Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Germania: Procurorii îl anchetează pe șeful Volkswagen

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008
Germania: Procurorii îl anchetează pe șeful Volkswagen

Procurorii germani au anunțat miercuri lansarea unei investigații oficiale privind manipularea pieței de către directorul general al Volkswagen, Matthias Mueller, în legătură cu scandalul emisiilor care a afectat grupul german (Dieselgate), transmit Reuters și DPA.

Procurorii din Stuttgart, unde este sediul Porsche, compania mamă a Volkswagen, au confirmat că îl investighează din februarie pe Mueller, alături de Martin Winterkorn, fostul director general al Volkswagen și Hans Dieter Poetsch, șeful Consiliului de supervizare, pentru că nu i-au informat în timp util pe investitori în legătură cu Dieselgate.
Recent, landul german Bavaria a anunțat că va da în judecată Volkswagen AG pentru pagubele provocate de scandalul emisiilor.
Fondul de pensii al funcționarilor de stat din landul Bavaria a înregistrat pierderi de 700.000 euro după ce acțiunile Volkswagen au scăzut semnificativ la bursă, în urma dezvăluirilor privind utilizarea unui soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel în SUA.
Cei mai mari acționari ai Volkswagen sunt compania holding Porsche SE, landul german Saxonia Inferioară (unde se află și sediul central al companiei auto) și un fond de investiții din Qatar. În 2007, Saxonia Inferioară a cumpărat acțiuni Volkswagen în valoare de 41 de milioane de euro pentru a-și menține participația la 20%, în urma căreia își păstrează nivelul maxim al drepturilor de vot.
Volkswagen face obiectul unor investigații în mai multe țări, inclusiv în Germania, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
Rechemarea tuturor celor 11 milioane de vehicule va fi printre cele mai mari din istorie, similară cu cea efectuată de Toyota în perioada 2009 — 2010, când a adus la service peste 10 milioane de vehicule din cauza unor probleme la accelerație.
Portofoliul Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania.

https://www.agerpres...swagen-13-02-39

Ce a facut conducerea VAG, prezentand ca adevarate, fapte mincinoase, se numeste inselaciune adica excrocherie.

Edited by dennis_2005, 17 May 2017 - 21:12.


#2
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,191
  • Înscris: 18.04.2008
După ce că fabrică una dintre cele mai bune și fiabile automobile, ei își bat joc...

#3
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017
Nu mi-ar parea rau daca ar da faliment.

#4
Mac_1

Mac_1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 15.05.2017

View PostKyKyKyKy, on 17 mai 2017 - 21:15, said:

După ce că fabrică una dintre cele mai bune și fiabile automobile, ei își bat joc...
Pai nu din cauza asta e anchetat.

#5
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,191
  • Înscris: 18.04.2008

View PostYourFan, on 17 mai 2017 - 21:19, said:

Nu mi-ar parea rau daca ar da faliment.

Să luăm toți Dacia. Iei o ușă de la dezmembrări pentru EXACT același model ca Loganul tău și să ai surpriza că nu se potrivește.

View PostMac_1, on 17 mai 2017 - 21:20, said:

Pai nu din cauza asta e anchetat.

Din cauza emisiilor date „greșit” pentru motoare pe motorină de peste 2 litri.

Edited by KyKyKyKy, 17 May 2017 - 21:25.


#6
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017

View PostKyKyKyKy, on 17 mai 2017 - 21:24, said:

Să luăm toți Dacia. Iei o ușă de la dezmembrări pentru EXACT același model ca Loganul tău și să ai surpriza că nu se potrivește.
Stai linistit, ca si aia fac smecherii.

#7
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View PostYourFan, on 17 mai 2017 - 21:19, said:

Nu mi-ar parea rau daca ar da faliment.
E momentul:
[ https://static.seekingalpha.com/uploads/2015/10/15/saupload_VolkswagenGate_2B.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#8
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postdennis_2005, on 17 mai 2017 - 21:11, said:

se numeste inselaciune adica excrocherie.

Si asta nu-i nimic. Se mai numeste si escrocherie.

#9
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015
Escrocherii fac mai multi dar altii nu l-au suparat pe american facand pretenie cu Putin .

#10
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,043
  • Înscris: 10.04.2006
Dupa cum vezi, GERMANIA ancheteaza o firma GERMANA.
Ce treaba au americanii, rusii, balaurienii sau reptilienii?

#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostKyKyKyKy, on 17 mai 2017 - 21:15, said:

După ce că fabrică una dintre cele mai bune și fiabile automobile, ei își bat joc...
Care-i "automobila" aia si cine isi bate joc?

Edited by ericmario, 18 May 2017 - 05:18.


#12
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,490
  • Înscris: 30.10.2003

View PostYourFan, on 17 mai 2017 - 21:19, said:

Nu mi-ar parea rau daca ar da faliment.

View Post_-AppleS-_, on 17 mai 2017 - 21:43, said:

E momentul:

Nu mor caii cand vor cainii. O firma asa mare nu sta intr-un singur om. Si nici pe nemti nu-i vad sa-si dea cu Tesla in c*ie si sa bage in somaj zeci de mii de oameni.

#13
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostBursul, on 18 mai 2017 - 10:20, said:

Nu mor caii cand vor cainii. O firma asa mare nu sta intr-un singur om. Si nici pe nemti nu-i vad sa-si dea cu Tesla in c*ie si sa bage in somaj zeci de mii de oameni.
Si eu zic la fel.De dragul imaginii VAG, autoritatile germane intreprind anumite masuri asteptate de opinia publica.Sa vedem care va fi finalitatea lor.

View PostYourFan, on 17 mai 2017 - 21:19, said:

Nu mi-ar parea rau daca ar da faliment.
Si sa ramanem doar cu marcile auto europene  italiene si  franceze, inclusiv marca Dacia?Crezi ca ar fi mai bine pentru competitie sa ramana doar marcile auto italiene si franceze pe piata?

Edited by max_01, 18 May 2017 - 12:02.


#14
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,821
  • Înscris: 13.07.2011
au pierdut miliarde si inca vor mai pierde, cu siguranta vor lua masuri pentru salvarea bugetului, poate chiar vor inchide fabrici sau vor da afara oameni.

Faza consta in faptul ca astia de stabilesc cat poate emite o masina si asa mai departe exagereaza si devin aproape imposibile de atins, sunt sigur ca nu doar VW a facut escrocherii de genul.

#15
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
La diesel aproape toate depășesc normele de particule admise de euro 6, unele și de 12 ori.
Problema a fost că VW a fost singura care a încercat să pună un soft de trișare pentru a vinde mai mult pe o piata foarte restrictivă. Altfel nu aveau nici-un problemă. Dar tot raul a fost spre bine deoarece au atras atenția și europenilor asupra faptului că poți să te incadrezi in normele de noxe conform metodelor de măsurare actuale desi in traficul real tu ai noxe și de 12 ori mai mari.

#16
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
I-auzi, doar VW a depasit nivelul de noxe: http://m.automarket....uro6-77261.html
Problema e ca doar Vw a incercat sa puna soft de trisare: http://m.automarket....ilor-77319.html
De Renault nu mai pun link, dar e cercetata in Franta pt aceleasi practici.

#17
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006

View Postfortzoso, on 19 mai 2017 - 09:01, said:

La diesel aproape toate depășesc normele de particule admise de euro 6, unele și de 12 ori.

Nu este vorba de normele de particule ci de cele de NOx, care este un gaz (extrem de toxic) pe care diesel-ul il produce nativ in cantitati mult mai mari decat motoarele pe benzina. Cele pe benzina au emisii native mari de CO2 (unde diesel-ul sta mult mai bine nativ - motiv pentru care a tot fost impins ca fiind eco) si mai nou particule in cantitati muuult mai mari decat motorizarile diesel + filtru de particule (multumita injectiei directe sau si mai rau, injectie directa + turbo), motiv pentru care vom vedea in curand filtre de particule pe masini cu motor pe benzina.
Uitati-va in trafic la esapamentul masinilor diesel echipate cu filtru de particule sa vedeti ca e curat-curat iar la motorizarile pe benzina turbo + injectie indirecta, injectie directa aspirat, injectie directa + turbo sunt pline de funingine. Practic ele scot fum insa particulele sunt atat de mici incat rareori este vizibil (doar in WOT).

Deci ca probleme sunt:
- emisii imense NOx la diesel (eco stuff);
- emisii imense particule la motoarele pe benzina de generatie noua (eco stuff);

See the pattern here? :)

Edited by closchkutza, 19 May 2017 - 10:08.


#18
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
În care parte a postării mele anterioare ai citit că numai dieselele de la VW depășesc normele la emisia de particule ?
VW a fost dovedit și și-au recunoscut vina in utilizarea unui soft de trucare a emisiilor. Fiat nu recunoaște și încă nu a fost dovedit că a utilizat vreun dispozitiv în acest sens. Nu zic că nu ar fi facut-o ci doar că până nu e dovedit acest lucru discutăm doar cancan. Iar Renault e cercetat doar pentru falsificare de rezultate la testele de emisii. Se pare că nu au fost suficient de 'cinstiți' ca și nemții încât să utilizeze astfel de dispozitive.
Oricum eu m-aș bucura să fie dovedite toate acuzațiile pentru a nu o mai lungi mult cu dispariția dieselelor.

View Postedi10000, on 19 mai 2017 - 09:46, said:

I-auzi, doar Vw a depasit nivelul de noxe: http://m.automarket....uro6-77261.html
Problema e ca doar Vw a incercat sa puna soft de trisare: http://m.automarket....ilor-77319.html
De Renault nu mai pun link, dar e cercetata in Franta pt aceleasi practici.

View Postcloschkutza, on 19 mai 2017 - 10:04, said:


Nu este vorba de normele de particule ci de cele de NOx, care este un gaz (extrem de toxic) pe care diesel-ul il produce nativ in cantitati mult mai mari decat motoarele pe benzina. Cele pe benzina au emisii native mari de CO2 (unde diesel-ul sta mult mai bine nativ - motiv pentru care a tot fost impins ca fiind eco) si mai nou particule in cantitati muuult mai mari decat motorizarile diesel + filtru de particule (multumita injectiei directe sau si mai rau, injectie directa + turbo), motiv pentru care vom vedea in curand filtre de particule pe masini cu motor pe benzina.
Uitati-va in trafic la esapamentul masinilor diesel echipate cu filtru de particule sa vedeti ca e curat-curat iar la motorizarile pe benzina turbo + injectie indirecta, injectie directa aspirat, injectie directa + turbo sunt pline de funingine. Practic ele scot fum insa particulele sunt atat de mici incat rareori este vizibil (doar in WOT).

Eu am înțeles că dieselele stau mai prost la toată emisia de particule, Nox fiind doar cele limitate mai strict de americani, dar o să mă mai documentez. De fapt și normele euro6 sunt stricte in privința Nox, numai că în stil specific legiuitorilor europeni, s-a apelat la un subterfugiu pentru a proteja motoarele diesel. Astfel emisiile Nox sunt calculate după niște formule aiuristice și echivalate ca emisii de CO2, devenind insignifiante in totalul CO2.
În ceea ce privește emisiile de Nox la mașinile pe benzina, acestea sunt mai mici oricum decât la diesele, dar se pare că depășesc și la acestea limitele dar nu datorită supraalimentării (turbo), ci datorită injecției directe (există și motoare turbo fără injecție directă cum ar fi cele tce de la Renault). Dar deocamdată cercetările sunt în curs. Important este că și în Europa, lumea a început să-si pună probleme după scandalul VW

Edited by fortzoso, 19 May 2017 - 10:34.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate