De ce au disparut motocicletele cu atas?
Last Updated: Jun 25 2017 12:42, Started by
zyraxes27
, Jun 02 2017 10:53
·
0
#37
Posted 02 June 2017 - 14:41
La unchiul meu la tara era un vecin pa strada care avea un motor cu atas ... negru si mare si cu niste arcuri (?) mari sub/la scaunul din spate la motocicleta...
Cobora Sambata de pa deal cum era asezata localitatea si venea pana in centru langa Caminul cultural unde era un ,,non stop,, cu doua mese si umbrele de se aduna lumea seara pa racoare la o tarie/beutura locala.Bang,bang - tac/pac facea o galagie infernala si il auzeai de cum iesea din curte cu motorul dar era o veselie cand il vedeai ca vine...avea si o ,,casca,, din piele cu doua brate ce se prindeau sub barbie si ochelari da sudor : era o veselie totala.Avea un demaraj extraordinar.Cand pleca trebuia sa urce drumul inapoi in panta si intr-o clipa pleca si era sus pa deal ... Nu's ce s-a ales de El.Alte vremuri.Au trecut... Edited by adisluc, 02 June 2017 - 14:41. |
#38
Posted 02 June 2017 - 14:43
Hunor_66, on 02 iunie 2017 - 13:49, said:
Mai mult ca sigur pe drumuri secundare, nu pe autostrazi. De fapt, asta iti ofera motocicleta cu atas: frumusetea si placerea plimbarii la viteze mici. Ori pentru asta ai nevoie de drumuri cu peisaje care sa bucure ochiul. Nu cred ca am zis nimic de autostrazi. De altfel, si cu bus-ul, prefer oricand DN-urile, autostrazilor, pentru ca nu-mi doresc sa ajung din A in B repede, ci in mod placut, sa ma opresc, sa fac fotografii, sa ma bucur de peisaj, chestii d'astea... |
#39
Posted 02 June 2017 - 17:35
calinkgb, on 02 iunie 2017 - 14:43, said: Nu cred ca am zis nimic de autostrazi. De altfel, si cu bus-ul, prefer oricand DN-urile, autostrazilor, pentru ca nu-mi doresc sa ajung din A in B repede, ci in mod placut, sa ma opresc, sa fac fotografii, sa ma bucur de peisaj, chestii d'astea... |
#40
Posted 02 June 2017 - 17:37
"Tovarase", nu vrei si aprobare de la partid (pe baza de documente justificative) pt parasirea localitatii ?
|
#41
Posted 02 June 2017 - 19:41
#42
Posted 02 June 2017 - 22:16
bila1000, on 02 iunie 2017 - 17:35, said:
Eu as da o lege sa circule numai aia din judet pe DN uri daca in zona sint autostrazi sa se foloseasca acea ruta, pai de ce ne-am chinuit sa facem autostrazi sa umple bucurestenii DN3 pe litoral? Nu prea cred că o iau Bucureşteneii pe D.N. 3. Cu D.N. 1 e altă chestie, până ajungi pe Autostrada A3 te apucă damblalele, aşa că preferi D.N. 1 (dacă locuieşti prin zona de Est a Bucureştiilor e ceva mai uşor să ajungi pe A3 şi atunci îţi vine să o iei pe acolo). Edited by djl, 02 June 2017 - 22:17. |
#43
Posted 02 June 2017 - 23:05
bila1000, on 02 iunie 2017 - 17:35, said:
Eu as da o lege sa circule numai aia din judet pe DN uri daca in zona sint autostrazi sa se foloseasca acea ruta, pai de ce ne-am chinuit sa facem autostrazi sa umple bucurestenii DN3 pe litoral? Problema ta... Da' nu cred ca te-ai chinuit sa faci TU autostrada, ca sa ai asemenea pretentii. |
#44
Posted 03 June 2017 - 00:27
@ calinkgb : din curiozitate, la cât se duce recondiţionarea/restaurarea unui motociclete?
Da, pe un D.N. "rişti" să dai de mai multe chestii. Dacă s-ar duce de tot traficul pe acolo, ar dispărea unele afaceri. Edited by djl, 03 June 2017 - 00:27. |
#45
Posted 03 June 2017 - 09:37
Nu se poate cuantifica exact, depide de model, de ce trebuie facut la el - doar vizual sau si parte mecanica, de ce vrea clientul - Dnepr-ul de mai sus e vopsit in camp electrostatic, dar ia in considerare un minim de 2000 de euro.
|
#46
Posted 03 June 2017 - 10:57
Nu au disparut motocicletele cu atas, dar sunt mult mai putine decat in trecut.
Am cel putin trei prieteni care detin asa ceva, si eu vreau sa iau una. Unul dintre prieteni chiar a plecat cu iubita lui si cu copilul intr-o tura pana in Mongolia, cu un Ural cu atas. Acum sunt prin Uzbekistan. Edited by LouisCyphre, 03 June 2017 - 11:00. |
|
#47
Posted 03 June 2017 - 13:59
Pe viitor poate facem grupul ataşiştilor de pe sotfpedia!
|
#48
Posted 03 June 2017 - 15:17
Ha, eu am crezut că aţi glumit când aţi zis de <<Mobra>> cu ataş! https://www.4tuning....obra-28673.html
Ceva interesant: http://www.motocicli...-vanzare/page-7 |
#49
Posted 04 June 2017 - 19:42
Cred ca au ajuns la fier vechi, iar astea mai noi nu sint livrate cu atas.
|
#51
Posted 05 June 2017 - 23:21
Da' chiar aşa, a văzut cineva motociclete la fier vechi?
|
|
#52
Posted 06 June 2017 - 12:11
Da, cel putin un Sachs-Hercules K100...
Din pacate era prea distrus ca sa mai poti recupera ceva din el. |
#53
Posted 08 June 2017 - 19:22
Hunor_66, on 02 iunie 2017 - 11:24, said:
Produc rusii si le distribuie nemtii in EUropa. b2e65740224b67680ab046885b73d338.jpg Cred ca-mi iau si eu una sa ma plimb vara. Merge cu categoria B ? Si cu multa dragoste si benzina. djl, on 03 iunie 2017 - 00:27, said:
@ calinkgb : din curiozitate, la cĆ¢t se duce recondižionarea/restaurarea unui motociclete? Da, pe un D.N. "riŗti" sć dai de mai multe chestii. Dacć s-ar duce de tot traficul pe acolo, ar dispćrea unele afaceri. djl, on 03 iunie 2017 - 15:17, said:
Ha, eu am crezut cć aži glumit cĆ¢nd aži zis de <<Mobra>> cu ataŗ! https://www.4tuning....obra-28673.html Ceva interesant: http://www.motocicli...-vanzare/page-7 |
#54
Posted 08 June 2017 - 20:08
Motocicletă capitalistă sau comunistă din perioada postbelică.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users