Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Reconditionare bormasina G16
Last Updated: Jun 04 2017 15:52, Started by
gcom61
, May 28 2017 17:34
·
0
#1
Posted 28 May 2017 - 17:34
Intentionez sa reconditionez o bormasina de banc tip G16 ,con morse nr. 2.Din pacate,nu am diametrele fuliilor de actionare si nu cunosc nici cinematica avansului automat (la gaurire) si reglajul/componenta acestuia.
Daca cineva cunoaste indeaproape aceasta masina de gaurit,il rog sa dea o mana de ajutor... Multumesc anticipat... |
#3
Posted 28 May 2017 - 22:15
Cotrobaind pe net, uite ce-am gasit:
G16.1.JPG 84.17K 54 downloads Nu se vede foarte bine, dar poate iti este de folos. De fapt, poti pune o poza cu masina, ca vad ca sunt mai multe tipodimensiuni, sa te ajut la cautat documentatii. Uite: G1.2.JPG 81.91K 55 downloads Edited by myshyk, 28 May 2017 - 22:28. |
#4
Posted 29 May 2017 - 08:50
Asa de proaste sculele romanesti sau asa de proaste sculele comuniste..
Dar asa de bune Am ajuns sa ne uitam la "tigaile" de acum 50 de ani ca la niste adevarate comori. Fabricile care le faceau...nu se mai cunoaste nici locul unde erau odata, lipsa calitatii productiei cica le-ar fi omorat. Atat de prosti suntem. |
#5
Posted 29 May 2017 - 19:31
Azi am reusit sa recuperez placuta cu turatiile si avansul;am demontat si cutia de avans,mecanismul este relativ simplu,insa lipsesc ceva pene la pinioane.Poze cu aceasta,cand ma voi ocupa doar de reconditionare
Parintele...,in goana dupa alte interese,guvernantii nostri,de 27 de ani ,incoace,nu fac altceva decat sa stea cu fundul in sus si capul plecat...sau aplecat sa asculte cum li se canta... Cautand ceva documentatie pt fierul asta pe care doresc sa-l resuscitez,am ramas susprins de preturile cerute de romani si...,la fel de surprins de preturile cerute de alti europeni,pt scule cu complexitate mai mare...;de...fiecare doreste sa se imbogateasca...ieri. Attached FilesEdited by gcom61, 29 May 2017 - 19:32. |
#6
Posted 04 June 2017 - 15:52
Am reusit sa demontez in totalitate,fierul si prima impresie a fost ca bormasina nu a fost folosita prea mult.Cauza,se pare ca a fost faptul ca pinola,culiseaza destul de greu in partea superioara(ultimii 5cm de ridicare).In urma interventiilor unor ''specialisti'',au reusit sa deregleze sistemul de avans automat si cuplarea acestuia.
Imediat sub corpul mecanismelor,pe pinola este un [blocator] cu tije,care poate decupla avansul,atunci cand mandrina ajunge maxim jos,sau cum este reglata.La ridicarea completa a mandrinei,un limitator mecanic ,cupleaza din nou avansul. Mecanismul de avans melc/roata melcata,se poate cupla/decupla fie prin cuplajul vizibil de pe axul melcat,fie prin selectarea uneia din cele 3 viteze de avans. Cuplarea propriu zisa a avansului mandrinei se face prin [tragerea ] catre exterior a parghiilor de actionare manuala avans mandrina. Pt ca am mesterit singur,nu am reusit sa fac decat o poza cu mecanismul de avans... Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users