Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce au disparut motocicletele cu atas?
Last Updated: Jun 25 2017 12:42, Started by
zyraxes27
, Jun 02 2017 10:53
·
0
#19
Posted 02 June 2017 - 11:42
Hunor_66, on 02 iunie 2017 - 11:36, said:
Au transmisie si pe roata atasului ?? Ambreiaj: Dublu disc uscat, disc actionat diametru 180 mm Cutie viteze: Mecanica, 4 viteze + revers Transmisie: Cardan si grup Transmisie atas: Decuplabila, fara diferential, cardan de la grupul spate Volum ulei: 0.11 L 80W90 Starter: Starter electric + pedala" Dn specificatiile de la Ural Ranger |
#20
Posted 02 June 2017 - 11:47
La viteze de sub 60-80 km/h motocicletele cu atas pot fi controlate usor, dar la viteze mai mari devin incomode. In plus au aparut din anii 80 ATV-urile, care sunt mai usor de controlat cu sarcini in teren accidentat, unde si-ar avea utilitatea motoarele cu atas.
|
#21
Posted 02 June 2017 - 12:08
Cu ataş e cam nasol,nu te mai poți strecura printre mașini,esti obligat sa rulezi ca un automobil.
|
#22
Posted 02 June 2017 - 12:08
Nu mai vrea nimeni să-și ia prietena/nevasta când merge cu motocicleta. Pai ori e libertate a merge cu moto ori nu
|
#23
Posted 02 June 2017 - 12:22
Din fericire motociclete cu ataş mai au ceva fani. Multe maşini vechi şi în stare bună/acceptabilă au ajuns la fier vechi
Motocicleta cu ataş are un avantaj: dacă un operator fevoriar oferă vagon de bagaje şi există o rampă, o poţi sui într-un asemenea vagon şi nu mai ajungi obosit la destinaţie, ba pe drum te mai cinsteşti şi tu cu berulă sau vinişor |
#24
Posted 02 June 2017 - 12:34
Da, ai motor si mergi cu trenul. Unde e farmecul mersului pe motor? Libertatea, born to be wild, plete in vant etc?!
Ma rog, nu te invinovatesc si eu as alege calea asta la o adica, mai ales pentru ultima parte |
#25
Posted 02 June 2017 - 12:47
Nu mă referam la drumuri scurte, ci la din alea de peste 200-300 k.m.
|
#27
Posted 02 June 2017 - 12:57
djl, on 02 iunie 2017 - 12:47, said:
Nu mă referam la drumuri scurte, ci la din alea de peste 200-300 k.m. Is bune pt expozitie si cam atat ( la cum a evoluat tehnologia eu unul nu m-as da cu motoreta cu atas nici mort . Edited by Baxon, 02 June 2017 - 12:59. |
#28
Posted 02 June 2017 - 12:58
#29
Posted 02 June 2017 - 12:59
Drum lung incepe de la 1 000 km in sus alea de 2-300 km sunt aruncaturi de bat daca cu bicicleta cu propulsie un magar/porc depinde de situatie fac 10 km
|
#30
Posted 02 June 2017 - 13:02
Baxon, on 02 iunie 2017 - 12:57, said:
Sunt care fac cate si 500-800 km pe zi si prefera pe motor nu in tren ; e drept ca nu cu cele cu atas . Astea cu atas nu-s facute sa mergi mult timp ( la 60 km/h ) numa un pasionat maniac poate sa faca asta .. Is bune pt expozitie si cam atat ( la cum a evoluat tehnologia eu unul nu m-as da cu motoreta cu atas nici mort . Nu-i musai sa fie maniac. Doar pasionat. Stiu oameni care au facut turul Europei cu un Ural Ranger, si sunt cat se poate de normali.... Tehnologia e foarte ok - simpla, fiabila, usor de reparat pe drum. Ceea ce e nitel mai complicat cand ai jumate din greutatea motocicletei alcatuita din electronica. |
#31
Posted 02 June 2017 - 13:16
200-300 k.m. în linie dreaptă nu e mult, dar prin munţi...
Însă fiecare cum se simte bine. Edited by djl, 02 June 2017 - 13:16. |
#32
Posted 02 June 2017 - 13:19
As vrea sa te vad calare pe o mobra cu atas 200-300 km in linie dreapta ...
calinkgb, on 02 iunie 2017 - 13:02, said: Nu-i musai sa fie maniac. Doar pasionat. Stiu oameni care au facut turul Europei cu un Ural Ranger, si sunt cat se poate de normali.... Tehnologia e foarte ok - simpla, fiabila, usor de reparat pe drum. Ceea ce e nitel mai complicat cand ai jumate din greutatea motocicletei alcatuita din electronica. |
#33
Posted 02 June 2017 - 13:20
Da. Suntem diferiti.
Ceea ce este perfect! Edited by calinkgb, 02 June 2017 - 13:20. |
|
#34
Posted 02 June 2017 - 13:20
#35
Posted 02 June 2017 - 13:49
calinkgb, on 02 iunie 2017 - 13:02, said: Nu-i musai sa fie maniac. Doar pasionat. Stiu oameni care au facut turul Europei cu un Ural Ranger, si sunt cat se poate de normali.... Ori pentru asta ai nevoie de drumuri cu peisaje care sa bucure ochiul. |
#36
Posted 02 June 2017 - 13:59
calinkgb, on 02 iunie 2017 - 12:58, said: BMW R75 [ https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4a/57/87/4a578753f8e42cd3269ee3502d1269e7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta da motocicleta cu atas...... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users