Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Consiliere achizitie auto
Last Updated: Aug 11 2017 21:31, Started by
Tenda
, Aug 06 2017 14:42
·
0
#1
Posted 06 August 2017 - 14:42
Va salut,domnilor! Este prima oara cand postez pe acest forum si sper sa citesc cat mai multe pareri care sa imi fie de ajutor.
Sper sa aveti rabdare sa cititi pana la capat. Vreau sa imi cumpar o masina(prima masina) si dispun de aproximativ 18 000 de euro. Multa vreme am fost intre o masina noua si una SH dar am ramas la masina SH, crezand ca este alegerea potrivita. Masinile noi la care ma gandeam sunt Renault Megane, Seat Leon, Mazda 3, Kia ceed/pro_ceed. In cazul in care printre voi se numara si persoane care cred ca am luat decizia gresita renuntand la masina noua,astept pareri. Ramanand la o masina SH,sunt dispus sa cheltui maxim 14 000 - 14 500 de euro,as vrea sa imi ramana 3 500 - 4 000 de euro pentru eventuale cheltuieli ulterioare,inmatriculare,asigurari,combustibil etc. Imi doresc sa tin de acest rest de bani cat mai mult posibil. Am o sensibilitate pentru masinile nemtesti, sunt interesat de o masina cu maxim 125 000 - 150 000 km, adusa din Germania,5-6 ani vechime,deci nu mai jos de 2011,preferabil diesel, maxim 2000 cm3. Estimez ca voi face undeva la 12 000 - 15 000 de km/an. Masina va fi plimbata in marea parte a timpului in oras. Intentionez sa pastrez masina 5-7 ani. In topul preferintelor mele se afla un 1)BMW seria 3 diesel,preferabil 4x4, un 2)Audi A5 (cutie automata,benzina sau manuala,motorina) si un 3)Volkswagen Scirocco 2.0 diesel. Pe locurile 4-5-6 as putea enumera un Audi A4, un Audi A3, un Volkswagen Golf 7. As vrea sa cunosc parerile voastre cu privire la acest "top". Nu am cunostinte de mecanica absolut deloc,nu am nicio idee de cat ar putea sa coste piesele pentru aceste masini. Ideea este ca sper sa pot intretine masina cu banii care imi raman dupa achizitionarea masinii aproximativ 12-18 luni. Nu stiu ce anume sau cate anume ar putea sa se strice la o masina veche de 5 ani,cu maxim 125 de mii de km,plimbata in Germania. Eu sper ca destul de putine lucruri,nu vreau sa imi imaginez o nota de plata de 2 000 - 3 000 de euro,in cazul in care ar cadea ceva pe masina(nu stiu daca exemplul de pret dat de mine este real sau SF,v-am spus,am cunostinte 0 in acest domeniu). Ca si "minusuri",daca le pot spune asa,la masinile enumerate de mine.. in ce priveste BMW'ul,nu stiu cum o sa ma descurc cu tractiunea spate,nu am condus niciodata una. Am cerut pareri peste pareri,am remarcat ca posesorii de BMW le recomanda cu caldura,spunand ca nu este asa greu iar cei care poseda alte masini ma sfatuiesc sa ma feresc de tractiunea spate ca la prima curba,iarna,sunt in sant. In ce priveste A5'ul, mi se pare ca fortez putin nota,la modul ca masina e apreciata undeva la 16-18 mii de euro si nu vreau sa imi iau vreo teapa cumparand una cu 14 mii. Dupa introducerea criteriilor de cautare,mi se genereaza vreo 4-5 rezultate pana in 14 mii de euro,deci... Si ar mai fi si consumul de 8-9 pe care il are si care mi se pare cam maricel. In ce priveste Scirocco.. aici ma gandesc ca piesele sunt mai ieftine ca la Audi/BMW dar nu stiu cat de spatioasa este masina,pare destul de "inghesuita". Nu ma deranjeaza sub nicio forma ca e in 2 usi. Cam asta am avut de zis astept pareri |
#2
Posted 06 August 2017 - 14:53
Din propria experienta iti spun ca nu e asa rea tractiunea spate cum se zice. Au multe sisteme destepte pe ele. Mitul a ramas de acu 20 de ani cand erai doar tu si volanul. Desi pe Mercedes am reusit sa trag o intoarcere frumoasa din simpla apasare a pedalei in podea si rotile virate maxim. Bine, in cazul meu a fost intentionat si eram la mine in curte. Dar pe carosabil nu vad care ar fi problema cu tractiunea spate iarna. Nu e asa rea cum se spune.
Edited by Serafim606, 06 August 2017 - 14:53. |
#3
Posted 06 August 2017 - 15:00
daca ai posibilitatea sa verifici vin-ul in tara in cazul achizitiei din germania. desi eu am pe cineva acolo, am fost in ipostura sa imi iau teapa cu o masina care avea elemente schimbate si nedeclarate de catre dealer. la o masina de 50k km.
pana la urma am ajuns la weltauto in ro. daca ai 18000. ia una noua si uita de mitul masinii din germania. cel putin eu am avut o experienta proasta. nu pronunt decat in cazul meu |
#4
Posted 06 August 2017 - 15:38
Daca nu ai idee de mecanica atunci ia masina noua. Masina SH e pentru cei care au timp si nervi si placere sa tot repare la ea. Daca esti atehnic, ai familie si nu ai chef de complicatii atunci evita masinile SH, oricat de buna afacere ti se pare, ca nu e. La 14-18.000 E si in cazul tau => masina noua. Mai ales ca 1-2000 E par sume importante pentru tine.
|
#5
Posted 06 August 2017 - 16:35
https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C
La pret mai scazi 19% tva-ul nemtesc! Tu masina o cumperi pentru afara, o inmatriculezi in Ro! Are 25.000 de km, din decembrie 2016, euro 6, consum mic, navy si camera! |
#6
Posted 06 August 2017 - 16:37
IgnoreMe86, on 06 august 2017 - 16:35, said: https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C La pret mai scazi 19% tva-ul nemtesc! Tu masina o cumperi pentru afara, o inmatriculezi in Ro! Are 25.000 de km, din decembrie 2016, euro 6, consum mic, navy si camera! |
#7
Posted 06 August 2017 - 17:14
La 12.000 - 15.000 km rulaj (cum ai precizat in primul post) si mare parte in oras, as recomanda o masina noua din clasa compacta pe benzina (Golf, Mazda3, Focus, Astra, noul i30, Megane4, etc.). Un turbo diesel (cu filtru de particule) as recomanda pentru rulaj mare si preponderent extraurban. Daca ai nevoie de portbagaj mare si practic, atunci o varianta break sau Octavia sedan. Alege cateva masini care iti plac, fa test-drive cu ele si alege ce ti se potriveste cel mai bine in functie de dorintele proprii si stilul propriu de a conduce. Cere oferte de la mai multi dealeri din tara si negociaza cu ei. Piata auto poate satisface acum toate gusturile daca ai resursa financiara necesara.
|
#8
Posted 06 August 2017 - 17:24
Kia doar ce a urcat in topul clasamentului ca cea mai fiabila marca. M-as uita la o Kia noua. Nici Hyundai nu sta rau pe locul 3, dupa Porsche si inaintea Toyota.
Masina SH poate avea defecte ascunse groaznice. S-au vazut cazuri in care au cumparat unii masina facuta din doua masini diferite. Luat jumatatea fata de la una, jumateatea spate de la alta, taiate cu flexul si sudate. Multe masini care sunt radiate fara posibilitate de inmatriculare in urma accidentelor in unele tari, sunt aduse, reparate si vandute in Romania. |
#9
Posted 06 August 2017 - 17:26
Un BMW sau Audi cu 140.000 facuti in Germania nu isi arata varsta, doar cineva care nu a condus vreo data BMW sau Audi de 140k reali poate recomanda Megane sau i30. Megane, Astra si I30 sunt epave la 100.000 facuti in tara, mai ales daca i-ai facut in Bucuresti sau alt oras jegos unde cand schimbi filtrele scoti pamant din ele. Am luat pana acum doua masini SH si am cumnat samsar asa ca am vazut multe, nu poti compara masina de Germania cu astea din Romania la aceasi varsta. Va dau exemplu la un Golf cu 90k km si 5 ani vechime (benzina) cand am fost la reprezentanta sa ii fac prima revizie si sa schimb distributia m-am bagat pe sub masina sa vad ce-i pe acolo. Va spun cu mana pe inima ca erau foarte multe piese pe care inca erau stickerele albe si puteai citi scrisul original. Mi-a zis mecanicul ca TOATE masinile care vin din Olanda si Germania, dupa 4 ani arata mai bine pe dedesupt ca alea care vin la prima revizie cumparate din Romania. Nu mai spun ca aia parcheaza masina in parcare amenajata in general, nu cocotate pe borduri, prin noroaie sau iarna la bulevard ingropate in zloata ca la noi.
Edited by filipxxx, 06 August 2017 - 17:27. |
#10
Posted 06 August 2017 - 17:48
|
#11
Posted 06 August 2017 - 17:52
#13
Posted 06 August 2017 - 18:40
Diesel pt 80% oras ? S-H la 14500 E ? 2 alegeri foarte proaste dpmdv . Nu cred ca vrei sa-ti bati joc de banii tai , mai ales ca nu-i faci la loc in 2-3 ani ...
Sfat : benzina si noua = fara surprize costisitoare timp de 5-8 ani doar reviziile obligatorii . Ca prima masina merita sa faci pasul cu una noua . |
#14
Posted 06 August 2017 - 18:41
Daca esti incepator chiar nu recomand o masina cu tractiune spate.
Pt nu stii ce este acvaplanarea si nu ai vrea sa o simti in curba intr-o masina tractiune spate mai ales benzinara. Daca spui ca nu te pricepi la masini deloc recomand fie o reprezentanta auto de unde sa cumperi masina second gen weltauto sau tot o reprezentanta de unde sa cumperi masina noua. De exemplu preturile la o Kia ceed noua incep de la 11884 euro dar o poti plati si in rate dar atentie la comision. Daca nu stii ce masina iti place testeaza-le pe toate nu cred ca te opreste nimeni sa le testezi pe toate. Vezi in care masina te simti cel mai bine si vezi ce promotii poti obtine. Atata timp cat banii sunt la tine testezi si hotarasti pe indelete fara graba important e sa te simti bine in masina si sa iti placa tie nu altcuiva. In cazul as opta pt o benzinara pt ca nu faci multi km o tii mai mult in oras deci filtrul dpf nu va aprecia asta in plus se incalzeste mai repede iarna. Te poti uita si la Ford Focus care are motorizari turbo pe benzina si scot si 160 cp din motor de 1600 cc dar pretul se va apropia de 20 000 euro |
#15
Posted 06 August 2017 - 18:42
Ia diesel să se plimbe in oraș cu ea. Ceva nu pușcă aici dar mă rog. Fiecare cu gărgărița lui.
Subscriu celor ce zic ca un începător ar trebui să încerce benzină, tracțiune pe față și eventual nouă la prețul ăsta deși asta ultima se mai poate discuta. |
|
#16
Posted 06 August 2017 - 18:46
Imi racesc gura din nou si zic: Masina de 1-2 ani, cu garantie, direct de la reprezentanta.
Diesel in oras, daca nu faci km seriosi, e cam pierdere de bani. |
#17
Posted 06 August 2017 - 19:59
După cum au zis mai mulți colegi, pentru câți km vei face și mai ales în ce regim, nu este prea indicat să îți iei diesel. Dieselul nu se simte bine pe drumuri scurte, nu are timp să se incălzească, va merge mai mult rece. Toate astea cumulat cu faptul că vrei mașină cu ceva km la bord, s-ar putea să începi să ai probleme mai devreme de cât crezi. Sau nu. Depinde de noroc. Tu îți asumi, nu noi.
Pentru situația ta, cea mai bună este o mașină pe benzină. Acum că îți poți lua o mașină nouă, dar mai puțin dotată sau o marcă mai puțin pretențioasă, sau una la mâna a doua, luată de la reprezentanță, cu puțini km și cu mai multe dotări și care încă mai este în garanție, tu decizi. Gândește-te bine, mai ales că ai spus chiar tu că ești atehnic. Succes! Edited by asul, 06 August 2017 - 20:00. |
#18
Posted 06 August 2017 - 20:56
Masina noua la banii aia, fara nici cea mai mica ezitare
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users