Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare ipad

Ce fel de disc pentru acest circu...

Windows 11 24H2 pe release?

Intrebare motor auto
 Opel Astra K

Romania - tara formelor fara fond?

Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge
 problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...

Plata cu cardul si bacsisul

Primire bani din Danemarca prin N...
 Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...

Renovare balcon

installation has failed there was...
 

Ford Fiesta 2002 probleme..HELP !

- - - - -
  • Please log in to reply
220 replies to this topic

#1
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013
Sunt proaspatul posesor al unui Ford fiesta 1.4 TDCI si am observat ca imi bag apa in portbagaj pe la broasca cand ploua sau o spal..Care ar fi rezolvarea?

#2
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,200
  • Înscris: 28.06.2005
Nu o mai lași în ploaie și nu o mai speli.


Spoiler

Edited by sfantu.dracu, 17 June 2016 - 11:28.


#3
StefanVasile

StefanVasile

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 20.10.2008
silicon

#4
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View PostJericho22, on 17 iunie 2016 - 10:36, said:

Sunt proaspatul posesor al unui Ford fiesta 1.4 TDCI si am observat ca imi bag apa in portbagaj pe la broasca cand ploua sau o spal..Care ar fi rezolvarea?
Ori :

View Postsfantu.dracu, on 17 iunie 2016 - 11:28, said:

Nu o mai lași în ploaie și nu o mai speli.

Ori te duci fain frumos la un service ford sa-ti schibe garnitura de la broasca .

#5
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013
Deci problema e urmatoarea..in momentul cand pornesc AC aud un tacanit la un interval de 5 secunde..care poate fi problema?

#6
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Cupleaza si decupleaza compresorul.

#7
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013
E normal, atunci cupleaza compresorul.

#8
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013
Pai..se aude mereu la un interval de 5 sec..si nu baga nici aer rece

#9
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
pai nu baga ca nu poate, de asta decupleaza si cupleaza. Probabil al lipsa freon, filtru infundat etc. Problemele astea se rezolva in service, nu pe forum. Acolo iti scoate freonul, vede cat a ramas, din cat ar trebui sa fie, umple instalatia, vede presiunile si-ti poate pune un diagnostic.

#10
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013
Salutare ! Mi am achiziționat de curand un Ford Fiesta 1.4 Tdci cu 200k km. Bun,am observat ca in momentul cand o turez (2000+ ture) imi cam scoate fum alb cu un miros de motorina intepator..E posibil ca masina sa consume ulei? Tin sa precizez ca nu am circulat cu ea deoarece o s o inscriu abia luna viitoare..

Edited by Jericho22, 13 July 2016 - 18:53.


#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Fum alb=consum de ulei.
Fum negru=consum exagerat de combustibil, sau turbo pe moarte/mort.

#12
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
Eu stiam ca fumul albastru provine de la consumul de ulei, iar fumul alb provine de la garnitura de chiuloasa care e dusa si patrunde apa.

#13
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
"Fumul alb
La pornirea şi funcţionarea motorului rece, prezenţa fumului alb nu este alarmantă. Dacă aceasta persistă şi cu motorul cald, trebuie să ne îngrijorăm. Vom verifica prima dată nivelul lichidului de răcire în vasul de expansiune şi aspectul (culoarea sa, care poate deveni maronie sau cărămizie), deoarece, în aceste cazuri, este vorba de deteriorarea calităţii acestuia prin garnitura de chiulasă care şi-apierdut etanşeitatea.
Dacă aspectul lichidului de răcire nu s-a schimbat şi cantitatea care lipseşte din vasul de expansiune este mai mică de 0,5 litri, putem să-l completăm cu lichid de răcire de rezervă, cu aceeaşi densitate şi să ne continuăm deplasarea până la primul atelier service. Dacă aspectul s-a modificat, devenind cărămiziu şi spumant, înseamnă că garnitura de chiulasă a cedat.
Nu mai avem voie să plecăm decât tractaţi până la atelierul service, căci riscăm să gripăm motorul. Fumul alb mai poate apărea brusc, pe timpul deplasării, direct de sub capotă. Este un semn că au loc scurgeri de lichid de răcire direct pe motorul încins, datorate neetanşării unei conducte de legătură.
O conductă fisurată pe o porţiune mică poate fi remediată pe loc, cu ajutorul unei benzi adezive  aplicate şi strânse bine cu un colier peste locul fisurii. Apoi trebuie să completăm nivelul lichidului de răcire, pentru a ajunge la un atelier de reparaţii şi a executa corect remedierea."

Probabil consuma  antigel, de aia si inteapa.

" Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
Alte cauze pentru fum alb:
-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru"

Edited by xkos, 13 July 2016 - 19:09.


#14
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013
Bun,deci ideea e ca ceva,ceva are..

#15
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Eu am patit o data in iarna care tocmai a trecut, si acum doua zile la fel, dupa ce nu am mai mutat masina vreo 2 zile.
La pornire, nor, dar nor de fum alb, dupa aia nimic.
Am pus totul pe ceva scurgeri? Oricum, urmeaza sa vad.

#16
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013
Poate sa fie de la filtru epurator?

#17
ionut76

ionut76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,374
  • Înscris: 05.04.2006
De ce nu il suni pe cel care ti-a vindut cazanul (masina, pardon) sa il intrebi ce are ? Ca in mod sigur stie ce a vindut ! Mor cind vad cite tepe se dau si apoi noii proprietari pling pe forumuri si irosesc timpul colegilor cu intrebari "de ce scoate fum". Ca e stricata.. Sui-o pe platforma si mergi in service, nu o mai porni.

Edited by ionut76, 13 July 2016 - 19:52.


#18
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,082
  • Înscris: 20.10.2015
Scoate-o la teste.
Schimbi uleiul, PUI SINTETIC, iei nivelul, dupa ce ai lasat-o o noapte.
O scoti pe autostrada si mergi pana la Pitesti, Bucuresti, Targoviste
O lasi peste noapte in aceeasi pozitie in care i-ai luat nivelul inainte de drum, dar motorul sa fie complet rece.

Modificari?

Verifici culoarea lichidului de racire
Fumul alb imi miroase a apa...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate