Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Contestare retinere permis auto pentru neacordare prioritate la trecerea de pietoni
Last Updated: Sep 27 2017 21:54, Started by
sausage
, Jul 31 2017 10:00
·
0
#19
Posted 31 July 2017 - 13:45
KyKyKyKy, on 31 iulie 2017 - 13:26, said:
1. Foarte bine că stau la pândă. 2. Norma de amenzi? Ești anti-sistem sau cum? De unde ți-a ieșit de „norma de amenzi”? În instanță se aprobă dovezile DOAR de pe instrumentele omologate. 2. de avansari in grad si prime ai auzit? in baza a ce crezi se dau? 3. instrumentele de masura trebuiesc omologate, dar nu masuram distante si vieteze ci doar dovada ca pietonul nu era pe trecere sau in dreptul trecerii cand autovehiculul se apropia de trecere. |
#20
Posted 31 July 2017 - 14:01
sausage, on 31 iulie 2017 - 12:10, said:
Am franat din instinct vazand pietonul pe trecere, probabil ca daca nu opream si treceam mai departe nu mai eram tras pe dreapta - dar astea sunt doar speculatii. Nu stiam ca acolo e zona de "luat permise" pentru ca nu prea trec pe acolo, dar oricum echipajul de politie era vizibil de la distanta asa ca eram deja super atent... Sa inteleg ca prezumtia de nevinovatie nu se mai aplica? Nu este si treaba politiei sa dovedeasca ca s-a intamplat asa cum a zis? Putea sa filmeze, sa opreasca pietonul pentru declaratii etc. sausage, on 31 iulie 2017 - 12:10, said:
Perfect de acord cu tine, sunt total de acord cu politia care isi face treaba. Si in cazul meu, masinile din jurul meu au trecut "vajaind", iar eu care am oprit am picat de fraier... cam asta e sentimentul... |
#21
Posted 31 July 2017 - 17:55
Egal cu zero daca opresti dupa.
Obligatia ta ca sofer este sa reduce viteza (sa incetinesti) pana la limita evitarii oricarui pericol atunci cand te apropii de puncte sensibile (scoli, treceri de pietoni etc). Si nu ai treaba cu ce face cel de langa tine. E treaba lui, el raspunde. Poate inveti ceva din asta! |
#22
Posted 31 July 2017 - 18:47
ceanu1980, on 31 iulie 2017 - 10:56, said:
si cum ne putem apara de un eventual abuz sau o greseala a politistului nu stiu cat ma ajuta,dar eu am pe ambele masini camere,nu am avut niciodata nevoie sa scot filmul si nici nu-mi doresc |
#23
Posted 31 July 2017 - 21:28
sergiu_psc, on 31 iulie 2017 - 18:47, said:
Nu stiu cum e in tari mai civilizate, dar la noi nu te poti apara impotriva impotriva abuzurilor acestor indivizi. Doar daca ai camera ai avea o sansa, dar nici atunci nu poti fi sigur. In tarile civilizate, pietonul este privit cu mult mai multa intelegere de catre soferi. |
#24
Posted 31 July 2017 - 21:40
Asa crezi tu, sa vezi in roma cum te spulbera pe trecere fara nici o jena.
|
#25
Posted 31 July 2017 - 21:49
#26
Posted 31 July 2017 - 22:05
sausage, on 31 iulie 2017 - 10:00, said:
Salutare, am nevoie de ceva sfaturi Pe scurt, am ramas fara permis pentru neacordare de prioritate al trecerea de pietoni. In realitate, eram in zona Unirii si am incetinit foarte mult ininte de trecere (era si un echipaj de politie vizibil in fata) dar nuam vazut nici un pieton (e posibil sa fi fost pe trotuar, dar cum toate masinile treceau pe langa mine, am trecut si eu). In momentul in care eram efectiv pe trecere un pieton s-a angajat in depasire, am franat brusc dar dupa trecere, pietonul a trecut prin spatele masinii si politia m-a oprit si mi-a suspendat permisul. Catalin Daca vrei sfaturi pentru contestare, iti recomand sa deschizi topic pe Juridic si acolo o sa primesti ce ai nevoie. Aici, doar lasa-ne sa comentam si recunosc ca am o problema mare cu tine . Ori nu ai responsabilitatea cuvintelor, ori lipseste discernamantul faptelor dupa cum le prezinti. Din pacate. Oricum o copie sau ceva indicatii din PVC sunt necesare. |
#27
Posted 31 July 2017 - 22:06
Mmm,
Locatii nevizitate, nu ma pot afirma. Doar vienna si acolo e ok. Germania pe vremuri era ok, acum nu stiu. |
#28
Posted 31 July 2017 - 22:08
|
#29
Posted 31 July 2017 - 22:28
pentru ca la noi e cu panda, nu garcea la orizont da-l in bip de pieton, sa se fereasca....
Edited by arg, 31 July 2017 - 22:29. |
#30
Posted 01 August 2017 - 00:50
http://mariangodina....rea-de-pietoni/
E un articol interesant in care se face referire și la obligațiile pietonilor. Și într-adevăr sunt mulți care se angajează în traversare cu capul între urechi, fară să se uite în dreapta sau în stânga, că doar e trecere pentru pietoni și ei nu au nicio obligație. Am citit într-un Cod al bunelor maniere o fraza care merită reținută și sună cam așa: Două picioare care merg cu 6 km pe oră sunt mult mai ușor de oprit decât 4 roți care rulează cu 60 de km pe oră. |
#31
Posted 01 August 2017 - 02:42
Pietonul are obligația legală să folosească trecerea. Restul sunt recomandări și țin de instinctul de conservare al fiecăruia. Într-adevăr, dreptatea pe care o ai legal nu mai ține de cald când te afli într-o pungă de plastic.
|
#32
Posted 01 August 2017 - 02:46
@caiuscorneliu
daca citesti codul rutier (oug-ul si regulamentul) o sa vezi ca pietonul e considerat "participant la trafic" si are mai multe obligatii si drepturi... |
#33
Posted 01 August 2017 - 02:57
Da. Problema este că sansele sunt infime ca pietonul să fie scos vinovat atât timp cât e pe trecere. De aia conducătorul auto trebuie să caste ochii cât cepele la trecere. El pierde si permis si bani. Eu să fiu sincer, că tot fac pe lupul moralist, cam neglijez pietonii care-s la un pas de trotuar, pe trecere. Am avut noroc că nu m-a observat vreun agent.
Edited by caiuscorneliu, 01 August 2017 - 02:59. |
|
#34
Posted 01 August 2017 - 07:53
Tot la pandit si furtisag ajungem.
Am mai scris la trecerile cu probleme cel mai simplu e cu camera plus panou de atentionare si la plangerea unui pieton (buletin, locatie si ora) hatz amenda. Si daca pietonul e la 3ocm de trecere sau a traversat aiurea pe diagonala, hatz lui amenda. E mai simplu asa, esti pe trecere si vine un zmeu care nu stie ca pe trecere au prioritate pietonii, te uiti la ceas notezi ora si acasa din fata calculatorului sau de pe telefon ii faci sesizare. Edited by arg, 01 August 2017 - 08:01. |
#35
Posted 01 August 2017 - 08:11
#36
Posted 01 August 2017 - 16:09
Eu întreb altceva, posibil off-topic.
De ce bravii, cutezătorii, contestatarii(amenzilor), şoferi din România, încă mai fac confuzie între "a reţine" şi "a suspenda" permisul de conducere ?! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users