Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Germania: Procurorii îl anchetează pe șeful Volkswagen
Last Updated: May 21 2017 21:47, Started by
dennis_2005
, May 17 2017 21:11
·
0
#19
Posted 19 May 2017 - 16:06
Cine te-a mintit ca Tce nu sunt motoare cu injectie directa? Eu zic sa verifici mai bine datele tehnice.
|
#20
Posted 19 May 2017 - 17:24
edi10000, on 19 mai 2017 - 16:06, said:
Cine te-a mintit ca Tce nu sunt motoare cu injectie directa? Eu zic sa verifici mai bine datele tehnice. 0.9 Tce si 1.4 TCE ca sa fim mai exacti. Esti multumit acum ? Ideea era ca injectia directa creste la benzinare emisia de Nox. max_01, on 18 mai 2017 - 12:01, said: Si sa ramanem doar cu marcile auto europene italiene si franceze, inclusiv marca Dacia?Crezi ca ar fi mai bine pentru competitie sa ramana doar marcile auto italiene si franceze pe piata? Mai sunt marci si coreene si japoneze si americane si germane care nu fac parte din grupul VAG. Nu au trecut multi ani de cand fiecare se mandrea ca are telefon Nokia. Acum toti folosesc Samsung si Iphone. Asa ca nu te teme de lipsa de competitie. |
#21
Posted 19 May 2017 - 21:58
closchkutza, on 19 mai 2017 - 10:04, said: Cele pe benzina au emisii native mari de CO2 (unde diesel-ul sta mult mai bine nativ - motiv pentru care a tot fost impins ca fiind eco) si mai nou particule in cantitati muuult mai mari decat motorizarile diesel + filtru de particule (multumita injectiei directe sau si mai rau, injectie directa + turbo), motiv pentru care vom vedea in curand filtre de particule pe masini cu motor pe benzina. În curând? Vw deja are filtru de particule și pe motoarele TSI. |
#23
Posted 20 May 2017 - 21:35
edi10000, on 19 mai 2017 - 09:46, said:
De Renault nu mai pun link, dar e cercetata in Franta pt aceleasi practici. fortzoso, on 19 mai 2017 - 17:24, said: Mai sunt marci si coreene si japoneze si americane si germane care nu fac parte din grupul VAG. Nu au trecut multi ani de cand fiecare se mandrea ca are telefon Nokia. Acum toti folosesc Samsung si Iphone. Asa ca nu te teme de lipsa de competitie. Nenea Zap, on 19 mai 2017 - 21:58, said:
În curând? Vw deja are filtru de particule și pe motoarele TSI. |
#24
Posted 20 May 2017 - 22:23
max_01, on 20 mai 2017 - 21:35, said: Avem nevoie si de marci auto europene iar la acest capitol nu ar fi bine sa avem doar cele amintite de mine. Am impresia ca nu ai citit tot ce am scris eu. Am zis ca mai sunt si alte marci germane, nu numai cele incluse in grupul VAG ( ex. Mercedes, BMW). Iar faliment nu inseamna ca dispare neaparat VW ci doar ca nu o sa se intinda mai mult decat le este plapuma asa cum au incercat. Poate si Audi ramane pe picioarele lor si se apuca de facut motoare pe masura numelui pe care (inca) il mai au. N-or sa mai fie obligati sa puna motoare TSI la care sa adauge un F ca sa le gadile orgoliul posesorilor ca nu si-au luat doar un VW restilizat. max_01, on 20 mai 2017 - 21:35, said: Nu stiu daca inca are insa din luna iulie 2017 noile TSI de 1,5l vor veni echipate cu filtru de particule iar de anul viitor toate motorizarile TSI vor fi prevazute cu filtru de particule. Pai cine dreaq o sa mai cumpere benzinare de la ei, daca si asta face regenerari ? |
#25
Posted 20 May 2017 - 22:54
Pui problema gresit. Nu exista ei, in curand toate motoarele pe benzina moderne vor avea filtru de particule. Deci ei vor fi toti.
|
#27
Posted 21 May 2017 - 09:00
#28
Posted 21 May 2017 - 09:42
O știre veche în care se dă cu presupusul.
Foarte bună sursa. |
|
#29
Posted 21 May 2017 - 09:56
Sa dea Domnul sa nu fie adevarat.
Pentru ca tot noi am suporta costurile. |
#31
Posted 21 May 2017 - 12:35
ericmario, on 21 mai 2017 - 09:56, said:
Sa dea Domnul sa nu fie adevarat. Pentru ca tot noi am suporta costurile. Pai ție ce-ți pasă? Tu l-ai plătit deja. Oricum până nu vii cu surse mai noi, macar din 2016, rămâne cum am stabilit, doar VW a anunțat montarea de filtre de particule pe benzinare. |
#32
Posted 21 May 2017 - 12:39
Ce am platit eu bre? ...si nu, nu ai stabilit tu nimic.
Astia au stabilit: https://ec.europa.eu...ehicles/cars_en Edited by ericmario, 21 May 2017 - 13:05. |
#33
Posted 21 May 2017 - 19:28
ericmario, on 21 mai 2017 - 12:39, said:
Ce am platit eu bre? ...si nu, nu ai stabilit tu nimic. Astia au stabilit: https://ec.europa.eu...ehicles/cars_en De platit ai platit DPF si EGR-ul tau. Sau credeai ca ti le-au pus gratis si doar conspiratiile mondiale fac dieselul mai scump decat benzinara? Si vei mai plati si pentru curatarea lor. Totul pentru placerea de a avea regenerari pe drum. Vezi, noi benzinarii ne lipsim de asemenea cheltuieli fiindca nu avem placerile voastre ciudate. Tu stii sa demonstrezi ceva cu argumente ? Filtrul de particule nu se pune pentru CO2 despre care se pomeneste in linkul tau. Asa ca ramane cum am stabilit : doar VW isi va pune filtru de particule pe 'superbenzinarele' lor |
|
#34
Posted 21 May 2017 - 19:43
fortzoso, on 21 mai 2017 - 19:28, said: De platit ai platit DPF si EGR-ul tau. Tu stii sa demonstrezi ceva cu argumente ? Filtrul de particule nu se pune pentru CO2 despre care se pomeneste in linkul tau. Asa ca ramane cum am stabilit : doar VW isi va pune filtru de particule pe 'superbenzinarele' lor Mercedes S 500 e primul benzinar de serie dotat cu DPF. VW au urmat exemplul. Idea e ca norma EURO 7 e criminal de stricta si nimeni nu s-ar incadra fara DPF. http://www.autoexper...u-de-particule/ http://piataauto.md/...are-pe-benzina/ |
#35
Posted 21 May 2017 - 20:56
Nu am stiut ca si Mercedes face greseala asta.
Ideea este ca sunt diferente mari intre cantitatea de particule eliminata de diverse marci. Deocamdata normele EURO 7 nu se cunosc. Nici-un alt producator nu s-a grabit sa declare ca-si vor echipa motoarele pe benzina cu filtre de particule deoarece : 1) Daca va fi tot o magarie ca cea de la normele EURO 6 unde cantitatea de Nox era echivalata cu o cantitate infima de CO2 si bagata la total, nu au rost asemenea filtre urate de toti soferii, cantitatea de particule eliminata de benzinare fiind oricum mai mica decat la diesel iar CO2 mai mare. 2) Din cate am inteles cantitatea de particule este mai mare la motoarele turbo si in special la cele cu injectie directa. Sunt producatori care nu au mers pe directia asta printre care si Mazda. Intelegi acum de ce am zis ca producatorii nu se grabesc cu filtrele de particule pe benzinare ? Va fi deajuns ca anumite marci sa indeplineasca normele EURO 7 fara filtru de particule si doar fanii inraiti vor mai cumpara Mercedes si VW cu motoare dotate cu asemenea dracii. In plus iti dai seama cat de repede se vor imbacsi filtrele la diesel care elimina si mai multe particule decat un benzinar. Iti citez dintr-un articol : 'Pentru prima dată, VW aduce în discuție și eficiența noii tehnologii. Astfel, filtrul va elimina din gazele de evacuare până la 90% din particule. Ceea ce mă face să mă gândesc la cât de repede se vor îmbâcsi. Firește, vor rezista mai mult decât echivalentele lor pentru motoarele diesel (filtrele DPF), însă sunt curios cât de dornici să cumpere astfel de motoare sunt clienții, fripți deja cu cheltuielile suplimentare generate la motoarele diesel. Mai ales în țările în care motorina nu are cea mai bună calitate.' Edited by fortzoso, 21 May 2017 - 20:57. |
#36
Posted 21 May 2017 - 21:47
Daca si norma actuala e greu de obtinut, (vezi cate scandaluri sunt) cum crezi ca vor reduce emisiile si mai mult?
Se urmareste un maxim de 95 g de CO2/km. https://ec.europa.eu...ehicles/cars_en Pana acum o vrajeala de Buftea a fost cu hibridele, dar alea nu merg decat foarte putin pe electric. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users