Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Noul Megane Estate ZEN 1.5dci

- - - - -
  • Please log in to reply
336 replies to this topic

#271
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007

 chris_t, on 02 octombrie 2017 - 17:12, said:

Mi s-a aprins pe bord reminderul de revizie, 1500 km to go. Deci 17.500 Posted Image Wtf?
asta din cauza de ulei
si eu am patit chestia asta acum doi ani. Am primit mesajul cu mai bine de doua luni inainte de implinirea anului, avand in acel moment doar 14kkm si ceva din 20kkm la cat aveam eu revizia la benzinara

#272
a_user

a_user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,333
  • Înscris: 22.04.2017

 DannyMC, on 02 octombrie 2017 - 18:16, said:

Probabil ca daca o conduci exclusiv pe afara (extraurban) e posibil sa faci revizia la 30k.
"Pe afara" prin alta tara. Unde se circula normal, sunt combustibili mai buni, drumuri mai bune, etc.

#273
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Rezolvat revizia. Ulei Elf Performance 5W30 (parcă), special pentru DPF, filtru de aer, filtru de polen, toate alea + spălat exterior, 748 lei (15% discount la manoperă).

Cei de la dealer ziceau de ceva senzor de dilutie a uleiului, care ăla dă mesajul se revizie.

#274
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Curios, eu la Logan nu am dpf si tot d-ala bag ;)
Apropo, cat a fost numai uleiul, am vazut un pret astronomic pe forumul reno, ceva de genul 250 lei pe 5 litri, in contextul in care bidonul de 4 litri e vreo 120 de lei!

Edited by farausername, 13 October 2017 - 20:23.


#275
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Imi pare rau, nu mai rețin exact. Și am băgat factura la conta :) Nici nu mai știu sigur că e exact denumirea aia, o sa ma uit maine în portbagaj, ca mi-au lăsat ce a rămas de la.schimb acolo.

#276
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Revin :) E Elf Evolution Synthetic RN Tech 5W30

#277
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Probabil e versiunea pentru diesel, la benzina bag SXR 5w30 110-120 lei bidonul de 4l. Ce m-a uimit a fost pretul dublu la reprezentanta, incep sa studiez legislatia.....ce inseamna service autorizat versus service renault! Una peste alta, e bine ca rezista halatu! Ai si turbina pe motor? De ceva vreme ma dau cu un motoras d-asta dar fara turbina si e foarte fun de condus, bine in oras la 40 la ora esti intre viteze insa overall e fain!

#278
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007
De 10 ani prețul la ulei e dublu in reprezentanta. Asta e

#279
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006

 farausername, on 14 octombrie 2017 - 08:51, said:

Probabil e versiunea pentru diesel, la benzina bag SXR 5w30 110-120 lei bidonul de 4l. Ce m-a uimit a fost pretul dublu la reprezentanta, incep sa studiez legislatia.....ce inseamna service autorizat versus service renault! Una peste alta, e bine ca rezista halatu! Ai si turbina pe motor? De ceva vreme ma dau cu un motoras d-asta dar fara turbina si e foarte fun de condus, bine in oras la 40 la ora esti intre viteze insa overall e fain!
La toate reprezentanțele e dublu prețul față de magazin. Reviziile pentru garanție sunt obligatoriu de făcut la ei, indiferent de marcă. Altfel pierzi garanția.

Și, da, are tribună.

#280
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Tribuna zici :) :) adica e spectacol cand e zenu' pe strada ;)

Edited by farausername, 14 October 2017 - 20:39.


#281
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

 chris_t, on 14 octombrie 2017 - 18:13, said:

La toate reprezentanțele e dublu prețul față de magazin. Reviziile pentru garanție sunt obligatoriu de făcut la ei, indiferent de marcă. Altfel pierzi garanția.

Și, da, are tribună.
La Toyota poti sa faci reviziile la orice service autorizat si nu se pierde garantia, dar nu mai stiu alti dealeri/reprezentante care sa accepte acest lucru.
chris_t@, esti multumit de achizitie si de modul cum se comporta masina?. Am citit niste reviews-uri ca la trecerea peste denivelări scurte, la Megane apare fenomentul de pompaj (se balanseaza din cauza suspensiei moi setata pentru confort), caracteristic și vechii generații care amplifică denivelările. Acest lucru este confirmat și de cele mai mari accelerații verticale ale punții spate masurate in teste la trecerea peste denivelări scurte. De asemenea, si ruliul este mai mare fata de alte competitoare din clasa compacta (Astra k break, Octavia break, Focus break, Golf break). Pe Turatii.ro spune ca Megane break este mai zgomotos (insonorizare mai slaba) comparativ cu aceste masini. Se simt aceste lucruri deranjant la Megane break, sau sunt doar diferente de comportament pe drum fara mare importanta?.

Edited by codesmm, 15 October 2017 - 06:34.


#282
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Salut.

Dacă mâine ar trebui sa iau altă mașină la 15k, tot pe asta aș lua-o, fără nicio îndoială.

#283
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007
Chris pasajul rotilor fata e antifonat și cu pâslă? Eu pot sa zic că la al meu insonorizarea e mult peste Megane III. Nu știu cum e fata de alte competitoare de generație identica.

#284
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

 tatimeu, on 15 octombrie 2017 - 12:32, said:

Chris pasajul rotilor fata e antifonat și cu pâslă? Eu pot sa zic că la al meu insonorizarea e mult peste Megane III. Nu știu cum e fata de alte competitoare de generație identica.
Ce nivel de dotare/echipare are masina?. Sunt masini care difera doar prin dotarile suplimentare fata de nivelul de baza, iar insonorizarea si materialele sunt la fel la toate nivelurile de echipare, precum, sunt masini la care in functie de nivelul de echipare difera si calitatea insonorizarii si calitatea materialelor la interior, geamurile (atermice/normale), etc. Nu stiu cum este la Renault, difera insonorizarea, zgomotul de rulare si zgomotul de la vant in functie de nivelurile de echipare al masinii (Megane Estate) sau diferenta intre ele este data doar de dotari suplimentare. Conduc de peste zece ani un Megane 2.2 sedan 1.5 dci cu care am depasit 163.000 km si banuiesc ca de atunci s-au mai remediat din lucrurile neplacute la Megane (suspensia, tinuta de drum, feedback-ul directiei), iar de aceste lucruri nu poti sa-ti dai seama doar la un test-drive scurt. De aceea l-am intrebat pe chris_t@, fiindca circuland cu masina mai mult timp, iti dai seama de partile bune si mai putin bune ale unei masini.

Edited by codesmm, 15 October 2017 - 14:17.


#285
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007
E vorba de un intens. Conduc ambele generații de Megane (III,IV) cu singura diferență că asta nou e tractoraș iar bunicul (III) e benzinar. Diferență e destul de mare intre ele. In ceea ce privește ținută de drum nu e mare diferență între ele, un plus mic pentru asta nou. Daca din punct de vedere al fiabilității se ridica la nivelul predecesoarei (in 130kkm nu am schimbat un șurub, piuliță) atunci e o carte câștigătoare.

#286
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Cu siguranta va fi o carte castigatoare. Exista diferente privind calitatea fabricatiei intre Megane sedan fabricate in Turcia si Megane Estate si hatchback fabricate in Spania si Franta. Pana la 130.000 km am schimbat la sedan kitul ambreiaj de doua ori, toate discurile de franare, distributia de doua ori si pompa de apa la fiecare schimbare a distributiei si o data toate bujiile incandescente. Sedan a venit cu echiparea PDG (la toate variantele de echipare/dotare), era prea cocotata, cu ruliu mare in curbe si cu tinuta de drum instabila la drumuri cu viraje si cu denivelari, fapt pentru care am schimbat suspensia fata/spate cu suspensie standard (fara PDG). Farurile cu lupa (Valeo) s-au matuit, oglinda reflectoare din interiorul compartimentului cu lupa de la far s-a ars/volatilizat la ambele faruri si am fost nevoit sa pun becuri cu iluminare 130-150% dar acestea se ard mult mai repede. Motorul dci nu a avut probleme si merge in continuare foarte bine dar a devenit  zgomotos. De aceea incerc sa aflu cat mai multe informatii despre Megane-urile actuale.

Edited by codesmm, 15 October 2017 - 20:24.


#287
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007
al meu III e toreador, deci asta poate sa fie factorul pentru care am spus ca tinuta de drum nu e foarte diferita intre ele.
diferente privind calitatea este intre cele din spania si cele din turcia in bine pentru turcalet in ceea ce priveste alinierea anumitor componente ale caroseriei. in rest si daca ne referim numai la trenul de rulare de exemplu sunt diferente mari.
sa vedem acum cum am spus daca din punct de vedere al fiabilitatii este cel putin egal cu toreadorul (mIII) sunt foarte multumit.
in paranteza fie spus cum am trecut de la benzina la motorina acum vad si eu consum mediu de 5%Posted Image

#288
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,197
  • Înscris: 12.09.2013
Cum mai stai cu masina?Cati km si probleme mai ai?In primăvară am facut td cu mai multe motoare si caroserii...Cel mai mult mi-a plăcut benzinarul 1,2 tce...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate