Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Idee reducere costuri multinationala
Last Updated: Jun 27 2017 10:52, Started by
1ancaelena
, Jun 26 2017 10:24
·
0
#1
Posted 26 June 2017 - 10:24
Buna ziua,
Anul acesta, in compania in care lucrez, trebuie ca fiecare angajat sa vina cu o idee de reducere a costurilor respectiv savingul generat de idee/an. Intrucat am ramas codasa si cam tot ce mi-a trecut ulterior prin minte a fost deja luat de colegi, mi-a mai ramas reducerea costurilor hartiei pe care o folosim (A4 si A3) inlocuind hartia actuala cu una mai ieftina, de calitate inferioara pentru activitatile de zi cu zi. O cunostinta din Germania mi-a zis ca ei folosesc hartie reciclata de calitate inferioara cam in toate domeniile de activitate. Am tot cautat pe internet aceasta hartie care nu este alba ci un fel de gri si vizibil de calitate slaba insa nu am gasit asa ceva iar ceea ce am gasit, hartie reciclata dar tot alba, este mai scumpa (14.38 RON - A4 500 buc) decat ceea ce achizitioneaza acum firma in care lucrez (pana in 10 RON - A4 500 buc). Aveti cunostinta de vreo firma din romania care sa produca acea hartie de slaba calitate, gri? Multumesc. |
#2
Posted 26 June 2017 - 10:39
Pretul gasit de tine este Xerox, nu-i asa, primul rezultat de pe google.
Ai observat, da, ca ai ceva discount-uri: 200 RON 300 RON 500 RON Discount 3% 4% 5% Ai mai observat, nu-i asa, ca este pretul pentru comenzi en detaiile + cheltuieli transport. Deci, incearca o oferta de la firme specializate, comenzi en-gross, ceva gen RTC. Apoi, alte idei: uita-te prin birouri, alege orice obiect/activitate care nu a fost deja ales de colegi si care nu afecteaza postul tau. De exemplu, nu alege outsourcing pentru activitatea desfasurata de tine |
#3
Posted 26 June 2017 - 10:42
mai bine folosesti alta idee : compania poate recicla toate deseurile din hartie, primind in schimb servetele, hartie igienica, hartie pentru sters pe maini, etc.
sau folosirea senzorilor pentru iluminat, in spatiile care nu beneficiaza de lumina naturala, dar nici nu sunt foarte circulate. folosirea unor corpuri de iluminat cu tehnologie led, care duce la economii importante la consumul de curent electric. o alta idee ar fi inlocuirea dozatoarelor clasice pentru apa (cu apa in bidon) cu un sistem de filtrare a apei de la retea, exista astfel de dozatoare care sunt alimentate cu apa filtrata de la retea si racesc/incalzesc apa. |
#4
Posted 26 June 2017 - 10:43
In compania in care lucrezi sunteti platiti sa veniti cu idei de afaceri? Ai in fisa postului ca tre' sa faci pe antrepenorul, contabilul, marketing boss sau altele?
Cum adica fiecare angajat trebuie sa faca astea? Faci doar ce iti cere fisa postului... |
#5
Posted 26 June 2017 - 10:45
Ai de mine, serios, asta ai gasit tu problema, ca nu este iun fisa postului sa pui pe hartie o idee ?!
Dar altii care isi rup spinarea sau stau 1286 de ore suplimentare neplatite, fara sa fie in fisa postului, nu te-ar deranja ? Asta e problema, sa ne scremem sa scoatem o idee, dar nu e trecut in fisa postului! Poate e trecut in fisa postului!!! |
#6
Posted 26 June 2017 - 10:49
Se numeste „hartie copiator reciclata” si se gaseste pe piata cam de multisor.
Este o hartie reciclata, calitatea B iar ca si marci ar fi SIGMA, XEROX Recycled, LETTURA, Recycled+ Xerox. Se gaseste online dar si in magazine (de ex. METRO) iar preturile difera in functie de cantitatea comandata. De ex. – daca comanzi un palet pretul poate fi chiar si mai putin de 10 lei/top. Alta economie importanta se poate face la cartuse imprimanta/copiator care se pot reincarca chiar foarte ieftin. De asemenea se poate reduce numarul imprimantelor folosindu-se una singura ca si imprimanta de retea. Sper sa-ti fie de folos |
#7
Posted 26 June 2017 - 10:52
Uite aici cea mai buna idee: sa renuntati la timpenia asta cu scremutul organizat dupa idei!
Poti sa faci si o estimare cu cit se pierde in functie de cit timp baga angajatii in medie cu asta, mai trebuie cineva si sa le citeasca, etc. Pe linga faptul ca in general intr-o afacere e mult mai bine (si de obicei usor) sa faci un leu decit sa economisesti un leu daca cineva are o idee sa o spuna sefului si gata. Da, poate nu totul e clar consiliului de administratie sau directorului general si aia care fac intr-adevar treaba au ceva idei si cunostinte in plus. Dar chestiile astea trebuie facute cind chiar apare ceva in capul cuiva nu concurs periodic de idei unde pierde vreamea toata lumea. |
#8
Posted 26 June 2017 - 10:53
roxanaRabinowitz, on 26 iunie 2017 - 10:45, said:
Ai de mine, serios, asta ai gasit tu problema, ca nu este iun fisa postului sa pui pe hartie o idee ?! Dar altii care isi rup spinarea sau stau 1286 de ore suplimentare neplatite, fara sa fie in fisa postului, nu te-ar deranja ? Asta e problema, sa ne scremem sa scoatem o idee, dar nu e trecut in fisa postului! Poate e trecut in fisa postului!!! Poti sa pui o idee pe hartie, dar ca sa ti se reproseze ca ramai in urma cu adusul de idei nu cred ca e corect daca nu asta ti-e meseria. Si aia care isi rup spinarea pe o mie de ore suplimentare si astia care gandesc pentru firma mai mult decat e nevoie sunt vinovati pentru faptul ca acepta sarcini care nu li se cuvin.. si munca intelectuala e tot munca. Ea zice ca toti angajatii trebuie sa vina cu o idee, nu cred ca au toti asta in fisa postului. Edited by spinname, 26 June 2017 - 10:54. |
#9
Posted 26 June 2017 - 11:01
Hai ma nu mai sariti cu gura, e un trend asta cu optimizarea costurilor. E si pentru a stimula imaginatia angajatilor. nu e nimic rau voi priviti numai din punctul de vedere al angajatului. Daca erati patroni era altfel. Cere omul o parere si sariti pe multinationale mai rau ca dragnea si acolitii. La pravalia la care lucrez au fost multe astfel de "optimizari" si fara hartie igienica mai subtire etc. Arhivare electronica documente, tichete de masa pe card, conturi de salarii la o anumita banca cu conditii ok iar de "banii ramasi" au facut abonamente de sanatate pentru toti angajatii (cel mai mare pachet la regina maria). Adica economia s-a regasit si la angajat...
|
#10
Posted 26 June 2017 - 11:01
1ancaelena, on 26 iunie 2017 - 10:24, said:
Buna ziua, ..... Multumesc. multa hartie tocata aiurea... documente prea stufoase in prea multe exemplare si 1001revizii (printuri) exista imprimante cu contor pentru fiecare utilizator. |
|
#11
Posted 26 June 2017 - 11:03
f300, on 26 iunie 2017 - 10:52, said:
Uite aici cea mai buna idee: sa renuntati la timpenia asta cu scremutul organizat dupa idei! Ma intreb si eu oare cat de folositoare sunt aceste sedinte de brainstorming, team-building, briefing-uri si alte chestii copiate de afara, pun pariu ca daca s-ar renunta la ele, asa s-ar face cele mai mari economii! |
#12
Posted 26 June 2017 - 11:10
spinname, on 26 iunie 2017 - 10:53, said:
Poti sa pui o idee pe hartie, dar ca sa ti se reproseze ca ramai in urma cu adusul de idei nu cred ca e corect daca nu asta ti-e meseria. Si aia care isi rup spinarea pe o mie de ore suplimentare si astia care gandesc pentru firma mai mult decat e nevoie sunt vinovati pentru faptul ca acepta sarcini care nu li se cuvin.. si munca intelectuala e tot munca. Ea zice ca toti angajatii trebuie sa vina cu o idee, nu cred ca au toti asta in fisa postului. Muhahahahhahah...... tare asta, m-ai facut sa rid nitel astazi. Da, cred ca sint vinovati ca mor de foame si cam astea sint joburile si conditiile pe care le gasesc. Da, cred ca ai dreptate aici OK, poate nu au TOTI in fisa postului, dar daca au in regulamentul intern ?! Si in fisa postului e trecut ca trebuie sa respecte regulamentul intern? Adica, serios, tot te cramponezi de asta?! |
#13
Posted 26 June 2017 - 11:14
Memeito, on 26 iunie 2017 - 11:03, said:
Ma intreb si eu oare cat de folositoare sunt aceste sedinte de brainstorming, team-building, briefing-uri si alte chestii copiate de afara, pun pariu ca daca s-ar renunta la ele, asa s-ar face cele mai mari economii! O echipa unita e mult mai productiva decat una a carei membrii si-o trag pe la spate. |
#14
Posted 26 June 2017 - 11:28
roxanaRabinowitz, on 26 iunie 2017 - 11:10, said: Muhahahahhahah...... tare asta, m-ai facut sa rid nitel astazi. Da, cred ca sint vinovati ca mor de foame si cam astea sint joburile si conditiile pe care le gasesc. Da, cred ca ai dreptate aici OK, poate nu au TOTI in fisa postului, dar daca au in regulamentul intern ?! Si in fisa postului e trecut ca trebuie sa respecte regulamentul intern? Adica, serios, tot te cramponezi de asta?! Si eu lucrez intr-o multinationala, mai mica cei drept dar tot multinationala.. crezi ca eu fac tot ce-mi zic aia sa fac? Imediat ii scot contractele in fata si-i demonstrez cine are dreptate intr-o eventuala speta, asta e avantajul cand citesti ce semnezi si semnezi doar ce citesti. Si ma inteleg de minune cu directorii chiar daca mai avem conflicte de parere cateodata. Cand gresesc platesc, cand gresesc ei, se retrag. |
#15
Posted 26 June 2017 - 11:29
corinadaniela, on 26 iunie 2017 - 10:42, said:
mai bine folosesti alta idee : compania poate recicla toate deseurile din hartie, primind in schimb servetele, hartie igienica, hartie pentru sters pe maini, etc. sau folosirea senzorilor pentru iluminat, in spatiile care nu beneficiaza de lumina naturala, dar nici nu sunt foarte circulate. folosirea unor corpuri de iluminat cu tehnologie led, care duce la economii importante la consumul de curent electric. o alta idee ar fi inlocuirea dozatoarelor clasice pentru apa (cu apa in bidon) cu un sistem de filtrare a apei de la retea, exista astfel de dozatoare care sunt alimentate cu apa filtrata de la retea si racesc/incalzesc apa. |
|
#16
Posted 26 June 2017 - 11:33
#17
Posted 26 June 2017 - 11:34
spinname, on 26 iunie 2017 - 10:43, said:
In compania in care lucrezi sunteti platiti sa veniti cu idei de afaceri? Ai in fisa postului ca tre' sa faci pe antrepenorul, contabilul, marketing boss sau altele? Cum adica fiecare angajat trebuie sa faca astea? Faci doar ce iti cere fisa postului... |
#18
Posted 26 June 2017 - 11:36
1ancaelena, on 26 iunie 2017 - 11:29, said:
Multumesc pentru raspuns. Ideile cu senzori pentru iluminat, sistem de filtrare al apei in loc de dozatoare si tehnologie led au fost deja luate. sincer daca la servici se incepe cu super super economia, inseamna ca nu sunt bani si ca in curand o sa incepa alceleasi kk-uri si fata de angajati, deci nu mai este un loc bun de munca. @1ancaelena voi aveti ca sarcina de servici ca fiecare sa vina cu cate o idee? care economiseste mai mult castiga? pai simplu esti platit cu 10-30lei/ora, cea mai buna economie sa nu va mai puna sa pierdeti timpul cu tampenii de genul asta. esti sigur ca firma la care lucrezi nu e in pragul falimentului? ca asta cu "cautam cum sa facem mai multa economie", e primul pas... Edited by arg, 26 June 2017 - 11:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users