Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Megane Estate ZEN 1.5dci
Last Updated: Mar 18 2019 21:40, Started by
chris_t
, May 10 2017 20:38
·
0
#271
Posted 03 October 2017 - 08:10
chris_t, on 02 octombrie 2017 - 17:12, said:
Mi s-a aprins pe bord reminderul de revizie, 1500 km to go. Deci 17.500 Wtf? si eu am patit chestia asta acum doi ani. Am primit mesajul cu mai bine de doua luni inainte de implinirea anului, avand in acel moment doar 14kkm si ceva din 20kkm la cat aveam eu revizia la benzinara |
#272
Posted 03 October 2017 - 11:58
#273
Posted 13 October 2017 - 19:10
Rezolvat revizia. Ulei Elf Performance 5W30 (parcă), special pentru DPF, filtru de aer, filtru de polen, toate alea + spălat exterior, 748 lei (15% discount la manoperă).
Cei de la dealer ziceau de ceva senzor de dilutie a uleiului, care ăla dă mesajul se revizie. |
#274
Posted 13 October 2017 - 20:22
Curios, eu la Logan nu am dpf si tot d-ala bag
Apropo, cat a fost numai uleiul, am vazut un pret astronomic pe forumul reno, ceva de genul 250 lei pe 5 litri, in contextul in care bidonul de 4 litri e vreo 120 de lei! Edited by farausername, 13 October 2017 - 20:23. |
#275
Posted 13 October 2017 - 20:25
Imi pare rau, nu mai rețin exact. Și am băgat factura la conta Nici nu mai știu sigur că e exact denumirea aia, o sa ma uit maine în portbagaj, ca mi-au lăsat ce a rămas de la.schimb acolo.
|
#277
Posted 14 October 2017 - 08:51
Probabil e versiunea pentru diesel, la benzina bag SXR 5w30 110-120 lei bidonul de 4l. Ce m-a uimit a fost pretul dublu la reprezentanta, incep sa studiez legislatia.....ce inseamna service autorizat versus service renault! Una peste alta, e bine ca rezista halatu! Ai si turbina pe motor? De ceva vreme ma dau cu un motoras d-asta dar fara turbina si e foarte fun de condus, bine in oras la 40 la ora esti intre viteze insa overall e fain!
|
#278
Posted 14 October 2017 - 15:22
De 10 ani prețul la ulei e dublu in reprezentanta. Asta e
|
#279
Posted 14 October 2017 - 18:13
farausername, on 14 octombrie 2017 - 08:51, said: Probabil e versiunea pentru diesel, la benzina bag SXR 5w30 110-120 lei bidonul de 4l. Ce m-a uimit a fost pretul dublu la reprezentanta, incep sa studiez legislatia.....ce inseamna service autorizat versus service renault! Una peste alta, e bine ca rezista halatu! Ai si turbina pe motor? De ceva vreme ma dau cu un motoras d-asta dar fara turbina si e foarte fun de condus, bine in oras la 40 la ora esti intre viteze insa overall e fain! Și, da, are tribună. |
#280
Posted 14 October 2017 - 20:38
Tribuna zici adica e spectacol cand e zenu' pe strada
Edited by farausername, 14 October 2017 - 20:39. |
|
#281
Posted 15 October 2017 - 06:11
chris_t, on 14 octombrie 2017 - 18:13, said:
La toate reprezentanțele e dublu prețul față de magazin. Reviziile pentru garanție sunt obligatoriu de făcut la ei, indiferent de marcă. Altfel pierzi garanția. Și, da, are tribună. chris_t@, esti multumit de achizitie si de modul cum se comporta masina?. Am citit niste reviews-uri ca la trecerea peste denivelări scurte, la Megane apare fenomentul de pompaj (se balanseaza din cauza suspensiei moi setata pentru confort), caracteristic și vechii generații care amplifică denivelările. Acest lucru este confirmat și de cele mai mari accelerații verticale ale punții spate masurate in teste la trecerea peste denivelări scurte. De asemenea, si ruliul este mai mare fata de alte competitoare din clasa compacta (Astra k break, Octavia break, Focus break, Golf break). Pe Turatii.ro spune ca Megane break este mai zgomotos (insonorizare mai slaba) comparativ cu aceste masini. Se simt aceste lucruri deranjant la Megane break, sau sunt doar diferente de comportament pe drum fara mare importanta?. Edited by codesmm, 15 October 2017 - 06:34. |
#282
Posted 15 October 2017 - 12:16
Salut.
Dacă mâine ar trebui sa iau altă mașină la 15k, tot pe asta aș lua-o, fără nicio îndoială. |
#284
Posted 15 October 2017 - 14:01
tatimeu, on 15 octombrie 2017 - 12:32, said:
Chris pasajul rotilor fata e antifonat și cu pâslă? Eu pot sa zic că la al meu insonorizarea e mult peste Megane III. Nu știu cum e fata de alte competitoare de generație identica. Edited by codesmm, 15 October 2017 - 14:17. |
#285
Posted 15 October 2017 - 15:55
E vorba de un intens. Conduc ambele generații de Megane (III,IV) cu singura diferență că asta nou e tractoraș iar bunicul (III) e benzinar. Diferență e destul de mare intre ele. In ceea ce privește ținută de drum nu e mare diferență între ele, un plus mic pentru asta nou. Daca din punct de vedere al fiabilității se ridica la nivelul predecesoarei (in 130kkm nu am schimbat un șurub, piuliță) atunci e o carte câștigătoare.
|
|
#286
Posted 15 October 2017 - 20:23
Cu siguranta va fi o carte castigatoare. Exista diferente privind calitatea fabricatiei intre Megane sedan fabricate in Turcia si Megane Estate si hatchback fabricate in Spania si Franta. Pana la 130.000 km am schimbat la sedan kitul ambreiaj de doua ori, toate discurile de franare, distributia de doua ori si pompa de apa la fiecare schimbare a distributiei si o data toate bujiile incandescente. Sedan a venit cu echiparea PDG (la toate variantele de echipare/dotare), era prea cocotata, cu ruliu mare in curbe si cu tinuta de drum instabila la drumuri cu viraje si cu denivelari, fapt pentru care am schimbat suspensia fata/spate cu suspensie standard (fara PDG). Farurile cu lupa (Valeo) s-au matuit, oglinda reflectoare din interiorul compartimentului cu lupa de la far s-a ars/volatilizat la ambele faruri si am fost nevoit sa pun becuri cu iluminare 130-150% dar acestea se ard mult mai repede. Motorul dci nu a avut probleme si merge in continuare foarte bine dar a devenit zgomotos. De aceea incerc sa aflu cat mai multe informatii despre Megane-urile actuale.
Edited by codesmm, 15 October 2017 - 20:24. |
#287
Posted 16 October 2017 - 07:40
al meu III e toreador, deci asta poate sa fie factorul pentru care am spus ca tinuta de drum nu e foarte diferita intre ele.
diferente privind calitatea este intre cele din spania si cele din turcia in bine pentru turcalet in ceea ce priveste alinierea anumitor componente ale caroseriei. in rest si daca ne referim numai la trenul de rulare de exemplu sunt diferente mari. sa vedem acum cum am spus daca din punct de vedere al fiabilitatii este cel putin egal cu toreadorul (mIII) sunt foarte multumit. in paranteza fie spus cum am trecut de la benzina la motorina acum vad si eu consum mediu de 5% |
#288
Posted 03 November 2017 - 23:58
Cum mai stai cu masina?Cati km si probleme mai ai?In primăvară am facut td cu mai multe motoare si caroserii...Cel mai mult mi-a plăcut benzinarul 1,2 tce...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users