Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

De ce au disparut motocicletele cu atas?

- - - - -
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#19
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008

View PostHunor_66, on 02 iunie 2017 - 11:36, said:

Au transmisie si pe roata atasului ??
"Trenul de rulare
  
Ambreiaj:
   Dublu disc uscat, disc actionat diametru 180 mm
Cutie viteze:
   Mecanica, 4 viteze + revers
Transmisie:
   Cardan si grup
Transmisie atas:
   Decuplabila, fara diferential, cardan de la grupul spate
Volum ulei:
   0.11 L 80W90
Starter:
   Starter electric + pedala"


Dn specificatiile de la Ural Ranger

#20
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,622
  • Înscris: 01.10.2002
La viteze de sub 60-80 km/h motocicletele cu atas pot fi controlate usor, dar la viteze mai mari devin incomode. In plus au aparut din anii 80 ATV-urile, care sunt mai usor de controlat cu sarcini in teren accidentat, unde si-ar avea utilitatea motoarele cu atas.

#21
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011
Cu ataş e cam nasol,nu te mai poți strecura printre mașini,esti obligat sa rulezi ca un automobil.

#22
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,288
  • Înscris: 06.02.2008
Nu mai vrea nimeni să-și ia prietena/nevasta când merge cu motocicleta. Pai ori e libertate a merge cu moto ori nu :)

#23
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,224
  • Înscris: 13.06.2004
Din fericire motociclete cu ataş mai au ceva fani. Multe maşini vechi şi în stare bună/acceptabilă au ajuns la fier vechi    :(
Motocicleta cu ataş are un avantaj: dacă un operator fevoriar oferă vagon de bagaje şi există o rampă, o poţi sui într-un asemenea vagon şi nu mai ajungi obosit la destinaţie, ba pe drum te mai cinsteşti şi tu cu berulă sau vinişor   :D

#24
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,380
  • Înscris: 02.06.2005
Da, ai motor si mergi cu trenul. Unde e farmecul mersului pe motor? Libertatea, born to be wild, plete in vant etc?!
Ma rog, nu te invinovatesc si eu as alege calea asta la o adica, mai ales pentru ultima parte :D

#25
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,224
  • Înscris: 13.06.2004
Nu mă referam la drumuri scurte, ci la din alea de peste 200-300 k.m.

#26
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,253
  • Înscris: 24.01.2008
Mda... masturbare cu prezervativ.

#27
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postdjl, on 02 iunie 2017 - 12:47, said:

Nu mă referam la drumuri scurte, ci la din alea de peste 200-300 k.m.
Sunt care fac cate si 500-800 km pe zi si prefera pe motor nu in tren ; e drept ca nu cu cele cu atas . Astea cu atas nu-s facute sa mergi mult timp ( la 60 km/h ) numa un pasionat maniac poate sa faca asta ..
Is bune pt expozitie si cam atat ( la cum a evoluat tehnologia eu unul nu m-as da cu motoreta cu atas nici mort .

Edited by Baxon, 02 June 2017 - 12:59.


#28
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008

View Postdjl, on 02 iunie 2017 - 11:39, said:

Aia e făcută după ceva German.

BMW R75

#29
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Drum lung incepe de la 1 000 km in sus alea de 2-300 km sunt aruncaturi de bat daca cu bicicleta cu propulsie un magar/porc depinde de situatie fac 10 km

#30
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008

View PostBaxon, on 02 iunie 2017 - 12:57, said:

Sunt care fac cate si 500-800 km pe zi si prefera pe motor nu in tren ; e drept ca nu cu cele cu atas . Astea cu atas nu-s facute sa mergi mult timp ( la 60 km/h ) numa un pasionat maniac poate sa faca asta ..
Is bune pt expozitie si cam atat ( la cum a evoluat tehnologia eu unul nu m-as da cu motoreta cu atas nici mort .

Nu-i musai sa fie maniac. Doar pasionat.
Stiu oameni care au facut turul Europei cu un Ural Ranger, si sunt cat se poate de normali....
Tehnologia e foarte ok - simpla, fiabila, usor de reparat pe drum. Ceea ce e nitel mai complicat cand ai jumate din greutatea motocicletei alcatuita din electronica. :D

#31
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,224
  • Înscris: 13.06.2004
200-300 k.m. în linie dreaptă nu e mult, dar prin munţi...
Însă fiecare cum se simte bine.

Edited by djl, 02 June 2017 - 13:16.


#32
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
As vrea sa te vad calare pe o mobra cu atas 200-300 km in linie dreapta ...

View Postcalinkgb, on 02 iunie 2017 - 13:02, said:


Nu-i musai sa fie maniac. Doar pasionat.
Stiu oameni care au facut turul Europei cu un Ural Ranger, si sunt cat se poate de normali....
Tehnologia e foarte ok - simpla, fiabila, usor de reparat pe drum. Ceea ce e nitel mai complicat cand ai jumate din greutatea motocicletei alcatuita din electronica. Posted Image
Mai sunt si din " astia " insa daca nu este un impatimit nu ar face asta ..

#33
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008
Da. Suntem diferiti.
Ceea ce este perfect! Posted Image

Edited by calinkgb, 02 June 2017 - 13:20.


#34
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,253
  • Înscris: 24.01.2008

View Postdjl, on 02 iunie 2017 - 13:16, said:

200-300 k.m. în linie dreaptă nu e mult, dar prin munţi...
Însă fiecare cum se simte bine.
Pai tocmai prin munti e frumos, "in linie dreapta", pe autostrada, te ia somnu' de plictiseala.

#35
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postcalinkgb, on 02 iunie 2017 - 13:02, said:


Nu-i musai sa fie maniac. Doar pasionat.
Stiu oameni care au facut turul Europei cu un Ural Ranger, si sunt cat se poate de normali....
Mai mult ca sigur pe drumuri secundare, nu pe autostrazi. De fapt, asta iti ofera motocicleta cu atas: frumusetea si placerea plimbarii la viteze mici.
Ori pentru asta ai nevoie de drumuri cu peisaje care sa bucure ochiul.

#36
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,075
  • Înscris: 10.07.2013

View Postcalinkgb, on 02 iunie 2017 - 12:58, said:


BMW R75

[ https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4a/57/87/4a578753f8e42cd3269ee3502d1269e7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asta da motocicleta cu atas......Posted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate