Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Germania: Procurorii îl anchetează pe șeful Volkswagen
#1
Posted 17 May 2017 - 21:11
Germania: Procurorii îl anchetează pe șeful Volkswagen
Procurorii germani au anunțat miercuri lansarea unei investigații oficiale privind manipularea pieței de către directorul general al Volkswagen, Matthias Mueller, în legătură cu scandalul emisiilor care a afectat grupul german (Dieselgate), transmit Reuters și DPA. Procurorii din Stuttgart, unde este sediul Porsche, compania mamă a Volkswagen, au confirmat că îl investighează din februarie pe Mueller, alături de Martin Winterkorn, fostul director general al Volkswagen și Hans Dieter Poetsch, șeful Consiliului de supervizare, pentru că nu i-au informat în timp util pe investitori în legătură cu Dieselgate. Recent, landul german Bavaria a anunțat că va da în judecată Volkswagen AG pentru pagubele provocate de scandalul emisiilor. Fondul de pensii al funcționarilor de stat din landul Bavaria a înregistrat pierderi de 700.000 euro după ce acțiunile Volkswagen au scăzut semnificativ la bursă, în urma dezvăluirilor privind utilizarea unui soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel în SUA. Cei mai mari acționari ai Volkswagen sunt compania holding Porsche SE, landul german Saxonia Inferioară (unde se află și sediul central al companiei auto) și un fond de investiții din Qatar. În 2007, Saxonia Inferioară a cumpărat acțiuni Volkswagen în valoare de 41 de milioane de euro pentru a-și menține participația la 20%, în urma căreia își păstrează nivelul maxim al drepturilor de vot. Volkswagen face obiectul unor investigații în mai multe țări, inclusiv în Germania, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Rechemarea tuturor celor 11 milioane de vehicule va fi printre cele mai mari din istorie, similară cu cea efectuată de Toyota în perioada 2009 — 2010, când a adus la service peste 10 milioane de vehicule din cauza unor probleme la accelerație. Portofoliul Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania. https://www.agerpres...swagen-13-02-39 Ce a facut conducerea VAG, prezentand ca adevarate, fapte mincinoase, se numeste inselaciune adica excrocherie. Edited by dennis_2005, 17 May 2017 - 21:12. |
#2
Posted 17 May 2017 - 21:15
După ce că fabrică una dintre cele mai bune și fiabile automobile, ei își bat joc...
|
#4
Posted 17 May 2017 - 21:20
#5
Posted 17 May 2017 - 21:24
YourFan, on 17 mai 2017 - 21:19, said:
Nu mi-ar parea rau daca ar da faliment. Să luăm toți Dacia. Iei o ușă de la dezmembrări pentru EXACT același model ca Loganul tău și să ai surpriza că nu se potrivește. Mac_1, on 17 mai 2017 - 21:20, said:
Pai nu din cauza asta e anchetat. Din cauza emisiilor date „greșit” pentru motoare pe motorină de peste 2 litri. Edited by KyKyKyKy, 17 May 2017 - 21:25. |
#7
Posted 17 May 2017 - 21:43
YourFan, on 17 mai 2017 - 21:19, said:
Nu mi-ar parea rau daca ar da faliment. [ https://static.seekingalpha.com/uploads/2015/10/15/saupload_VolkswagenGate_2B.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#8
Posted 17 May 2017 - 22:00
#9
Posted 17 May 2017 - 22:04
Escrocherii fac mai multi dar altii nu l-au suparat pe american facand pretenie cu Putin .
|
#10
Posted 17 May 2017 - 23:47
Dupa cum vezi, GERMANIA ancheteaza o firma GERMANA.
Ce treaba au americanii, rusii, balaurienii sau reptilienii? |
|
#11
Posted 18 May 2017 - 05:03
#12
Posted 18 May 2017 - 10:20
YourFan, on 17 mai 2017 - 21:19, said:
Nu mi-ar parea rau daca ar da faliment. _-AppleS-_, on 17 mai 2017 - 21:43, said:
E momentul: Nu mor caii cand vor cainii. O firma asa mare nu sta intr-un singur om. Si nici pe nemti nu-i vad sa-si dea cu Tesla in c*ie si sa bage in somaj zeci de mii de oameni. |
#13
Posted 18 May 2017 - 12:01
Bursul, on 18 mai 2017 - 10:20, said:
Nu mor caii cand vor cainii. O firma asa mare nu sta intr-un singur om. Si nici pe nemti nu-i vad sa-si dea cu Tesla in c*ie si sa bage in somaj zeci de mii de oameni. YourFan, on 17 mai 2017 - 21:19, said:
Nu mi-ar parea rau daca ar da faliment. Edited by max_01, 18 May 2017 - 12:02. |
#14
Posted 18 May 2017 - 12:03
au pierdut miliarde si inca vor mai pierde, cu siguranta vor lua masuri pentru salvarea bugetului, poate chiar vor inchide fabrici sau vor da afara oameni.
Faza consta in faptul ca astia de stabilesc cat poate emite o masina si asa mai departe exagereaza si devin aproape imposibile de atins, sunt sigur ca nu doar VW a facut escrocherii de genul. |
#15
Posted 19 May 2017 - 09:01
La diesel aproape toate depășesc normele de particule admise de euro 6, unele și de 12 ori.
Problema a fost că VW a fost singura care a încercat să pună un soft de trișare pentru a vinde mai mult pe o piata foarte restrictivă. Altfel nu aveau nici-un problemă. Dar tot raul a fost spre bine deoarece au atras atenția și europenilor asupra faptului că poți să te incadrezi in normele de noxe conform metodelor de măsurare actuale desi in traficul real tu ai noxe și de 12 ori mai mari. |
|
#16
Posted 19 May 2017 - 09:46
I-auzi, doar VW a depasit nivelul de noxe: http://m.automarket....uro6-77261.html
Problema e ca doar Vw a incercat sa puna soft de trisare: http://m.automarket....ilor-77319.html De Renault nu mai pun link, dar e cercetata in Franta pt aceleasi practici. |
#17
Posted 19 May 2017 - 10:04
fortzoso, on 19 mai 2017 - 09:01, said:
La diesel aproape toate depășesc normele de particule admise de euro 6, unele și de 12 ori. Uitati-va in trafic la esapamentul masinilor diesel echipate cu filtru de particule sa vedeti ca e curat-curat iar la motorizarile pe benzina turbo + injectie indirecta, injectie directa aspirat, injectie directa + turbo sunt pline de funingine. Practic ele scot fum insa particulele sunt atat de mici incat rareori este vizibil (doar in WOT). Deci ca probleme sunt: - emisii imense NOx la diesel (eco stuff); - emisii imense particule la motoarele pe benzina de generatie noua (eco stuff); See the pattern here? Edited by closchkutza, 19 May 2017 - 10:08. |
#18
Posted 19 May 2017 - 10:22
În care parte a postării mele anterioare ai citit că numai dieselele de la VW depășesc normele la emisia de particule ?
VW a fost dovedit și și-au recunoscut vina in utilizarea unui soft de trucare a emisiilor. Fiat nu recunoaște și încă nu a fost dovedit că a utilizat vreun dispozitiv în acest sens. Nu zic că nu ar fi facut-o ci doar că până nu e dovedit acest lucru discutăm doar cancan. Iar Renault e cercetat doar pentru falsificare de rezultate la testele de emisii. Se pare că nu au fost suficient de 'cinstiți' ca și nemții încât să utilizeze astfel de dispozitive. Oricum eu m-aș bucura să fie dovedite toate acuzațiile pentru a nu o mai lungi mult cu dispariția dieselelor. edi10000, on 19 mai 2017 - 09:46, said:
I-auzi, doar Vw a depasit nivelul de noxe: http://m.automarket....uro6-77261.html Problema e ca doar Vw a incercat sa puna soft de trisare: http://m.automarket....ilor-77319.html De Renault nu mai pun link, dar e cercetata in Franta pt aceleasi practici. closchkutza, on 19 mai 2017 - 10:04, said: Nu este vorba de normele de particule ci de cele de NOx, care este un gaz (extrem de toxic) pe care diesel-ul il produce nativ in cantitati mult mai mari decat motoarele pe benzina. Cele pe benzina au emisii native mari de CO2 (unde diesel-ul sta mult mai bine nativ - motiv pentru care a tot fost impins ca fiind eco) si mai nou particule in cantitati muuult mai mari decat motorizarile diesel + filtru de particule (multumita injectiei directe sau si mai rau, injectie directa + turbo), motiv pentru care vom vedea in curand filtre de particule pe masini cu motor pe benzina. Uitati-va in trafic la esapamentul masinilor diesel echipate cu filtru de particule sa vedeti ca e curat-curat iar la motorizarile pe benzina turbo + injectie indirecta, injectie directa aspirat, injectie directa + turbo sunt pline de funingine. Practic ele scot fum insa particulele sunt atat de mici incat rareori este vizibil (doar in WOT). Eu am înțeles că dieselele stau mai prost la toată emisia de particule, Nox fiind doar cele limitate mai strict de americani, dar o să mă mai documentez. De fapt și normele euro6 sunt stricte in privința Nox, numai că în stil specific legiuitorilor europeni, s-a apelat la un subterfugiu pentru a proteja motoarele diesel. Astfel emisiile Nox sunt calculate după niște formule aiuristice și echivalate ca emisii de CO2, devenind insignifiante in totalul CO2. În ceea ce privește emisiile de Nox la mașinile pe benzina, acestea sunt mai mici oricum decât la diesele, dar se pare că depășesc și la acestea limitele dar nu datorită supraalimentării (turbo), ci datorită injecției directe (există și motoare turbo fără injecție directă cum ar fi cele tce de la Renault). Dar deocamdată cercetările sunt în curs. Important este că și în Europa, lumea a început să-si pună probleme după scandalul VW Edited by fortzoso, 19 May 2017 - 10:34. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users