Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford Fiesta 2002 probleme..HELP !
Last Updated: May 14 2021 12:41, Started by
Jericho22
, Jun 17 2016 10:36
·
0
#2
Posted 17 June 2016 - 11:28
Nu o mai lași în ploaie și nu o mai speli.
Spoiler
Edited by sfantu.dracu, 17 June 2016 - 11:28. |
#4
Posted 17 June 2016 - 14:27
Jericho22, on 17 iunie 2016 - 10:36, said:
Sunt proaspatul posesor al unui Ford fiesta 1.4 TDCI si am observat ca imi bag apa in portbagaj pe la broasca cand ploua sau o spal..Care ar fi rezolvarea? sfantu.dracu, on 17 iunie 2016 - 11:28, said:
Nu o mai lași în ploaie și nu o mai speli. |
#5
Posted 03 July 2016 - 10:06
Deci problema e urmatoarea..in momentul cand pornesc AC aud un tacanit la un interval de 5 secunde..care poate fi problema?
|
#8
Posted 03 July 2016 - 11:09
Pai..se aude mereu la un interval de 5 sec..si nu baga nici aer rece
|
#9
Posted 03 July 2016 - 11:25
pai nu baga ca nu poate, de asta decupleaza si cupleaza. Probabil al lipsa freon, filtru infundat etc. Problemele astea se rezolva in service, nu pe forum. Acolo iti scoate freonul, vede cat a ramas, din cat ar trebui sa fie, umple instalatia, vede presiunile si-ti poate pune un diagnostic.
|
#10
Posted 13 July 2016 - 18:52
Salutare ! Mi am achiziționat de curand un Ford Fiesta 1.4 Tdci cu 200k km. Bun,am observat ca in momentul cand o turez (2000+ ture) imi cam scoate fum alb cu un miros de motorina intepator..E posibil ca masina sa consume ulei? Tin sa precizez ca nu am circulat cu ea deoarece o s o inscriu abia luna viitoare..
Edited by Jericho22, 13 July 2016 - 18:53. |
|
#11
Posted 13 July 2016 - 18:59
Fum alb=consum de ulei.
Fum negru=consum exagerat de combustibil, sau turbo pe moarte/mort. |
#12
Posted 13 July 2016 - 19:03
Eu stiam ca fumul albastru provine de la consumul de ulei, iar fumul alb provine de la garnitura de chiuloasa care e dusa si patrunde apa.
|
#13
Posted 13 July 2016 - 19:07
"Fumul alb
La pornirea şi funcţionarea motorului rece, prezenţa fumului alb nu este alarmantă. Dacă aceasta persistă şi cu motorul cald, trebuie să ne îngrijorăm. Vom verifica prima dată nivelul lichidului de răcire în vasul de expansiune şi aspectul (culoarea sa, care poate deveni maronie sau cărămizie), deoarece, în aceste cazuri, este vorba de deteriorarea calităţii acestuia prin garnitura de chiulasă care şi-apierdut etanşeitatea. Dacă aspectul lichidului de răcire nu s-a schimbat şi cantitatea care lipseşte din vasul de expansiune este mai mică de 0,5 litri, putem să-l completăm cu lichid de răcire de rezervă, cu aceeaşi densitate şi să ne continuăm deplasarea până la primul atelier service. Dacă aspectul s-a modificat, devenind cărămiziu şi spumant, înseamnă că garnitura de chiulasă a cedat. Nu mai avem voie să plecăm decât tractaţi până la atelierul service, căci riscăm să gripăm motorul. Fumul alb mai poate apărea brusc, pe timpul deplasării, direct de sub capotă. Este un semn că au loc scurgeri de lichid de răcire direct pe motorul încins, datorate neetanşării unei conducte de legătură. O conductă fisurată pe o porţiune mică poate fi remediată pe loc, cu ajutorul unei benzi adezive aplicate şi strânse bine cu un colier peste locul fisurii. Apoi trebuie să completăm nivelul lichidului de răcire, pentru a ajunge la un atelier de reparaţii şi a executa corect remedierea." Probabil consuma antigel, de aia si inteapa. " Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag. Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor. Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent! Alte cauze pentru fum alb: -Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata. -La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie. -De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului. Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru" Edited by xkos, 13 July 2016 - 19:09. |
#15
Posted 13 July 2016 - 19:12
Eu am patit o data in iarna care tocmai a trecut, si acum doua zile la fel, dupa ce nu am mai mutat masina vreo 2 zile.
La pornire, nor, dar nor de fum alb, dupa aia nimic. Am pus totul pe ceva scurgeri? Oricum, urmeaza sa vad. |
|
#17
Posted 13 July 2016 - 19:49
De ce nu il suni pe cel care ti-a vindut cazanul (masina, pardon) sa il intrebi ce are ? Ca in mod sigur stie ce a vindut ! Mor cind vad cite tepe se dau si apoi noii proprietari pling pe forumuri si irosesc timpul colegilor cu intrebari "de ce scoate fum". Ca e stricata.. Sui-o pe platforma si mergi in service, nu o mai porni.
Edited by ionut76, 13 July 2016 - 19:52. |
#18
Posted 13 July 2016 - 19:57
Scoate-o la teste.
Schimbi uleiul, PUI SINTETIC, iei nivelul, dupa ce ai lasat-o o noapte. O scoti pe autostrada si mergi pana la Pitesti, Bucuresti, Targoviste O lasi peste noapte in aceeasi pozitie in care i-ai luat nivelul inainte de drum, dar motorul sa fie complet rece. Modificari? Verifici culoarea lichidului de racire Fumul alb imi miroase a apa... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users