolo de bara din fata la care va holbati in trafic? Un om normal cauta sa se incadreze pe banda corecta de la intersectia anterioara, nu ca idiotul cand vede intersectia se apuca sa taie benzi si sa incurce circulatia si sa creeze situatii periculoase. Codul rutier chiar ar trebui recitit din timp in timp! In ce priveste 'controversa' privind necesitatea folosirii primei benzi, urmatoarele fiind destinate depasirilor, art. 42 din Codul Rutier nu specifica aceasta obligatie doar in afara localitatilor si nici nu pomeneste nimic despre viteza maxima admisa pe tronsonul de drum respectiv! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users